میرنیوز

بازگشت ۲۰ هزار زائر از شلمچه و مهران/فعالیت ۲۲ پایگاه امدادی/ آمادگی ناجا برای افزایش گیت‌ها

بازگشت ۲۰ هزار زائر از شلمچه و مهران/فعالیت ۲۲ پایگاه امدادی/ آمادگی ناجا برای افزایش گیت‌ها 2021-09-29T16:48:53+03:30

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: در بسته خبری اربعین آخرین رویدادهای مرتبط با بازگشت زوار اربعین از مرزهای زمینی و هوایی را مرور خواهیم کرد، مواردی از قبیل روند خدمات‌رسانی به زوار، امکانات و زیرساخت‌های حمل‌ونقل در مرزهای زمینی، وضعیت پروازها، محدودیت‌های ترافیکی، ممنوعیت‌های ترددی و فعالیت موکب‌ها.

یک روز بعد از برگزاری مراسم اربعینِ کشور عراق روند بازگشت زائران از مرزهای زمینی شدت گرفته است، استاندار خوزستان بازگشت زوار از مرز شلمچه را خوب و روان توصیف کرده است و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام هم از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی خبر داده است.

موج بازگشت زوار از مرز مهران بالاگرفته است و مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب رگولاتوری از استقرار سامانه‌های پایش سیار در پایانه‌های مرزی کشور خبر داده است. در استان کرمانشاه نیز موکب‌ها برای خدمات‌رسانی به زائران در حال فعالیت هستند.

در این گزارش به‌صورت مستمر از مرزهای فعال برای بازگشت زائران اربعین محتوای رسانه‌ای اعم از فیلم و عکس و خبر منتشر و به‌روزرسانی خواهد شد.


آخرین اخبار وضعیت تردد در مرزها را در زیر بخوانید


۱۶:۰۵ فیلم / حضور عاشقان حسینی در مرز مهران


۱۵:۲۶ فرمانده نیروی انتظامی کشور وارد شلمچه شد

سردار حسین اشتری لحظاتی پیش به‌منظور بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه و بررسی نحوه ارائه خدمات لازم به زائران حسینی وارد این مرز شد.

تاکنون به‌منظور ایجاد رفاه لازم برای زوار حسینی ۱۰۰ ایستگاه تست کرونا در شلمچه راه‌اندازی شده است و همچنین با دستور وزیر راه و شهرسازی، همه امکانات وزارتخانه راه و شهرسازی به‌جز بخش غیردولتی برای بازگشت زائران از سفر عتبات عالیات بسیج شده است.


۱۴:۴۸ گزارش / افزایش ورود زائران اربعین به کشور از مهران / ۱۲ هزار زائر برگشتند

بازگشت ۲۰ هزار زائر از شلمچه و مهران/فعالیت ۲۲ پایگاه امدادی/ آمادگی ناجا برای افزایش گیت‌ها

مرز مهران که به عنوان دروازه اصلی ورود زائران به کشور از سوی ستاد مرکزی اربعین انتخاب شده این روزها با تمام توان برای ورود زائران آماده شده است.

دستگاه‌های خدمات رسانی نیز پای کار هستند، همچنین موکب‌هایی برای پذیرایی از زوار در خدمت زائران هستند. مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ع) در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ع) همانند دیگر دستگاه‌های خدمات رسان در موج برگشت زائران آماده خدمات رسانی است.

محمد زارع افزود: موکب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آمادگی پخت روزانه ۳۵ هزار پخت غذا برای پذیرایی از زوار اباعبدالله الحسین (ع) در بازگشت زائرین به مرز را دارد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فوریت‌های پزشکی برای خدمات رسانی به زوار در حال آماده باش است.

صیدنورعلیمرادی بیان کرد: تعداد ۲۰ پایگاه ثابت و ۲۰ پایگاه سیار در مسیر زائرین اربعین راه اندازی شده است.

مشروح گزارش مهر را در صفحه ایلام بخوانید.


۱۴:۰۰ بازگشت زائران حسینی از مرز شلمچه خوب و جاری و روان است

بازگشت زوار از شلمچه و مهران/ایجاد ۲۲پایگاه امدادی/فعالیت موکب‌ها

صادق خلیلیان ظهر امروز چهارشنبه ضمن بازدید از پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: با وجود اینکه قرار نبود بازگشت زائران را از مرزهای زمینی داشته باشیم اما دستگاه‌های ذی‌ربط با فرصت کمی داشتند به بهترین شکل آماده شدند و خدمات مورد نیاز برای زوار حسینی به شکل مطلوبی تدارک دیده شد.

استاندار خوزستان افزود: در ستاد اربعین تقسیم کار شده تا کار زائران اربعین حسینی تسهیل شود و با توجه به‌سختی سفر برای زائران هنگام ورود به کشور خدمات مناسب برای آنها ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به وسایل حمل‌ونقل و اتوبوس‌هایی که در مرز مستقر شده‌اند، زائران حسینی می‌توانند به سهولت به اقصی نقاط کشور حرکت کنند؛ همچنین زائران حسینی از ظرفیت حمل‌ونقل ریلی هم از خرمشهر به اهواز و هم از خرمشهر به تهران می‌توانند استفاده کنند.

استاندار خوزستان تأکید کرد: روند خدمت‌رسانی به زوار حسینی و بازگشت زائران اباعبدالله الحسین (ع) از مرز شلمچه خوب و جاری و روان است.


۱۳:۵۹ استقرار سامانه های پایش سیار در پایانه‌های مرزی کشور

بازگشت زوار از شلمچه و مهران/ایجاد ۲۲پایگاه امدادی/فعالیت موکب‌ها

علیرضا ملکی جهان مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب رگولاتوری گفت: سامانه‌های پایش و مانیتورینگ سیار در پایانه‌های مرزی شلمچه، چذابه و مهران مستقر هستند و در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی (ع) درایو تست انجام شده است.

وی افزود: با توجه به بازگشت زائران از مرزهای زمینی کشور و به منظور صیانت از فضای فرکانسی و جلوگیری از تداخلات شبکه‌های رادیویی، بررسی وضعیت پوشش اپراتورهای تلفن همراه، پایش طیف فرکانسی و اندازه‌گیری سرریز سیگنال اپراتورهای کشور عراق در مسیرهای حرکت زائران با استفاده از خودروهای سیار پایش و مانیتورینگ رادیویی به صورت مستمر انجام شده است.

ملکی جهان گفت: علاوه بر این، اپراتورهای سیار با استفاده از ظرفیت کامل لینک‌های رادیویی و با تهیه دیزل ژنراتور پشتیبانی لازم را از سایت‌ها انجام داده‌اند.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب رگولاتوری بیان کرد: از چند ماه پیش نیز به منظور تقویت پوشش اپراتورهای تلفن همراه و جلوگیری از رومینگ ناخواسته در مسیرهای منتهی به شهرها و پایانه‌های مرزی، پوشش اپراتورهای تلفن همراه در چند مرحله درایوتست انجام شد و همزمان با ایام اربعین نیز ادامه یافت.


۱۳:۴۵ تعلیق دو آژانس هواپیمایی به خاطر گران‌فروشی بلیت اربعین

بازگشت زوار از شلمچه و مهران/ایجاد ۲۲پایگاه امدادی/فعالیت موکب‌ها

ارائه قیمت‌ها و فروش بلیت بالاتر قیمت تعیین شده از سوی دو شرکت خدمات مسافرت هوایی آبنوس گشت تهران و شرکت خدمات مسافرت هوایی دور پرواز، محرز و توسط دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی، فعالیت شرکت‌های مذکور به مدت سه ماه به حالت تعلیق درآمد.

بر اساس این گزارش، بازرسی و نظارت کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری در ایام اربعین به صورت منسجم و مستمر در حال انجام است و کلیه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تحت نظارت این سازمان موظفند، دستورالعمل‌ها و توصیه‌های سازمان هواپیمایی کشوری را رعایت کنند.


۱۳:۴۲ عکس / ادامه روند ورود زوار اربعین به کشور از طریق مرز مهران

بازگشت زوار از شلمچه و مهران/ایجاد ۲۲پایگاه امدادی/فعالیت موکب‌ها

بازگشت زوار از شلمچه و مهران/ایجاد ۲۲پایگاه امدادی/فعالیت موکب‌ها

بازگشت زوار از شلمچه و مهران/ایجاد ۲۲پایگاه امدادی/فعالیت موکب‌ها

ادامه تصاویر را اینجا ببینید.


۱۳:۳۲ بیمارستان صحرایی به زائران اربعین در مرز مهران خدمات رسانی می کند

بازگشت زوار از شلمچه و مهران/ایجاد ۲۲پایگاه امدادی/فعالیت موکب‌ها

سردار جمال شاکرمی ظهر چهارشنبه در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: بیمارستان صحرایی سپاه با تمام تجهیزات شامل اتاق جراحی، رادیولوژی، داروخانه سیار، بستری زنان و مردان و اورژانس در پایانه مرزی برای خدمات رسانی به زائران حسینی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی سپاه به طور ۲۴ ساعته به زائران خدمت رسانی می‌کند، افزود: سپاه با در خواست دانشگاه و موافقت سردار سلامی فرمانده کل سپاه، یک سامانه ۳۸ تخت خوابی بیمارستان صحرایی را با امکانات اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه و سایر امکانات پاراکلینیک و مجموعه اورژانس با ۲۰ تخت اورژانس را در مرز مهران راه اندازی کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: سامانه ثابت اورژانس اتوبوسی در مرز مهران مستقر شده است و همچنین ارتش هم یک پست اورژانسی را در مرز مهران دایر کرده است


۱۰:۱۷ بازگشت ۸۶۴ زائر اربعین به خراسان رضوی / مورد مثبت کرونا نداشتیم

بازگشت زوار از شلمچه و مهران/ایجاد ۲۲پایگاه امدادی/فعالیت موکب‌ها

محمود امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با بازگشت زائران اربعین حسینی به مشهد، اظهار کرد: پروازهای بازگشت زائران اربعین از دوشنبه ششم مهرماه آغاز شده است.

وی ادامه داد: از روز گذشته تا صبح امروز، ۸۶۴ زائر اربعین با شش پرواز وارد فرودگاه مشهد شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پروازهای بازگشت اربعین تا ۱۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت که در صورت نیاز و درخواست مسافر، این پروازها ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: پروازهای ورودی همه از سوی شرکت‌های داخلی انجام شده و شرکت العراقیه پروازهای روز گذشته خود را کنسل کرده است.

امانی با بیان این‌که از همه مسافران ورودی تست سریع کرونا گرفته می‌شود گفت: با توجه به انجام تست کرونا و وجود علائم بالینی، فرد کرونا مثبت شناسایی می‌شود که خوشبختانه تا به حال از مسافران اربعین فردی کرونا نداشته است.


۱۰:۱۳ خدمت رسانی ۸ موکب بین راهی کرمانشاه به زائرین در حال بازگشت

بازگشت زوار از شلمچه و مهران/ایجاد ۲۲پایگاه امدادی/فعالیت موکب‌ها

بهمن صحرایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل محدودیت‌های کرونایی در کشور عراق همانند سالیان گذشته تمام موکب‌های استان کرمانشاه نتوانستند در مراسم پیاده روی اربعین شرکت و به زائران امام حسین (ع) خدمت رسانی کنند.

وی افزود: از مجموع موکب‌های استان کرمانشاه تنها چهار موکب به همراه ۳۰۰ خادم توانستند برای خدمت رسانی به زائران در مراسم باشکوه اربعین حسینی شرکت کنند و این موکب‌ها فعالیت خود را تا چند روز پس اربعین حسینی ادامه خواهند داد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به بازگشت زائران از مرز زمینی مهران، تصریح کرد: پس اتخاذ تصمیم مبنی بر بازگشت زائران از مرزهای زمینی و با توجه به نزدیکی استان کرمانشاه به مرز مهران و اینکه بسیاری از زائران برای بازگشت به شهرهای خود از استان کرمانشاه عبور می‌کنند موکب‌های بین راهی در استان راه اندازی شد.

صحرایی بیان کرد: هشت موکب بین راهی از شهر حمیل تا شهرستان کنگاور در روزهای گذشته برای خدمت رسانی به زائران کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: موکب‌های خدماتی استان کرمانشاه در شهر حمیل، سه راهی اسلام آباد غرب، کمربندی شرقی کرمانشاه، جاده اصلی کرمانشاه به بیستون، امامزاده باقر (ع) شخر بیستون، کمربندی شهرستان صحنه و کمربندی شهرستان کنگاور مشغول فعالیت هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خاطر نشان کرد: ارائه خدمات بین راهی، پخت و پخش غذا و اسکان موقت از خدمات ارائه شده توسط موکب‌های استان کرمانشاه است.


۹:۱۴ به‌کارگیری ۲۰ هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت برگشت زوار اربعین

بازگشت زوار از شلمچه و مهران/ایجاد ۲۲پایگاه امدادی/فعالیت موکب‌ها

سردار حسین اشتری صبح چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار کرد: پلیس آماده خدمات رسانی به زائران اربعین برای بازگشت به کشور است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ هزار نیروی پلیس در رده‌های مختلف برای تأمین امنیت و نظم ترافیکی برای بازگشت زوار به‌کارگیری شده است، گفت: از این تعداد بیش از هفت هزار نیروی کمکی به مرزهای کشور اعزام شده است.

اشتری تصریح کرد: در حال حاضر موج بازگشت زائرین اربعین به کشور آغاز شده و ناجا این آمادگی را دارد که علاوه بر مرز مهران در مرز شلمچه نیز زائران را برای ورود به کشور پذیرش کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ مشکلی در ورود زائران به کشور وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم زائران ورودی به کشور در مرزها از جمله مرز مهران، آمادگی ایجاد گیت های گذرنامه را داریم.

اشتری بیان کرد: در حال حاضر زائران بدون معطلی در گیت ها وارد کشور می‌شوند و در صورت نیاز گیت های جدید آماده به کار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ناجا تا آخرین ورود زائر به ایران خدمات رسانی خواهد کرد، یادآور شد: از زائران تقاضا داریم هنگام بازگشت به کشور عجله نکنند و برای جلوگیری از تصادفات احتمالی حتماً استراحت کامل را در دستور کار خود قرار بدهند.


۷:۳۶ گزارش / آخرین وضعیت بازگشت زائران در مرزهای خوزستان

بازگشت زوار از شلمچه و مهران/ایجاد ۲۲پایگاه امدادی/فعالیت موکب‌ها

با وجود اینکه عراق از قبل اعلام کرده بود برای اربعین امسال صرفاً زائران را از طریق هوایی پذیرش می‌کند ولی در نهایت ازدحام بیش از حد زائران در مرزها باعث شد تعداد قابل توجهی از مرز شلمچه راهی مراسم اربعین در کشور عراق شوند.

اکنون موج بازگشت زائران به کشور از طریق مرز شلمچه آغاز شده است و با وجود اینکه هیچ دستگاه و ارگان و گروه مردمی از قبل آماده مراسم اربعین حسینی نبودند ولی در نهایت تمهیداتی صورت گرفت تا بازگشت زائران به شهرهای خود تسهیل شود.

در همین زمینه سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن ضمن بازدید از پایانه مسافربری راه آهن خرمشهر و ایستگاه نقطه صفر مرزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی، همه امکانات این وزارتخانه به‌جز بخش غیردولتی برای بازگشت زائران از سفر عتبات عالیات بسیج شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه و آهن کشور افزود: نیروهای مجموعه وزارت راه امروز در تمامی مرزهایی که تردد صورت می‌گیرد از جمله مرز هوایی بسیج شده و امکانات را برای سهولت تردد زوار ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کردند.

وی از جابه‌جایی زائران در مسیر شاه عبدالعظیم تا ورامین در تهران خبر داد و بیان کرد: این اقدام روز گذشته برای زائرانی که به آستان شاه عبدالعظیم آمده بودند به‌صورت رایگان انجام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز از استقرار ۱۰۰ پایگاه تست فوری کرونا در شلمچه خبر داد.

از سوی دیگر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به راه‌اندازی ۱۰ ایستگاه تست گیری کرونا در شلمچه گفت: عملیات تب سنجی و غربالگری در این مرز برای زائران حسینی انجام می‌شود.

مشروح گزارش مهر را اینجا بخوانید.


۶:۲۷ فعالیت ۲۲ پایگاه و پست موقت امدادی در مرزها

بازگشت زوار از شلمچه و مهران/ایجاد ۲۲پایگاه امدادی/فعالیت موکب‌ها

مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت ارائه خدمات امدادی در مرز ایران و عراق نیز عنوان کرد: در حال حاضر در مرز مهران و شلمچه مجموعاً ۲۲ پایگاه و پست موقت امدادی وجود دارد و ۵۰۰ نیروی امدادی نیز در حال خدمت رسانی هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور تصریح کرد: ۴۰ دستگاه خودروی امدادی و ۲ بالگرد به صورت آماده باش نیز در عملیات‌های امدادی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: این پست‌های موقت در خاک ایران بوده و به زائران کشور بویژه در مسیر برگشت خدمت رسانی می‌کنند. در کنار این خدمات امدادی نیز موضوع تست کرونا و غربالگری سلامت زائران با همکاری وزارت بهداشت در حال انجام است.

ولی پور افزود: توزیع ماسک، انجام تست کرونا و انجام ارائه خدمات بهداشت نیز با همکاری وزارت بهداشت و هلال احمر انجام می‌شود.


۰:۱۹ آمادگی ناجا برای افزایش گیت های گذرنامه در مرز مهران

بازگشت زوار از شلمچه و مهران/ایجاد ۲۲پایگاه امدادی/فعالیت موکب‌ها

سردار حسین اشتری شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از مرز مهران اظهار کرد: بار سنگینی از ورود زائران اربعین به کشور از طریق مرز مهران خواهد بود.

وی گفت: به کسانی که با پرواز و به صورت هوایی به عتبات عازم شدند، اعلام شده که می‌توانند در بازگشت خود به صورت زمینی از مرز مهران برگردند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود اگر جمعیت زائران اربعین نیز در این مرز به داخل کشور افزایش پیدا کند، ناجا گیت های ویژه و فوق العاده را آماده کرده که با کمترین فرصت و وقت کم کار زائران انجام شود.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در پایانه مرزی مهران آمادگی پذیرای زائران عزیز را به طور کامل دارند، افزود: تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی تمامی مسئولان و کارکنان انتظامی مستقر در شهر مهران پای کار خواهند بود.


۰:۱۵ فیلم / آمادگی دستگاه های خدمات رسانی در مرز مهران

احمد کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین به کشور اندیشیده شده است.

معاون عمرانی استاندار در رابطه با بازگشت زائران از کربلا گفت: بیش از ۷۰ درصد زائران از مرز مهران به کشور باز خواهند گشت و هم اکنون موج بازگشت این زوار شروع شده است.

رئیس قرارگاه اربعین مرز مهران تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات رسانی برای ارائه خدمات به زائران اربعین در حالت آماده باش هستند.


منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)