میرنیوز

کاهش نرخ رشد جمعیت نگران کننده است/ لزوم ورود مجلس و دولت

کاهش نرخ رشد جمعیت نگران کننده است/ لزوم ورود مجلس و دولت 2022-06-24T15:33:39+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد با بیان اینکه امام صادق (ع) فرموده است: اهل بهشت، روی گشاده دارد، زبان نرم دارد، دلش مهربان است، دست گشاده و بخشنده دارد، پیشوایان معصوم ما در عالی‌ترین درجه از صفات یاد شده بودند و ما که پیروان این پیشوایان معصوم هستیم باید خود را به این صفات آراسته کنیم.

وی تاکید کرد: حسن خلق از آن اهمیت برخوردار است که امام علی (ع) می‌فرماید: تنگی رزق و وسعت رزق بستگی به خوش خلقی و بد خلقی دارد، در هر صنفی آنهایی که روی گشاده دارند، زبان نرم دارند، حسن خلق دارند، مورد احترام و مقبول مردم هستند، اینها با تقوا و پرهیزگاری به دست می‌آید، خودم و همه شما نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و کسب این نشانه‌های اهل بهشت فرا می‌خوانم.

منافقین جنایت کارترین و منفورترین انسان‌های روی زمین

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۹ تیر و شهادت امام محمد تقی (ع) عنوان کرد: مدت امامت ایشان ۱۷ سال بود، در سن ۸ سالگی به امامت رسید، ولی با دسیسه معتصم به شهادت رسید، راهنمایی و ارشاد شیعیان در برابر فرقه‌های منحرف آن زمان، تریبت شاگردان و عالمانی همچون حضرت عبدالعظیم حسنی و علی ابن مهزیار، انتصاب نمایندگانی در شهرهای دور دست، اشتهار به جود و کرم، میراث علمی آن حضرت از جمله ویژگی‌های ایشان است.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه امام جواد (ع) در زمان خودش به مبارزه با کفر، مامون و معتصمی پرداخت که خود را مقدس جلوه می‌دادند افزود: ایشان به مبارزه با منافقین زمان پرداختند، به گونه‌ای که او را تحمل نکردند و در همان سن ۲۵ سالگی ایشان را به شهادت رساندند.

وی گفت: امروز منافقین به عنوان بدترین انسان‌های روی زمین، تبهکاران و جنایت کاران و منفورترین انسان‌ها برای حکومت‌های روی، ایران و… دل می‌سوزانند، همانطور که مامون و معتصم برای اسلام و مسلمانان دل می سوزانیدند، ما از امام جواد (ع) می‌آموزیم آنهایی که به دنبال تجزیه ایران هستند و خون این ملت را ریختند، وطن فروشی و جاسوسی برای دشمنان این ملت کردند، هیچ گاه به دنبال خدمت گذاری به مردم و دین اسلام نیستند، آنهایی که به دنبال مطالبه گری هستند، هوشیار و مراقب باشند که تبهکاران و وطن فروشان راهی برای ضربه و آسیب به کشور و آرمان‌ها و راه شهدا پیدا نکنند، تمام مسیرها را برای سو استفاده دشمن مسدود کنید، شهادت امام جواد (ع) را تسلیت می گویم و همه ما باید حرمت این روز را رعایت کنیم.

کاهش نرخ رشد جمعیت در کشور نگران کننده است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نکته دیگری که نگران کننده است، بحث کاهش جمعیت و نرخ رشد جمعیت در ایران است، ادامه داد: این امر نیازمند تدابیری است تا ما در آینده به نرخ منفی جمعیت مبتلا نشوییم، ما به لحاظ شاخص جمعیت در مرحله هشدار هستیم و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند طبیعتاً جمعیت سالخوردگان افزایش پیدا می‌کند، کاهش نیروی کار و تولید را به دنبال خواهد داشت، افزایش هزینه‌های بهداشتی و درمانی را در پی دارد، مهم‌تر از همه اینها پایین آمدن ضریب امنیتی است.

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: ایران اسلامی کشوری با تمدن و فرهنگ کهن و اسلامی است، دارای منابع غنی مادی و طبیعی است، در طول تاریخ همیشه مورد طمع دشمنان بوده است، این نیازمند مردانی فداکار، مؤمن، انقلابی و پای کار است تا دیگران به کشور ما طمع نداشته باشند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و دولت مصوباتی را به صورت تشویقی ابلاغ کردند، این سیاست و تدابیر تشویقی باید بدون کم و کاست و دقت اجرا شود تا میزان فرزند آوری افزایش پیدا کند افزود: آنهایی که ایران و این آب و خاک را دوست دارند و به دستورات دینی در ازدیاد جمعیت امت اسلامی احترام قائل هستند به این عمل کنند، خانواده‌های پرجمعیت را تکریم کنند، پیامبر اسلام به ازدیاد امت اسلامی افتخار می‌کند همه ما، دولت و ملت باید بسترهایی را فراهم کنیم تا پرشکوه و عظمت اسلام و مسلمین با ازدیاد جمعیت افزوده شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان داشت: مجلس شورای اسلامی و هیئت دولت در حدی که می‌توانند بر این سیاست تشویقی خودشان به صورت کمیت و کیفیت بی افزایند.

لزوم برخورد با افرادی که مانع اجرای عدالت می‌شوند

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: از نزدیک مطلع هستم که دستگاه قضائی، نیروی انتظامی، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی با برنامه و دقت، شبانه روز فعالیت دارند تا یک سارق مسلح و تبهکار را دستگیر کنند، ما باید تشکر کنیم از این اقدامات.

وی با بیان اینکه اهمیت قوه قضائیه به اقامه عدل بر می‌گردد و بدون عدالت حیات طیبه محقق نخواهد شد ادامه داد: رفتار و گفتار عادلانه و بدون تبعیض از نشانه‌های ایمان است، اعمال قانون بر علیه کسانی که در درون قوه قضائیه یا بیرون از قوه قضائیه مانع اجرای عدالت می‌شوند و یا در اجرای عدالت اختلال می‌کنند باید همچنان در اولویت دستگاه قضائی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهدای هفت تیر و شهید آیت الله دکتر بهشتی بیان داشت: این افراد انسان‌هایی مخلص، مؤمن، صادق، بصیر، آگاه، شجاع، قاطع، مستحکم، صبور و شکیبا در راه رسیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی بودند و پاداش خودشان را هم با شهادت از خداوند گرفتند.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: البته کامل‌ترین این اوصاف در شهید آیت الله دکتر بهشتی بود، حادثه دلخراش شهدای هفت تیر نقاب از چهره منافقین کنار زد و در شرایط دشواری که کشور به سر می‌برد اینها به دنبال این بودند که به حاکمیت برسند، اما این شهادت‌ها انسجام مردم و طبقات مختلف را حفظ کرد و حقانیت نظام جمهوری اسلامی را در مقابل آشوب گران نشان داد.

تشریح ویژگی‌های شخصیتی شهید فخرالدین رحیمی

وی گفت: استان لرستان در این حادثه غمبار که منافقین پلید در مقر حزب جمهوری اسلامی به وجود آوردند دو شهید سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، شهید حجت الاسلام سید فخرالدین رحیمی عضو جامعه روحانیت مبارز شهر خرم آباد و نماینده مردم پلدختر و حومه در مجلس شورای اسلامی و شهید حجت الاسلام محمد حسین صادقی نماینده مردم شهر دورود و ازنا که از علما برجسته استان لرستان بودند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: شهید حجت الاسلام سید فخرالدین رحیمی دارای همان ویژگی‌ها بود که برشمردم، اما شجاعت، قاطعیت و بصیرت در وجود این شهید بارزتر و آشکار تر بود، این شهید گرامی عمر خود را صرف مبارزه و جهاد سپری کرد و در این راه زندان، شکنجه و تبعید شدند، مقام معظم رهبری در سفری که به استان داشتند تعابیری از ایشان داشتند که حکایت از شجاعت، قاطعیت و بصیرت بود.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: رنج جهاد، مبارزه و دوری از خانواده بر اراده ایشان که به معنای واقعی فخر دین بودند، خللی به وجود نیاورد، تقوای الهی به این شهید گرامی و عزیز بصیرتی داده بود که برخی از رویدادهای سیاسی و اجتماعی را قبل از وقوع تشخیص می‌داد و آنها را با خواص در میان می‌گذاشت، همین برای ایشان سختی‌هایی را به وجود آورد، در مدت کوتاه نمایندگی نیز با جدیت انجام وظایف نمایندگی می‌کرد و پاداش مجاهدت‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی را با شهادت در راه خدا کسب کرد.

وی افزود: همچنین شهید حجت الاسلام محمد حسین صادقی نیز در محضر علما بزرگ قم تحصیل کرده بود و ایشان هم در مبارزه با رژیم ستمشاهی به زندان افتادند و در آستانه پیروزی انقلاب نیز نهادهای انقلابی را در ازنا تشکیل دادند و پاداش شهادت را از خداوند گرفتند، این شهدا مشعل هدایتی برای همه ما است و ما را به راه نورانی امام راحل و مقام معظم رهبری هدایت می‌کنند، باید خداوند را سپاسگزار باشیم که خداوند مقام معظم رهبری را ترور شش تیرماه در مسجد ابوذر منافقین حفظ کرد، گرچه به درجه رفیع جانبازی نائل شدند اما خداوند هر آنچه کمالات در وجود آن شهدا بود را با کمالاتی افزون در وجود ایشان قرار داد و این هدیه را برای ما مسلمانان محفوظ نگه داشت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر برنامه‌هایی در استان و کشور دارند، اما این برنامه‌ها نیازمند بازنگری است، برنامه‌هایی که هم باید بر کمیت و کیفیت آنها افزوده شود، هر سال شاهد کاهش تعداد کسانی باشیم که به این بیماری مبتلا می‌شوند، از همه آنهایی که در مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کنند، نیروی انتظامی، دستگاه‌های اطلاعاتی، امینتی، دستگاه قضائی، سازمان‌های مردم نهاد و… تشکر و قدردانی می‌کنم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)