میرنیوز

باریج اسانس؛ از جبهه سلامت تا سکوی قهرمانی

باریج اسانس؛ از جبهه سلامت تا سکوی قهرمانی 2022-03-11T12:39:30+03:30

نگاهی به تیم‌های ورزشی که داشته باشیم، می‌بینیم تیم‌هایی که پشتوانه مالی و مدیریت قوی دارند، موفق‌تر از رقبای خود عمل می‌کنند، به ویژه اگر علاوه بر ثبات مدیریتی در ابتدای فصل نیز مهره‌ها و تکه‌های پازل قهرمانی را به درستی انتخاب و در کنار هم قرار دهند، این مسئله در مورد یکی از تیم‌های موفق این فصل لیگ برتر زنان در رشته والیبال رخ داد. 

فصل گذشته که در آخرین ثانیه‌های وقت اضافی شروع لیگ به یک‌باره باریج اسانس از لیگ برتر والیبال کنار رفت، کمتر کسی فکر می‌کرد، سال بعد باریجی‌ها بازگردند، آن‌هم بازگشتی نیمه طوفانی و به دور از حاشیه و در آرامش که توانستند با حذف مدعیان بر سکوی قهرمانی بایستند. ایسنا به بهانه قهرمانی تیم والیبال زنان باریج اسانس با لاله حجازی، فرد اول این برند که جانشین پدر در هدایت مجموعه باریج اسانس شده و یکی از زنان موفق و کارآفرین کشورمان نیز است، گفت‌وگویی داشته که در ادامه آن را می‌خوانید: 

ورود باریج اسانس به ورزش چگونه اتفاق افتاد؟

شرکت باریج اسانس احساس کرد باید در حیطه مسئولیت اجتماعی خود به نوعی دیگر نیز وارد عرصه شود، و چه لذتی بالاتر و لذت‌بخش‌تر از اینکه این عرصه در مسیر سلامت جامعه باشد، این شد که باشگاه باریج اسانس به دست پدرم و در سال 88 و با رشته ورزشی والیبال که در آن زمان خیلی مورد توجه مسئولان نبود، تیم والیبال باریج اسانس در اولین دوره حضور خود، قهرمان لیگ استان اصفهان شد و مسیر خود را به سمت لیگ برتر آغاز کرد تا در سال ۸۸ با قهرمانی در لیگ دسته یک، جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد و در اولین سال حضور خود در سال ۹۰ با درخشش بازیکنان جوان و گمنام خود در جایگاه چهارم ایستاد، سالی که بازیکنانی مثل سجاد تارویردی و امیر غفور به‌عنوان برترین‌های لیگ برتر ۱۳۸۹–۱۳۹۰ انتخاب شدند.

بعد از آن احساس کردیم باید زیرساخت‌های باشگاه را نیز کامل کنیم و البته نیروهای تازه نفس و بومی که بتوانند خدمات بیشتری داشته و به نوعی اشتغال‌زایی برای منطقه نیز باشد، نیروهایی که نیاز به آموزش داشتند و به دنبال آن با توجه به ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی که در کاشان در رشته والیبال وجود دارد، آکادمی تخصصی والیبال را در رده‌های متخلف راه‌اندازی کردیم تا بتوانیم پشتوانه‌سازی خوبی داشته باشیم و خوشبختانه استعدادیابی‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

در ادامه فعالیت‌هایی که داشتیم و بعد از مدت‌ها که در بخش حرفه‌ای و در سطح لیگ برتر فعال نبودیم، در بخش زنان شروع به تیم‌داری کردیم، در این بخش نیز کار را از پایه شروع کردیم تا به جایگاهی که امروز ایستاده‌ایم، رسیدیم.

تیم ما امسال نیز به دلیل بازیکنان بسیار جوان، فعال و جویای نام و با انگیزه و همچنین مربی بادانش و خوبی که داشتیم، خوش درخشید و کاری کردند تا حمایتی که از آنها داشتیم  راضی و خرسند هستیم. قهرمانی تیم والیبال زنان در لیگ برتر، گرفتن سهمیه مسابقات باشگاه‌های آسیا را به دنبال داشت و در حال بررسی برای حضوری موفق در این مسابقات هستیم تا ببینیم چگونه می‌توانیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

باریج اسانس؛ از جبهه سلامت تا سکوی قهرمانی

آیا باریج اسانس رشته‌های دیگری را هم تحت پوشش قرار داده است؟

خیر، فکر می‌کنم تنها باشگاه تخصصی رشته والیبال در کشور هستیم. البته با توجه به علاقه کارکنان مجموعه، فعالیت‌هایی در رشته فوتسال داریم که کارکنان شرکت باریج اسانس و شرکت‌های اقماری در آن فعال هستند و اولین جام "یادواره مهندس حجازی" را با شرکت کارکنان خود مجموعه برگزار کردیم.

تیم‌داری در بخش مردان و حتی گسترش فعالیت‌های ما بستگی به خیلی از عوامل دارد. باریج اسانس یک شرکت خصوصی است، باید توان مالی، مسائل جانبی و وضعیت اقتصاد کشور را در نظر گرفته و برنامه‌ریزی کنیم. به ویژه در شرایط فعلی که اقتصاد کشور دچار تزلزل است، مجبور هستیم سالیانه برنامه‌ریزی کنیم.

دیدگاه ما این است به مسئولیت اجتماعی که داریم، به خصوص در حوزه والیبال ادامه دهیم. منطقه کاشان استعدادهای زیادی دارد که می‌توانند شکوفا شده و در خدمت والیبال کشور باشند. بنابراین هدف و برنامه ما ادامه این روند و فعالیت است، اما اینکه چقدر موفق شویم و امکانات برای ما مهیا شود، سال به سال مشخص می‌شود، چرا که ثبات اقتصادی آن‌گونه نیست که بتوانیم آینده دور را متصور شویم، به همین دلیل است که نمی‌توانم با قاطعیت بگویم وارد تیم‌داری در سطح لیگ برتر مردان خواهیم شد یا خیر، البته که در رده‌های مختلف به ویژه پایه، تیم‌داری می‌کنیم و بازیکنان بسیار خوبی تربیت شدند.

فصل گذشته باریج اسانس به نوعی دقیقه نود از لیگ برتر بانوان کنار کشید و دوباره این فصل پرقدرت، اما بدون حاشیه برگشت و در فینال در نیمه نهایی و فینال نام‌های بزرگی مثل ذوب آهن و سایپا را حذف کرد، چه اتفاقی برای باریج اسانس افتاد؟  

دلیل کنار کشیدن باریج در آخرین فرصت‌های فصل گذشته لیگ برتر به هیچ عنوان مهارتی و فنی نبود و موارد دیگر همان‌گونه که گفتم، موضوعات مالی و اقتصادی بود، به دلیل وضعیت نابسامان تحریم‌ها و اقتصاد نمی‌توانیم در مورد آینده دور، تصمیم‌گیری قاطعی داشته باشیم؛ چرا که ممکن است تصمیمی گرفته شود و بعد مجبور به لغو آن شویم، از آنجایی که همیشه ایده‌آل‌ها را برای خودمان متصور می‌شویم، هر برنامه‌ای را شروع کنیم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به بهترین نحو انجام شود.

در مورد موفقیت تیم والیبال زنان در لیگ برتر، عملکرد تیم به باشگاه و مدیریت مجموعه باریج اسانس هم بستگی دارد، اگر ما بتوانیم تیم و مجموعه را به خوبی حمایت کنیم، آن‌ها هم می‌توانند پیشرفت خوبی داشته باشند، تیم جوانی هستند که شاید نیاز به تجربه بیشتر انگیزه و حمایت‌های خاص دارند و نمی‌توان توقع داشت آن‌ها را به حال خود رها کنیم و در مقابل انتظارات بالا داشته باشیم.

هر باشگاهی در کسب موفقیت همان اندازه که بازیکنانش موثر است، خود مسئولان و مدیران آن نیز تاثیرگذار هستند، ما بودیم که آن‌ها را انتخاب و دعوت به همکاری کردیم، زیر ساخت‌ها و حمایت‌های ما در اختیار تیم است و می‌تواند به آن‌ها کمک کند. براساس تشخیص مدیریتی، هر زمانی که احساس کنیم چه چیزی نیاز دارند، آن را مهیا می‌کنیم و انتظار داریم آن‌ها نیز، مهارت، انگیزه و استعداد خود را به  وسط میدان بیاورند؛ بنابراین مکمل هم هستیم و نمی‌توان گفت ما خوب بودیم و تیم بد بود و یا بالعکس.

 برنامه های مجموعه و باشگاه برای تقویت تیم به منظور حضور در جام باشگاههای آسیا چیست؟

قرار است جلسه‌ای با حضو سهامداران و هیئت مدیره برگزار شود تا نظرات خود را در این زمینه اظهار داشته و در کنار آن نظر فنی باشگاه و تیم را داشته باشیم تا نهایتا در این زمینه تصمیم‌گیری شود، به طور قطع برای موفقیت تیم هر اقدامی نیاز باشد، انجام خواهیم داد.

باریج اسانس؛ از جبهه سلامت تا سکوی قهرمانی

کمی از ورزش فاصله بگیریم در مورد شرکت دارویی باریج اسانس بگویید؟

شرکت داروسازی باریج اسانس در سال ۱۳۷۱ در زمینی به مساحت حدود ۳۰ هزار مترمربع در مشهد اردهال کاشان توسط سید حسین حجازی، احداث شد. داروسازی باریج اسانس به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندهٔ داروهای گیاهی در ایران شناخته شده و بیش از ۱۰ درصد از سهم تولید بازار داروی گیاهی کشور را به خود اختصاص داده‌ است، شرکتی که دارای ۷ برند دارویی در زمینه انسانی، دامی، غذایی و فرآوردهای آرایشی، بهداشتی و همچنین بزرگ‌ترین خط تولید سافت ژل در ایران است.

شرکت دارویی باریج اسانس کاشان ۱۶۰ نوع محصول در گروه‌های مختلف سنتی و صنعتی تولید می کند که در بخش آرایشی و بهداشتی(برند مورینگا)، مکمل‌ها وبرخی داروها(باریج اسانس و باری ویتال)، غذایی(گرینو)، داوری دامی (باریج وت) که برای حدود ۱۰۰۰نفر را به صورت مستقیم اشتغال زایی کرده‌ایم و علاوه بر آن نیز شرکت‌های اقماری که از کشت گیاهان داوریی تا فرآوری و تبدیل به ماده اولیه دارویی و در نهایت تولید داروی و توزیع مویرگی در کل کشور را بر عهده دارند، مرکز تحقیقات ما با توجه به اینکه شرکت دانش بنیان هستیم بسیار فعال است و محصولات به ۱۰ کشور خارجی از جمله کشورهای عربی و همسایه و همچنین چین و کانادا ارسال می‌شود.

با توجه به اینکه یک شرکت دارویی هستید، در شرایط کرونایی دو سال گذشته، چه اقداماتی انجام دادید؟

بله قطعا، باتوجه به اینکه شرکت باریج اسانس یک شرکت دارویی است، از همان ابتدا در زمینه محصولات بهداشتی و سلامتی نیز فعالیت داشتیم، با شیوع ویروس کرونا در تهیه محصولات ضدعفونی فعالیت‌های خیلی گسترده‌ای برای تهیه مواد ضدعفونی و پیشگیری و همچنین مباحث درمانی داشتیم. مرکز تحقیقات شرکت باریج اسانس نیز اقدامات مفیدی انجام داده و طرح‌های مشترکی با دانشگاه‌های مختلف انجام دادیم. یک محصول مشترک با شرکت جابر ابن حیان داریم که بخش گیاهی که مربوط به اسانس است از سوی شرکت باریج تهیه شده و مابقی از شرکت داروی جابر، هنوز هم در حال بررسی است.

اقدمات زیادی در بخش بهداشتی و درمانی انجام داده‌ایم، برخی از محصولات موجود به عنوان مکمل در درمان بیماران کرونایی استفاده می‌شد. (محصولات ضد سرفه، محصولاتی که برای تنفس و گوارش مفید است و همچنین داروهای تقویتی)، و البته مجموعه ما هرسال تعداد ۸ تا ۱۲ محصول جدید برای اضافه شدن به محصولات قبلی و ورود به بازار در دستور کار خود دادیم تا همیشه به سمت جلو حرکت کنیم، در مورد باشگاه هم تلاش می‌کنیم، شرایط بهتر و خوبی را ایجاد کنیم، در نظر داریم آموزش‌های به‌روز برای نیروهای جوان و بومی و تیم‌هایی که تا به اینجا رساندیم، انجام دهیم تا پیشرفت داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)