میرنیوز

پرونده ۵ قاضی متخلف اصفهان در دست بررسی است / بن-بروجن حکم قضائی ندارد

پرونده ۵ قاضی متخلف اصفهان در دست بررسی است / بن-بروجن حکم قضائی ندارد 2022-06-22T14:26:42+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و به ویژه شهدای هفتم تیر ماه و شهید بهشتی اظهار داشت: اندیشه‌های بلند دکتر بهشتی آنطور که باید شناخته نشد، امام راحل و رهبر معظم انقلاب در وصف شخصیت این شهید بزرگوار سخن‌ها داشته‌اند و همواره مورد ستایش همگان بوده است.

وی با بیان اینکه شهید دکتر بهشتی همواره با فرقه‌های ضاله مبارزه می‌کرد، ادامه داد: برخی از این افراد جنایت‌های بزرگی کردند که از آن جمله ۱۷ هزار شهید ترور است که در بین آنها از رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه، نخست وزیر و شهروندان عادی بوده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: امام راحل فرمودند شهید بهشتی یک ملت بود، ما این مرد بزرگ را بعد از شهادتش شناختیم و اندیشه‌های این شهید هنوز برای عدالت محوری و ظلم ستیزی تازگی دارد.

وی با بیان اینکه شهید دکتر بهشتی زاده اصفهان است، استانی که در همه صحنه‌ها بر روی قله قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که همه بتوانند راه این شهید را ادامه دهند.

حجت‌الاسلام جعفری در ادامه با بیان اینکه امسال شعار قوه قضائیه در مسیر تحول و خدمت به مردم است، گفت: بر اساس سند تحول قضائی، دستورالعمل ابلاغی از سوی قوه و دستورات رئیس قوه قضائیه برنامه‌های خود را برای تحقق این شعار در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه سیاستگذاری در پیشگیری از عناوین مجرمانه‌ای که دارای بیشترین فراوانی است از اولویت‌های دستگاه قضائی در استان اصفهان است، ادامه داد: سه اتهام تهدید علیه اشخاص و اموال مردمی و ناشی از بیکاری، مشکلات اقتصادی و فرهنگی و تربیتی است که متولیان امر باید نقش خود را در این خصوص ایفا کنند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: تلاش برای توسعه فرهنگی و اصلاح رفتارهای فردی و اجتماعی مانع از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و رفتارهای غلط شده و اینگونه میزان ورودی پرونده‌های قضائی را کاهش می‌دهد.

وی فرهنگ صلح و سازش و گذشت در جامعه را از ضرورت‌های کاهش وقوع جرم و دعوا و اختلاف دانست و اظهار داشت: چنین باور و فرهنگی در بین مردم نهادینه شده و اگر ناهنجاری‌ها کاهش یابد آن وقت دچار مشکلات و تبعات اجتماعی نخواهیم بود.

حجت‌الاسلام جعفری اصلاح مجرمان و کاهش تعداد زندانیان را از دیگر برنامه‌های دستگاه قضائی در استان اصفهان اعلام کرد و افزود: برای این امر استفاده از پابند الکترونیک، اشتغال زندانیان و استفاده از نهادهای حمایتی در دستور کار است.

اطاله دادرسی چالش بزرگ دستگاه قضائی است

وی اطاله دادرسی را بزرگترین چالش دستگاه قضائی عنوان کرد و افزود: این امر در استان اصفهان آسیب‌شناسی شده است و اقدامات خوبی برای این امر انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه ۹۲۳ شعبه قضائی باید در استان اصفهان باشد که ۵۹۶ شعبه فعال است، گفت: به دلیل کمبود نیروی قضائی، نیروی اداری و فضا ۳۵ درصد از شعب ما غیر فعال است.

وی افزود: باید توجه داشت که در تهران ذهنیت برخورداری نسبت به اصفهان وجود دارد و حقیقت این است که امکانات و فضای اصفهان قابل مقایسه با برخی از استان‌ها در برخی از شاخص‌ها نیست و کمبودهای جدی داریم که در برخی شاخص‌ها در وضعیت بحران و در برخی موارد در وضعیت فوق بحرانی داریم.

حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه در این شرایط از رئیس قوه درخواست کردیم که به صورت غیر رسمی به اصفهان سفرکند، گفت: وی پذیرفت و در سفر یک روزه همه کمبودها را دید و برای رفع کمبودها دستورات ویژه را داد.

۲۰۰ قاضی و ۷۰۰ نیروی اداری به دستگاه قضائی اصفهان اضافه می‌شود

وی اضافه کرد: از این رو با دستور رئیس قوه قضائیه برای شعب غیر فعال استان مجوز اختصاصی برای جذب قضات دریافت شده و با همکاری دانشگاه‌ها و با استفاده از دانشجویان بومی اصفهان و برگزاری آزمون و طی دوره‌های آموزشی تا ۲۰۰ نفر را جذب خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه سهمیه استان اصفهان در زمینه نیروی اداری نیز به ۷۰۰ نفر افزایش یافت، افزود: آزمون برگزار شده و به زودی نیروها به ما تزریق می‌شود.

وی با اشاره به آمار دستگاه قضائی استان اصفهان افزود: یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۹۵ پرونده طی یک سال گذشته ورودی داشتیم و یک میلیون و ۴۳۲ هزار ۳۴۲ پرونده مختومه شده است.

حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه ۹۲۱ پرونده یکبار ثبت بوده که آمار زیادی است، گفت: سعی ما کاهش پرونده‌ها است.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید در عمل در دستگاه قضائی استان اصفهان محقق شود، ابراز داشت: طی یک سال گذشته چهار هزار و ۴۶۵ ملاقات مردمی توسط رئیس کل دادگستری و مدیران قضائی محقق شده است که ۸۶ درصد آن صرفاً توسط رئیس کل دادگستری استان اصفهان انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه مردم سرمایه اجتماعی ما هستند و باید تکریم شوند، ادامه داد: به همه رؤسای دادگستری ابلاغ کرده‌ایم که هر هفته یک جلسه ملاقات مردمی داشته باشند.

حداکثر زمان بررسی پرونده‌های ۴۷۷ به دو ماه کاهش می‌یابد

وی در خصوص پرونده‌های ۴۷۷ ادامه داد: ۴ هزار و ۹۲۰ درخواست داشتیم، با تعیین قضات در کارگروه حقوقی و کیفری به سه هزار و ۴۴۲ مورد پاسخ داده شد. در این زمینه بعد از پایان تیر دیگر اطاله دادرسی نخواهیم داشت و حداکثر زمان بررسی پرونده در این بخش دو ماه خواهد بود.

حجت‌الاسلام جعفری در خصوص فعالیت شعب اجرای احکام مدنی گفت: در این بخش ۶۷ هزار و ۶۶۲ پرونده وارد شد و ۶۷ هزار و ۱۳۷ پرونده مختومه شد، مطالبه مهریه مطالبات زیادی داریم که اطاله دادرسی هم داریم.

وی گفت: ما نگرانیم، بنیان خانواده سر هر چیزی از هم می‌پاشد، پیشینه فرهنگی ما بسیار غنی است اما شاهد افزایش نگران کننده طلاق هستیم و این در حالی است که ما اقدامات زیادی را داریم، در برخی پرونده‌ها ورود خانواده‌ها مشکل زا است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در زمینه پرونده‌های مواد مخدر نیز شاهد اطاله دادرسی هستیم، افزود: این امر نیز به دلیل صدور احکام ۲۰ تا ۲۵ ساله است.

کمک ۵۰ میلیارد تومانی اصفهانی‌ها برای آزادی زندانیان

وی با بیان اینکه در ماه رمضان امسال با ۵۰ میلیارد تومان کمک، ۳۴۰ زندانی را آزاد کردیم گفت: اصفهان رتبه اول را دارد و پس از آن کمک هفت میلیاردی را داشتیم.

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به فعالیت ۱۹۸ قاضی و یک هزار و ۵۴۲ نفر در بخش، اداری که به صورت افتخاری در ۳۳۴ شعبه شورای حل اختلاف استان اصفهان گفت: طی یک سال گذشته ۳۲۴ هزار و ۹۶ پرونده در این شعب ورودی داشتیم که ۳۲۵ هزار و ۷۹۵ پرونده مختومه شد، نرخ میانگین صلح و سازش در استان اصفهان ۴۲ درصد است که سه درصد از میانگین کشوری بالاتر هستیم. پ

رسیدگی به ۴۴ پرونده مهم قضائی در اصفهان

وی با اشاره به وجود ۴۴ فقره پرونده با موضوعات کلاهبرداری شبکه‌ای منتهی به اختلال در نظام اقتصادی کشور، قاچاق سوخت، اخلال در نظام ارزی، اخلال در سهمیه آرد یارانه‌ای و … در سال جاری در دستگاه قضائی استان اصفهان بررسی شده است، افزود: برابر تبصره ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی کسانی که اختلال در نظام اقتصادی کشور بیش از یک میلیارد ریال داشته باشند رسانه‌ای خواهد شد، در این زمینه ۲۷ نفر در حوزه شرکت‌های نفتی دستگیر و مجازات برای آنها در نظر گرفته شد و در زمینه اخلال در نظام پولی هشت نفر مشمول ماده ۳۶ شدند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در زمینه مبارزه جدی با فساد اداری و مفسدان اقتصادی عهد بستیم، گفت: پرونده‌های دادگاه ویژه اقتصادی با سرعت در حال رسیدگی است.

وی در خصوص پرونده‌های امنیتی گفت: برخی افراد در مرکز و شهرستان‌ها به دنبال اعمال مجرمانه هستند، کسانی که درگیری‌های خیابانی ایجاد می‌کنند و امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، شناسایی شده‌اند، کنترل و مهار آنها با همکاری نیروی انتظامی در دستور کار است، محل اختفای آنها را شناسایی کرده‌ایم در صورت هر گونه ناامنی شدیدترین برخوردها را خواهیم داشت.

برخوردی جدی با دور دور در اصفهان

حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه همه ما باید نسبت به انجام قانون توجه داشته باشند، ادامه داد: همه باید خطوط قانونی را در حوزه شهروندی رعایت کنند، در اصفهان پدیده دور دور کردن را داریم، به نیروی انتظامی دستور ورود داده‌ایم تا در هر منطقه‌ای با آنها برخورد کند، باید خودروها توقیف شود و برای آزادی آن توصیه پذیر نباشد.

پرونده ۵ قاضی متخلف در دست بررسی است

وی با بیان اینکه آمار جرایم خشن در استان اصفهان کم است اما یکی از این جرایم نیز برای استان زیاد است، تصریح کرد: اما در زمینه سرقت شاهد افزایش هستیم، این جرم همواره جز سه جرم اول است، در سال گذشته در بخش کیفری ۹۵ هزار و ۶۱۲ پرونده و معادل ۱۵ درصد پرونده‌ها سرقت است در بخش حقوقی نیز چنین شرایطی را داریم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان اضافه کرد: ما در درون دستگاه قضائی نظارت جدی داریم، ۹۰۰ قاضی فعال داریم، از پنج قاضی شکایت داشته‌ایم که پرونده آنها در دست بررسی است.

حکم قضائی برای لغو بن - بروجن صادر نشده است

وی در خصوص پروژه بن بروجن ابراز داشت: باید توجه داشت که برای ورود دستگاه قضا به این امر نگاه ملی است، ما در قبال همه وظیفه داریم، هیچ پرونده قضائی در خصوص بن بروجن نداریم، این موضوع در شورای آب تصمیم گیری شده بود که مورد اختلاف بین شورای آب و وزارت نیرو بود که به دیوان عدالت اداری رفت و مجدد به کارگروه استانی بازگردانده شد، ما در این کارگروه نماینده داریم، در این کارگروه مصوب شد پروژه لغو شود، مردم و مسئولان استان مجاور اعتراض کردند، پرونده قضائی تشکیل شد و هنوز حکمی صادر نشده است.

حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه چنانچه در زمینه اجرای احکام مدیران کوتاهی کنند به شدت برخورد می‌شود، گفت: البته باید توجه داشت در این زمینه دستورالعمل‌هایی صادر می‌شود که باید زیرساخت‌های آن را نیز داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه معادن انفال هستند، اضافه کرد: متولی آنها دولت است و اگر تخلفی گزارش شود پیگیری خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه ما در هر شرایط و وقتی نمی‌توانیم اطلاع رسانی کنیم، اضافه کرد: من به رسانه‌ها و شهروندان قول می‌دهم که شفافیت داشته باشیم، اگر حادثه مهمی داشته باشیم با سرعت پیگیری و اطلاع رسانی می‌کنیم.

غلات آلوده با اقدامات امنیتی برای تولید الکل ارسال می‌شود

وی با بیان اینکه در استان اصفهان غلات آلوده نداریم، افزود: در کشور دو مرکز در زمینه تولید الکل از این غلات را انجام می‌دهند و از همه کشور غلات به این دو مرکز با رعایت فرایندهای امنیتی ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفری در خصوص کوه خواری در منطقه صفه گفت: کوه خواری و زمین خواری برای ما فرقی ندارد و برخورد جدی خواهیم داشت، باید جزئیات پرونده را بررسی کنم و بعد در این ارتباط اظهار نظر کنم.

وی افزود: اعلام اسامی ساختمان‌های نا ایمن باید اول به ما انجام شود و پس از آن به عموم شهروندان اعلام شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه ۹۸ درصد از اراضی ملی و دولتی بر اساس قانون حدانگار انجام شد، افزود: سه هزار و ۲۸۰ متر مربع آزادسازی حریم رودخانه‌ها را داشتیم، ۴۶ پرونده از ناحیه منابع طبیعی آمده بود که حکم به نفع منابع طبیعی صادر شد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)