میرنیوز

اما و اگرهایی برای یک بازگشایی در دوران کرونا

اما و اگرهایی برای یک بازگشایی در دوران کرونا 2021-09-25T12:18:51+03:30

نزدیک به دو سال از شیوع ویروس سرکش کرونا در کشور می‌گذرد، ویروسی که به سرعت جای پای خود را در همه شهرها ثابت کرده و همچنان در حال انتخاب طعمه‌های جدید و قربانی‌های بیشتر است، بنابراین هیچ یک از گروه‌های سنی بدون رعایت بهداشت فردی و تنفسی و نیز دریافت دو دُز واکسن کرونا در امان نیستند.

پس از حدود دو سال کرونایی و رونق آموزش مجازی که به کام دانشجویان خوش بوده ولی مسئولان را نگران سطح دانش دانشجویان کرده است، بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی در کشور و به تبع آن استان زنجان در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی مطرح شد که این امر منوط به تکمیل فرآیند واکسیناسیون دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی اعلام شد که در این راستا واکسیناسیون همچنان در مراکز مربوطه در حال انجام است.

واکسینه شدن دانشجویان غیربومی دانشگاه‌های زنجان در شهر خود

اساتید این روزها نگران دانشجویان خود هستند؛ چراکه آموزش مجازی در ایران هنوز نوپا بوده و امکان آموزش کامل از طریق آن وجود ندارد و در کنار آن باید به گسترش احتمالی تقلب در ارزیابی‌ها نیز اشاره کرد که باعث شده است فعالان دانشگاهی خواستار بازگشایی مراکز آموزش عالی بعد از واکسیناسیون کامل دانشجویان شوند.

اما و اگرهایی برای یک بازگشایی در دوران کرونا

استاندار زنجان در رابطه با بازگشایی دانشگاه‌ها، اظهار می‌کند: در دانشگاه‌های استان طبق برنامه‌ریزی و پروتکل‌های ابلاغی، در صورت مهیا بودن شرایط لازم، بازگشایی دانشگاه‌ها انجام خواهد شد، هر چند این بازگشایی منوط به تایید معاونت بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان خواهد بود.

فتح‌الله حقیقی با بیان اینکه حضور دانشجویان غیربومی در دانشگاه‌های استان زنجان منوط به دریافت دو دُز واکسن کرونا است، یادآور می‌شود: دانشگاه علوم‌پزشکی استان باید در خصوص درصد واکسیناسیون کارمندان استان نیز گزارش ارائه کند.

وی در رابطه با واکسیناسیون دانشجویان غیربومی، خاطرنشان می‌کند: دانشجویان غیربومی باید در شهر محل سکونت خود واکسینه شوند، زیرا واکسن هر استان مخصوص شهروندان خود است.

چند درصد دانشجویان زنجان واکسینه شده‌اند؟

تاکید بر واکسیناسیون کامل دانشگاهیان از سوی مسئولان در حالی انجام می‌شود که هنوز آمار دقیقی از تعداد دانشجویان غیربومی که واکسن خود را دریافت کرده‌اند، وجود ندارد و آمارهای موجود فقط در رابطه با دانشجویان و کادر آموزشی ساکن در استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز در رابطه با بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان زنجان، اظهار می‌کند: واکسیناسیون اساتید، دانشجویان، کارکنان و متولیان ارائه خدمات در دانشگاه‌ها و نیز تدوین دستورالعمل‌های بهداشتی در هر یک از مراکز آموزش عالی استان، مهیا کردن محیط‌های آموزشی، پیش‌بینی آموزش‌های مجازی، حضوری و ترکیبی از جمله رویکرد بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است.

خدابخش مرادی‌نافچی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی به دانشجویان غیربومی برای واکسیناسیون در محل زندگی خود، خاطرنشان می‌کند: طبق آخرین آمار موجود، بیش از ۹۰ درصد دانشجویان بومی، اساتید، کارکنان و ارائه‌دهندگان خدمات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان زنجان واکسینه شدند.

در این رابطه، رئیس دانشگاه زنجان در رابطه با واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه زنجان، اظهار می‌کند: واکسیناسیون نوبت اول دانشجویان مقاطع کارشناسی ‌و تحصیلات تکمیلی دانشگاه زنجان در ساعت اداری در مرکز بهداشت این دانشگاه در حال انجام بوده و اکیپ واکسیناسیون بیش از ۱۰ روز است که در دانشگاه مستقر هستند.

اما و اگرهایی برای یک بازگشایی در دوران کرونا

محسن نجفیان از استقبال کم دانشجویان برای واکسیناسیون در مرکز بهداشت دانشگاه زنجان خبر داده و می‌افزاید: برخی از دانشجویان به مراکز واکسیناسیون داخل شهر مراجعه می‌کنند. از دانشجویان دانشگاه زنجان دعوت می‌کنیم برای واکسیناسیون به مرکز بهداشت این دانشگاه مراجعه کنند، زیرا بدون معطلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وقت ادارای واکسینه می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲۵ تا ۳۰ درصد دانشجویان دانشگاه زنجان ورودی جدید خواهند بود، تصریح می‌کند: هنوز پذیرفته‌شدگان کنکور کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امسال مشخص نشده که باید پس از مشخص شدن، آنان نیز واکسن کرونا دریافت کنند.

این مسئول در رابطه با استقرار دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه زنجان، می‌گوید: اکنون ۳۰۰ نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پروژه‌ها و پایان‌نامه‌های خود در خوابگاه دانشگاه زنجان مستقر هستند.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه نیمی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه زنجان غیربومی هستند و از واکسیناسیون آنان اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، ادامه می‌دهد: این دانشجویان باید در محل زندگی خود واکسینه شوند، بنابراین در هفته اول مهرماه دانشگاه زنجان به صورت حضوری بازگشایی نخواهد شد.

نجفیان در پاسخ به این سئوال که آیا حضور دانشجویان در دانشگاه زنجان منوط به داشتن کارت واکسیناسیون است، خاطرنشان می‌کند: اطلاعات دانشجویان و کارت واکسیناسیون آنان یکبار در هنگام ثبت‌نام چک شده و حضور در خوابگاه و کلاس‌های درس بر این اساس خواهد بود.

آمادگی بازگشایی حضوری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی و دانشگاه آزاد زنجان در مهرماه

نگرانی از بازگشایی‌های یکباره به‌ خصوص در سطح دانشگاه‌ها وجود دارد ولی مسئولان امر در این رابطه اعلام می‌کنند که قبل از ایجاد بسترهای لازم این کار انجام نخواهد شد و در دانشگاه‌ها قبل از بازگشایی تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود تا کلاس‌های درس بدون بروز مشکل بازگشایی شود؛ هر چند تاکیدات بر این است که دانشجویان خود نیز پایبند پروتکل‌ها باشند.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان در رابطه با بازگشایی حضوری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان، اظهار می‌کند: طبق برنامه‌ریزی‌های سازمان مرکزی، بازگشایی این دانشگاه با هماهنگی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا بوده و از ابتدای مهرماه آمادگی لازم را برای بازگشایی حضوری وجود دارد.

مرتضی واحدپور با بیان اینکه زیرساخت‌های بازگشایی حضوری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان فراهم است، می‌افزاید: صد درصد دانشجویان این دانشگاه بومی بوده و این دانشگاه خوابگاه و رستوران ندارد.

وی در رابطه با کلاس‌های دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان، تصریح می‌کند: با توجه به فضای موجود کلاس‌های درس، بر اساس پروتکل‌های بهداشتی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا تعداد افراد حاضر در آن تقسیم‌بندی خواهد شد.

این مسئول در رابطه با فعالیت ۵۰ درصدی کارکنان دانشگاه علمی‌کاربردی استان زنجان، ادامه می‌دهد: کارکنان این دانشگاه به صورت ۵۰ درصدی در روزهای فرد و زوج تقسیم شدند و در روزهایی که ۵۰ درصد کارکنان حضور دارند، وظایف گروه دوم نیز بر عهده آنان بوده و بالعکس تا مراجعه‌کنندگان نتیجه بگیرند.

اما و اگرهایی برای یک بازگشایی در دوران کرونا

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی استان در رابطه با واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه علمی‌کاربردی استان زنجان، اظهار می‌کند: حدود ۱۰۰ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در حال واکسینه شدن هستند.

واحدپور با بیان اینکه واکسیناسیون گروه‌های هدف دانشگاه علمی‌کاربردی استان زنجان در ساعت اداری در بهداری این دانشگاه انجام می‌شود، خاطرنشان می‌کند: با توجه به اینکه اکثر دانشجویان این دانشگاه کارمند ادارات و شرکت‌های خصوصی هستند، از جانب ادارات و شرکت‌های محل خدمت واکسینه شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان نیز در رابطه با راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار می‌کند: در یک ماه گذشته مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای زنجان، هیدج و ابهر برای واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها راه‌اندازی شد.

علیرضا فیروزفر با بیان اینکه اکثر اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در مراکز واکسیناسیون این دانشگاه در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند، می‌افزاید: واکسیناسیون نوبت اول دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان در حال انجام است.

وی در رابطه با بازگشایی حضوری دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان زنجان در سال تحصیلی جدید، تصریح می‌کند: بازگشایی دانشگاه‌های مذکور منوط به اتمام واکسیناسیون دانشجویان و تصمیم و ابلاغ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا خواهد بود.

اما و اگرهایی برای یک بازگشایی در دوران کرونا

این مسئول با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای بازگشایی حضوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اندیشیده شده است، می‌گوید: دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان پس از تکمیل واکسیناسیون دانشجویان آمادگی کامل را برای بازگشایی حضوری دانشگاه در سال تحصیلی جدید دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در رابطه با خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان، خاطرنشان می‌کند: زیرساخت‌های لازم در خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان وجود دارد و اکنون دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی و دانشجویانی که کارهای تکمیلی برای دوره‌های کارورزی دارند، در خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان مستقر هستند.

و اما ...

نگرانی‌ها از بازگشایی‌های یکباره علی‌رغم ادامه روند واکسیناسیون در حالی وجود دارد که به گفته مسئولان امر، ادامه روند فعلی آموزش در مقاطع دانشگاهی به صلاح نبوده و نیاز است با تدبیر لازم شرایط برای حضور دانشجویان در کلاس‌های درس فراهم شود؛ چراکه کشور نیاز به افراد باسواد علمی بالا و توان اجرایی خوب دارد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)