میرنیوز

نیاز امروز توسعه کشور، حمایت از جهاددانشگاهی است

نیاز امروز توسعه کشور، حمایت از جهاددانشگاهی است 2021-08-07T11:12:47+04:30

کامران جعفری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، گفت: جهاددانشگاهی از دیرباز تا به امروز تلاش کرده است، جهادگونه و به معنای واقعی کلمه در راستای حل مشکلات کشور گام بردارد، این در حالی است که معتقدیم برای اینکه توسعه واقعی با ظرفیت‌های ارزشمندی که در جهاددانشگاهی است، رخ دهد، نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولان هستیم.

وی شناخت مسئولان از جایگاه و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی را لازمه رسیدن به اهدافی که در سایه عملکرد جهادی محقق می‌شود، دانست و افزود: با توجه به اینکه این نهاد انقلابی در حوزه‌های مهم و شاخصی چون پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، اشتغال و ... فعالیت داشته و نیاز امروز کشور در این بخش‌ها بیش از گذشته است، به همین خاطر ضرورت حمایت از این نهاد انقلابی بیش از پیش نمایان می‌شود.

این مسئول با یادآوری اینکه جهاددانشگاهی نهادی خودگردان بوده و حمایت از آن باعث خواهد شد تا مشکلات مالی سد راه بروز و ظهور ظرفیت‌های این نهاد انقلابی که برای حل مشکلات کشور ضروری است، نشود، تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های ارزشمند جهاددانشگاهی در حوزه اشتغال جوانان که مسئله امروز کشور است، بوده و نباید اجازه دهیم دغدغه مالی جهاددانشگاهی، این ظرفیت را کمرنگ کند.

جعفری در ادامه به عملکرد یک سال گذشته جهاددانشگاهی زنجان در بخش‌های مختلف این نهاد اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های جهاددانشگاهی زنجان در شرایطی محقق شده است که این نهاد انقلابی به شدت با کمبود منابع مالی، تورم، محدودیت‌های کرونایی و ... مواجه بود اما تلاش کرد تا اجازه ندهد محدودیت‌های کرونایی تاثیر منفی بر عملکرد این نهاد انقلابی بگذارد.

معاونت آموزش و کارآفرینی

مرکز آموزش علمی‌کاربردی؛

کسب رتبه ۱۰ کشوری در بین ۴۸۷ مرکز

وی از مرکز آموزش علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی زنجان به عنوان یکی از مراکز پویای آموزشی در استان یاد کرد و گفت: خوشبختانه این مرکز در ارزیابی عملکرد سال گذشته دانشگاه جامع علمی‌کاربردی توانست در بین ۴۸۷ مرکز علمی‌کاربردی کشور در زمره ۱۰ مرکز برتر کشوری قرار گیرد که از این حیث تنها نماینده حاضر از مجموعه مراکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی کشور است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه نگاه مرکز آموزش علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی زنجان بحث کیفی‌سازی بوده، به همین خاطر علی‌رغم ریزش تعداد دانشجویان مراکز علمی‌کاربردی در کشور و به تبع آن در استان زنجان، مرکز آموزش علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی زنجان توانست تعداد دانشجویان خود را در شرایط کرونایی همانند سنوات گذشته حفظ کرده و از این حیث جایگاه خود را از دست ندهد.

مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت؛

کسب رتبه ۷ کشوری در تعداد نفرات آموزش‌دیده و درآمد

وی با یادآوری اینکه این نهاد انقلابی در حوزه آموزش‌های کوتاه‌مدت معاونت آموزش و کارآفرینی تلاش کرده است تا فعالیت‌های خود را مبتنی بر قابلیت‌های تخصصی افراد و با توجه به نیازهای استان برنامه‌ریزی کند، افزود: معتقدیم شناسایی واقعی نیازها منتج به اشتغال پایدار برای جوانان خواهد شد، به همین خاطر همه تلاش‌ها بر محور شناسایی استعداد واقعی جوانان معطوف بوده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان با یادآوری اینکه این نهاد انقلابی در حوزه آموزش‌های کوتاه‌مدت توانسته است پذیرای بیش از ۲۳ هزار نفر از زنجانی‌ها طی یک سال گذشته باشد، اظهار کرد: کسب رتبه هفتم کشوری به لحاظ تعداد نفرات آموزش‌دیده و درآمد در حالی محقق شد که زنجان به لحاظ جمعیت رتبه ۲۵ کشوری بوده و این می‌تواند یک موفقیت بزرگ برای معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی زنجان تلقی شود.

مرکز خدمات تخصصی پایش محصولات کشاورزی و فرآورده‌های غذایی؛

تنها مرکز خدمات تخصصی محصولات سالم کشاورزی در زنجان

این مسئول با بیان اینکه معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی زنجان در قالب سه مرکز خدمات تخصصی و یک دفتر نمایندگی، فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد، در خصوص فعالیت‌های مرکز خدمات تخصصی پایش محصولات کشاورزی و فرآورده‌های غذایی جهاددانشگاهی زنجان، یادآور شد: این مرکز توانست در سال گذشته مجوز آزمایشگاه همکار دامپزشکی و جهادکشاورزی را در راستای آنالیز محصولات سالم کشاورزی اخذ کند.

جعفری با بیان اینکه این مرکز به عنوان تنها آزمایشگاه دارای مجوز غذا و دارو، استاندارد، دامپزشکی و جهادکشاورزی در استان بوده و دارای رتبه A کشوری به عنوان آزمایشگاه همکار غذا و دارو است، متذکر شد: همچنین این مرکز موفق به تولید کمپوست و قارچ نهایی گانودرما و فروش آن شده که هم‌اکنون در فاز تولید، منجر به تهیه محصولات بهداشتی گانودرما خواهد شد.

مرکز خدمات تخصصی مواد و نانوتکنولوژی؛

«نانوحس‌گر» و قرار گرفتن در بین ۱۰ طرح برتر ستاد اقتصاد مقاومتی استان

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان در ادامه به فعالیت‌های دومین مرکز تخصصی این نهاد انقلابی در معاونت پژوهشی اشاره کرد و گفت: مرکز خدمات تخصصی مواد و نانوتکنولوژی جهاددانشگاهی زنجان، گام اول را علی‌رغم عمر یک ساله خود محکم برداشت و در این مدت کوتاه به دستاوردهای فناورانه تولید نانوحس‌گرهای حکاکی شده مولکولی دست یافت تا جزو ۱۰ پروژه تحقیقاتی برتر ستاد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید استان لقب بگیرد.

جعفری با یادآوری اینکه این مرکز دارای یک ثبت اختراع و چهار الکترود در حال ثبت اختراع در سامانه مالکیت معنوی است، یادآور شد: با وجود اینکه مرکز خدمات تخصصی مواد و نانوتکنولوژی معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی زنجان در سال گذشته موافقت کلی خود را برای شروع به کار اخذ کرد اما علاوه بر تولید فناورانه نانوحس‌گرها، در حوزه تولید نانواکسیدهای فلزی به صورت نیمه‌صنعتی نیز وارد شده است.

مرکز خدمات تخصصی ICT؛

هوشمندسازی ایستگاه‌های فشار گاز برای اولین‌بار در جهاددانشگاهی کشور

وی با تاکید بر اینکه مرکز خدمات تخصصی ICT جهاددانشگاهی زنجان بر آن است تا با هدف بومی‌سازی فناوری‌های نوین، استان را در این زمینه بی‌نیاز کند، ادامه داد: این مرکز با جذب نیروهای نخبه دانشگاهی، علاوه بر جلوگیری از مهاجرت این سرمایه‌های غنی علمی، زنجان را در زمینه طراحی، تولید و استفاده از فناوری‌های نوین الکترونیکی و هوشمند بی‌نیاز کند.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های شاخص این مرکز، اظهار کرد: هوشمندسازی ایستگاه‌های فشار گاز با استفاده از اتوماسیون هوشمند مدیریت پارامترهای محیطی برای اولین‌بار در جهاددانشگاهی کشور، ایجاد شبکه جامع آزمایشگاهی جهاددانشگاهی، طراحی سامانه هوشمند مدیریت ناوگان و ساماندهی هوشمند مدیریت مصرف انرژی، از دستاوردهای شاخص مرکز خدمات تخصصی ICT جهاددانشگاهی زنجان است.

دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان؛

افزایش تعداد قراردادها به بیش از ۵۰۰ مورد در سال گذشته

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان در ادامه با اشاره به راه‌اندازی دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در زنجان، به فعالیت یک دهه گذشته این بخش اشاره کرد و گفت: سلول‌های بنیادی بند ناف در درمان بیش از ۸۰ نوع بیماری از جمله بیماری صعب‌العلاج، تالاسمی کم‌خونی‌های شدید، فلج مغزی، اوتیسم و ... برای خود نوزاد و نیز بستگان درجه یک نوزاد قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه انجام خون‌گیری و ارسال آن به مرکز، مشاوره پزشکی با مادر و ... از جمله اقداماتی است که در دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در زنجان انجام می‌شود، عنوان کرد: این دفتر جزو نمایندگی‌های برتر در کشو به لحاظ عقد قرارداد بوده و تعداد قراردادهای منعقده این نمایندگی طی سال گذشته به ۵۲۱ مورد می‌رسد که همین امر باعث شده است تا از این حیث در کشور ارتقا یابد.

معاونت فرهنگی

کسب ۵ رتبه برگزیده کشور در سال کرونایی

جعفری با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف معاونت فرهنگی این نهاد در شرایط کرونایی، حفظ ارتباط فعالان، علاقه‌مندان و دانشجویان با مراکز این معاونت بوده است، بیان کرد: علی‌رغم تعطیلی مراکز دانشگاهی، تلاش شد این ارتباط قطع نشده و حتی برخی ساختارها نیز جهش یافت. گفتنی است از ۹ سازمان فعال حوزه معاونت فرهنگی، همه شعب آن در زنجان فعال بوده و دارای رتبه‌های کشوری نیز هستند.

وی به کسب ۵ رتبه کشوری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: کسب رتبه برگزیده توسط سازمان دانشجویان، رتبه برگزیده در دفاع سه دقیقه پایانه‌نامه‌های دانشجویی، رتبه برتر در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، رتبه برگزیده در مناظرات دانشجویی، رتبه برتر توسط خبرگزاری ایسنا در وزارت نیرو و دریافت مجوز قطعی شعبه توسط سازمان دانشجویان از جمله افتخارات کسب شده توسط این معاونت در سال قبل بود. همچنین این معاونت فارغ از تحقق ۵ برنامه شاخص کشوری، مواردی چون اجرای ۴۰۹ برنامه در سازمان دانشجویان، تکمیل بیش از ۳۰۰۰ پرسش‌نامه در ایسپا، تولید بیش از ۵۵۰۰ خبر در خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، تولید بیش از ۹۰ دقیقه برنامه در مرکز فناوری‌های نوین رسانه‌ای، انتشار ۲۲ جلد کتاب در مرکز انتشارات و ... محقق کرده است.

سازمان تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان؛

اشتغال ۱۱۴ نفر و راهی که ادامه دارد ...

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه سازمان تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی زنجان دارای چهار مرکز فعال شامل مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی، مرکز نوآوری و شکوفایی (منش)، پردیس پارک علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و مرکز مشاوره اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی است، اظهار کرد: مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی زنجان به عنوان تنها مرکز رشد تخصصی در حوزه فرهنگی در جهاددانشگاهی کشور فعالیت دارد.

جعفری با یادآوری اینکه مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) جهاددانشگاهی زنجان فعالیت خود را به عنوان اولین مرکز منش در کشور و در چهار گروه هنر، فناوری اطلاعات، کشاورزی و علوم انسانی آغاز کرده است، عنوان کرد: با توجه به اجرای پایلوت طرح شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در زنجان، تا به امروز ۳۰ تیم در مرکز نوآوری و شکوفایی مستقر شد تا به مدت شش ماه تحت حمایت‌های منش قرار گیرند.

وی در ادامه از تاسیس مرکز رشد صنایع فرهنگی خلاق جهاددانشگاهی زنجان در سال ۹۷ خبر داد و بیان کرد: از ابتدای راه‌اندازی این مرکز تاکنون بیش از ۴۰ واحد فناور از خدمات آن بهره برده و هم‌اکنون ۱۱۴ نفر در قالب ۲۷ تیم در قالب واحدهای فناور پیش‌رشد و رشد مستقر هستند که خدماتی شامل تامین تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری مورد نیاز، خدمات مرتبط به حفظ مالکیت فکری، اعطای تسهیلات و ... به آن‌ها ارائه شده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان، ارائه انواع مشاوره‌ها و برگزاری دوره‌های تخصصی در زمینه کسب و کار و تجاری‌سازی را از دیگر خدمات ارائه شده توسط مرکز رشد جهاددانشگاهی زنجان به واحدهای مستقر عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه مطابق با نتایج ارزیابی عملکرد معاونت اشتغال و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی، رتبه مرکز رشد در سال گذشته از ۱۸ به ۶ ارتقاء یافته است.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر

 ‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر
2024-05-20T00:18:59+03:30
دیدار مهم و تاریخی روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه مرزی دو کشور در حاشیه رود ‌ارس آغاز شد.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور

 بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور
2024-05-20T00:18:58+03:30
با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس رضوی، بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور با عنوان «بشری» در بیمارستان رضوی مشهد به به...

هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران

 هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران
2024-05-20T00:18:58+03:30
رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: امسال هدفگذاری رشد اقتصادی در بخش صنعت ۸ درصد، معدن ۱۳ درصد و تجارت ۲۳ درصد است.

اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان

 اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان
2024-05-20T00:18:58+03:30
وزیر نیرو با تشریح اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان گفت: سد قیزقلعه‌سی ‌نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربا...

۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند

 ۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند
2024-05-20T00:18:58+03:30
معاون قوه قضائیه، گفت: در قانون جدید شوراهای حل اختلاف ۱۰ هزار نفر با اولویت اعضای شوراهای حل اختلاف به استخدام قوه قضائیه در خواهند آمد.

دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان

 دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سازمان اطلاعات فراجا از دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان خبر داد.

روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم

 روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم
2024-05-20T00:18:57+03:30
وزیر بهداشت جلوگیری از سقط جنین را یکی از موضوعات بسیار مهمی که در حال پیگیری است، عنوان ‌کرد و گفت: در این راستا گروه‌های مردمی نفس در تمامی استان‌ها راه‌ا...

افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان

 افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان افتتاح شد و سد خداآفرین نیز همزمان با افتتاح این سد به بهره‌برداری نهایی رسید.

اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران

 اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران
2024-05-20T00:18:56+03:30
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما و ۱۰ کشور دیگر به اسرائیل در وعده صادق کمک کردیم ولی با مشخص شدن ابعاد این عملیات، تعداد کشورها بیش...

سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل

 سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل
2024-05-20T00:18:56+03:30
برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی

 جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی
2024-05-20T00:05:54+03:30
پس سانحه برای بالگرد رئیس جمهور بلافاصله جمعی از وزرا، فرمانده کل سپاه و معاونین رئیس جمهور به منطقه سانحه آمدند.

علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم

 علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم
2024-05-19T23:13:16+03:30
رئیس‌جمهور آذربایجان با بیان اینکه در حوزه مسائل بین‌الملل نظرات‌ ایران و آذربایجان بسیار به هم نزدیک است، گفت: در چارچوب همه سازمان‌های بین‌المللی از یکدیگ...

امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند

 امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند
2024-05-19T23:13:15+03:30
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ‌با بیان اینکه دشمن تغییر رویکرد داده و ما باید در جبهه دیگری آماده باشیم، گفت: در غزه هرشکلی از نقص حقوق بشر و جنایت جنگی ...

رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد

 رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد
2024-05-19T23:13:15+03:30
رئیس‌جمهور با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد، گفت: اراده برای توسعه روابط در تمام حوزه‌ها بین دو کشور داریم.

همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد

 همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد
2024-05-19T23:13:14+03:30
مشهد کم‌آب بود و سدهایش خشک؛ سازمان هواشناسی پیام نجات آورد و به مشهدی‌ها مژده بارش‌های چندروزه داد؛ مشهد اما به‌قدری بی‌آبی چشیده بود که کسی مژده هواشناسی ...

وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم

 وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم
2024-05-19T23:13:14+03:30
وزیر کشور با ارائه گزارشی از وضعیت جستجو برای یافتن بالگرد رئیس جمهور گفت: دامنه دید در منطقه بسیار محدود است و به همین دلیل، نیروهای امدادی متاسفانه هنوز ب...

محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد

 محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی از شناسایی محل دقیق سانحه بالگرد خبر داد.

فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت

 فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، به منطقه رفتند.

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)