میرنیوز

ضرورت شفاف سازی پروژه‌ی میدان آذربایجان/ گزارش‌های لازم به شهروندان ارائه شود

ضرورت شفاف سازی پروژه‌ی میدان آذربایجان/ گزارش‌های لازم به شهروندان ارائه شود 2021-12-19T17:21:07+03:30

رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، در ابتدای جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) عنوان کرد: زندگی ساده و خط مشی بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) نقشه‌ راهی در راستای تعالی و هدایت‌های اخلاقی در زندگی ما است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت سالروز شهادت آیت الله مفتح گفت: شهید آیت الله محمد مفتح از جمله روحانیون روشن‌فکر و روشن‌گری بود که نقش مهمی در نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) ایفا کرد.

وی در ادامه بیان کرد: اگر ستاد ایام فاطمیه برای این ایام فضاسازی نمی‌کرد، هیچ کس متوجه فرارسیدن این ایام نمی‌شد. اقدامات روابط عمومی شهرداری در این حوزه بسیار ضعیف بوده و به چشم نمی‌آید بنابراین از شهردار تبریز تقاضا دارم دستور ویژه‌ای به معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارائه دهد تا هم فضاسازی صورت گیرد و هم برنامه ‌های فرهنگی اثرگذار باشد.

ارائه گزارش حسابرسی سال‌های ۹۷ و ۹۸ شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه

علی نوای باغبان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی در این جلسه اعلام کرد: حسابرسی بخشی از وظیفه نظارتی اعضای ‌شورا به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: دو نوع حسابرسی وجود دارد یکی حسابرسی داخلی که همکاران شهرداری در حد کنترل انجام می‌دهند و دومی توسط حسابرس قانونی که رتبه‌ آن تایید شده و قانونی است، سال به سال انجام می‌گیرد.

وی گفت: از سال ۹۸ کمیته حسابرسی تشکیل یافته است که پس از بررسی برای تصویب به صحن شورا می‌آید.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که امروز اولین حسابرسی شورای ششم است، تاکید کرد: قرار بر این بود که امروز حسابرسی دو شرکت‌ اتوبوسرانی و سازمان عمران ارائه شود که به دلیل بیماری کارشناس سازمان تنها حسابرسی شرکت واحد اتوبوس‌رانی انجام می‌گیرد.

وی با بیان این که گزارش حسابرسی سال‌های ۱۳۹۷ و۱۳۹۸ امروز بررسی می‌شود، اضافه کرد: امروز تنها حسابرسی سال ۹۸ بررسی می‌شود چون سال ۹۷ تقریبا مشابه سال ۹۸ است و تنها برخی اعداد متفاوت است.

وی در ادامه اظهار کرد: ما هرچقدر تلاش کنیم که این حسابرسی‌ها سریع‌تر انجام گیرد و سرعت کار حسابرسی بیشتر شود، به سال جاری خواهیم رسید.

باغبان گفت: ما حسابرس سال آینده را نیز تعیین کردیم که اگر به موقع انجام گیرد می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد و همچنین نظارت بیشتری در این راستا صورت خواهد گرفت.

اسماعیلی، سرپرست شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز در این جلسه بیان کرد: ۶۵ میلیارد درآمد در دفاتر دیده می‌شود اما این که این کل درآمد است یا خیر مشخص نیست، معلوم نیست هراتوبوس چقدر هزینه و در آمد دارد.

شهرام دبیری، عضو شورای اسلامی شهر تبریز هم در این باره بیان کرد: موضوعی که سال‌ها است حل نشده چرا باید سه ماه به آن فرصت داده شود؟چه چیزی عوض خواهد شد؟

وی در ادامه سخنان خود گفت: بهتر است نتیجه حسابرسی به شورا آورده شود تا شورا به آن رسیدگی کند.

فریدون بابایی‌اقدم، رئیس کمیسیون معماری و شهر سازی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این خصوص اظهار کرد: بررسی بند به بند فرسایشی خواهد شد و بهتر است کمیسیون جمع بندی را به شورا بیاورد.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود  گفت: شرکت اتوبوسرانی قراردادی داشت که یک شرکت باید چندین دستگاه اتوبوس تحویل می‌داد اما این شرکت سرمایه‌اش را از کشور خارج کرده است.

نوای باغبان در ادامه این موضوع بیان کرد: باید مشکل چنین قراردادهایی مشخص شود تا دیگر چنین مشکلاتی تکرار نشود.

شهرام دبیری در این خصوص گفت: دلیل عدم اجرای تعهد افزایش قیمت ارز بود که طرف قرارداد چندین مینی بوس تحویل داد اما اتوبوسرانی این موضوع را قبول ندارد.

وی افزود: ما از طرف قرارداد ضمانت ملکی هم گرفته‌ایم پس متضرر نشدیم اما باید از این به بعد بر زمان اجرای تعهدات نظارت کنیم تا چنین مشکلی پیش نیاید.

روح الله رشیدی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه این جلسه عنوان کرد: در خصوص بدهی اتوبوسرانی به بیمه باید پاسخ داده شود که اگر حق بیمه از کارگر کسر شده چرا پرداخت نشده است.

اسماعیلی، سرپرست شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز در این باره گفت: بیمه کارکنان قراردادی کامل پرداخت می‌شود اما برای بیمه کارکنان رسمی به طور مثال از ۵۰۰ میلیون، ۱۰۰ میلیون پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: این حق بیمه و جریمه آن انباشته می‌شود و این چنین تا پایان سال ۹۸ حدود ۲۱ میلیارد بدهی وجود دارد.

نوای باغبان در ادامه این موضوع با بیان این که هشتاد میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار هستیم و باید شورا و شهرداری این مشکل را حل کند، افزود: از آن جایی که دولت به شهرداری بدهکار است، می‌توانیم از طریق مجلس و خود دولت اقدام به پرداخت این بدهی کنیم.

وی ادامه داد: یا این که این مبلغ را قسط‌ بندی کنیم البته ناگفته نماند که این بدهی با جرائم و دیرکرد آن به این مبلغ رسیده است.

شهرام دبیری در ادامه بیان کرد: باید صحبت کنیم که اگر این جریمه تخفیف داشته باشد آن را یک جا بپردازیم و یا اقساطی بتوانیم پرداخت کنیم.

وی با تاکید بر یک جا پرداخت شدن این مبلغ، ادامه داد: از سال آتی هم تعیین تکلیف کنیم که این مبلغ به موقع پرداخت شود.

فریدون بابایی اقدم هم در این باره گفت: بخش عمده‌ای از این مسائل ناشی از کمبود نظارت است باید بیمه و دارایی شرکت واحد پرداخت شود.

اکبر خردمند، مدیرکل امور مالی و ذی حساب شهرداری تبریز در این خصوص عنوان کرد: در رابطه با یارانه بلیط، اطلاعاتی برای ما ارسال نکرده‌اند که چقدر است و در کنار آن منابع شرکت واحد مطابق قانون یک سوم از شهروندان، یک سوم توسط دولت و یک سوم توسط شهرداری تأمین شود که متاسفانه دولت در این مورد کوتاهی کرده و ریالی پرداخت نکرده است.

روح الله دهقان‌نژاد، رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی هم در این خصوص اظهار کرد: ما می‌توانیم از طریق شکایت به حل اختلاف دستگاه‌های اجرایی استان، طلب‌های خود را از سایر دستگاه‌ها وصول کنیم.

احد صادقی، دبیر شورای اسلامی شهر تبریز هم در این باره افزود: نحوه عملکرد شرکت‌ها و سازمان‌ها که درآمد آن‌ها نقدی است، باید بررسی شود.

وی با بیان این که نحوه شناسایی تکالیف، لیست بدهی‌های مهم نیز باید مشخص شود، ابراز کرد: برخی موارد مشمول جرایم می‌شوند همانند بیمه و مالیات که ضروری است در اولویت قرار گیرند.

وی با بیان این که شرکت واحد چندین ملک دارد که مساحت آن معلوم نیست، گفت: ۱۸ هزار متر در ترمینال است که شهرداری باید تعیین تکلیف کند، همچنین ۲۳ واحد ملک وجود دارد که سندی نداشته و باید بررسی شود.

علی نوای باغبان در ادامه این مباحث یادآور شد:  باید اهلیت شرکت‌های خودروساز مورد بررسی قرار گیرد، الان با شرکتی قرارداد بسته‌اند که تا زمان عقد قرارداد اصلا هیچ خودرویی تولید نکرده بود.

سید کاظم زعفرانچی‌لر، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار در ادامه این جلسه اظهار کرد: یک سری حساب‌ها هستند که مالی نبوده و اخلاقی و حق‌الناس هستند که باید مورد بررسی قرار گیرند.

وی ادامه داد: در دکه‌های شارژ بلیط، بانوان فعالی داریم که بلیط شارژ کرده و از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب در این سرما بلیط فروشی می‌کنند که خواهشمندیم به مشکل آنها رسیدگی شود.

 وی کار ابراز کرد: کی از این بانوان نزد ما آمده بود تا مشکلات خود را بازگو کند که متاسفانه توسط پیمانکار تهدید شده که اگر یک بار دیگر به شورا شکایت کند، اخراج می‌شود.

زعفرانچیلر افزود: این افراد نیازمند هستند و اگر بیست ساعت هم بخواهیم کار می‌کنند، تنها مشکل این افراد این است که رابطه‌ای با مدیران ندارند، تقاضا دارم به این مورد خاص رسیدگی شود.

پرویز هادی ، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه این جلسه اظهار کرد: یک زمانی مدیر عامل و معاون شرکت واحد همزمان گزارش دادند که مغایر هم بود، گفتند اگر بی آر تی رایگان فعالیت کند، یک و نیم میلیارد در جیب ما خواهد ماند.

وی با بیان این که اکنون نیز بعد از بحث‌های بسیار، تنها کاستی‌ها مشخص شده است، ادامه داد: وقتی شهردار می‌گوید آن اتوبوس‌ها را بخریم، در این تورم اگر زودتر اقدام کنیم بهتر است.

هادی یادآور شد: به نظرم آن ۱۶ اتوبوس را نقدی خریداری کنیم تا در خطوط  شهری فعالیت کند که بعدها از طریق دولت و یا بودجه نیز می‌توانیم بقیه را خریداری کنیم.

حسابرسی سال‌های ۹۷ و ۹۸ با ارائه تکالیفی از سوی شورا، از جمله تعیین تکلیف بدهی‌ها، تعیین تکلیف قراردادها و توافق با بیمه و دارایی و سایر تکالیفی که در کمیته حسابرسی انجام گرفته است، به تصویب شورای شهر رسید.

شهرام دبیری، نائب رییس کمیته نامگذاری معابر و اماکن عمومی شد

با اکثریت آرائ اعضای شورای شهر تبریز، شهرام دبیری نائب رئیس کمیته نام‌گذاری معابر و اماکن عمومی تبریز شد.

تصویب پرداخت پاداش به پرسنل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز

مصوبه کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص پرداخت پاداش به پرسنل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز تا پایان شرایط کرونا بررسی و تصویب شد.

پرویز هادی، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری در رابطه با مصوبه کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص پرداخت پاداش به پرسنل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز تا پایان شرایط کرونا گفت: جلسه‌ای با مدیران سازمان آرامستان برگزار کردیم و در همان جلسه در نظرگرفتیم برای نیروهای خدمات شهری پاداشی در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: این موضوع را به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع دادیم تا با حضور شهردار تصمیمی در این رابطه اخذ شود.

وی گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا، نیروهای سازمان آرامستان به صورت مستمر به فعالیت مشغول بوده که در همین راستا مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز پیشنهاد دادند تا  هفتصد هزار برای غسال‌ها و پانصد هزار برای سایر فعالین در نظر گرفته شود.

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: همان طور که همه ما شاهد فعالیت این کارکنان در بحث تغسیل و تدفین متوفیان کرونایی بودیم، بهتر است برای آن‌ها پاداشی در نظر بگیریم.

شهرام دبیری هم در این باره گفت: ما یک مصوبه‌ای در این خصوص داشتیم و اگر این مصوبه وجود نداشته باشد، مجددا تصویب می‌کنیم.

احد صادقی گفت: مصوبه قبلی تا پایان سال ۹۹ بود و الان منقضی شده است.

سید کاظم زعفرانچی‌لر در این راستا عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم یک اتاق در آرامستان برای پزشک و یا اورژانس اختصاص داده شود چرا که این محل روزهای پنج شنبه و جمعه شلوغ بوده و خیلی از شهروندان دچار بیماری می‌شوند.
وی ادامه داد: حداقل یک پزشک عمومی در یکی از اتاق‌های آنجا مستقر شود و مدت زمانی برای حضور او تعیین شود.
روح الله دهقان نژاد در این رابطه بیان کرد: ۱۸۲ نفر مجموع پرسنل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز است که ۷۰ نفر مستقیما درگیر با متوفیان کرونایی هستند که مدیرعامل این مجموعه پیشنهاد پرداخت پاداش از اول سال را داده بود.

حکیمه غفوری، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز هم در رابطه با حضور پزشک در سازمان آرامستان‌ها بیان کرد: می‌توانیم با اورژانس هماهنگ شویم که آنجا استقرار شود.
وی ادامه داد: مسئله دیگر این بود که ما برای پنج‌شنبه‌ و جمعه اتوبوس ویژه داشتیم که از آغاز کرونا تعطیل شده است، خواهشمندم با توجه به اینکه وضعیت آبی است، مجددا این اتوبوس‌ها راه‌اندازی شوند.

مصوبه کمیسیون محیط زیست و خدمات در خصوص پرداخت پاداش به پرسنل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با لحاظ برخی تغییرات، به تصویب رسید.

ضرورت ساماندهی وانت بارها / روشنایی پل‌های سطح شهر در سریعترین زمان حل شود

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت ساماندهی وانت بارها در سطح شهر تاکید کرد و گفت: وجود وانت بارها در خیابان چایکنار به یک معضل جدی ترافیکی تبدیل شده که شهروندان به شدت از این موضوع گله مند هستند.

فریدون بابایی اقدم ضمن تشکر از اعضای شورا و شهردار تبریز به دلیل بازدید از مناطق حاشیه‌ای عنوان کرد: بلاتکلیفی مسیرگشایی ۴۲ متری موضوعی است که  مردم کمابیش بازخوردهایی را دریافت می‌کنند ولی این بازدیدها موقعی شیرین‌تر می‌شود که شهروندان نتیجه کار را به صورت ملموس ببینند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پل‌هایی که در سطح شهر وجود دارد روشنایی‌هایشان اکثرا برعهده شهرداری است که چراغ‌هایشان اکثر خاموش است. این موضوع بیشتر در سطح منطقه ۱۰و ۴ دیده‌ می‌شود که خواهشمندیم این موضوع را در سریع‌ترین زمان حل کنید.

وی در ادامه گفت: از خدمات شهری به من گفتند که موضوع خاموشی پل‌ها را در عرض یک هفته حل و فصل خواهیم کرد که اکنون بیست روز گذشته و فعلا خبری از رفع مشکل نیست.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: بی‌تدبیری دیگری که در سطح شهر دیده می شود موضوع ساماندهی وانت‌بارها در تقاطع خیابان پرزور بناب و چایکنار است که عصرها در این منطقه ترافیک ایجاد می‌کند.

وی ابراز کرد: از معاونت خدمات شهری این موضوع بعید است و بهتر است از ارگان‌های ذی‌ربط در این خصوص مشورت بگیرند.

ضرب و شتم مامور تخلف یابی شهرداری منطقه یک تبریز پیگیری شود

روح الله دهقان نژاد در تذکری گفت: مامور تخلف‌یابی شهرداری منطقه یک تبریز حین ماموریت مورد ضرب و شتم قرار گرفته که ضروری است شهرداری به این موضوع رسیدگی کند.

وی اظهار کرد: مسئول تخلفات شهرداری منطقه یک تبریز بعد از ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده منطقه و در نزدیکی این مکان توسط ضارب با چاقو مورد حمله قرار گرفته و اکنون در بیمارستان بستری است.

وی ادامه داد: ضرب و شتم مامور تخلف‌یابی شهرداری منطقه یک تبریز باید پیگیری شود.

این عضو شورا افزود: با چندنفر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز روز گذشته  به منظور عیادت از این مامور زحمت کش به بیمارستان رفتیم و جویای حالش شدیم و دریافتیم که همچنان خوف از حمله به خانواده خود دارد.

اسوتچی: روزه سکوت نگرفته‌ام/ انتقاد من در راستای مدیریت حاکم بر حراست است

خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برخی‌ها می‌گویند که من روزه سکوت گرفته‌ام و حرف نمی‌زنم، درحالی که چنین نیست و اگر نیاز به صحبت باشد مطالب خودم را مطرح خواهم کرد.

محمد حسن اسوتچی در سی و سومین جلسه‌ی علنی عنوان کرد: هفته گذشته مطلبی در جلسه شورا مطرح کردم، وقتی صحبت نمی‌کنم می‌گویند روزه سکوت گرفته و حرف نمی‌زند در حالی که چنین نیست و مسائلی که مطرح می‌کنم با رعایت شرایط مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: برخی‌ها در فضای مجازی کامنت گذاشته‌اند که چرا زحمات حراست را زیر سوال می‌برید؟ بنده این زحمات را زیر سوال نبردم و انتظارات خودم را از مدیریت حاکم بر حراست مطرح کردم.

وی گفت: نیاز باشد صحبت می‌کنم در غیر این صورت صحبت نخواهم کرد، سوالاتی مطرح و بصورت صریح سخنانم را گفتم و برای تمام آن‌ها سند و مدرک دارم.

ضرورت شفاف سازی پروژه‌ی میدان آذربایجان/ گزارش‌های لازم به شهروندان ارائه شود

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز در تذکر کتبی نوشت: ضروری است وضعیت پروژه میدان آذربایجان شفاف‌سازی شده و گزارش‌های لازم در خصوص هزینه‌ها و تخلفات صورت گرفته در این پروژه به مردم ارائه شود.

در متن تذکر روح الله رشیدی آمده است: مستحضرید که پروژه‌ میدان آذربایجان و کیفیت اجرای عملیات آن سال‌ها است که محل نقد و نظر مردم و کارشناسان بوده و افکار عمومی در این راستا اقناع نشده است.
عدم شفاف سازی مدیریت شهری در این راستا در ادوار گذشته موجب بدبینی شهروندان نسبت به اقدامات مدیریت شهری شده است، خواهش‌مندیم گزارشی در خصوص این پروژه تهیه و ارائه شود.

فریدون بابایی اقدم، عضو شورای اسلامی شهر تبریز هم در این خصوص بیان کرد: در مورد میدان آذربایجان، دقیقا چهار سال قبل همین موارد مطرح شد، خواهشمندم به عنوان رئیس کمیسیون عمران در کنار دریافت گزارشات، نواقصات این میدان را نیز در نظر قرار دهید.

روح الله رشیدی در ادامه بیان کرد: سه‌شنبه این هفته در دستور کمیسیون قرار دارد و باید مردم درجریان موضوع باشند.

بررسی مصوبه صدور مجوز جهت اعمال و جابجایی ردیف‌های بودجه شهرداری های مناطق شش و هفت

مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر صدور مجوز جهت اعمال و جا به جایی ردیف‌های بودجه شهرداری‌های مناطق شش و هفت مورد بررسی قرار گرفت.

علی نوای باغبان در این خصوص اظهار کرد: شهرداری لایحه‌ای در این راستا ارسال کرده است و از ردیف تکمیل کانال ایلی‌سو دو میلیارد پیشنهاد شده است که کاهش یابد چون فصل کاری تمام شده و پیمان‌کار ندارد.
وی ادامه داد: از ردیف دوم از محل تقاطع میدان خلبان نیز که تایید نقشه آماده نیست، هفت میلیارد برداشته شود و جمعا ۹ میلیارد را در آسفالت قراملک و جاده صنعتی قراملک در بحث ترمیم آسفالت هزینه شود.

رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز هم در این باره گفت: روز گذشته بازدیدی از قراملک داشتیم که  وضعیت آسفالت مناسبی ندارد و بافت آنجا نیز تاریخی و فرهنگی است.

وی در ادامه اظهار کرد: وضعیت این منطقه خوب نیست و رفت و آمد ماشین‌های سنگین زیاد است، لازم است زیرسازی مناسبی در این محل صورت گیرد.

روح الله دهقان نژاد در ادامه این جلسه اظهار کرد: باید در بحث زیر سازی اقداماتی صورت گیرد تا وضعیت آسفالت بهبود یابد.

نوای باغبان در ادامه گفت: همچنین از ردیف خرید و مرمت خانه‌های تاریخی، سه میلیارد از ۱۰ میلیارد بودجه این ردیف برداشته شود، چون خریدی انجام نگرفته است و با یک میلیارد اعتبارموجود برای به‌سازی و مقاوم‌سازی مرمت پل قائم و مرمت درزهای زیرگذر صاحب‌الامر اختصاص یابد.

بابایی اقدم گفت: اخیرا از مسیر سنجران و طرح باری بازدید داشتیم که  این  مسیر سال‌ها است که در بلاتکلیفی به سر می‌برد و بالغ بر صد خانه هم‌چنان تملک نشده و رسما پاتوقی برای معتادان شده است.

وی اضافه کرد: هم‌چنین خانه منتسب به باقرخان نیز همین‌گونه است که ضروری است سریعا نسبت به رفع مشکل و مطالبه مردم اقدامات لازم ترتیب داده شود.

رئیس شورای  شهر تبریز: مشکلی در خصوص انتصاب سرپرست سازمان عون بن علی ندارم

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در تذکری عنوان کرد: مشکلی در خصوص انتصاب سرپرست سازمان عون بن علی ندارم ولی باید اساس‌نامه سازمان اجرایی شود.

برگی گفت: ما اصلا با آقای کوشک‌سرا مشکلی نداریم و او را یکی از پرتلاش‌ترین همکاران می‌دانیم چرا که تحصیلات مرتبط به این حوزه را دارا است و در رساله دفاعیه خودش مسئله ژتئوتوریسم عینالی را مطرح کرده و زمانی مدیر فنی عینالی بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: در اساس‌نامه سازمان، ارکان آن مشخص شده است، اگر قرار است مدیرعامل جدید تعیین شود، اولا باید عزل مدیرعامل با تصویب شورا صورت گیرد و ثانیا آن شورا باید فردی را پیشنهاد دهد و با تایید شما به استانداری برود.

وی در ادامه ی  سخنان خود گفت: آقای شهردار مشاور حقوقی کمیته انتصابات شما باید بسیار قوی باشد تا به شما مشاوره دهد.

عباس رنجبر، شهردار تبریز هم در این خصوص گفت: فعالیت این سازمان بر اساس ماده ۸۴  است و اصلا به خاطرم نیامده بر اساس اساس‌نامه این سازمان نیز باید انجام می‌گرفت.

وی گفت: در حال حاضر، هیچ معرفی صورت نگرفته و پنج‌شنبه‌ بعدازظهر این کار را متوقف کرده و نامه‌ای برای هماهنگی به استانداری فرستادیم.

وی اظهار کرد: اگر من تخلف اداری کردم، آقای فرماندار هم تخلف اخلاقی کردند، این کار یک اشتباه بود قبول داریم، ولی همان لحظه متوقف شده است و نامه نوشتیم تا متوقف شود.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)