میرنیوز

آیت‌الله علم الهدی: دانشجویان خط مقدم استکبار ستیزی وپیش آهنگ حرکت‌های جهادی هستند

 آیت‌الله علم الهدی: دانشجویان خط مقدم استکبار ستیزی وپیش آهنگ حرکت‌های جهادی هستند 2021-12-07T19:11:10+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس ، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ، آیت الله سید احمد علم الهدی، در همایش دانشجو؛ مبارزه، خدمت اظهارداشت: روز پرافتخار دانشجو و یاد ایثار و فداکاری‌های افرادی که جنبش دانشجویی را احیا کردند و جنبش مبارزه با استکبار را راه‌اندازی کردند و دانشجو را پیش آهنگ این حرکت قرار دادند، گرامی می‌داریم.

علم الهدی افزود: 3 ماه و نیم پیش از وقایع روز 16 آذر 1332، در کودتای ماه مرداد همان سال، آمریکا یک نظام و دولت مردمی را ساقط کرد و شاه را به عنوان مزدور آمریکا بر مردم ایران مسلط کرد. پس از گذشت چند ماه، معاون رئیس جمهور آمریکا به کشور ما سفر کرد تا نتایج کودتایشان را از نزدیک مشاهده کند. شاه برای تقدیر از خدمات آمریکا به رژیم ستم‌شاهی، بنا شد در چنین روزی در سال 1332 به وی مدرک دکتری حقوق افتخاری در دانشکده حقوق دانشگاه تهران اهدا کند و در ابتدای صبح نیز 3 دانشجو مقابل پای او قربانی شدند، از همان روز سرلوحه جنبش دانشجویی در کشور ما، استکبارستیزی و مقابله با آمریکا شد.

امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه عنوان برنامه امروز، مسئله مبارزه و خدمت است، خاطرنشان کرد: برخی‌ فکر می‌کنند جریانات مبارزه و خدمت در 2 قالب جداگانه در رسالت دانشجویی قرار دارند، در حالی که خدمت در راستای مبارزه قرار دارد. حکومت ستم‌شاهی نیمی از قرن را صرف مبارزه و سرکوبگری با این جنبش کرد. توسعه این مبارزه از فضای آکادمیک به حوزه علمیه منتقل شد و انقلاب اسلامی ایران و نهضت بنیان‌گذار نظام مقدس، این جریانات را یکپارچه کرد.

علم الهدی ادامه داد: ظرفیت دانشگاهیان و جامعه روحانیت کشور با یکدیگر تلفیق شد و با وجود تمام سرکوب‌‌گری‌هایی که دستگاه‌های امنیتی نظام ستم شاهی به ویژه ساواک جنایتکار انجام می‌دادند انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و نظام ستم شاهی ساقط شد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه سقوط نظام ستم‌شاهی در حقیقت براندازی یک جریان وابسته به آمریکا و مقابله با یکی از ابزارهای توسعه استکبار و استعمار آمریکا بود، گفت: مبارزه پس از آن نیز ادامه دارد؛ امروزه نسبت به آن روزگار کشور ما پیروز است و استکبار آمریکایی‌ یک جریان شکست خورده است. آمریکایی‌ها از تمام امکاناتشان برای مقابله و سرکوب جریان استکبارستیزی استفاده می‌کنند و امروز به جایی رسیده‌اند که برای مبارزه با ما، هیچ ظرفیتی جز ضربه زدن به اقتصاد و معیشت مردم باقی ندارند که این نشان از پایان قدرت آمریکا است. 

وی ادامه داد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به جایی رسیده که هیچ توانی برای تهاجم نظامی علیه ما ندارد و تمام فتنه‌های سیاسی‌ اخیرش نیز با شکست مواجه شده و حتی توطئه‌های سیاسی آن در آینده هم شکست خواهند خورد و به عنوان آخرین کار، اقتصاد و معیشت ما را هدف قرار داده است.

علم الهدی با بیان اینکه مبارزه به نقطه خدمت کشیده است، تصریح کرد: امروزه بسیجیان ما در خط مبارزه با استکبار‌ستیزی به بیماری کرونایی کمک می‌کنند و برای سرپا نگه داشتن اشتغال از کشاورز حمایت می‌کنند، یعنی نقطه مبارزه به خدمت وصل شده است. خدمتی که به عنوان کار جهادی و بسیجی آغاز شده ادامه دهنده مبارزاتی است که از سال 1332 در عرصه زندگی دانشجویی ایران آغاز شده و با انقلاب اسلامی در تمام کشور توسعه پیدا کرده است. 

امام جمعه مشهد مقدس گفت: در حال حاضر استکبارستیزی در ارائه خدمات جهادی به جامعه و کمک به نظم در حل مشکلات معیشتی معنی می‌شود، همانطور که دانشجویان پیشروی مبارزات انقلابی بوده‌اند، در این دوره نیز دانشجویان پیش‌آهنگ حرکت هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه همیشه در کشور ما مشکلات باحضور مردم حل شده است، اظهارداشت: تا به امروز با گذشت حدود 43 سال از انقلاب اسلامی ایران، هر مشکلی که در کشور ما حل شده است به وسیله و با کمک مردم بوده است؛ جاهایی که قرار شد با جریان حکومتی ورود پیدا کرد، نه تنها مشکل حل نشد بلکه بیشتر دچار مشکل شدیم.

وی افزود: نمونه این مسئله را در قضیه برجام دیدیم که مردم پای کار نبودند و در جریان این قضیه حکومت پای کار بود مسئولین گفتند تنها با اتکا به مذاکره در خصوص انرژی هسته ای و مسائل دفاعی و موشکی قادر به اداره کشور هستند؛ مقام معظم رهبری چندین بار تاکید کردند که دشمن مسئله هسته ای و موشک و ابزار دفاعی را بهانه کرده و ما را مورد تحریم اقتصادی قرار داد‌ه است.

وی ادامه داد: برخی از عزیزان مسئول صلاح کشور را بر این می‌دانستند که اگر تنش خود را با غرب در مسئله جریان هسته‌ای حل کنند، مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور نیز حل خواهد شد؛ هر چند مقام معظم رهبری بارها تاکید داشتند که این موضوع ادامه همان مبارزه با استکبار جهانی است و چیزی نیست که با گفت‌وگو حل شود.

علم الهدی تصریح کرد:مبارزه کماکان ادامه داشت که دشمن مسئله هسته‌ای و موشکی را بهانه کرد و ما را مورد تهاجم اقتصادی و معیشتی قرار داد؛ مقام معظم رهبری نیز اشاره کردند که اگر این بهانه را از دست دشمن بگیرید، برای اینکه مبارزه را ادامه بدهد به چندین مسئله دیگر گیر خواهد داد.

امام جمعه مشهد مقدس افزود: رهبر معظم انقلاب این موضوع را ابلاغ کردند، اما رئیس جمهور را مردم انتخاب کرده بودند و کسی که جریان اجرایی کشور را به دست گرفته است نظر دیگری داشت. اگر مقام معظم رهبری مقابل او را می‌گرفتند، مردم می‌گفتند که رهبر با فردی که منتخب مردم است، مقابله می‌کند، لذا ایشان امر کردند که به شرط نرمش قهرمانانه جلو بروید که نتیجه آن را هم امروزه مشاهده می‌کنید. 

وی با بیان اینکه مردم خط رهبر را قبول دارند و رهبر هم مخالف این گفت‌وگو بود، خاطرنشان کرد: مردم در این مشکل و برنامه حضور نداشتند و جریان حکومت شکست خورد. آنهایی که مسبب برجام بودند خائن نبودند و از روی خیرخواهی و نظر اصلاحی این برنامه را اجرا کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در باره مشکلات تحصیلی و آموزشی دانشجویان اظهارداشت: مشکلات‌ تنها به وسیله خود شما حل خواهد شد. آنجایی که به مشکل برمی‌خورید با چنگ و دندان آن را حل کنید و به تمام افراد و مقامات مراجعه کنید تا حل شود؛ هیچگاه از مشکلات برای خود دیوار بن‌بست نسازید.

امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه مسئله مقاله در مقابل پروژه‌های عملی مشکل بزرگ ما در جریان سیاست آموزش عالی کشور است که باید حل شود، گفت: این صحبت در فضای آموزش عالی کشور مطرح شده که معیار قرار دادن مقاله و فعالیت‌های عملی و نوآوری‌های مبتکرانه ملاک قرار نمی‌گیرد؛ و این موضوع، دیکته‌ای است که از آن طرف مرزها آمده است و سبب شده یک سلسله نوآوری‌ها و ابتکارات و فناوری‌هایی که عزیزان ما دارند بالاتر از مقاله، معیار قرار بگیرد و دانشجویان به ارتقای علمی و دانشگاهی دست یابند.

علم‌الهدی ضمن ابراز گلایه نسبت به اقدامات مسئولان خانم در تصمیم گیری‌های حوزه بانوان گفت: خواهران ما از ابتدای انقلاب به مجلس وارد شدند و در ادوار مجلس نیز حضور داشتند. تقریباً هیچ کار مفیدی برای حل مشکلات زندگی بانوان چه در فضای خانوادگی و چه در فضای کاری و اجتماعی در 11 دوره مجلس صورت نگرفته است. 

وی افزود: در همین شهر کمبودهای زیادی برای ورزش بانوان داریم که امکانتش دست شهرداری است. در دوره چهارم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، از اعضای خواهر شورا خواستم تا به حوزه مشکلات بانوان ورود کرده و اقدام کنند و این حرف و انتقادم سبب شد تا راه‌اندازی پارک بانوان در مشهد آغاز شود.

امام جمعه مشهد مقدس درباره اشتغال بانوان گفت: کار بیرونی مردان در جهت وظیفه ذاتی‌شان است اما اشتغال خواهران مازاد بر رسالت و وظیفه اجتماعی آنان است. امروزه که خواهران ما در عرصه‌های مختلف اجتماعی، مدیریت کشور و سیاست‌گذاری ورود پیدا کرده اند؛ ریاست جمهور و استانداران هر کدام معاون مخصوص در حوزه بانوان دارند و این خواهران در تمام تصمیم‌گیری‌ها برای حفظ مصالح و منافع بانوان حق مداخله و اظهار نظر دارند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران کار خود را در زمینه حقوق به خوبی انجام داده است و مشکل ما مربوط به حوزه اجرایی می‌شود؛ بایستی عزیزانی که در این زمینه قبول مسئولیت کرده‌اند، تلاش بیشتری در جهت رفع مشکلات داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درخصوص عدم شفافیت مالی آستان قدس رضوی گفت: اولاً شما دانشجویان عزیز، متدین و بالاتر از آن ولایت‌مدار هستید؛ بنابراین وقتی شائبه‌ای مطرح می‌کنیم بایستی بدانیم نسبت به چه سیستمی است.

وی با بیان اینکه تولیت آستان قدس رضوی با نظر مقام معظم رهبری انتخاب می‌شود خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های وابسته به این مجموعه تحت پوشش فردی است که منصوب رهبری می‌باشد و آستان قدس رضوی، تولیت محور است؛ یعنی تولیت در تمام امور مداخله و نظارت دارد.

علم الهدی ادامه داد: دولت‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران از دوره سازندگی و ریاست مرحوم هاشمی رفسنجانی، بدهی‌های کلانی به آستان قدس رضوی داشته‌اند که هر دولت به میزان این بدهی افزوده است؛ اینکه بگوییم آستان قدس رضوی از دولت ارز 4200 تومانی دریافت کرده که مشخص نیست صرف چه اموری شده است، امری به دور از عقل و منطق است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه دخالت در آستان قدس رضوی در حوزه اختیاراتش نیست، افزود: تنها 2 مجموعه در استان، تحت اختیارات نماینده ولی فقیه نیست؛ نخست آستان قدس رضوی و دوم مجموعه حوزه علمیه که برای هر کدام مقام معظم رهبری مسئول تعیین کرده اند.

امام جمعه مشهد مقدس ادامه داد: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز پس از بیان مسئله ای درخصوص آستان قدس رضوی، گفت که از سخنش سوءبرداشت صورت گرفته است؛ ضمن اینکه دولت‌های گذشته بدهی‌های انباشته شده و چند هزار میلیاردی خود به این مجموعه را پرداخت نکرده است. بیشتر صحبت‌های که در خصوص آستان قدس رضوی در فضای مجازی گفته می‌شود به صورت بررسی نشده است‌.

وی فضای مجازی را به چهارراه سرگذر تشبیه کرد و گفت: هر کس هر نظری را در این فضا منعکس می‌کند در حالی که راست یا دروغ بودن آن مشخص نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پاسخ به سوال دانشجویی درخصوص عدالت‌خواهی اظهار داشت: مسئله عدالت‌خواهی آرمان انقلاب اسلامی ایران و بالاتر از آن، آرمان دین مبین اسلام و قرآن کریم است.

علم‌الهدی با بیان اینکه ما به دنبال کدام عدالت هستیم، موضوعی بسیار مهم است، گفت: ما به دنبال عدالت اجتماعی اسلام و عدالت امیرالمومنین امام علی علیه السلام هستیم و باید مبنا و میزان عدالت‌خواهی ما همین باشد؛ در راس مسئله عدالت‌خواهی ما، موضوع ولایت مداری قرار دارد.

امام جمعه مشهد مقدس تصریح کرد: عدل اصیل اسلام به وسیله امیرالمومنین امام علی علیه السلام اجرا شده است و اگر در جریان ولایت اسلامی باشیم، عدالت نیز قابل اجرا خواهد بود. اینکه عده‌ای در ظاهر عدالت‌خواه باشند اما دستورات ولی فقیه را زیر سوال ببرند، یعنی دچار انحراف شده‌اند؛ زیرا عدالت تنها در کنار ولایت‌پذیری تحقق می‌یابد.

امام جمعه مشهد مقدس گفت: یکی از اشکالاتی که به ائمه جمعه کشور وارد می‌کنند، این است که آقایان عدالت‌خواه نیستند؛ در حالی که موضوع اصلی خطبه‌های نماز جمعه کشور مسئله عدالت، تبعیض و فساد است.

علم الهدی در پاسخ به مطالبه یکی از مادران دانشجو گفت: بایستی برنامه‌ریزی‌ها در حوزه خواهران و برادران به صورت جداگانه صورت بگیرد؛ بایستی به گونه‌ای برای خواهران دانشجو برنامه ریزی شود که تحصیل‌شان منافاتی با ازدواج و مادر شدنشان نداشته باشد؛ اما باید همه ما نیز در برنامه‌ریزی‌های امور مختلف زندگی‌مان تعادلی برقرار کنیم تا به همه وجوه آن برسیم.

انتهای پیام/281/ی

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)