میرنیوز

از بودجه ناچیز فرهنگی دانشگاه های استان مرکزی تا نگرانی نخبگان برای وضعیت سربازی

از بودجه ناچیز فرهنگی دانشگاه های استان مرکزی تا نگرانی نخبگان برای وضعیت سربازی 2022-04-12T10:44:09+04:30

استاندار و معاونینش بیشتر در میان دانشجویان حضور داشته باشند

سید علی مقدم دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه اراک در این نشست اظهار کرد: از استاندار و معاونینش انتظار داریم که بیشتر در میان دانشجویان و در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند. همچنین بررسی وضعیت و احیای کارخانه‌های هپکو و آذرآب از مطالبات دیگر ماست. تاکنون قول‌های زیادی را در این رابطه شنیده‌ایم، اما از شما می‌خواهیم که واضح‌تر به این معضل پرداخته و چگونگی رفع مشکلات انها را توضیح دهید.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات استان ما آلودگی هواست، سوال ما این است که آیا فقط نیروگاه شازند در این آلودگی سهم دارد یا سایر صنایع نظیر کارخانه ایرالکو نیز در آن تاثیرگذار هستند؟ دانشجویان خواهان این هستند که کمیسیونی با حضور آنها برای رفع مشکلات استان ایجاد شود.

مدیر غیربومی و غیرمتخصص دغدغه مند نیست

سید محمد میر حسینی نماینده بسیج دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: لازم است تمامی مدیران دستگاه‌ها و صنایع، بومی و دغدغه‌مند باشند، متخصص بودن امری است که بسیار حائز اهمیت است. مدیری که فاقد ویژگی‌های تخصص و بومی بودن باشد  آلودگی هوا و اشتغال جوانان این استان برایش مهم نیست.

با ساختارهای فرهنگی، انقلابی و رسانه ای به تهاجم نرم پاسخ دهیم

مختاری نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک نیز اظهار کرد: امروز کشور با جنگ نرم روبروست. مقابله با جنگ نرم اولویت دارد و خروج از انفعال، دستاورد آن است. لازم است با ساختارهای فرهنگی، انقلابی و رسانه ای به این تهاجمات پاسخ دهیم. دانشگاه صنعتی آماده است جهت تحقق شعار سال همگام با استان فعالیت کند، اما متاسفانه موانع قانونی و ساختاری وجود دارد که لازم است تسهیل شود.

وی افزود: اگر شعار سال مدنظر قرار بگیرد، ثمرات بزرگی برای استان خواهد داشت و تمامی معضلات و مشکلات حل خواهد شد، لذا لازم است از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها حمایت شده و موانع سد راه آنها برطرف شود. مغز جنگ نرم، جنگ شناختی است لذا توجه به جهاد تبیین و تربیت جوانان انقلابی باید مدنظر قرار گرفته شود.

بودجه فرهنگی دانشگاه پیام نور از سال ۹۷ صفر است

محمدی مسئول بسیج دانشگاهی دانشگاه پیام نور اراک نیز در این نشست اظهار کرد: بودجه فرهنگی دانشگاه پیام نور از سال ۹۷ صفر است و قرار بود که از محل درآمد دانشگاه تامین شود که متاسفانه انجام نشده است. کمبود بودجه فرهنگی در این دانشگاه به میزانی است که هیچ بودجه‌ای در اسفندماه برای راهیان نور اختصاص نیافت و تمام نیروی دانشجویان در حوزه فرهنگی صرف جذب اسپانسر برای این موضوع شد، خواهشمندیم که در سیاست گذاری مالی این دانشگاه از طریق وزارت علوم تغییر رویه‌ای ایجاد شود.

وی اشاره کرد: متاسفانه در استان مرکزی با کمبود نیروی فرهنگی مواجهیم، بخش بزرگی از تربیت این نیروها برعهده سازمان‌های دولتی است. با توجه به اهمیت بخش فرهنگی در همه امور کشور، لازم است این مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما دانشجویان در صحبت‌های خود بارها در خصوص آلودگی هوا اعتراض کردیم، اما مازوت سوزی قطع نشد، ما از شما انتظار داریم که به مطالبات دانشجویان پاسخ بدهید و این سلسله جلسات عادی سازی نشده و حالت رسانه‌ای پیدا نکند.

اگر مطالبه ای داریم که امکان عملیاتی شدن ندارد به ما بگویید

محمد صادق اکبری نماینده تشکل‌های دانشجویی و تشکل مرکز آموزش عالی محلات نیز در این جلسه گفت: تمام نگرانی ما این است که صحبت‌هایمان فقط شنیده شود و به اقدامی منتهی نشود، اگر ما مطالبه ای داریم که امکان عملیاتی شدن ندارد به ما بگویید. چندین سال است که شعار سال نشاندهنده نگاه ویژه رهبر به امر تولید است، امید است با توجه به اضافه شدن مفهوم دانش بنیان به شعار امسال، از دانشگاه، دانشجو و ظرفیت‌هایش در راستای تحقق این شعار استفاده شود و اشتغالزایی برای دانشجو پیامد این اتفاق باشد.

وی درخصوص مشکلات دانشگاه محلات اضافه کرد: دانشگاه محلات خارج از محیط شهری است و متاسفانه راه دسترسی به آن از طریق جاده‌ای خطرناک است، چندسالی است که یک جاده اختصاصی برای دانشگاه در حال ساخت است اما پس از پیشرفت ۸۰ درصدی متوقف شده است. همچنین کمبود خوابگاه از دیگر مشکلات ماست، لذا خواهشمندیم که ساخت این جاده و تخصیص یک زمین به دانشگاه برای ایجاد یک خوابگاه در دستور کار قرار بگیرد.

تنها دو اتوبوس در مسیر دانشگاه آزاد اراک تردد می‌کنند

علیرضا مشیدی نماینده تحکیم وحدت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز افزود: کمبود وسایل نقلیه و اتوبوس برای دسترسی به این دانشگاه که فاصله زیادی تا مرکز شهر دارد از جمله مشکلات اصلی ماست، چراکه تنها دو اتوبوس در این مسیر تردد می‌کنند. همچنین تنها یک خوابگاه خصوصی برای پسران وجود دارد که انحصاری شدن این خوابگاه موجب شده است خدماتی که شایسته دانشجویان است به آنها ارائه نشود.

وی تصریح کرد: بهترین جایی که شعار سال عملی می‌شود دانشگاه‌هاست، اگر فکرمان به خارج از دانشگاه‌ها منعطف شود اشتباه است. پیشنهاد می‌کنم کارگروهی جهت تحقق شعار سال بطور حقیقی ایجاد شود.

ضعف گردشگری استان مرکزی ناشی از ضعف مدیران است

مشیدی در خصوص ظرفیت‌های گردشگری استان مرکزی گفت: متاسفانه استان مرکزی علیرغم برخورداری از سرمایه‌های گردشگری و طبیعی، در حوزه گردشگری حرفی برای گفتن ندارد و این امر از ضعف مدیران استان نشات می‌گیرد.

وی با اشاره به دو فضا شدن جامعه به صورت حقیقی و مجازی عنوان کرد: خواهشمندیم از دخالت‌های نابجایی که توسط جایگاه های مختلف کشوری و لشگری در امور مختلف صورت می‌گیرد جلوگیری کنید و جلوی رانت ها بایستید. مگر نگفتید که ناامیدی حرام شرعی است آیا این حرام در حوزه اداره کل ورزش و جوانان که از جوانان فقط نام آن را یدک می‌کشد هم صدق می‌کند؟

وی در پایان به لزوم استفاده از دانشجویان برای تبدیل بدنه استانداری به استانداری مردمی اشاره کرد.

چوب شهرداری لای چرخ ساخت خوابگاه خیرساز دانشگاه فرهنگیان

رضا عزیزی نماینده دانشگاه فرهنگیان اراک نیز با تاکید بر توسعه دانشگاه فرهنگیان، در این جلسه اعتراض کرد: بنا شد که خوابگاهی توسط خیرین برای دانشگاه فرهنگیان ساخته شود، اما امروز شهرداری به بهانه پرداخت مبلغی از سوی خود دانشگاه، مانع این امر شده است. یکی دیگر از مشکلات دانشگاه فرهنگیان بی‌بهره بودن آن از هیئت علمی است.

هزینه های ساخت بیمارستان ولیعصر شفاف سازی شود

قاسم لوییان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز اظهار کرد: بیمارستان ولیعصر نماد تام و تمام سیستم درمانی استان مرکزی است، با این حال این بیمارستان از انجام برخی عمل ها سر باز زده و افراد را برای عمل به تهران می‌فرستند. مکان‌یابی بیمارستان جدید هم کاملا غیر عالمانه صورت گرفته است. لازم است هزینه‌های ساخت این بیمارستان بطور کامل شفاف سازی شود. یک مرکز نیز به نام مرکز سوانح و سوختگی ساخته شده که متاسفانه بهره برداری نمی‌شود.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی با۸۰۰ نفر پرسنل و ۴۰۰۰ دانشجو که نیمی از آنها غیر بومی هستند با کمبود خوابگاه مواجه است. در سطح استان نیز تعلل در انتصابات، فرورفتگی صنایع در غباری از ناآگاهی، تولید شایعه و بدبینی مردم، از مشکلات و معضلات بارز است و نیاز است که وضعیت صنایع در فواصل کوتاه مدت به اطلاع مردم رسانده شود.

دانشگاه فنی و حرفه ای استان با کمبود بودجه دست و پنجه نرم می کند

مهدی عنقابی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان نیز اظهارکرد: نتیجه دو جلسه اخیر گفتمان با دانشجویان چه بوده است؟ نیاز است که نتایج این صحبت‌ها و بازخورد این جلسات را در نشست‌های آتی مشاهده کنیم. دانشگاه فنی و حرفه ای به طور کلی با کمبود بودجه و بخصوص بودجه فرهنگی دست و پنجه نرم می‌کند، تجهیزات دانشگاهی در وضعیت مطلوبی نیست و حتی کاروان راهیان نور این دانشگاه با قرض عازم این سفر شد. 

معضل کارورزی گریبانگیر دانشجویان علمی کاربردی

سجاد احمدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اراک نیز عنوان کرد: دانشگاه علمی کاربردی دارای رشته هایی است که نیاز به آموزش عملی دارند، با این‌حال نمی‌توانیم دروس کارورزی خود را در شرکت‌هایی نظیر هپکو، ایرالکو، آذرآب، واگن پارس و دیگر صنایع بگذرانیم.

علیرغم شعار حمایت از دانشجو در تمامی دستگاه ها، هیچ جا ما را راه نمی‌دهند

محمد طاهری دبیر کانون گردشگری جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز در این نشست اظهار کرد: من در حال فعالیت در سازمانی هستم که پس از ۱۵ سال تلاش برای تثبیت خود در سال گذشته توانست به رتبه نخست کشوری دست پیدا کند، نام آن سازمان دانشجویان است که بستری برای فعالیت‌های فرادانشگاهی دانشجویان است.

وی افزود: من از سال ۹۲ دانشجو بوده‌ام، اما علیرغم شعار حمایت از دانشجو در تمامی دستگاه ها، هیچ جا ما را راه نمی‌دهند. آقای استاندار شما یک سر داری و هزار سودا، یک استان است و یک استاندار، تنها سوال من این است که چرا از حضور یک نیروی دانشجو و جوان در کنار خود استفاده نمی‌کنید تا در امور جوانان در کنار شما باشد؟

وی درخصوص حوزه گردشگری استان مرکزی نیز گفت: استان مرکزی دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری است که درآمد آن می‌تواند از صنایع استان نیز فراتر برود، اما به دلیل عدم تخصص توجهی به آن نمی‌شود.

کرونا فقط برای نشست با دانشجویان مشکل ایجاد می‌کند؟

محمد امین خادمی نماینده انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: آقای استاندار پس از اولین نشست بنا بود که در فاصله زمانی ۳۰ الی ۴۵ روز نشست بعدی برگزار شود، اما نشد. شما خلف وعده کردید و می‌گویید کرونا مانع شد. آیا تمامی نشست‌ها و مراسم های سازمان‌ها اعم از استانداری و نماز جمعه به دلیل کرونا لغو شد؟ کرونا فقط برای نشست با دانشجویان مشکل ایجاد می‌کند؟ آقای استاندار برگزاری این نشست‌ها تنها دیدار تازه کردن است و به عملگرایی نخواهد رسید.

وی افزود: امروز در بیمارستان‌های استان مرکزی سرم و ویتامین k به‌ سختی پیدا می‌شود. لازم است بیمارستان ولیعصر تا پایان سال ساخته شود، اما بیمارستان ولیعصر تنها بیمارستان حائز اهمیت در اراک نیست. تمامی بیمارستان‌ها نیازمند نگاه و توجه ویژه هستند چراکه سلامت مردم در خطر است. مدت‌هاست که مقرر شده پمپ بنزین کنار بیمارستان ولیعصر برداشته شود، اما همچنان این پمپ بنزین وجود دارد. همچنین در حال حاضر درمانگاهی در خیابان شهید رجایی در حال ساخت است که متاسفانه شهرداری برای ساخت پارکینگ آن مبلغ ۷ میلیارد تومان طلب کرده است.

برای رفع مشکلات این استان تلاش کافی نیست

وی درخصوص آلودگی هوا اضافه‌ کرد: مهمترین معضل شهر اراک، آلودگی هواست و دود ناشی از سوخت مازوت در هوای آن کاملا مشهود است. برای رفع مشکلات این استان تلاش کافی نیست، اقدام عملیاتی و ثمره اعمال شما برای ما اهمیت دارد. شما بگویید راه ارتباطی ما با شما کجاست و چیست؟

رحیمی نماینده نهاد دانشجویی نیز در این نشست گفت: من از استاندار مرکزی تقاضای تشکیل شورای مشاوران جوان را دارم تا جوانان بصورت تیمی فعالیت کنند.

متاسفانه در بسیاری از مباحث کلان، تعارض منافع صورت گرفته است

بیاتانی نماینده مرکز آموزش علمی و کاربردی ماشین‌سازی اراک نیز اظهار کرد: بسیاری از مشکلات ذکر شده توسط دانشجویان در خود دانشگاه‌ها حل خواهد شد. دانشجویان دانشگاه‌ها جهت کارورزی به این مرکز مراجعه کنند تا مشکل آنها رفع شود.

وی درخصوص تشکیل باشگاه مشاوران جوان گفت: جوانان در گذشته جنگیدند و انقلاب کردند، حالا ما جوانان به این جوانان دیروز مشاوره دهیم و باز هم آنها کار کنند؟ بهتر است امروز دیگر از نیرو و پتانسیل جوانان برای کار استفاده شود.

وی خطاب به دانشجویان گفت: بیایید به ‌جای هجوم بردن و شکایت به مسئولین، به آنها کمک کنیم.

بیاتانی تاکید کرد: متاسفانه در بسیاری از مباحث کلان، تعارض منافع صورت گرفته است، انتظار می‌رود که دولت و استانداری در این حوزه ورود کرده و مانع ایجاد چنین شرایطی شوند.

بسیاری از نخبگان استان نگران وضعیت سربازی خود هستند

زنگنه، نماینده مرکز نوآوری دانشگاه اراک نیز اظهار کرد: نخبگان زیادی در این مرکز پروژه، های بسیاری برای نیروی دریایی سپاه، سازمان انرژی اتمی و دیگر نهادها انجام داده‌اند که نگران وضعیت سربازی خود هستند، همچنین با حضوری شدن دانشگاه‌ها انتظار می‌رفت دیگر شاهد حضور در کلاس‌های تئوری محور و نوشتن جزوه نباشیم، این دروس بارها توسط برترین اساتید تدریس شدند و ویدئوهای آنها موجود است، بهتر است آموزش‌ها به صورت عملی باشد و روش تدریس تغییر پیدا کند. امروز همه نهادها به کرات شعار سال را تکرار می‌کنند، هرچند اهتمام و وحدت کلمه بسیار مهم است، اما بهتر است این کلمه لوس نشود و برای آن برنامه همگانی در نظر گرفته شود. تاکید می کنم دو عامل از شعار سال در دانشگاه اراک قابل محقق شدن است.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)