میرنیوز

واکنش تند سازمان‌ها و نهاده‌های همدان به بیانیه ‌گستاخانه یکی از سران فتنه علیه "شهید همدانی"

 واکنش تند سازمان‌ها و نهاده‌های همدان به بیانیه ‌گستاخانه یکی از سران فتنه علیه "شهید همدانی" 2022-08-11T10:10:40+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، بسیج رسانه استان همدان در بیانیه‌ای با تبیین ‌جایگاه  ‌سردار شهید حاج حسین همدانی و مدافعین حرم ‌اعلام کرد: عاشورای حسینی یاد آور حماسه خونین کربلا ، ارب اربا شدن سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و همچنین به اسارت رفتن آل الله در راه بارور ساختن درخت تنومند تشیع علوی و زدودن ناپاکی‌هایی است که منحرفین به اسم دین به مردم عرضه می داشتند.

البته عاشورا  برای ملت ایران اسلامی یادآور فتنه های پیاپی عاشورای سال   88 است که اصحاب فتنه حلحله کنان تکیه ها و حسینیه های عزای حسینی را به آتش کشیدند و با بهانه های واهی کشور را به مدت 8 ماه به ناآرامی و اغتشاش کشیدند.

ملت ایران در طول تاریخ خود شاهد ایستادگی و دلاور مردان فراوانی در راه دفاع از کیان و حریم آل الله بوده است و بی گمان در این میان مدافعان حرم و شهدای این قافله عظیم که در سالهای گذشته جانانه در برابر وحشیان و یزیدیان دست آموز غرب در دوران جدید ایتسادند جایگاه ویژه ای دارند.

چه خوش سعادتی است که یکی از حسینیان دیار هگمتانه و پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی پیش قراول و سپه سالار این قافله بود و جوانان بسیار دیگری که از این دیار پهلوان پرور در این دوران سخت و شام بلا اجاره نداند که حریم آل الله و عقیله بنی هاشم و سایر مقدسات در عراق مورد تعدی قرار گیرد.

سرلشکر شهید حاج حسین همدانی یکی از اسطوره های بی نظیر نبردهای نامنظم در حوزه سخت و جنگهای نرم ترکیبی با حضور جانانه خود نقش حبیب سپاه اسلام را در دوران جدید به خوبی ایفا کرد تا اینکه موی سفیدش به رنگ سرخ شهادت بدل شد.لحظه لحظه تاریخ انقلاب اسلامی و زندگی این مجاهد عظیم الشان دفتر رنگارنگ از غیرت و ایستادگی و جوانمردی در راه عقیده و آرمان است.

قطعا حضور گسترده مردمی در تشییع جنازه این اسطوره بی نظیر و بی همتا در سپهر تاریخ ایران اسلامی بخش کوچکی از عشق و ارادت مردم دیار هگمتانه و سراسر ایران به این پهلوان و قهرمانی است که نام اسطوره های ایرانی و یاران باوفایش سیدالشهدا را در دوران حیرت انسان از نبود معصوم زنده کرد.

بسیج رسانه استان همدان با ماندگار و بی نظیر دانستن یاد و نام و رفتار و آرمانهای شهید همدانی بخصوص ویژگی های برجسته ایشان در حوزه رسانه،فرهنگ و فتنه نرم 88 از همه دلسوزان و دردمندان انقلاب اسلامی تقاضا دارد تا بار دیگر به بهانه برخی رویدادهای اخیر شکست خوردگان و فراموش شدگان تاریخ برای تبیین جایگاه بی بدیل این شهید عزیز همت گماشته و پای در میدان اقدامات جدی فرهنگی و رسانه ای برای معرفی این قافله سالار مدافعان حرم و یاران باوفایش قرار دهند.

واکنش شورای ائتلاف استان همدان به بیانیه گستاخانه یکی از سران فتنه

‌‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی‌ استان همدان نیز در بیانیه ای با محکومیت هتک حرمت ساحت فرمانده جبهه مقاومت اعلام کرد: سلام و درود خداوند بر نبی مکرم اسلام و اهل بیت طاهرین ایشان(ص) و بر شهدا که از زمزم عشق وضو ساختند و سلام و درود خداوند بر امام شهدا (ره) که در دوران تاریک جهالت مدرن پیامبرگونه ردای هدایت امت را بر تن کرده و در مصاف شیطان بزرگ و در برابر هجمه‌های دشمنان توحید و اعتلای ایران اسلامی مردانه ایستادند و پس از او آزادگان جهان با رهبری داهیانه آیت‌الله خامنه‌ای تا طلیعه ظهور به پیش رفته و از هجوم فتنه‌ها نمی‌هراسند؛ همان فتنه‌هایی که در طول تاریخ شاهد رخ‌نمایی آن‌ها در مقابل جریان حق بوده‌ایم، از فتنه سامری تا فتنه ناکثین، قاسطین و مارقین در مقابل امیرالمؤمنین امام علی (ع) و در روزگار ما و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فتنه منافقین، خلق مسلمان، در زمان حضرت امام راحل عظیم‌الشأن و فتنه‌های سال 78، 88 و 98 در دوران ولایت مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز و گزافه نیست اگر بگوییم وجه مشترک همه این فتنه‌های افکار شیطانی، خبث نیت، خودخواهی، حقد و کینه و دل بستن به نقشه‌های استکبار در مقابل جریان حق و پیروزی‌های انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بوده است.

فتنه 88 که بعد از پیروزی بزرگ ملت ایران در انتخابات و با حضور 80 درصدی واجدان شرایط پای صندوق‌های گرفتن رأی توسط مثلث شوم عبری، غربی و عربی شکل گرفت و توسط عمله‌های داخلی آن‌ها اجرایی و عملیاتی شد، در عمل هشت ماه و 202 روز کشور را دچار فتنه کرد که به اعتقاد کارشناسان به اندازه هشت سال دفاع مقدس، کشور با مشکلات درگیر شد.

کدام عقل سلیم است که نداند بخش عظیمی از تحریم‌های اقتصادی که در طول تاریخ بی‌نظیر است، حاصل فتنه 88 بوده؟ گرچه فتنه‌گران با حمله به عَلَم و کُتُل اباعبدالله‌الحسین (ع) در روز عاشورا با قیام ملت عاشق امام حسین (ع) در 9 دی‌ماه 88 به زباله‌دان تاریخ رفتند، اما آثار تحریم اقتصادی دشمن را در زندگی خود احساس می‌کنند.

بیانیه اخیر فتنه‌گر محصور، میرحسین موسوی و مسائل مطرح در این وجیزه کودکانه یکبار دیگر خباثت او را به ساحت مقدس ولایت و شهادت، به‌ویژه حبیب سپاه، مرد میدان‌دار دفاع مقدس فرمانده راهبردی مبارزه با دواعش داخلی در فتنه 88 و در سوریه و عراق و مدافع حریم و حرم حضرت زینب (س) و ائمه هدی (ع)، نشان داد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن محکوم کردن این حرکت‌های مذبوحانه که در قالب نقشه‌های استکبار طراحی شده و هرازچندگاهی برای به حاشیه بردن پیروزی‌های انقلاب اسلامی و محور مقاومت، مطرح می‌شود، ملت امام حسینی (ع) و بصیر ایران اسلامی و مردم شریف، ولایتمدار، شهیدپرور و شهیدباور دارالمؤمنین همدان را به حضورآگاهانه در صحنه‌های انقلاب اسلامی فرا می‌خواند.

شورای شهر همدان توهین به سردار شهید همدانی را محکوم کرد

شورای اسلامی شهر همدان نیز ضمن محکوم کردن توهین یکی از سران فتنه سال 88 به سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای گرانقدر مدافع حرم، خواستار برخورد جدی، اقدام قانونی و عاجل دستگاه‌های مربوطه با هتاکی این فتنه‌گر شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، شورای اسلامی شهر همدان ضمن محکوم کردن توهین یکی از سران فتنه سال 88 به سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای گرانقدر مدافع حرم، خواستار برخورد جدی، اقدام قانونی و عاجل دستگاه‌های مربوطه با هتاکی این فتنه‌گر شدند.

در این بیانیه آمده است: انتشار بیانیه بسیار سخیف و سراسر بغض و کینه یکی از سران معلوم الحال و افسار گسیخته فتنه ٨٨ و طرح ادعاهای واهی او حکایت از افول و پریشان احوالی این چهره سیاسی تاریخ مصرف گذشته است که ثابت کرد همسو و همفکر با منافقین و سایر گروه های معاند قدم بر می دارد و در مقابل رافت نظام با او در ١٣ سال گذشته به جای توبه و بازگشت به آغوش مردم و انقلاب؛ از بیان هیچ توهین و افترایی کوچکترین ابایی ندارد.

این بار در ماه عزاداری حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) و دقیقا در هجدم مرداد “روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم” شاهد جسارت و توهین بی شرمانه این عنصر فتنه گر به مقام والای “سردار شهید حاج حسین همدانی” از مجاهدان راه حق و شهدای مدافع حرم بودیم که جای بسی تاسف است.

سردار شهید حاج حسین همدانی که درود خدا بر او باد، همان فرمانده دلیر دوران دفاع مقدس، مرد میدان مبارزه با فتنه گران و براندازان سال ٨٨ و حبیب حرم آل الله در جنگ سوریه و از اسطوره های ملی و فراملی دیار دارالجهاد همدان است که ایمان، رشادت، ولایت پذیری و مردم‌داری او بر کسی پوشیده نیست و چه در زمان حیات و چه بعد از شهادت ایشان همواره جزو برترین ها و با اخلاص‌ترین‌ها بودند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید گفت “رحمت خدا بر شهید همدانی و بر همه‌ی مجاهدان راه حق”

اگر چه این اقدام نابخردانه‌؛ خاطر مردم انقلابی و قهرمان پرور ایران به ویژه دیار شهید پرور همدان را مکدر کرد، اما یاوه گویی های این فرد خود فروخته با واکنش صریح و به موقع مردم با بصیرت مواجه شد که جای تقدیر دارد.

حمایت های این فتنه گر از براندازان و آشوبگران روز عاشورا هرگز از یاد نخواهد رفت و بار دیگر ثابت شد این فرد هتاک نه تنها در کنار مردم نیست، بلکه در مقابل آرمان‌های مردم و کشور قرار دارد و این بار پا را فراتر گذاشت و به حمایت از گروه های تروریستی همچون داعش و حمایت غیرمستقیم از رژیم صهیونیستی پرداخت که برای حامیانش جای بسی تامل و البته تاسف است!

شورای اسلامی شهر همدان ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و سخیف در هتک حرمت به مقام رفیع شهید مدافع حرم آل الله “سردار شهید حاج حسین همدانی” خواستار برخورد جدی، اقدام قانونی و عاجل دستگاه‌های مربوطه با هتاکی این فتنه گر است.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...

تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌

 تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌
2024-02-24T08:28:10+03:30
کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی و تاریخ ایران به حفاری‌های غیرمجاز گسترده و جاده کشی بر بلندای بر روی تلِ قلعۀ پل فَسا انتقاد کرده است.

گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها

 گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها
2024-02-23T21:21:23+03:30
از روز گذشته، برخی کاندیداها در زنجان، اقدام به نصب بنرهای خود در نقاطی غیر از محل‌های تعیین‌شده برای تبلیغات، اقدام به نصب بنر و پوستر کردند که این کار گلا...

وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

 وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
2024-02-23T17:08:31+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده ...

۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:48:08+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند ‌در سطح استان ‌دستگیر شدند.

۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:34:58+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان از بازداشت هشت تروریست در ‌آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان خبر داد.

امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟

 امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اگر انتخابات خوب نبود و اثر نداشت چرا دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات گسترده مردم را در عرصه مشارکت در انتخابات منع می‌کند، پس معلوم ...

اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند

 اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح به سرنوشت روز‌مره ما ارتباط دارد، گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب با بصیرت و چشم باز بهتر...

عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌

 عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌
2024-02-23T14:08:18+03:30
آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شیراز برگزار شد.

امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس

 امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس
2024-02-23T14:08:18+03:30
امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال، اقتصاد قوی و رفع معضل بیکاری مطالبه اصلی کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس است.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد

 فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است گفت: ملاک عمل آگهی صادره از فرماندار...

مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد

 مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اقتصاد ایران به خاطر فشار ناشی از تحریم‌ها با مشکل جهش ارزی مواجه است و باید ساز و کاری ایجاد شو...

جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند

 جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند
2024-02-23T13:41:39+03:30
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت در انتخابات اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند

 سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند
2024-02-23T13:41:39+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می...

دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد

 دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد
2024-02-23T13:14:36+03:30
دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی ...

وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌

 وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌
2024-02-23T13:14:36+03:30
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست دولت برون رفت از رکود تورمی حاکم بر دهه ۹۰ کشور است، گفت: به مرحله جدیدی از رشد تولید ناخالص داخلی کشور وارد شده‌ایم.

حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند

 حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند
2024-02-23T13:01:24+03:30
شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران آماده برپایی جشن های نیمه شعبان است و دستگاه های استان با همکاری و هماهنگی های لازم آماده میزبانی از زائران و مسافران نیمه شع...

سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

 سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم
2024-02-23T13:01:24+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.

آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌

 آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌
2024-02-23T12:21:30+03:30
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خو...

خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم

 خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم
2024-02-23T09:28:09+03:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با روزآمد شدن در حال حراست از گذشته افتخارآمیز خود است و باور داریم که وعده نصرت‌الهی بی‌شک محقق خواهد شد.

علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند

 علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند
2024-02-23T09:28:08+03:30
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست، مشکلات معیشتی را می‌بینیم و مردم را درک می‌کنیم اما این مس...

روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا

 روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا
2024-02-23T08:48:01+03:30
در نخستین روز فعالیت‌های انتخاباتی دوزادهمین مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست کامل کاندیداها شاهد حضور قابل توجه بانوان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی اصفهان هس...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)