میرنیوز

مطالبه گلستانی‌ها از راه آهن گرگان_مشهد به آبِ خوردن رسید/ نگارستان ایران محروم اما امیدوار

مطالبه گلستانی‌ها از راه آهن گرگان_مشهد به آبِ خوردن رسید/ نگارستان ایران محروم اما امیدوار 2022-03-03T08:32:50+03:30

نفس های گلستان برای حضور رئیس جمهور در سینه حبس شده است، روز جمعه بالاترین مقام اجرایی کشور وارد استانی می شود که در زیر لایه های سرسبز آن محرومیت نهفته و مردمان این دیار از بی عدالتی ها و تبعیض و ناکارآمدی  برخی مدیران زخم خوردند.

امروز پینه های دست کشاورزان گلستانی به استقبال دولت سیزدهم بالا آمده است، در ماه گذشته رئیس عدلیه کشور که به استان گلستان سفر کرده بود به نجابت مردم گلستان غبطه خورد که در دل محرومیت پای آرمان های نظام و انقلاب و شهدا ایستاده اند اما همین مردم در دل هایشان از تبعیض و ناکارآمدی درد دارند و از دولت سیزدهم‌ می خواهند به پازل های ناکارآمدی در استان‌ پایان دهند.

صدای گلستان از سواحل گمیشانی که جزو ۳۱ شهرستان محروم کشور لقب گرفته تا نقاط دورافتاده ای مثل مراوه تپه خواستار پایان تبعیض چند ده ساله است، امروز مردم گلستان به تدابیر آیت الله رئیسی امید بستند، استاندار گلستان نیز پیش از سفر رئیس جمهور این وعده را داده بود که اعتبارات سفر هیئت دولت به استان گلستان چند برابر دیگر استان ها است و حضور رئیس دولت در گلستان باعث شیرین کامی مردمانی می شود که از کمبودها و محرومیت های گوناگون رنج می برند.

در ادامه تعدادی از پروژه های مهم استان گلستان که در سفر رئیس جمهور به گلستان نیازمند حمایت ویژه دولت است را از نظر می گذرانید؛

پایان دادن به بلاتکلیفی فرودگاه کلاله انتظار گلستانی‌ها از رئیس جمهور

گرچه سال ها از افتتاح فرودگاه کلاله می گذرد اما تاکنون این فرودگاه مورد استقبال شرکت های هواپیمایی قرار نگرفته است و برای بار چندم بلاتکلیف به حال خود رها شده است، یکی از معضلات اصلی این فرودگاه نبود جایگاه سوخت است، سرمایه گذارانی برای ایجاد جایگاه سوخت اقدام کردند اما از آنجایی که برآورد می شود 60 میلیارد تومان هزینه در بر داشته باشد این امر جز با مساعدت دولت امکان پذیر نیست.

قطعا با ایجاد جایگاه سوخت شرکت های هواپیمایی با اعتماد بیشتری از پروازهای کلاله استقبال می کنند و حتی با افزایش میزان مقاصد پروازی چه بسا هزینه های سودآوری بیشتری نیز نصیب شرکت های هواپیمایی شود و با کاهش ریسک پذیری در پرواز و پروازهای چارتری هزینه های جابه جایی مسافر نیز از این فرودگاه کاهش یابد.

فرودگاه کلاله می تواند هفت شهرستان شرق گلستان را پوشش  دهد و در سفر رئیس جمهور به گلستان انتظار گلستانی ها به ویژه مردم شرق استان حمایت دولت از این پروژه است.

ضرورت حل بحران آب در گلستان

قطعی چند ساعته آب در تابستان امسال تحمل گرمای سوزان را برای گلستانی ها به ویژه مردم گرگان سخت کرد تا جایی که امروز آب به یکی از دغدغه های اصلی استان گلستان تبدیل شده است.

متأسفانه گلستان جزو معدود استان هایی است که بیش از ۹۰ درصد آب موردنیاز را از آب های زیرزمینی تأمین می کند، در تابستان سال گذشته مرکز استان گلستان در طول شبانه روز برای 11 ساعت آب نداشت، قطعی برق نیز به این مسئله اضافه شد و در نتیجه آن رنج مردم در فصل گرم سال دوچندان کرد.

شاید باورش سخت باشد که استان سرسبزی مانند گلستان با کم‌آبی دست و پنجه نرم کند، گرچه مسئولان نیاز آبی استان گلستان برای خروج از تنش آبی را نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ لیتر بر ثانیه اعلام می کنند و برای رفع مشکل کم آبی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در نظر گرفتند اما ماحصل اقدامات انجام شده برای رفع کم آبی چنگی به دل نمی زند و بسیاری از کارشناسان نیز معتقدند بسیاری از برنامه ها برای تأمین آب به حرف بیشتر نزدیک است تا عمل.

با توجه به اینکه به فصل گرم سال نزدیک می شویم مردم از دولت انتظار دارند علاوه بر پیگیری پروژه های اساسی و بزرگ مسائلی دیگر که رفاه و معیشت مردم را در بردارد رفع مشکل کم آبی و تأمین آب شرب پایدار در دستور کار مسئولان باشد.

اتمام سد نرماب و چهل‌چای به تأمین آب 550 هزار نفر گلستانی کمک می‌کند

سد نرماب به آرزوی دیرینه‌ مردم شرق گلستان تبدیل شده است، متأسفانه در حالی که دولتمردان گذشته به اهمیت این سد واقف بودند ولی جز وعده برای افتتاح این سد به نتیجه لازم نرسیدند.

اتمام سد نرماب و چهل چای به تأمین آب شرب، صنعت و کشاورزی بیش از ۵۵۰ هزار نفر از مردم استان گلستان به ویژه شهرهای دارای تنش آبی کمک خواهد کرد.

با وجود آنکه بدنه اصلی سد نرماب ۹۲ درصد پیشرفت داشته است و تکمیل این سد به دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

رونق تولید در اراضی کم‌بازده کشاورزی با زهکشی

یکی دیگر از مهم ترین پروژه های استان گلستان که موجب رونق اقتصادی و همچنین رونق تولید در بخش کشاورزی می شود اجرای پروژه های زهکشی و تقویت مکانیزاسیون بخش کشاورزی است، در دولت نهم و دهم موضوع اجرای پروژه زهکشی اراضی لم یزرع استان گلستان مطرح شد و در دولت یازدهم و دوازدهم اجرای طرح زهکشی با توجه به استقبال کشاورزان و تلاش قرارگاه خاتم الانبیاء سرعت دوچندان به خود گرفت.

زهکشی 280 هزار هکتار از اراضی شمالی استان گلستان با هدف شوری‌زدایی از سال 1394  در دستور کار قرار گرفت و با اجرای آن کشاورزی در گلستان مقرون به صرفه می شود و سالانه حدود 750 هزار تن به تولیدات کشاورزی اراضی زهکشی شده افزوده خواهد شد.

به گفته مسئولان؛ امسال برای اجرای طرح زهکشی اراضی شوره زار گلستان ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

حرف‌درمانی و ارائه صرفاً چند طرح مطالعاتی همه اقدام دولت سابق در نجات خلیج گرگان

خلیج گرگان که ملجأ و پناهگان پرندگان مهاجر و حفاظت شده به شمار می رفت طی این سال ها حال چندان خوبی ندارد، مرگ پرندگان مهاجر از یک سو و بوی مشمئز کننده از سویی دیگر و پسرفت آب دریا موجب شد تا همسایگان این عروس خزر احساس خطر کنند.

از سویی دیگر برخی از کارشناسان معتقدند که کاهش کیفیت آب خلیج موجب خواهد شد که حیات وحش در این خلیج از بین برود و از آنجایی که شوری خلیج گرگان نسبت به دریای خزر بیشتر است اراضی خشک شده به کانونی برای ریزگردها تبدیل شود.

گرچه به اعقاد بسیاری از کارشناسان حیات خلیج گرگان به بالا آمدن سطح دریای خزر مرتبط است ولی نیاز عاجل برای نجات خلیج گرگان باید در دستور کار دولتمردان قرار گیرد.

مردمان گلستان در دولت روحانی جز ارائه چند طرح مطالعاتی و حرف های لقلقه زبان اقدام دیگری ندیدند و همه مطالبات گلستانی ها در خصوص خلیج گرگان بر روی کاغذ ماند.

متأسفانه 15 هزار هکتار از مساحت خلیج گرگان خشک شده و این مسئله نگرانی مردم گلستان به ویژه ساکنان شهرهای همجوار را دوچندان کرده است.

به گفته مسئولان ذی ربط در نجات خلیج گرگان، لایروبی کانال های ارتباطی بین دریا و خلیج گرگان در اولویت است که براساس مصوبات ستاد ملی تالاب ها، لایروبی کانال ها به سازمان بنادر و دریانوردی واگذار شد و قرار است تأمین اعتبار آن از محل اعتبارات مدیریت بحران انجام شود که به 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

فقدان زیرساخت‌های لازم در منطقه آزاد اینچه برون

منطقه آزاد اینچه برون موضوعی است که در نخستین سفر رئیس جمهور دولت یازدهم به استان گلستان با جدیت پیگیری شد و با پایان حکومت هشت ساله دولت تدبیر و امید به نتیجه ای نرسید!

از سویی دیگر در چکش کاری های مجلس شورای اسلامی از اینچه برون که به عنوان شیر اقتصادی منطقه یاد می شد بچه گربه ای تحویل داده شد که به نظر می رسد با توجه به آنکه مشکلات زیادی اعم از فقدان زیرساخت های لازم در حوزه برق، گاز و امثال آن دارد دولت سیزدهم را به مشقت و سختی می اندازد.

راه آهن گرگان به مشهد نیازمند توجه ویژه دولت سیزدهم

راه آهن گرگان مشهد آرزوی دیرینه مردم گلستان بود اما به نظر می رسد که این آرزو سالیان سال زمان نیاز دارد چراکه اراده ای در بدنه دولتمردان برای پیگیری جدی و اجرای این پروژه وجود نداشته است.

مردم گلستان خواهان آن هستند که این پروژه در سفر رئیس جمهور به گلستان مورد توجه قرار گیرد.

به طور قطع مشکلات گلستان به دایره این چند پروژه بزرگ ختم نمی شود و نمی توان از جدال تنگاتنگ بخش های بهداشت و درمان و فرهنگی و هنری، ورزشی و غیره با محرومیت غافل شد، متأسفانه ناکارآمدی و عدم مدیریت صحیح منابع موجب شد تا گلستانی‌ها از مطالبات و آرزوهای بزرگ خود از دولتمردان مانند راه آهن گرگان به مشهد به آب خوردن برسد.

گلستان ظرفیت های فراوانی در حوزه گردشگری، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد و وجود 16 قوم مختلف این استان را به نگارستان ایران تبدیل کرده است، همچنین این استان سرسبز حرف های زیادی در حوزه کشاورزی و دامپروری و صنایع مهم و استراتژیک مانند استخراج ید و معادن زغال سنگ دارد.

این استان در کریدور شمالی با کشورهای حوزه سی.آی.اس همسایه است که این مزیت می تواند گلستان را به قطب اقتصاد کشور تبدیل کند، به طور قطع اگر مسئولان به این ظرفیت ها توجه داشته باشند قطعا راه ابریشم جدید اقتصادی بر روی استان گلستان و تجار و فعالان اقتصادی این مرز و بوم باز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)