میرنیوز

رشد تورم در کشور به کمتر از ۵ درصد رسیده است/اعتماد مردم پشتوانه دولت

رشد تورم در کشور به کمتر از ۵ درصد رسیده است/اعتماد مردم پشتوانه دولت 2022-08-26T14:15:48+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای دولت و ایثارگران را گرامی می‌داریم که برای این کشور عزتی عبدی خلق کردند.

وی خدمات صادقانه و اثربخش دولت سیزدهم را در یک سال گذشته در ابعاد مختلف تشریح کرد و گفت: مهمترین مطالبات مردم در سفرهای استانی رئیس جمهور به گوش مسئولان رسیده و قطعاً گزارش‌دهی ما در گرامیداشت هفته دولت به مردم از عملکرد یک ساله امیدواری زیاد را در جامعه به وجود آورده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: دولت در آغاز فعالیت خود در سال گذشته با چندین مشکل جدی روبه‌رو بود که یکی از این مشکلات تورم افسارگسیخته ۶۰ درصدی بود که در تاریخ ۷۰ ساله کشور بی‌سابقه بوده که دولت سیزدهم سعی کرد با جراحی اقتصادی به کنترل تورم و کاهش فزاینده آن کمک کند.

قاضی‌زاده هاشمی به توقف تولید مسکن در هشت سال گذشته اشاره کرد و افزود: سالانه کمتر از ۳۰۰ هزار مسکن در هشت سال گذشته احداث شده بود که در این زمینه دولت نهضت ملی مسکن را آغاز کرد تا تأمین سرپناه مناسبی را برای گروه‌های مختلف جامعه شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در عرصه سیاست‌های خارجی و هسته‌ای بلاتکلیفی بر کشور سایه انداخته بود که در دولت سیزدهم سعی شد هر چه سریع‌تر این موانع و مشکلات برطرف شده و به رغم همه کارشکنی‌های داخلی و خارجی و بروز حوادث متعدد دولت سعی کرد تا به وضعیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و بر سایر حوزه‌ها سر و سامان بدهد.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: با تشکیل کمیته‌های تخصصی در ابعاد مختلف تأمین مایحتاج عمومی مردم، دارو و تجهیزات پزشکی در دستور کار قرار گرفت تا در گام نخست نهاده‌های دام و نیاز اولیه مردم تأمین شده و مشکلی در تأمین معاش مردم به وجود نیاید.

وی گام نخست را اصلاح نرخ ارز و مردمی‌سازی یارانه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: در این یک سال رشد تورم در کشور به کمتر از پنج درصد تقلیل یافته است.

کنترل بیماری کرونا افتخار دولت سیزدهم

معاون رئیس جمهور به سایه سنگین بیماری کرونا در ۲ سال گذشته در زندگی مردم اشاره کرد و گفت: در بخش‌های مختلف دولت سعی کرد تا با واردات واکسن و حمایت از سازندگان داخلی بیماری کرونا را کنترل کرده و فروکش جدی این بیماری را شاهد هستیم.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: با تهیه و توزیع ۱۳۰ میلیون دز واکسن کرونا به شکل رایگان بیماری کنترل شده و همچنان سعی بر این است تا آثار کم آن نیز از بین برود.

وی به تأمین برق و آب مورد نیاز مردم به ویژه در ایام بهار و تابستان اشاره کرد و افزود: برخلاف سال‌های گذشته نه تنها اعمال خاموشی را در واحدهای خانگی شاهد نبودیم بلکه هیچ واحد صنعتی نیز به دلیل کمبود انرژی تعطیل نشد بلکه با یک مدیریت مناسب در حال سپری کردن پیک مصرف در تابستان هستیم.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه مشکل آب و بحران ناشی از آن کشور را تهدید می‌کرد، ادامه داد: با توجه به منابع کم آبی نگرانی‌ها در مورد آبرسانی به شهرها و روستاها بسیار زیاد بود اما دولت سعی کرد تا در تأمین آب شرب شهرها و روستاها به نحوی عمل کند تا قطعی آب را شاهد نباشیم.

وی فعالیت‌های دولت را در بعد هسته‌ای و پیگیری برجام یادآور شد و اظهار کرد: نه تنها رشد پیشرفت هسته‌ای محدود شده بود بلکه همه پیشرفت‌های کشور منوط به برجام گره خورده بود که دولت سیزدهم با تقویت روابط با کشورهای همسایه و فراخوان سفرا از این کشورها سعی کرد تا روابط خود را با کشورهایی نظیر ترکمنستان، تاجیکستان، کویت، امارات و… تقویت کرده و به عادی‌سازی روابط بپردازد.

قاضی‌زاده هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به هیچ وجه در مذاکرات برجام از نقطه قدرت کوتاه نیامدیم و هیچ عقب‌نشینی در این عرصه انجام نشده و آمریکا در شرایط کنونی مجبور به عقب‌نشینی شده تا به خواست ملت ایران تن در دهد.

وی گفت: بسیاری از ابرقدرت‌های جهان امروز با پی بردن به قدرت همه‌جانبه ایران سعی می‌کنند روابط خود را با کشورمان به بالاترین سطح برسانند تا برخلاف سال‌های گذشته که عزت‌فروشی را برای ترمیم اقتصاد انجام داده بودند، در این دولت عزت و عظمت ملت صیانت نشود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: در حوزه ارتباطات فضایی این کشور به حال تعلیق درآمده بود و در یک سال اخیر ماهواره‌های متعددی ارسال شد تا ما بتوانیم قدرت ماهواره‌ای و فضایی خود را به رخ جهانیان بکشانیم.

وی تحولات در عرصه فناوری و علوم مختلف را نیز یادآور شد و خاطرنشان کرد: از پیشرفت‌های پهپادی گرفته تا تولید توربین‌های گازی نیروگاهی، موتورهای مجهز با فناوری پیشرفته، پیشرفت در بخش نانوتکنولوژی و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله این حرکت‌های تحول‌آفرین بوده است.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: در حوزه‌های مختلف از صنعت، معدن و تجارت گرفته تا نفت نیز پیشرفت‌های خوبی را داشتیم به طوری که در یک سال گذشته در کنار افزایش توان استخراج و ذخیره‌سازی، فروش نفت و انتقال پول به کشور را نیز در بهترین شرایط شاهد هستیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: در یک سال گذشته با هماهنگی بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه جلوی خلق پول و نقدینگی گرفته شده تا تورم کنترل شود و قطعاً ادامه این روند به ثبات اقتصادی کشور کمک خواهد کرد.
وی اراده دولت را برای پرداخت بدهی دولت گذشته از بابت صدور اوراق قرضه یادآور شد و ادامه داد: دولت به اندازه‌ای که برای پرداخت حقوق کارکنان، بازنشستگان و سایر حوزه‌ها پرداخت می‌کند به همان میزان بدهی دولت گذشته را نیز پرداخت می‌کند.

سامانه کالا برگ الکترونیکی به زودی راه‌اندازی می‌شود

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تکمیل سامانه کالا برگ الکترونیکی در کشور برای ارائه مایحتاج ضروری مردم به قیمت مناسب خبر داد و اظهار کرد: در ماه‌های آینده مردم با استفاده از کارت بانکی خود می‌توانند به این سامانه دسترسی پیدا کرده و کالاهای اساسی خود را با قیمت مناسب دریافت کنند.

قاضی‌زاده هاشمی بزرگترین کار دولت و شخص رئیس جمهور را بازسازی اعتماد مردم به نظام توصیف کرد و گفت: سیاست‌های ابلاغی نظام که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ می‌شود به عنوان خط قرمز دولت و شخص رئیس جمهور در حال انجام است و رئیس جمهور سعی می‌کند تا منویات مقام معظم رهبری را به عنوان اولویت اصلی دولت در دستور کار قرار دهد.

وی صداقت رئیس جمهور را در همراهی با مردم و شنیدن مطالبات آنها یادآور شد و تصریح کرد: در یک سال گذشته نه تنها دیوار بی‌اعتمادی به نظام و دولت از بین رفته بلکه شکاف بی‌اعتمادی با عملکرد دولت مردمی پر شده است.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: مردمی‌سازی از اقدامات دولت سیزدهم است که در این راستا سازمانی نیز شکل گرفته و دولت تلاش می‌کند از ظرفیت تمام گروه‌ها از نخبگان و اندیشمندان گرفته تا طبقات مختلف استفاده کرده و کار را با قوت و قدرت به پیش ببرد.

وی به ۳.۵ میلیون جامعه هدف ایثارگران در کشور اشاره کرد و ادامه داد: این ظرفیت عظیم را قدر می‌دانیم چرا که در بین ایثارگران انسان‌های توانمند در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و… وجود دارد که باید از آنها بهره بگیریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هنر دولت سیزدهم را استفاده از ظرفیت‌های مردمی عنوان کرد و گفت: دولت بنای اعتماد به مردم را با قوت و قدرت گذاشته و قطعاً تلاش عده‌ای در تخریب چهره دولت و شایعه‌سازی علیه رئیس جمهور بی‌ثمر بوده و حرکت‌های تحولی را با نگاه خوش‌بینانه مردم شاهد خواهیم بود.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...

تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌

 تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌
2024-02-24T08:28:10+03:30
کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی و تاریخ ایران به حفاری‌های غیرمجاز گسترده و جاده کشی بر بلندای بر روی تلِ قلعۀ پل فَسا انتقاد کرده است.

گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها

 گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها
2024-02-23T21:21:23+03:30
از روز گذشته، برخی کاندیداها در زنجان، اقدام به نصب بنرهای خود در نقاطی غیر از محل‌های تعیین‌شده برای تبلیغات، اقدام به نصب بنر و پوستر کردند که این کار گلا...

وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

 وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
2024-02-23T17:08:31+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده ...

۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:48:08+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند ‌در سطح استان ‌دستگیر شدند.

۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:34:58+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان از بازداشت هشت تروریست در ‌آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان خبر داد.

امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟

 امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اگر انتخابات خوب نبود و اثر نداشت چرا دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات گسترده مردم را در عرصه مشارکت در انتخابات منع می‌کند، پس معلوم ...

اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند

 اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح به سرنوشت روز‌مره ما ارتباط دارد، گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب با بصیرت و چشم باز بهتر...

عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌

 عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌
2024-02-23T14:08:18+03:30
آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شیراز برگزار شد.

امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس

 امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس
2024-02-23T14:08:18+03:30
امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال، اقتصاد قوی و رفع معضل بیکاری مطالبه اصلی کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس است.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد

 فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است گفت: ملاک عمل آگهی صادره از فرماندار...

مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد

 مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اقتصاد ایران به خاطر فشار ناشی از تحریم‌ها با مشکل جهش ارزی مواجه است و باید ساز و کاری ایجاد شو...

جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند

 جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند
2024-02-23T13:41:39+03:30
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت در انتخابات اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند

 سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند
2024-02-23T13:41:39+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می...

دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد

 دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد
2024-02-23T13:14:36+03:30
دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی ...

وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌

 وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌
2024-02-23T13:14:36+03:30
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست دولت برون رفت از رکود تورمی حاکم بر دهه ۹۰ کشور است، گفت: به مرحله جدیدی از رشد تولید ناخالص داخلی کشور وارد شده‌ایم.

حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند

 حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند
2024-02-23T13:01:24+03:30
شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران آماده برپایی جشن های نیمه شعبان است و دستگاه های استان با همکاری و هماهنگی های لازم آماده میزبانی از زائران و مسافران نیمه شع...

سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

 سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم
2024-02-23T13:01:24+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.

آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌

 آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌
2024-02-23T12:21:30+03:30
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خو...

خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم

 خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم
2024-02-23T09:28:09+03:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با روزآمد شدن در حال حراست از گذشته افتخارآمیز خود است و باور داریم که وعده نصرت‌الهی بی‌شک محقق خواهد شد.

علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند

 علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند
2024-02-23T09:28:08+03:30
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست، مشکلات معیشتی را می‌بینیم و مردم را درک می‌کنیم اما این مس...

روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا

 روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا
2024-02-23T08:48:01+03:30
در نخستین روز فعالیت‌های انتخاباتی دوزادهمین مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست کامل کاندیداها شاهد حضور قابل توجه بانوان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی اصفهان هس...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)