میرنیوز

گزارش| میدان‌داری پاسداران فارس در مقابله با کرونا / سربازان گمنام ‌اطلاعات سپاه مجال را ‌سودجویان و فرصت‌طلبان ‌گرفت

 گزارش| میدان‌داری پاسداران فارس در مقابله با کرونا / سربازان گمنام ‌اطلاعات سپاه مجال را ‌سودجویان و فرصت‌طلبان ‌گرفت 2020-03-28T11:50:12+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ماه مبارک شعبان با میلاد امام حسین(ع) آغاز می‌شود، امام همام و بزرگواری که سید و سالار شهیدان است. روزی که میلادش به نام روز پاسدار نام گرفته و دلاورمردان پاسدار عاشقانه و مخلصانه راه و مکتب او را ادامه می‌دهند.

روز پاسدار بهانه‌ای شد تا به تشریح فعالیت‌های دلاورمردان همیشه در صحنه سپاه فجر استان فارس در این روزهایی که جامعه با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، بپردازیم.

در این زمینه جانشین سپاه فجر استان فارس با تبریک اعیاد بزرگ شعبان از جمله روز پاسدار و جانباز، با بیان اینکه سپاه در هر عرصه‌ای که نظام نیاز داشته به عنوان سرباز وارد شده است، اظهار داشت: جلسه قرارگاه پیشگیری سپاه فجر به منظور هماهنگی، پیش‌بینی، بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی اقدامات لازم در موضوع پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان فارس به طور مداوم در حال برگزاری است.

سردار بوعلی با قدردانی و تجلیل از خدمات پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان‌های استان فارس در راستای مقابله با بیماری کرونا و درمان بیماران، گفت: سپاه افتخار می‌کند قدمی در راستای خدمت به مردم بردارد و از زمان بروز بیماری کرونا با فعال کردن تیم‌های مختلف کارشناسی و عملیاتی و در کنار سایر نهادها و مسئولان استان اقدامات بسیار خوبی در راستای افزایش تولید اقلام بهداشتی و پزشکی در استان داشته و حل مشکلات واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی را در دستور کار قرار داده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل داریم، گفت: کادر کارکنان سپاه استان و ظرفیت مردمی بسیج فارس برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی آمادگی با آمادگی کامل وارد میدان شده و در صورت نیاز سایر ظرفیت‌های پزشکی و اماکن سپاه فارس نیز در راستای مقابله با بیماری کرونا و رفع آلودگی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

پاسداران و بسیجیان در حل مشکلات  جامعه همراه مردم هستند

 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و گرامیداشت مقام والای شهدای سلامت اظهار داشت: سپاه فجر فارس اعم از پاسداران و بسیجیان استان این روزها همراه با خادمان عرصه بهداشت و درمان در عرصه خدمت‌رسانی  حضور میدانی دارند و  با این حرکت نشان داده‌اند که در حل مشکلات  جامعه همراه مردم هستند.

سرهنگ دوم پاسدار جلال یارمحمدی افزود: امروز هم در شرایط پیش آمده، پاسداران و بسیجیان استان فارس همراه با سایر پاسداران انقلاب اسلامی در میدان مبارزه با شیوع کرونا پیش‌رو و پیش‌قدم بوده و همپای کادر بهداشت و درمان  از هیچ عملی در راستای حفظ سلامت مردم دریغ نکرده‌اند.

وی بیان کرد: این تلاش و جهاد مخلصانه نیز گوشۀ دیگری از عزم و همت جهادی پاسداران این جوانان انقلابی ایران اسلامی است.

معاون سپاه فجر استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: همچنین سربازان گمنام امام زمان(عج) در مجموعه سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس تلاش‌ها و اقدامات زیادی در رصد، رهگیری و مقابله با اشرار و برهم‌زنندگان امنیت داشتند و در شرایط کنونی که بیماری منحوس کرونا شیوع پیدا کرده و برخی سودجویان و فرصت‌طلبان قصد سوءاستفاده از شرایط را دارند و امنیت جانی و مالی شهروندان را خواسته یا ناخواسته هدف قرار گرفته‌اند، نیز پیوسته کار رصد، پیگیری و مقابله با آن‌ها را دنبال می‌کنند.

این پاسدار با تأکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر دفاع و حراست از ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی، به بحث خدمت به مردم نیز توجه ویژه‌ای دارند، گواه این ادعا را پیشگامی پاسداران در تمام بحبوحه‌ها و بحران‌های مختلف برشمرد و گفت: هیچ‌کس خدمات‌رسانی پاسداران انقلاب اسلامی را در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان و غیره فراموش نمی‌کند.

یارمحمدی به سیل فروردین‌ماه 98 در شیراز اشاره کرد و گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در کنار بسیجیان و گروه‌های جهادی در هنگام سیل نه تنها در شیراز بلکه در تمام نقاطی که سیل‌زده بودند، حضور یافته و تا پایان بحران سیل و شست‌شوی منازل سیل‌زده در کنار مردم قرار داشتند و در کنار این‌ها نیز درمانگاه‌های سیار و خدمات درمانی رایگان را به سیل‌زدگان ارائه و بسته‌های معیشتی را میان آنان توزیع می‌کردند.

وی با بیان اینکه در هنگام زلزله نیز با ارسال چادر و اقلام ضروری سپاه به کمک مردم آمده است، فعالیت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر را یادآور شد و گفت: فلسفه تشکیل این قرارگاه خدمت به مردم به خصوص مردم مناطق محروم و نیازمندان است که این قرارگاه خدمات مختلفی اعم از توزیع اقلام معیشتی، توزیع جهیزیه، ارائه خدمات بهداشتی و غیره را انجام می‌دهد.

یارمحمدی همچنین با اشاره به فعالیت کنگره فرهنگ و هنر در سپاه و افتتاح استودیو ضبط تخصصی صدا و تصویر فجرآفرینان سپاه فجر از ورود پاسداران در عرصه فعالیت‌های هنری همچون تک‌خوانی، جمع‌خوانی و تولیدات فاخر رسانه‌ای مثل ساخت و تولید کتاب‌های صوتی، کلیپ و پادکست‌های صوتی و انتشار در فضای مجازی و رسانه‌ها خبر داد.

وی همچنین با تصریح اینکه بی‌گمان شاخص‌ترین ویژگی یک پاسدار و شاخص‌ترین مؤلفه فرهنگ پاسداری «معنویت» است، گفت: معنویت، روح در کالبد مجموعه سپاه و رکن اصلی این نهاد انقلابی بوده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با یادآوری تبلور معنویت در وجود سردار سپاه اسلام، شهید قاسم سلیمانی گفت: یاد همه پاسداران شهید به ویژه، حاج قاسم را که اولین روز پاسدار بدون حضور جسمانی او را درک می‌کنیم گرامی می‌داریم و چه سخت و غمبار است که سیمای دوست داشتنیِ آن عزیز سفر کرده را در روز پاسدار نمی‌بینیم.

برگزاری مسابقه کتابخوانی "در خانه بمانیم" توسط سپاه فجر فارس

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس نیز ضمن تبریک روز پاسدار و اعیاد خجسته شعبان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی"#در_خانه_بمانیم" خبر داد و اظهار داشت: باتوجه به تعطیلات نوروز 1399 و کرونا ویروس و اهمیت توجه به اوقات فراغت مردم عزیز در این ایام، مرکز فضای مجازی سپاه فجر استان فارس با انتخاب کتاب من، فرزندم و دنیای دیجیتال مسابقه بزرگ کتابخوانی را برگزار کرده است.

سرهنگ محمدجعفردوستدار با اشاره به جزییات این کتاب گفت: نویسنده این کتاب دکتر احمد مصلی‌نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه و از مدرسان نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در استان فارس بوده که در این کتاب 55 صفحه‌ای به موضوعات سن خرید تبلت و گوشی برای‌کودکان، بازی‌های دیجیتالی مناسب سن کودکان و آموزش رعایت حریم خصوصی به کودکان پرداخته است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه نسخه الکترونیکی کتاب با 30 درصد تخفیف عرضه می‌شود گفت: شرکت‌کنندگان در مسابقه می‌توانند نسخه‌الکترونیکی این کتاب را از تاریخ یکم الی دوازدهم فروردین ماه 1398 با مبلغ شش هزار تومان تهیه کرده و در آزمون آنلاین که در تاریخ 13، 14 و 15 فروردین ماه برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌های دریافتی از خرید فایل اینترنتی کتاب توسط شرکت کنندگان جهت چاپ کتاب صرف می‌شود، گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فایل اینترنتی کتاب می توانند به آدرس اینترنتی www.savadrasane.ir/farzandbook مراجعه کنند.

فعالیت 800 گروه جهادی در فارس برای مقابله با کرونا

مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس نیز با اشاره به اقدام گروه‌های بسیجی در پیشگیری از کرونا اظهار داشت: در حال حاضر نیز بیش از 800 گروه جهادی در استان فارس در امر مقابله با کرونا فعال هستند که حدود سه هزار نفر از بسیجیان را شامل می‌شود.

میثم فضل‌الله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا اظهار داشت: بیش از 800 گروه جهادی در استان فارس در امر مقابله با کرونا فعال هستند که حدود 3 هزار نفر از بسیجیان را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلف است، گفت: روزانه 80 هزار عدد ماسک توسط گروه‌های جهادی در کارگاه‌های سازندگی تولید می‌شود که در صورت تامین مواد اولیه این تعداد بیشتر نیز می‌شود.

مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس افزود: بخشی از این تولیدات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد و بخشی نیز توسط گروه‌های جهادی و نواحی در مناطق محروم و کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

گزارش از علی شاهسون

انتهای پیام/423/ش

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...

تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌

 تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌
2024-02-24T08:28:10+03:30
کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی و تاریخ ایران به حفاری‌های غیرمجاز گسترده و جاده کشی بر بلندای بر روی تلِ قلعۀ پل فَسا انتقاد کرده است.

گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها

 گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها
2024-02-23T21:21:23+03:30
از روز گذشته، برخی کاندیداها در زنجان، اقدام به نصب بنرهای خود در نقاطی غیر از محل‌های تعیین‌شده برای تبلیغات، اقدام به نصب بنر و پوستر کردند که این کار گلا...

وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

 وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
2024-02-23T17:08:31+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده ...

۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:48:08+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند ‌در سطح استان ‌دستگیر شدند.

۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:34:58+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان از بازداشت هشت تروریست در ‌آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان خبر داد.

امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟

 امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اگر انتخابات خوب نبود و اثر نداشت چرا دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات گسترده مردم را در عرصه مشارکت در انتخابات منع می‌کند، پس معلوم ...

اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند

 اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح به سرنوشت روز‌مره ما ارتباط دارد، گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب با بصیرت و چشم باز بهتر...

عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌

 عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌
2024-02-23T14:08:18+03:30
آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شیراز برگزار شد.

امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس

 امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس
2024-02-23T14:08:18+03:30
امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال، اقتصاد قوی و رفع معضل بیکاری مطالبه اصلی کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس است.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد

 فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است گفت: ملاک عمل آگهی صادره از فرماندار...

مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد

 مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اقتصاد ایران به خاطر فشار ناشی از تحریم‌ها با مشکل جهش ارزی مواجه است و باید ساز و کاری ایجاد شو...

جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند

 جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند
2024-02-23T13:41:39+03:30
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت در انتخابات اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند

 سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند
2024-02-23T13:41:39+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می...

دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد

 دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد
2024-02-23T13:14:36+03:30
دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی ...

وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌

 وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌
2024-02-23T13:14:36+03:30
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست دولت برون رفت از رکود تورمی حاکم بر دهه ۹۰ کشور است، گفت: به مرحله جدیدی از رشد تولید ناخالص داخلی کشور وارد شده‌ایم.

حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند

 حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند
2024-02-23T13:01:24+03:30
شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران آماده برپایی جشن های نیمه شعبان است و دستگاه های استان با همکاری و هماهنگی های لازم آماده میزبانی از زائران و مسافران نیمه شع...

سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

 سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم
2024-02-23T13:01:24+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.

آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌

 آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌
2024-02-23T12:21:30+03:30
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خو...

خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم

 خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم
2024-02-23T09:28:09+03:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با روزآمد شدن در حال حراست از گذشته افتخارآمیز خود است و باور داریم که وعده نصرت‌الهی بی‌شک محقق خواهد شد.

علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند

 علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند
2024-02-23T09:28:08+03:30
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست، مشکلات معیشتی را می‌بینیم و مردم را درک می‌کنیم اما این مس...

روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا

 روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا
2024-02-23T08:48:01+03:30
در نخستین روز فعالیت‌های انتخاباتی دوزادهمین مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست کامل کاندیداها شاهد حضور قابل توجه بانوان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی اصفهان هس...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)