میرنیوز

مسئولان تا پایان کار خود خدمتگزار مردم باشند

مسئولان تا پایان کار خود خدمتگزار مردم باشند 2021-08-27T17:06:37+04:30

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: هر دولت خدمات خود را داشته وزحمات خود را کشیده و نباید با سیاه‌نمایی خدمات دولت‌ها را نادیده گرفت.

وی ضمن قدردانی از استاندار ،فرماندار و بخشداران و مدیران ادارات و کارکنان شهرستان در رابطه با خدمتگزاری به مردم یاد آور شد: تمامی این عزیزان در شرایط کرونا دلسوزانه به مردم خدمت کردند و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند که علاوه بر این عزیزان باید به کادر درمان ،پرستاران ،پزشکان ،هلال احمر ،بسیج و سپاه نیز خسته نباشید گفت .
حسینی مجد  با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر در سال ۱۳۶۰ تصریح کرد:کشور ایران اسلامی دارای ۱۷ هزار شهید ترور بوده که این عمل و روش شنیع تروریسم را  به مناسبت روز مبارزه با تروریسم محکوم می‌کنیم  .
وی  خاطر نشان کرد:از مسئولین انتظار است همواره منش دولتمردانی که نام آنان در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شده است را سرلوحه کار و زندگی خود قرار  دهند و حتی اگر یک روز به پایان روز کاری آنان باقی مانده خدمتگزار مردم باشند و از کار کم نگذارند و خود را نوکر مردم بدانند.
امام جمعه اسدآباد ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای دولت سید ابراهیم رئیسی و با اشاره به اینکه  سفر سرزده  امروز رئیسی به خوزستان  نوید خدمات جهادی است ،اظهار کرد: دولت سیزدهم با یک جهش خوب کار خود را آغاز کرده و اگر با همین روحیه جهادی و مردم‌داری خدمتگزاری به مردم را سر لوحه داشته باشند بدون شک مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.
حسینی مجد همچنین با اشاره به شجاعت و درایت مقام معظم رهبری در استفاده از واکسن برکت برای حمایت  و تقویت از تولید داخلی و حمایت از جوانان نخبه کشور تصریح کرد:این شجاعت و درایت مقام معظم رهبری در استفاده از واکسن برکت موجب حیرت تمام جهانیان شد و داشتن چنین رهبری برای ملت ایران اسلامی مایه مباهات و افتخار است.
وی با بیان اینکه حمایت مقام معظم رهبری از تولید داخلی موجب ساخت واکسن برکت شد گفت:برخی سخنرانی دی ماه مقام معظم رهبری در رابطه با واردات واکسن را به اشتباه تفسیر کردند در حالیکه مقام معظم رهبری در سخنرانی دی ماه فرمودند ورود واکسن از آمریکا و انگلیس ممنوع است ضمن اینکه بر ساخت و تولید داخلی واکسن تاکید موکد کردند و تاکید ایشان موجب تولید داخلی واکسن برکت شد.
امام جمعه اسدآباد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ولایت در جایگاه رفیع قرار دارد و از طرف خدا ولایت به ما رسیده و پیامبر و اهل بیت پیامبر و امامان معصوم شخصیت‌های کامل منصوب خدا هستند که خداوند آنان را در علم ،فهم ،عقل و دانایی کامل آفریده است.

حسینی مجد  گفت:خداوند به آنان فضیلت داده که حتی در خواب نیز ندانسته کاری را انجام نمی‌دهند و با تفضلات الهی در خواب و بیداری زمین و آسمان برای آنان پرده ندارد و همه مسائل را جوابگو هستند واین ما هستیم که در جهل به سر می‌بریم.
وی  با بیان اینکه مردمان زمان امام حسین(ع) ،این امام والا مقام را اگر چه مانند آفتاب حقیقت می‌تابید نشناختند و با نشناختن امام خود حادثه عاشورا را رقم زدند اظهار کرد: آنچه که اتفاق جانسوز  عاشورا را پدید آورد غفلت و تک فهمی مردم و  عمل نکردن به تکلیف ،عدم تمکین و تسلیم و غفلت مردم از حادثه و اوضاع جامعه بود.

فرماندار اسدآباد نیز در  سخنرانی قبل از نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک هفته دولت با بیان اینکه منش و سیره  شهید رجایی به عنوان الگو و اسوه برای همه کار گزاران نظام جمهوری اسلامی  است اظهار کرد: تدین ،بی تکلفی ،سادگی در محل کار و زندگی ،حساسیت نسبت به بیت المال و عدم سوء استفاده از اطرافیان  را  از جمله ویژگی و خصوصیات بارز ایشان می‌توان دانست که همواره در زندگی وی ساری و جاری بود.

سعید کتابی افزود:شهید رجایی با افتخار  از لایه‌های پایین جامعه با خودباوری و خوساختگی رشد و نمو کرد و  زمانی هم که به سمت ریاست جمهوری رسید منش و سیره گذشته خود را ادامه داد و شهیدی بود که خود را با افتخار مقلد امام راحل می‌دانست و ولایت‌مدار بوده و تابعیت محض از ولایت داشت.
وی خاطر نشان کرد: شهیدان رجائی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستین از روحیه خدمتگزاری بی منت و خالصانه به مردم است.

وی در ادامه از ۵۷ پروژه عمرانی قابل افتتاح با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف آب ،گاز ، برق ،مخابرات ،جهاد کشاورزی ،دانشکده علوم پزشکی ،راهداری و حمل و نقل جاده ای ،بنیاد مسکن ...در طی هفته دولت  افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید .
کتابی همچنین از ۴ برابر شدن اعتبارات امسال شهرستان اسدآباد به نسبت سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری ۱۱۵میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اختصاص یافته که از این میزان اعتبار ۵۹میلیارد  تومان به بحث محرومیت زدایی و با افزایش دو برابری به نسبت سال گذشته  ۴۳ میلیارد تومان به بحث اعتبارات استانی ،نفت و گاز و متوازن اختصاص دارد ضمن اینکه  از اعتبارات نمایندگان مجلس هم ۱۳ میلیارد تومان  اعتبار در اختیار نماینده شهرستان قرار دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اعتبار اختصاص یافته در بحث محرومیت زدایی شهرستان در پنج بخش آموزش و پرورش ،منابع طبیعی ،بهداشت ، درمان ،راه روستایی و در قالب ۱۹ پروژه تعریف شده است، خاطر نشان کرد: با اولویت‌هایی که پیش‌بینی شده راه روستایی ،آب رسانی و مراکز بهداشتی در اعتبارات  امسال ویژه دیده شده‌اند .

کتابی با بیان اینکه در تلاش هستیم با اختصاص این میزان اعتبار به شهرستان نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان اقدام شود خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم شهرستان اشتغال و معیشت مردم بوده که در همین رابطه سرمایه گذاران جدیدی برای شهرستان جذب شده و توسط این سرمایه گذاران تعدادی پروژه‌های بزرگ و کلیدی در دست اجراست که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها اشتغال چشمگیری برای شهرستان رقم خواهد خورد.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از طرف مقام معظم رهبری  ادامه داد: به همین منظور در حال حاضر تمامی واحدهای راکد و نیمه فعال شهرستان شناسایی و احصا شده و مشکلات این واحدها وارد چرخه تولید شدن بوده که در دست پیگیری قرار دارد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)