میرنیوز

۷شهرستان طی هشت سال اخیر در سیستان و بلوچستان ایجاد شده است

۷شهرستان طی هشت سال اخیر در سیستان و بلوچستان ایجاد شده است 2021-07-21T10:47:06+04:30

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی در مراسم افتتاح شهرستان زرآباد اظهارداشت: در آستانه عید سعید قربان، این عید بزرگ مسلمین، عیدی نظام به مردم زرآباد ،ارتقای بخش زرآباد به شهرستان بود که حق مسلم مردم این دیار است که این اتفاق بزرگ را تبریک عرض می کنم.

وی افزود: هرکس که وظیفه‌ای را پذیرفته و خدمتی انجام داده نباید بر مردم منت بگذارد، چون به وظیفه‌اش عمل کرده، چون نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم است و هرکس هم نسبت به وظیفه خود کوتاهی کرده باید از مردم عذرخواهی کند.

استاندار سیستان وبلوچستان تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که بدنبال تقسیمات کشوری در حوزه سلامت انجام می‌شود این است که مجوز ساخت بیمارستان برای شهرستان صادر می‌شود که کلنگ شروع عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: از دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر می‌خواهم که فعالیت مرکز جامع سلامت، شبانه‌روزی شود و قبل از هفته دولت نیز تجهیزات مورد نیاز و نیروی متخصص آن تامین شود.

موهبتی گفت: در اولین سفرم به زرآباد یکی از گلایه‌های جدی مردم، تعیین تکلیف چاه‌های کشاورزی بود. در آن زمان فقط چهار حلقه چاه پروانه بهره‌برداری داشتند و با تلاش‌های انجام شده اکنون این تعداد منجر به صدور پروانه برای بیش از ۴۰۰حلقه چاه رسیده است.

وی افزود: در طول ۳۲ماه حضور من در سیستان و بلوچستان به‌رغم اینکه کشور دچار جنگ تحمیلی تحریمی و اقتصادی ظالمانه بود و درآمد نفتی کشور از۱۲۰میلیارد دلار به۵میلیارد دلار رسیده بود وکشورهای مختلف پول‌های ما را بلوکه کرده بودند و نیز کالاهایی را که از برخی کشورها خریداری کرده بودیم، اجازه ورودبه کشور را نمی‌دادند و علاوه برآن بابحران‌های دیگری مانندسیل ۹۸ و درگیری ۱۸ماهه با بیماری کرونا داشتیم بازهم اتفاقات خوبی در استان رقم خورد.

استاندار سیستان وبلوچستان ادامه داد: با مطالبه‌گری مردم و همراهی رسانه ها ومعتمدین وصاحبان تریبون ونمایندگان در بحث بودجه استان، رشد جدی صورت گرفت و درسال۹۸به ۹۷ و ۹۹به ۹۸بعد از استان خوزستان بالاترین میزان رشدبودجه نسبت به سایر استان‌ها را درکشور داشتیم.

وی اظهارداشت: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های انجام شده در این مدت بیشترین سفر روسای قوا رادر همین شرایط بیماری کرونا به سیستان و بلوچستان داشته‌ایم که مصوبات خوبی برای استان به دنبال داشت وتحولات بزرگی را ایجاد کرد و توانستیم در سال ۱۴۰۰ بالاترین رشد بودجه و رتبه اول استان‌های کشور را با تفاوت محسوسی نسبت به سایر استان‌ها داشته باشیم.

موهبتی  بیان کرد: مرکز آمار ایران بعد از گذشت یک سال نرخ رشد اقتصادی کشور و استان‌ها را اعلام می‌کند بنابراین رشد اقتصادی کشور در سال ۹۸ به علت تحریم‌ها منفی ۴.۹ بوده است در حالیکه بنابر اعلام مرکز آمار ایران که طی روزهای گذشته منتشر شد این رقم در استان به دلیل فعال بودن پروژه‌های بزرگ زیرساختی و رشد اعتباری قابل توجه، مثبت ۳.۵بوده و بدین ترتیب سیستان و بلوچستان بعد از استان‌های یزد و همدان در رتبه سوم کشور قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: برای پروژه راه آهن چابهار- زاهدان از سال ۹۳ تا ۹۹ مبلغ ۲هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان هزینه شده که هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به سال ۹۹ است که این رقم و سایر اعتبارات پروژه‌های استان در افزایش نرخ رشد اقتصادی استان تاثیرگذار خواهد بود و این باعث خواهد شد، رشد اقتصادی ما را در سال ۹۹ از عدد ۱۰ نیز عبور کند که این رقم بی‌سابقه است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اینک ۶۵پروژه راه‌سازی در سطح استان فعال است که ۲۵پروژه آن مربوط به ساخت بزرگراه‌ها بوده و چهار هزار نفر نیروی انسانی و ۲هزار و۶۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در این کارگاه ها مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد:  سرعت اجرای پروژه ها از سه سال به زیر یک سال رسیده به طوری که در اول دولت تدبیر و امید ۱۷۷کیلومتر بزرگراه در سطح استان داشتیم و این میزان در دولت یازدهم و دوازدهم به ۴۱۸ کیلومتر رسیده یعنی ۲۴۱ کیلومتر آن در این مدت احداث شده و از این میزان ۱۸۸ کیلومتر آن طی دو سال اخیر اجرا شده و برخی بزرگراه‌ها نیز شروع آن در سال ۹۹ و افتتاح آن هم در همین سال بوده که بیانگر سرعت و دقت در اجرای پروژه‌های استان است.

موهبتی  گفت: ۱۰درصد کلاس‌های آموزش و پرورش کشور در سیستان و بلوچستان ساخته شده به طوری که در سال ۹۸ بیش از هزار کلاس و در سال ۹۹ بیش از هزار و ۱۵۰ کلاس تحویل آموزش و پرورش شده و این رقم در رشد اقتصادی استان اثرگذار خواهد بود.
وی ادامه داد: ۷۰هزار واحد مسکونی طی ۲ سال گذشته توسط بنیاد مسکن ساخته شده که از محل خسارت سیل ۱۶هزار و ۲۰۰ مورد ساخت و هشت هزار مورد بازسازی و ۲۷هزار خانه محرومین در روستاها و ۱۰هزار واحد در حاشیه شهرهای زاهدان، چابهار، کنارک وزابل در حال احداث است.

استاندار سیستان وبلوچستان  بیان کرد: مجوز تبدیل دانشکده چابهار به دانشگاه باید صادر شود که در صورت تحقق این امر این دانشگاه استقلال خواهد داشت و اعتبارات و امکانات، مستقیم به دانشگاه تزریق خواهد شد.

وی اظهارداشت:  با راه‌اندازی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های جنوب استان اتفاقات خوبی در استان رقم خورد و در سال ۹۹ به تنهایی ۸۰ کیلومتر روکش آسفالت جاده قدیم مسیر کنارک انجام شده و جاده جدید هم به طول ۱۳کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۱۰کیلومتر نیز تا هفته دولت آسفالت می‌شود.

موهبتی  بیان کرد:  در حوزه زرآباد که بنا است موتور محرکه توسعه منطقه محروم بنت هم باشد، تقسیمات کشوری را ادامه خواهیم داد و دولت بعدی هم باید این موضوع را ادامه دهد.

وی ادامه داد: توجه به مرزهای رسمی که می‌تواند آینده استان را متحول کند یکی دیگر از خدمات نظام در استان بود به طوری که مرز رسمی ریمدان و مرز رسمی پیشین افتتاح و ساختمان پایانه ریمدان طیر۷۵روز و ساختمان پیشین در ۴۴روز ساخته شد.

استاندار سیستان وبلوچستان  گفت: مجوز مرز کوهک و گمشاد نیز گرفته شد و مرز میلک و میرجاوه مورد توجه جدی قرار گرفت در حالیکه که در گذشته ۱۵ تا ۲۰ روز ماشین‌ها در مرز میلک در صف‌های طولانی معطل بودند اما در حال حاضر اگر ماشین غروب هم به مرز برسد درصورتی که خودشان بخواهند می توانند از مرز عبور کنند که این نشانگر این بوده که همه امور در وقت خودش در حال انجام است.

وی اظهارداشت: سند آمایش سرزمینی و همچنین سند توسعه سواحل مکران تدوین و تصویب شد و اینها جزو بهترین سندهاست که در این سندها تجارت و ترانزیت مهمترین مزیت‌های استان شناخته شده که به آن توجه ویژه شده است.

موهبتی  گفت:  در فصل راه، بودجه استان به گونه‌ای تنظیم شده که سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تنها در بحث جاده‌های استان اعتبار تخصیص داده شده که این به اندازه همه اعتبارات استان در حوزه آب و برق و بهداشت در سال گذشته است که این موضوع بیانگر این بوده که استان دارای برنامه‌است.

وی ادامه داد:  منطقه آزاد چابهار بعد از ۲۷ سال دارای مرز هوایی زمینی و دریایی شد و حریم این منطقه از ۱۴ هزار هکتار به ۹۰ هزار هکتار افزایش یافت. 

استاندار سیستان وبلوچستان بیان  کرد: در اردیبهشت ماه امسال، مجوز منطقه آزاد سیستان صادر شد که دو منطقه آزاد چابهار و سیستان دو بال پرواز برای توسعه استان خواهند شد.

وی گفت: دو منطقه ویژه اقتصادی رامشار و میرجاوه ۱۷ سال پیش برای استان مصوب شده بود اما هیچ اقدامی صورت نگرفته بود که در حال حاضر هر دو مشغول به فعالیت هستند.

موهبتی بیان کرد: از نظر توجه به ظرفیت معادن استان، بهره‌برداری از یکی از بزرگترین معادن طلای کشور با سه هزار میلیارد تومان آغاز شده و بزرگترین معدن مس کشور نیز در سیستان و بلوچستان بهره‌برداری می‌شود که در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم استان اثرگذار خواهد بود.

وی تصریح  کرد:  حضور همه ارکان نظام جمهوری اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی، خیرین و تشکل های مردم نهاد در جریان سیل ۹۸ جنوب استان، نشان‌دهنده تغییر نگاه‌ها در کشور به سمت سیستان و بلوچستان است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد:  پروژه آب‌های ژرف سیستان امروز به نتیجه رسیده و در صورت قطع آب ورودی هیرمند، آب‌حاصله جوابگوی مصرف منطقه سیستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه هم‌اینک مزرعه نیروگاه بادی میل نادر سیستان برق تولید می‌کند و وارد شبکه شده گفت: از نظر مراکز پارک علم و فناوری ما آخرین استان کشور بودیم و در حال حاضر جزو پنج استان مهم کشور هستیم و جوانان خوش فکر و تحصیلکردگان استان در این مرکز با بهره‌گیری از دانش و هنر خود در امر تولید نقش‌آفرینی می کنند و اکنون ۱۰پروژه در نقاط مختلف استان آماده افتتاح داریم که رشد اقتصادی و ارتقاء رتبه استان از نظر اشتغال‌زایی را به دنبال خواهد داشت.

موهبتی  بیان  کرد: کار گازرسانی در استان با جدیت ادامه دارد، در اقدامی بی نظیر گازرسانی به مرکز استان طی  چهار سال انجام شد و هم اکنون پروژه گازرسانی به شهرهای استان با ۲میلیارد دلار معادل ۵۰هزار میلیارد تومان هزینه انجام می‌شود.

وی با بیان  اینکه شهر جدید تیس پس از۲۰ سال که از تصویب آن می گذرد اکنون دارای امکانات زیر ساختی شده و طرح اقدام ملی مسکن نیز در این شهر اجرا می شود تصریح کرد: با مجموعه اقدامات به عمل آمده منطقه رامشار پس از سالها با استقرار زیرساخت‌ها، رشد و توسعه پیدا کرده است.

استاندار سیستان وبلوچستان  بیان کرد: پروژه فرودگاه سراوان هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و راه آهن زاهدان - خاش نیز روز هفتم مرداد ماه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری افتتاح می‌شود.

وی گفت: با اتخاذ تدابیر و تغییر رویکرد بانک‌های سیستان و بلوچستان، پول مردم استان در همین استان هزینه می‌شود و پروژه‌های بزرگی از جمله مجتمع کشت و صنعت مکران با ۸۰درصد نیروی بومی با مشارکت بانکها و مردم در حال فعالیت است.

موهبتی  اظهارداشت: ۶۸کارخانه تعطیل شده و غیر فعال از جمله کارخانه‌های آرد زابل‌، ایرانشهر و چابهار در سال ۹۹ فعال شد و فاز ریسندگی کارخانه بافت بلوچ نیز پس از سال‌ها با ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار راه‌اندازی شده و فاز بافندگی این کارخانه نیز طی روزهای آینده افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: تشکیل خانه سمن ها و فعال شدن موسسه هاسب (همدلان آینده نگر سیستان و بلوچستان) در راستای اثرگذاری بهتر خیرین، تشکل‌های مردم نهاد و سمن‌ها و نقش‌آفرینی این گروه‌ها در بحران‌های مختلف استان از جمله بیماری کرونا بسیار اثرگذار است.

استاندار سیستان وبلوچستان خاطرنشان کرد: راه اندازی مرکز جذب سرمایه گذاری، نمایندگی دفتر امور خارجه، دفتر توسعه سواحل مکران، راه اندازی مجدد انبارهای طریق القدس، ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات برای حاشیه نشینان، احداث پل ها، راهها و پروژه های عقب مانده از جمله اقدامات این دو سال اخیر است.

 وی افزود: رفع ممنوعیت کشت پنبه، رفع ممنوعیت واگذاری مرغداری، رفع تعهد ارزی پیله‌وران، سنددار کردن املاک کشاورزی در تمام نقاط استان نیز از جمله اقدامات مهم در مدت اخیر است.

 موهبتی با بیان  اینکه اراضی باهوکلات که از سال ۷۷ واگذار شد و بدهی بانکی و جریمه و تأخیر داشت اکنون سند دار شده و بدهی مردم با اصل و سود بانکی توسط دولت پرداخت شد تصریح کرد: نرخ بیکاری در پاییز ۹۷ در استان ۱۶و نیم درصد بود و در پاییز ۹۹ به نه و هشت دهم درصد رسیده است.

 وی خاطرنشان  کرد: در بحث محرومیت‌زدایی مشکل تمامی پرونده های معلولین بهزیستی حل شده و پشت نوبتی‌های کمیته امداد نیز تحت حمایت این نهاد در آمده اند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)