میرنیوز

تحریم ها مانعی برای حرکت دولت نخواهد بود/رئیس جمهور الگوی مدیران

تحریم ها مانعی برای حرکت دولت نخواهد بود/رئیس جمهور الگوی مدیران 2021-10-14T00:33:37+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد صالحی چهار شنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان اقلید تاکید کرد: رئیس جمهور ثابت کرده اهل برنامه هست و مدیران مجموعه نیز باید تحول در نگاه رئیس جمهور را ببینند و خود را با رئیس جمهور هماهنگ و او را به عنوان نقشه راه برای مردم نشان دهند و دلسوزی خود را برای مردم اثبات کنند.

وی ادامه داد: انتظار همه مردم از مدیران کشور این است که مخلصانه خدمت کنند و خود را مدیر انقلابی و ارزشی همراه با رئیس جمهور نشان دهند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تصریح کرد: خدمت کردن به مردم وظیفه است و تعجب باید زمانی باشد که یک مدیر حرف مردم را بشوند اما از کنار آن عبور کند.

حجت الاسلام صالحی تاکید کرد: مدیران باید تلاش کنند که رضایت همه مردم را جلب کنند و این کمترین انتظار مردم از دولت است.

وی یادآور شد: مردم نیز صبور باشند زیرا امروز تحریم‌ها وجود دارد اما مانعی برای پیشروی و حرکت دولت نخواهد بود و به زودی سند تحول دولت سیزدهم نیز اماده می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تاکید کرد: همدلی مردم و مسئولین باعث امیدواری دولت است و با صبوری و مقاومت می‌توانیم پیروز شویم.

حجت الاسلام صالحی افزود: پروژه‌های مختلفی به طور نیمه تمام در استان فارس وجود دارد و اولویت دولت نیز آغاز پروژه جدید نیست بلکه باید پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام رساند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

خطر پیک ششم کرونا بیخ گوش لرستان/ ۴۹۰ بیمار بستری هستند

خطر پیک ششم کرونا بیخ گوش لرستان/ ۴۹۰ بیمار بستری هستند
2021-10-23T12:56:00+03:30
خرم‌آباد- دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به احتمال شروع پیک ششم کرونا در این استان، گفت: در حال حاضر ۴۹۰ بیمار کرونایی در مراک...

افزایش جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
2021-10-23T12:46:02+03:30
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا استان به نفر ۹۷۵ خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جا...

ظاهرا همچنان خام‌فروشی در دستور کار صنایع آلومینیوم است!

ظاهرا همچنان خام‌فروشی در دستور کار صنایع آلومینیوم است!
2021-10-23T12:46:02+03:30
مدیر مرکز تحقیقات فناوری آلومینیوم دانشگاه صنعتی اراک گفت: در حال حاضر تمام چالش ها و مشکلات ذکر شده در دنیا با ارتباط موثر با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی برطر...

باتلاق‌ها نگهبان خطوط ساحلی در برابر آب‌ و هوای نامساعد

باتلاق‌ها نگهبان خطوط ساحلی در برابر آب‌ و هوای نامساعد
2021-10-23T12:46:02+03:30
محققان دریافتند که باتلاق‌ها می‌تواند از خطوط ساحلی در برابر هوای نامساعد محافظت ‌کند.

مشکلات فعالان بخش خصوصی در استفاده از چک‌های صیادی

مشکلات فعالان بخش خصوصی در استفاده از چک‌های صیادی
2021-10-23T12:46:01+03:30
رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: فعالان بخش خصوصی در استفاده از چک صیادی با مشکلاتی مواجه هستند که انتظار داریم این مشکلات پیگیری و راهکارهایی برای حل آن‌ها ارا...

کاهش ضایعات برنج رشت در گرو تسهیلات کم‌بهره

کاهش ضایعات برنج رشت در گرو تسهیلات کم‌بهره
2021-10-23T12:46:01+03:30
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت گفت: در حال حاضر سود تسهیلاتی که برای نوسازی واحدهای شالیکوبی اختصاص یافته است زیاد بوده و باید سود کمتر برای صاحبان واحدهای شا...

10 روستای پاوه که دلِ گردشگران را برده‌اند!

10 روستای پاوه که دلِ گردشگران را برده‌اند!
2021-10-23T12:46:01+03:30
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه گفت: در این شهرستان 10 روستا بیشترین آمار جذب گردشگران را به خود اختصاص داده اند.

مشکل معوقات آبداران کهگیلویه و بویراحمد بزودی رفع می شود

مشکل معوقات آبداران کهگیلویه و بویراحمد بزودی رفع می شود
2021-10-23T12:46:00+03:30
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع شدن مشکل معوقات آبداران این استان خبر داد.

فدراسیون جودو ایران تحت شدیدترین هجمه‌های دشمنان است

فدراسیون جودو ایران تحت شدیدترین هجمه‌های دشمنان است
2021-10-23T12:46:00+03:30
رئیس فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران گفت: مدت بیش از دو سال است که تحت شدیدترین هجمه‌های دشمنان علیه این مجموعه هستیم.

۱۳ کوهنورد گمشده در ارتفاعات گیلان نجات یافتند

۱۳ کوهنورد گمشده در ارتفاعات گیلان نجات یافتند
2021-10-23T12:46:00+03:30
مدیرعامل هلال احمر گیلان، از نجات ۱۳ گمشده در محور رحیم آباد به جواهردشت شهرستان رودسر خبر داد و گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از عملیات جستجو توانستن...

توزیع خدمات و امدادرسانی به مردم زلزله‌زده اندیکا عادلانه نیست

توزیع خدمات و امدادرسانی به مردم زلزله‌زده اندیکا عادلانه نیست
2021-10-23T12:46:00+03:30
امام جمعه اندیکا توزیع امدادرسانی و خدمات به مردم زلزله‌زده این منطقه را عادلانه ندانست و گفت: دلیل این توزیع ناعادلانه به دلیل گستردگی و پراکندگی منطقه است ...

یک ساعت خواب‌ اضافی نوزادان معادل کاهش ۲۶ درصدی خطر اضافه‌ وزن در آنان

یک ساعت خواب‌ اضافی نوزادان معادل کاهش ۲۶ درصدی خطر اضافه‌ وزن در آنان
2021-10-23T12:45:59+03:30
محققان دریافتند که خواب خوب شبانه ممکن است خطرات چاقی نوزاد را کاهش دهد.

"نوآوری" یک غول ترسناک نیست/ باید "بذرِ ایده" را در ذهن تمام فارغ التحصیلان دانشگاهی بکاریم

"نوآوری" یک غول ترسناک نیست/ باید "بذرِ ایده" را در ذهن تمام فارغ التحصیلان دانشگاهی بکاریم
2021-10-23T12:45:59+03:30
رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه همه افراد می‌توانند صاحب ایده شوند، گفت: باید مجموعه اکوسیستم فناوری استان در کنار یکدیگر قرار گرف...

رنگ‌بندی جدید کرونا در خوزستان / بازگشت وضعیت نارنجی به خرمشهر و رامهرمز

رنگ‌بندی جدید کرونا در خوزستان / بازگشت وضعیت نارنجی به خرمشهر و رامهرمز
2021-10-23T12:45:59+03:30
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بازگشت وضعیت نارنجی به دو شهر استان خوزستان در رنگ‌بندی جدید کرونا خبر داد.

بچه بیارن زندگیشون خوب میشه! 

بچه بیارن زندگیشون خوب میشه! 
2021-10-23T12:45:58+03:30
یک کارشناس امور اجتماعی در اردکان معتقد است بر اساس نظریه «آلبرت آلیس» نظریه پرداز و صاحب‌سبک در خانواده درمانی، زندگی که بر پایه عقلانی _ عاطفی استوار است و...

وضعیت نارنجی کرونا در ۱۱ شهرستان استان اصفهان

وضعیت نارنجی کرونا در ۱۱ شهرستان استان اصفهان
2021-10-23T12:45:58+03:30
بر اساس جدیدترین رنگ بندی شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در همه گیری کرونا، هم اکنون وضعیت ۱۱ شهرستان استان نارنجی، ۹ شهرستان زرد و ۲ شهرستان...

زرشک و ضعفی به نام ناشناخته بودن

زرشک و ضعفی به نام ناشناخته بودن
2021-10-23T12:45:58+03:30
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان درمیان با اشاره به لزوم راه اندازی کارگاه‌های خانگی فرآوری زرشک در استان، گفت: ناشناخته ماندن زرشک ارزش...

پرونده‌های تبرکشی در گلستان به کجا رسید؟

پرونده‌های تبرکشی در گلستان به کجا رسید؟
2021-10-23T12:45:57+03:30
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان جزئیات رسیدگی به پرونده‌های معروف به تبرکشی را تشریح کرد.

فوت 4 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان

فوت 4 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان
2021-10-23T12:45:57+03:30
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: در شبانه‌روز گذشته با فوت چهار نفر، شمار درگذشتگان ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ...

آغاز مرحله جدید تحقیقات پرونده فساد در شرکت عمران صدرا

آغاز مرحله جدید تحقیقات پرونده فساد در شرکت عمران صدرا
2021-10-23T12:45:57+03:30
معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی شیراز اعلام کرد که پس از دستگیری برخی متهمان، روند تازه‌ای از تحقیقات پیرامون پرونده فساد در شرکت عمران شهر جدید صدرا شر...

دنبال ریشه‌کنی طاعون نشخوارکنندگان کوچک در لرستان هستیم

دنبال ریشه‌کنی طاعون نشخوارکنندگان کوچک در لرستان هستیم
2021-10-23T12:45:57+03:30
مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: دنبال این هستیم که بحث ریشه کنی بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک را در سطح استان اجرایی کنیم.

کرونا بهانه خوبی برای ورزش نکردن نیست

کرونا بهانه خوبی برای ورزش نکردن نیست
2021-10-23T12:45:56+03:30
نایب رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه بااشاره به اهمیت ورزش کردن، گفت: کرونا نمی تواند بهانه‌ای برای ورزش نکردن افراد باشد.  

۸ انتظار مهم مردم خراسان شمالی از رئیس جمهور در سفر به استان

۸ انتظار مهم مردم خراسان شمالی از رئیس جمهور در سفر به استان
2021-10-23T12:45:56+03:30
نماینده مردم بجنورد، مانه وسملقان، رازو جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع هشت نیاز مهم استان در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی از انتظارات ...

۸۰ درصد گروه سنی بالای ۱۸سال در خراسان شمالی واکسینه شدند

۸۰ درصد گروه سنی بالای ۱۸سال در خراسان شمالی واکسینه شدند
2021-10-23T12:45:55+03:30
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد گروه سنی بالای ۱۸ سال در استان واکسینه شده‌اند که بالاتر از میانگین کشوری است.

برخی مدیران گوشی‌های آیفون و خودروهای لوکس شهرداری کرج را پس نداده‌اند!

برخی مدیران گوشی‌های آیفون و خودروهای لوکس شهرداری کرج را پس نداده‌اند!
2021-10-23T12:45:55+03:30
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه طرح ساماندهی اموال شهرداری پس از تصویب اجرا می شود، گفت: با اجرای این طرح دست درازی به بیت المال قطع می‌شود.

راهکار علمی برای مقابله با بیابان‌زایی چیست؟

راهکار علمی برای مقابله با بیابان‌زایی چیست؟
2021-10-23T12:45:55+03:30
عضو هیات علمی گروه منابع طبیعی دانشگاه شهرکرد مدیریت یکپارچه آمایش سرزمین را یکی از مهم‌ترین راهکارها برای مقابله با بیابان‌زایی دانست و گفت: اگر وضعیت اقلیم...

چگونه محصولات کشاورزی به محصولات باارزش تبدیل می‌شوند؟

چگونه محصولات کشاورزی به محصولات باارزش تبدیل می‌شوند؟
2021-10-23T12:45:54+03:30
عضو هیئت‌علمی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در جهان امروزی تبدیل محصولات کشاورزی به محصولات موازی و باارزش، یک اصل برای تولید ثروت مشروع و مضاعف است.

آمادگی بیمارستان امام برای مقابله با سه بحران پیش روی اهواز

آمادگی بیمارستان امام برای مقابله با سه بحران پیش روی اهواز
2021-10-23T12:45:54+03:30
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز از آمادگی این بیمارستان برای ارائه خدمات به بیماران احتمالی کرونا، آنفلوآنزا و تنگی نفس ناشی از اولین بارش‌های پاییزی خبر...

استادی که فرمول درآمیختن آمار با جبر زندگی را به دانشجویانش آموخت

استادی که فرمول درآمیختن آمار با جبر زندگی را به دانشجویانش آموخت
2021-10-23T12:45:54+03:30
دکتر غلامرضا محتشمی برزادران، پیشکسوت آمار دانشگاه بیرجند بوده که مدیریت کلاس و سمینارهای علمی را با اشتیاق دانشجویان درآمیخت؛ تنبیه و تشویق هایش همیشه پدران...

بحران آب میان دو سد در کهگیلویه

بحران آب میان دو سد در کهگیلویه
2021-10-23T12:45:53+03:30
با وجود سدهای عظیم مارون و کوثر در اطراف کهگیلویه اما تنش آبی در روستاهای بخش سوق شهرستان کهگیلویه به مرز بحران رسیده و این در حالی است که مردم برخی از این ر...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)