میرنیوز

کاهش سرقت‌های مسلحانه، قتل، تجاوز و سرقت خودرو در خراسان رضوی

کاهش سرقت‌های مسلحانه، قتل، تجاوز و سرقت خودرو در خراسان رضوی 2021-10-06T19:04:13+03:30

ابراهیم قربان‌زاده در نشست خبری که امروز، ۱۴مهر ماه، در ستاد فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به هفته ناجا اظهار کرد: شعار هفته ناجا، پلیس هوشمند و امنیت پایدار است. از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ مهر به‌ صورت روزشمار برنامه‌ریزی‌های برای هفته ناجا در نظر گرفته شده است. شروع برنامه‌های هفته ناجا از روز شنبه با اجرای مراسم صبح‌گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی استان خراسان خواهد بود.

وی ادامه داد: در طول هفته نیز ۲۹ برنامه و ۳۲۷ فعالیت اجرا می‌شود. بخشی از این برنامه‌ها شامل تجلیل از آمران به معروف، تجلیل از خیرین امنیت‌ساز، دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در استان خراسان رضوی، برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک، محفل انس با قرآن مخصوص خانواده‌های کارکنان، برگزاری مسابقات مختلف مانند دوچرخه سواری همیاران پلیس، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و... است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در این هفته حتما دیدار و تجلیل از خانواده‌های متوفیان ناشی از کرونا را نیز برگزار خواهیم کرد. ۱۱ نفر از همکاران ما حین خدمت در مواجهه با بیماری کرونا جان خود را از دست دادند. همچنین تجلیل و دیدار با تعدادی از همکاران که به نوعی گرفتار این بلای خانمان سوز شدند، خواهیم داشت. حدود یک سوم نیروی انتظامی در استان خراسان رضوی مبتلا به ویروس کرونا شدند. نیروی انتظامی در کنار مدافعین سلامت به عنوان یکی از بازوان پرتوان اجرایی در پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ایامی که اکثر سازمان‌ها با یک دوم نیرو مشغول به کار یا تعطیل بود، نیروی انتظامی به صورت آماده‌باش صددرصد در سطح جاده‌ها و درون شهرها برای اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی، اجرای محدودیت‌ها و انجام وظایف خود با کمترین امکانات خدمت‌رسانی می‌کردند.

قربان‌زاده در خصوص افتتاح ۲ مرکز آموزشی برای سربازان در استان خراسان گفت: مرکز آموزش شهید مطهری در شهرستان نیشابور و مرکز آموزشی جوادالائمه(ع) در سبزوار در این ایام افتتاح خواهند شد.

وی افزود: طرح‌های هوشمندسازی پلیس در بخش‌های مختلف در سامانه‌های اینترنتی ترخیص خودرو، پیگیری پرونده در مراجع انتظامی، درخواست اینترنتی گذرنامه، اجرای اقدامات هوشمندسازی پلیس با هدف تحقق پلیس هوشمند و تسریع در ارائه خدمات از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته خواهیم داشت. همچنین طرح‌های عمرانی نیز در این هفته افتتاح خواهد شد.

هیچ سربازی بر اثر کرونا فوت نکرده است

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ضمن تاکید بر اینکه سربازان را امانت‌های گرانبهای مردم در دست خود می‌دانیم، گفت: یکی از توجهات خاص همواره معطوف سربازان است. از زمان شیوع کرونا یک سوم نیروهای کادر و سربازان مبتلا شده‌اند ولی هیچ سربازی جان خود را از دست نداده است؛ در حالی که ۱۱ نفر از کادر نیروی انتظامی در طول این مدت به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند. بیش از ۶۰ درصد نیروهای شاغل اعم از سربازان و درجه‌داران واکسینه شده‌اند.

وی در خصوص عملکرد نیروی انتظامی در ۶ ماه ابتدایی امسال و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته گفت: پاسخ‌گویی به پنج میلیون تماس تلفنی در بخش خدمات امدادی، انتظامی و قضایی در طول این مدت داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه حدود ۱۳ درصد افزایش داشته است. هر هفت ثانیه یک دریافت تماس تلفنی داشته‌ایم. پاسخ‌گویی روزانه قریب به ۱۶ تا ۱۷ هزار تماس تلفنی داشته‌ایم؛ به عبارتی هر دقیقه به ۱۰ تماس تلفنی رسیدگی شده است. اجرای بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار ماموریت عملیاتی انجام گرفته است؛ به عبارتی حدود ۴۰ درصد تماس‎های روزانه منجر به اجرای عملیات و ماموریت می‌شود و روزانه بیش از  ۴۰۰۰ اجرای ماموریت در سطح استان داریم.    

مراجعه روزانه ۶۰۰۰ نفر به کلانتری‌ها

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در خصوص اقدامات پلیس درخصوص راهنمایی و ارشاد مددخواهان، گفت: در خصوص میزان مراجعه به یگان‌های انتظامی بیش از دو میلیون و ۲۳۹ نفر یعنی حدود روزانه ۶۰۰۰ نفر مراجعه مستقیم به کلانتری، پاسگاه و واحد انتظامی برای درخواست‌های مختلف داشته‌ایم که این آمار افزایش  دو درصدی مراجعات را نشان می‌دهد.

وی افزود: از دیگر ماموریت‌های ناجا، بدرقه متهمین دستگیر شده است که حدود ۱۸۱ هزار مورد بدرقه متهمین در این مدت و حتی در ایام تعطیل صورت گرفته است. 

قربان‌زاده خاطرنشان کرد: اجرای بیش از ۱۰۳ هزار احکام قضایی، ۲۱۴ هزار ابلاغ اوراق قضایی، بیش از ۴۵ هزار دستور قضایی را همکاران ما در سطح استان خراسان رضوی داشته‌اند. ۵۱ هزار فقره پرونده به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ارجاع داده شده و قریب به ۷۰ درصد این ارجاعات منجر به صلح و سازش بین دوطرف شده است و اقدامات صورت گرفته در این خصوص بسیار رضایت‌بخش است زیرا در این پرونده‌ها شاکی و متشاکی رضایت کامل داشته‌اند. ما در ابتدا پرونده‌هایی که مربوط به اختلافات خانوادگی و فردی و مستلزم رضایت شاکیان است را به واحدهای مشاوره و مددکاری ارجاع می‌دهیم و اگر در این واحدها نتیجه حاصل نشد، به مراجع قضایی ارسال می‌شوند.

وی در خصوص اقدامات انجام گرفته برای پیشگیری از جرایم گفت:  ۳۴۹ واحد انتظامی و پلیس‌های تخصصی در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد که در زمینه پیشگیری اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهند و نتیجه این اقدامات کاهش ۵۵ درصدی وقوع سرقت‌های مسلحانه، کاهش ۲۰ درصدی وقوع سرقت اتومبیل، کاهش ۱۷درصدی وقوع تجاوزات به عنف، کاهش ۱۸ درصدی وقوع قتل‌ها، کاهش ۲۳ درصدی وقوع مفاسد اجتماعی، کاهش ۲ درصدی وقوع تیراندازی‌های غیر نظامیان را شاهد بوده‌ایم.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: اقدامات پلیس‌های تخصصی منجر به کشف بیش از  ۳۴ انبار مواد مخدر درطول این مدت شده است. انهدام ۲۸ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۹۴۳ قبضه انواع سلاح‌های جنگی از جمله این اقدامات است. کشف ۹۴ درصدی سرقت‌ اتومبیل، کشف ۸۰ درصدی خودروهای مسروقه در ۴۸ ساعت اولیه و ۱۱ هزار پرونده جرایم سایبری از جمله اقدامات پیشگیرانه و کشفیات صورت گرفته بوده است.

وی درخصوص دستگیری متهمین گفت: در این مدت شاهد دستگیری بیش از  ۱۴۱ هزار نفر بوده‌ایم که این رقم نشانگر افزایش سه درصدی دستگیری‌ها بوده است. تحقیقات صورت گرفته درخصوص سارقین بیانگر این است که این گروه غالبا در بازه سنی بین ۲۵ تا ۳۹ ساله هستند.

دستگیری بیش از ۷۲۶۲ مورد خرده فروش مواد مخدر

قربان‌زاده در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: حدود ۳۵۱۵ نفر معتاد و ۲۰۵۷ نفر قاچاقچی جمع‌آوری و دستگیر شده‌اند. مسئله مهمی که همواره مورد آزار و نگرانی مردم است، خرده فروشان مواد مخدر در سطح محلات هستند که در این زمینه دستگیری بیش از ۷۲۶۲ مورد خرده فروش مواد مخدر انجام شده است. ۴۳۴ نفر اراذل و اوباش که به نوعی امنیت مردم را در بعضی از محلات و ساعت‌های مختلف به مخاطره میپ‌انداختند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند

وی درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه ترافیک گفت: اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش  ۵ درصدی تصادفات فوتی شده است. رسیدگی و بازدید بیش از ۲۸۲ هزار فقره کارشناسی تصادف در صحنه از فعالیت‌های انجام گرفته در این حوزه است. روزانه حدود ۷۷۴ مورد کارشناسی و بازدید تصادفات از عمده اقدامات در بحث انتظامی و ترافیکی در مجموعه استان است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ضمن تاکید بر اینکه برخی از  اقدامات به‌صورت روزانه انجام می‌گیرد که متاسفانه مغفول مانده است، گفت: ۱۰۱ هزار و ۲۶۴ مورد مراجعه به بخش وظیفه عمومی داشته‌ایم. حدود ۳۱۷۲ صدور کارت معافیت کفالت در انواع مختلف داشته‌ایم. ۴۰۶۲ مورد صدور کارت المثنی معافیت و پایان خدمت و  ۱۵۰۹ صدور مجوز برای خروج از کشور نیز داشته‌ایم.  

اعزام به خدمت ۴۱۹۸ سرباز غایب و فراری

وی افزود: ۵۱۰ مورد جلسه شورای پزشکی برای کسانی که به نوعی مطالبه و مدعیان کفالت بودند برگزار کرده‌ایم و در کنار اینها تعدادی از  افراد بدون داشتن عذر قانونی و موجه از رفتن به خدمت سربازی و مدت قانونی اجتناب می‌کردند که ۴۱۹۸ نفر دستگیری سربازان غایب و فراری و اعزام آنها به مراکز آموزشی را داشته‌ایم.

قربان‌زاده خاطرنشان کرد: درخصوص خدمات گذرنامه و گواهینامه ارائه شده بایستی خاطرنشان کرد که تعداد ۱۷۳هزار و ۲۶۵جلد گذرنامه و ۵۵ هزار مورد گواهینامه صادر شده است. 

وی با بیان اینکه یکسری از خدمات ناجا اصلا دیده نمی‌شود، گفت: حدود ۳۲ هزار و۵۴۶ مورد تایید صلاحیت فردی، انتظامی و ترافیکی واحدهای صنفی را در طول این مدت داشته‌ایم. کسی که متقاضی صدور مجوز واحد صنفی است بایستی صلاحیت فردی، انتظامی، ترافیکی و مکانی او بررسی شده و به اتحادیه مربوطه برای صدور مجوز ابلاغ شود. در بخش تشخیص هویت  خواسته‌های مختلف و ویژه‌ای وجود دارد که متخصصین به آن رسیدگی می‌کنند؛ به‌طور مثال عده‌ای متقاضی بررسی عدم سوء پیشینه هستند. حدود ۱۱ هزار و ۵۲۸ مورد متقاضیان تشخیص هویت در سال گذاشته‌ داشته‌ایم که بررسی شده که سابقه‌دار هستند یا خیر و اگر سابقه‌دار هستند جرائم آنها شامل چه مواردی است. در نهایت این اطلاعات را در اختیار واحدهای درخواست کننده و افراد قرار داده‌ایم.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: محدودیت‌های تردد شبانه کماکان ادامه دارد. این محدودیت بدون لحاظ رنگبندی کرونایی است و تمام شهرهای استان این محدودیت کرونایی را دارند و اعمال قانون انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر

 ‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر
2024-05-20T00:18:59+03:30
دیدار مهم و تاریخی روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه مرزی دو کشور در حاشیه رود ‌ارس آغاز شد.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور

 بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور
2024-05-20T00:18:58+03:30
با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس رضوی، بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور با عنوان «بشری» در بیمارستان رضوی مشهد به به...

هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران

 هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران
2024-05-20T00:18:58+03:30
رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: امسال هدفگذاری رشد اقتصادی در بخش صنعت ۸ درصد، معدن ۱۳ درصد و تجارت ۲۳ درصد است.

اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان

 اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان
2024-05-20T00:18:58+03:30
وزیر نیرو با تشریح اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان گفت: سد قیزقلعه‌سی ‌نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربا...

۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند

 ۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند
2024-05-20T00:18:58+03:30
معاون قوه قضائیه، گفت: در قانون جدید شوراهای حل اختلاف ۱۰ هزار نفر با اولویت اعضای شوراهای حل اختلاف به استخدام قوه قضائیه در خواهند آمد.

دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان

 دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سازمان اطلاعات فراجا از دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان خبر داد.

روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم

 روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم
2024-05-20T00:18:57+03:30
وزیر بهداشت جلوگیری از سقط جنین را یکی از موضوعات بسیار مهمی که در حال پیگیری است، عنوان ‌کرد و گفت: در این راستا گروه‌های مردمی نفس در تمامی استان‌ها راه‌ا...

افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان

 افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان افتتاح شد و سد خداآفرین نیز همزمان با افتتاح این سد به بهره‌برداری نهایی رسید.

اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران

 اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران
2024-05-20T00:18:56+03:30
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما و ۱۰ کشور دیگر به اسرائیل در وعده صادق کمک کردیم ولی با مشخص شدن ابعاد این عملیات، تعداد کشورها بیش...

سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل

 سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل
2024-05-20T00:18:56+03:30
برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی

 جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی
2024-05-20T00:05:54+03:30
پس سانحه برای بالگرد رئیس جمهور بلافاصله جمعی از وزرا، فرمانده کل سپاه و معاونین رئیس جمهور به منطقه سانحه آمدند.

علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم

 علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم
2024-05-19T23:13:16+03:30
رئیس‌جمهور آذربایجان با بیان اینکه در حوزه مسائل بین‌الملل نظرات‌ ایران و آذربایجان بسیار به هم نزدیک است، گفت: در چارچوب همه سازمان‌های بین‌المللی از یکدیگ...

امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند

 امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند
2024-05-19T23:13:15+03:30
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ‌با بیان اینکه دشمن تغییر رویکرد داده و ما باید در جبهه دیگری آماده باشیم، گفت: در غزه هرشکلی از نقص حقوق بشر و جنایت جنگی ...

رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد

 رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد
2024-05-19T23:13:15+03:30
رئیس‌جمهور با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد، گفت: اراده برای توسعه روابط در تمام حوزه‌ها بین دو کشور داریم.

همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد

 همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد
2024-05-19T23:13:14+03:30
مشهد کم‌آب بود و سدهایش خشک؛ سازمان هواشناسی پیام نجات آورد و به مشهدی‌ها مژده بارش‌های چندروزه داد؛ مشهد اما به‌قدری بی‌آبی چشیده بود که کسی مژده هواشناسی ...

وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم

 وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم
2024-05-19T23:13:14+03:30
وزیر کشور با ارائه گزارشی از وضعیت جستجو برای یافتن بالگرد رئیس جمهور گفت: دامنه دید در منطقه بسیار محدود است و به همین دلیل، نیروهای امدادی متاسفانه هنوز ب...

محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد

 محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی از شناسایی محل دقیق سانحه بالگرد خبر داد.

فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت

 فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، به منطقه رفتند.

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)