میرنیوز

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی/ ۲۲۰ طرح مصوب شد

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی/ ۲۲۰ طرح مصوب شد 2022-08-25T09:15:36+04:30

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - رضا جدیدی: مردم استان مرکزی چند ماهی بود که برای دیدار رئیس جمهور لحظه شماری می‌کردند زیرا زمزمه سفر حجت الاسلام رئیسی به استان مرکزی از زمان شروع سفرهای استانی دولت شنیده می‌شد.

«سید ابراهیم رئیسی» در تیرماه سال ۱۳۹۸ در قامت رئیس دستگاه قضا به این استان سفر و پیگیری برای حل مشکلات هپکو و واگن‌سازی اراک را ازجمله اهداف سفر خود بیان کرده بود.

با توجه به اینکه استان مرکزی به عنوان یکی از شهرهای صنعتی کشور شناخته می‌شود لذا آلودگی ناشی از کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی موجب کاهش کیفیت هوای این استان شده است. آلودگی هوا روزهای زیادی را از ابتدای سال تاکنون مهمان مردم استان مرکزی بوده و مشکلات زیادی را برای مردم شهرهای مختلف از جمله اراک، شازند و ساوه و… داشته است.

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

یکی از مطالبات جدی مردم در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی در خصوص آلودگی هوا بود تا با مصوبات و تصمیماتی که در این حوزه گرفته می‌شود شاهد کاهش آلودگی هوا در شهرهای استان مرکزی و افزایش کیفیت هوا باشیم.

گلایه مردم از خصوصی سازی و واگذاری‌های اشتباه کارخانه‌های استان مرکزی

روند اشتباه خصوصی سازی کارخانه‌ها در سال‌های اخیر موجب کاهش اعتماد عمومی مردم به دولت شده و بسیاری از کارخانه‌ها از جمله آذر آب و هپکو طی فرآیند خصوصی سازی دچار مشکلات مدیریتی و در مقطعی به تعطیلی کشیده شدند.

استان مرکزی با توجه به اینکه شهر صنعتی است و جامعه کارگری دارد یکی از مطالبات جدی کارگران این استان از رئیس جمهور و هیئت دولت رسیدگی به کارخانه‌هایی بود که در فرآیند واگذاری به بخش خصوصی دچار مشکل شده‌اند.

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

این استان به عنوان استان عالم خیز که در طول تاریخ افراد برجسته ای را پرورش داده جوانان مستعد و با انگیزه‌ای برای کار دارد که اکنون اولویت زندگی خود را یافتن شغل مناسب قرار داده اند.

استان مرکزی نسبت به دیگر استان‌ها منابع و صنایع بسیار زیادی دارد که با مدیریت صحیح و حمایت‌ها در این حوزه، می‌تواند زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.

جوانان اراکی که در آلودگی هوا به دلیل صنعتی بودن کلانشهر اراک روزگار را با بیکاری سپری می‌کنند ایجاد اشتغال را از رئیس جمهور و هیئت دولت مطالبه کردند.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی که جنبه تاریخی پیدا کردند

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

بسیاری از سالمندان در چند سال اخیر به دلیل تنفس در هوای آلوده اراک راهی بیمارستان شدند که این بیمارستان از لحاظ ساخت و امکانات بسیار قدیمی است در حالی که چندسال است یک بیمارستان در کنارش کلنگ زنی شده و نیمه تمام باقی مانده است.

تکمیل بیمارستان ولیعصر (عج) مطالبه جدی مردم از رئیس جمهور است، علاوه بر بیمارستان ولیعصر که نیاز مهم بیماران شهر اراک و استان مرکزی است پروژه‌های نیمه تمام زیادی در کل استان مرکزی وجود دارد که رسیدگی و تکمیل آنها برای مردم بسیار ضروری و مهم است.

پروژه‌های شهر اراک به دلیل طولانی شدن عنوان پروژه‌های تاریخی به خود گرفته‌اند لذا برخی از پروژه‌ها از جمله بیمارستان ولیعصر و پل سنجان و زیر گذرهایی که با جان مردم بازی می‌کنند باید در اولویت نسبت به دیگر پروژه‌ها قرار بگیرد و رئیس جمهور توجه ویژه‌ای به تکمیل آنها داشته باشد.

کاروان دولت سیزدهم در قالب بیست و نهمین سفر استانی رئیس جمهور، صبح جمعه ۳۱ تیرماه میهمان سرزمین آفتاب شد.

حجت الاسلام رئیسی از طریق فرودگاه اراک وارد استان مرکزی شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

رئیس جمهور در فرودگاه و بدو ورود به اراک با خبرنگاران گفتگو و اهداف سفر به استان مرکزی را تشریح کرد.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: صنایع استان مرکزی نقش بی بدیلی در صنعت و اقتصاد کشور دارند و هر یک از این صنایع نماد غرور ملی هستند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی دارای ظرفیت‌های بسیاری است و قطب صنعتی تخصصی کشور محسوب می‌شود و نقش برجسته ای در اقتصاد کشور دارد.

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

در بیست و نهمین سفر استانی دولت سیزدهم، تعدادی از وزرا و معاونین، رئیس جمهور را همراهی کردند و به نمایندگی از رئیس جمهور برای حضور در بین مردم و پیگیری مشکلات به شهرستان‌های این استان سفر کردند.

بر این اساس در این سفر؛ علی سلاجقه رئیس سازمان محیط‌زیست نماینده ویژه رئیس‌جمهور در کلان‌شهر اراک، احمد وحیدی وزیر کشور نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان شازند و سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان‌های ساوه و زرندیه بود.

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان خنداب، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد و کشاورزی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان‌های دلیجان و محلات و محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان‌های کمیجان و فراهان به منظور بررسی مسائل و ظرفیت‌های این شهرستان‌ها بودند.

سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان خمین، سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه نماینده ویژه رئیس‌جمهور در کل برنامه‌های استان و یوسف نوری وزیر آموزش‌وپرورش نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان‌های آشتیان و تفرش مطالبات مردم را پیگیری می‌کردند.

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی که جنبه تاریخی پیدا کردند

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی از کارخانه‌های آذر آب و هپکو بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات این کارخانه‌ها قرار گرفت.

رئیس جمهور در جریان بازدید از کارخانه‌های آذر آب و هپکو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تولید تجهیزات فنی مهندسی و صنعتی برای کشور ایجاد قدرت می‌کند و توسعه واحدهای صنعتی که دارای دانش تخصصی هستند از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به مقابله با مافیای واردات گفت: واردات محصولاتی که نمونه داخلی دارند و موجب ایجاد مشکل برای تولید داخل شود ممنوع است و با آن مقابله می‌کنیم چرا که این مهم از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است.

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

رئیس جمهور اراک را به مقصد خمین ترک کرد تا از بیت تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بازدید و همچنین در مصلی این شهر با مردم ولایتمدار شهرستان خمین دیدار کند.

وی پس از تجدید میثاق با آرمان‌های امام در مصلی این شهرستان با استقبال پرشور مردم روبرو شد.

رئیس جمهور در مصلی شهرستان خمین با بیان اینکه نسل جوان باید با شخصیت تاریخ ساز امام راحل آشنا شود، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) معلم بزرگی برای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و نسل‌های امروز بیش از پیش باید با شخصیت امام خمینی (ره) آشنا شوند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عنوان کرد: دولت به دنبال افزایش اشتغال، تولید و دانش بنیان است زیرا با تولیدات داخلی به استقلال می‌رسیم و نیاز ما به دیگران کمتر می‌شود.

وی تصریح کرد: به دلیل بعضی سو ءمدیریت‌ها واحدهای صنعتی نیمه تعطیل در استان وجود دارد که ما به دنبال این هستیم که زیرساخت‌های موجود را فعال کنیم.

افتتاح بزرگترین خط تولید پنل‌های خورشیدی کشور در خمین

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

خط تولید این مجتمع با ظرفیت ۵۰۰ مگاوات به بهره‌برداری رسید و در فاز تکمیلی امکان تولید پنل‌های خورشیدی برای تأمین سالانه ۱۵۰۰ مگاوات برق را دارد.

چشم‌انداز شرکت تولیدی این پنل ها، تا سال ۱۴۰۴ ساخت تمامی اجزای پنل خورشیدی تعیین شده است.

همچنین این شرکت در حال ساخت بزرگترین نیروگاه خورشیدی (مزرعه خورشیدی) کشور با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ مگاوات برق در شهرستان محلات استان مرکزی است.

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پس از دیدار عمومی با مردم شهرستان خمین به مرکز استان بازگشت و در نشست به نخبگان استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی، مرکز تولید و قطب صنعت کشور محسوب می‌شود و صنایع بزرگی در استان مرکزی وجود دارد اما به دلیل خصوصی‌سازی های نادرست شرکت‌های عظیم دچار مشکل شدند.

وی ادامه داد: باید برای برون رفت از این وضعیت کار جهادی و انقلابی انجام شود که امروز طی بازدید از شرکت‌های صنعتی استان مرکزی حرف دل کارگران این شرکت‌ها را شنیدم.

رئیس جمهور با بیان اینکه منطق ما، منطق ما می‌توانیم است، عنوان کرد: مشکلاتی که امروز مردم را رنج می‌دهد به دست توانای جوانان مرتفع خواهد شد و ما ظرفیت بزرگی در کشور برای حل این مشکلات با کمک مردم داریم.

رئیسی با اشاره به صنایع نیمه تعطیل استان مرکزی بیان کرد: در استان مرکزی برخی صنایع دچار تعطیلی شده و این زیرساخت‌های موجود نیاز به فعال کردن واحدهای صنعتی دارد تا اشتغال و رونق اقتصادی به وجود آید.

وی با بیان اینکه واحدهای نیمه‌تعطیل باید فعال شوند و تولید در این استان رونق یابد، گفت: دغدغه بسیاری از جوانان بیکاری است که باید با کار جهادی در دولت و کمک مردم این مشکل حل شود و صنایع نیمه‌فعال و یا تعطیل استان مرکزی فعال شود و تولید رونق یابد تا برای جوانان این استان اشتغال ایجاد شود.

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

هوای پاک حق مردم استان مرکزی است

سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر جمعه در دیدار با مردم شهر اراک اظهار کرد: هوای پاک حق مردم است و جز حقوق شهروندی آن‌ها محسوب می‌شود و ما باید از این حقوق مردم صیانت و پاسداری کنیم.

وی با اشاره به اهمیت سلامتی مردم گفت: بیماری مردم از آلودگی هوا برای دولت پذیرفته نیست و نباید توسعه صنعتی به هر قیمتی باشد بلکه باید صنایع برای محیط‌زیست هزینه کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه با حفظ محیط‌زیست به صنعت و پیشرفت صنعتی اهمیت می‌دهیم، گفت: اگر محیط‌زیست آسیب ببیند توسعه صنعتی به ضد خودش تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در خصوص آلودگی هوای استان مرکزی گفت: هر توسعه‌یافتگی نباید باعث ایجاد آلایندگی و رنجش مردم شود بلکه باید محیط زیست برای شهروندان حفظ شود و آلاینده‌ها موجب بیماری مردم نشود.

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

راهکار رفع مشکلات درون کشور است

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: انتظار مردم از مدیران این است که مسائل را خوب بشناسند و راهکارهای مسائل را بیابند و مجدانه و مجاهدانه و به‌صورت انقلابی پیگیر و گره‌گشای مشکلات زندگی مردم باشند.

وی مشکلات حوزه آب و کشاورزی، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، راه‌اندازی صنایع، سامان دادن به معادن، وضعیت جاده‌های مواصلاتی و مشکلات فقر و بیکاری که مردم با آن مواجه هستند را ازجمله مشکلات موجود در کشور برشمرد و گفت: راهکار این مشکلات در درون کشور و سازوکارهای نظام جمهوری اسلامی است و کسانی که باید این مشکلات را حل کنند ما مسئولین هستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین سهم برای موفقیت در یک سازمان مدیریت صحیح است، گفت: بالاترین سهم موفقیت در انجام تحول در استان مرکزی سهم مدیریت در استان است.

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

ایستگاه پایانی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ایستگاه پایانی سفر یک روزه به استان مرکزی در نشست با اصحاب رسانه مصوبات این سفر را تشریح کرد.

۲۲۰ مصوبه در سفر استانی رئیس جمهور به مرکزی

در سفر استانی رئیس حمهور به استان مرکزی ۲۲۰ طرح مرکزی مصوب شد که از این تعداد ۵۰ طرح زیربنایی، ۳۹ طرح در بخش آب، خاک و کشاورزی، ۶۵ طرح در بخش فرهنگی، آموزشی و ورزشی، ۲۰ طرح در بخش تکمیل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، ۹ طرح اشتغال، ۸ طرح صنعت و معدن، ۲۳ طرح مسایل رفاهی و ۱۰ طرح در حوزه انتظامی و قضایی بود.

عنوان مسئول مصوبه سفر
رئیس جمهور

بازنگری طرح جامع کاهش آلودگی هوا

عدم واردات تجهیزاتی که در صنایع استان مرکزی تولید می‌شود

وزیر صنعت، معدن تجارت

تکمیل پست‌های برق شهرک‌های صنعتی

توسعه زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی

وزیر آموزش و پرورش

تکمیل پروژه‌های محرومیت زدایی در حوزه آموزش و پرورش

تخریب و بازسازی و مقاوم سازی مدارس استان مرکزی

تکمیل و تجهیز سالن‌های ورزشی مدارس

وزیر جهاد کشاورزی

احداث و بهسازی کانال‌های آبیاری

توسعه آبیاری تحت فشار

توسعه باغات و کشت گیاهان دارویی

وزیر کشور

بهسازی ساحل روزخانه های شهری

ایجاد هزار هکتار درختکاری ذیل طرح جامع کاهش آلودگی هوا

وزیر راه و شهرسازی

تکمیل تقاطع غیر همسطح پل سنجان

بهسازی محورهای اراک-فرمهین و راهجرد-آشتیان

ایمن سازی راه‌های شریانی روستایی

زنان و امور خانواده

طرح غربالگری سرطان‌های زنان

اجرای برنامه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان و خانواده‌

۲۱ طرح در حوزه بهداشت و درمان مرکزی در سفر رئیس جمهور مصوب شد

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: حدود ۲۱ طرح در حوزه بهداشت و درمان در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی مصوب شد که مهم‌ترین این مصوبات اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان حضرت ولیعصر اراک است و باید توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت بهداشت به نسبت مساوی تا خرداد ماه ۱۴۰۲ باید اختصاص داده شود.

وی افزود: مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری اراک، ۸ میلیارد تومان برای اتمام و تکمیل اورژانس پرتوی و سوختگی، ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی زنان و زایمان و ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی اراک مصوب شده است.

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای پایگاه اورژانس هوایی، مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع کلاس‌های آموزشی، مبلغ ۴ میلیارد تومان برای تجهیز سلف سرویس، آزمایشگاه و فضای آموزشی دانشکده علوم پزشکی خمین، مبلغ ۵ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز آزمایشگاه کنترل غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه و مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل و اتمام بیمارستان امام خمینی (ره) شهر خمین پیش بینی شده است.

جمالیان با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بهداشتی و درمانی استان مرکزی از جمله احداث و تجهیز پایگاه انتقال خون استان و تکمیل پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی مصوب شد.

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

حجت الاسلام محمد سبزی، نماینده مردم شهرستان ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مرکزی اظهار کرد: مردم استان مرکزی و مجمع نمایندگان استان مرکزی قدردان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی هستند و مطمئناً این گونه سفرها در شناخت ظرفیت مناطق مختلف و تعامل و تفاهم نزدیک دولت و مجلس تأثیر زیادی خواهد داشت.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت مصوبات قابل توجهی در استان مرکزی تصویب شد اما پیگیری و تعهد به تصویب برای وصول نتیجه نیاز است.

نماینده مردم شهرستان ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: مصوباتی در حوزه فرهنگی، کشاورزی و جاده‌های شهرستان ساوه انجام شد که تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه از جمله این مصوبات است.

حجت الاسلام محمد سبزی عنوان کرد: تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب از سد کوچری به ساوه و ۹۰ میلیارد تومان جهت احداث کانال زیر دست سد الغدیر و بهسازی کانال رودخانه مزلقان بخش دیگری از مصوبات سفر هیئت دولت به شهرستان ساوه بود.

دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور برای استان مرکزی

مردم استان مرکزی پس از سفر رئیس جمهور به این استان امیدوار به توسعه همه جانبه با اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور هستند و خبرگزاری مهر نیز به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه پیگیر اجرایی شدن طرح و مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مرکزی هستیم تا نتیجه مطالباتی که مردم با ما در میان گذاشتن را به سمع و نظر شهروندان برسانیم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)