میرنیوز

شهیدگاه اردبیل فردا میزبان نمازگزاران عید سعید قربان

شهیدگاه اردبیل فردا میزبان نمازگزاران عید سعید قربان 2021-07-20T17:30:27+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر، اطلاعیه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خصوص برگزاری نماز عید بزرگ اضحی اعلام شد. در این اطلاعیه آمده است؛

بدین وسیله به اطلاع مردم عزیز و مکرم اردبیل می‌رساند، بر اساس دریافت مجوزهای لازم از ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان اردبیل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه نماز عید سعید قربان ۱۴۴۲ ه. ق، به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

• اقامه نماز جماعت صبح رأس ساعت ۵ صبح توسط حضرت آیت الله عاملی در محل مصلی

• اقامه نماز عید سعید قربان رأس ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح توسط معظم له در محوطه شهیدگاه

از مؤمنین عزیز تقاضامندیم به جهت رعایت اصول بهداشتی، حتماً سجاده و مهر شخصی به همراه داشته و از ماسک استفاده نمایند.

ضمناً اتوبوس‌های شرکت واحد از ساعت ۵ صبح از میادین اصلی شهر، نمازگزاران محترم را به محل برگزاری نماز عید انتقال خواهند داد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

شورای ششم در کش و قوس انتخاب شهردار زنجان / ۷ گزینه مطرح شهرداری چه کسانی هستند؟ + سوابق

 شورای ششم در کش و قوس انتخاب شهردار زنجان / ۷ گزینه مطرح شهرداری چه کسانی هستند؟ + سوابق
2021-07-31T07:56:04+04:30
گروه استان‌ها - با نزدیک شدن به روزهای آغازین شورای ششم احتمال شهردار شدن برخی گزینه‌ها بیش از پیش به چشم می‌خورد که البته باید منتظر ماند و دید بالاخره چه ...

نکونام: بعید می‌دانم در فولاد به کارم ادامه دهم/ عملکردم قابل دفاع بوده است

 نکونام: بعید می‌دانم در فولاد به کارم ادامه دهم/ عملکردم قابل دفاع بوده است
2021-07-31T07:56:04+04:30
اظهارات سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان بیستمین دوره لیگ برتر رنگ و بوی خداحافظی از این تیم را می‌داد.

۸ پارک و میدان شهر پلدختر در پساسیل احداث و بازسازی شده است

 ۸ پارک و میدان شهر پلدختر در پساسیل احداث و بازسازی شده است
2021-07-31T07:56:04+04:30
گروه استان‌ها- رئیس شورای شهر پلدختر با اشاره به اینکه شورای شهر پلدختر در رسیدگی به مشکلات مردم کوتاهی نکرده است گفت: احداث و بازسازی ۸ پارک و میدان در سطح...

فکری: برای فصل بعد باید ببینیم باشگاه چه سیاست و برنامه‌ای دارد/ منتظر نتیجه تبریز و اصفهان نماندیم

 فکری: برای فصل بعد باید ببینیم باشگاه چه سیاست و برنامه‌ای دارد/ منتظر نتیجه تبریز و اصفهان نماندیم
2021-07-31T07:56:04+04:30
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت، شاگردانش برای بقا در لیگ برتر منتظر نتایج دیدارهای دیگر نمانده‌اند.

بی مهری مسئولان به مسکن مهر پلدختر/ ۳۰۰۰ نفر در نبود امکانات رنج می‌برند

 بی مهری مسئولان به مسکن مهر پلدختر/ ۳۰۰۰ نفر در نبود امکانات رنج می‌برند
2021-07-31T07:56:04+04:30
گروه استان‌ها- مشکلات گسترده مسکن مهر پلدختر نشان از بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان به بیش از ۳۰۰۰ نفر از ساکنان این مسکن‌ها دارد، مشکلاتی که سالهاست بین ادارات...

شورای ششم کرج در کش و قوس انتخاب شهردار بومی/‌ آیا کلیدار عمارت شهرداری از تهران می‌آید؟

 شورای ششم کرج در کش و قوس انتخاب شهردار بومی/‌ آیا کلیدار عمارت شهرداری از تهران می‌آید؟
2021-07-31T07:56:03+04:30
گروه استان‌ها ـ ملاک‌ها و معیارهای انتخاب شهردار آینده کرج توسط سه منتخب شورای شهر ششم مطرح شد.

چرا کارخانه‌های تن ماهی سواحل مکران تعطیل شد؟

 چرا کارخانه‌های تن ماهی سواحل مکران تعطیل شد؟
2021-07-31T07:56:03+04:30
گروه استان‌ها - اکنون ۱۳ کارخانه تن ماهی در «پسابندر» تعطیل هستند و در مناطق دیگر سواحل مکران نیز وضعیت بهتر از این نیست؛ سئوال اینجاست آیا دولت ن...

۵ گزینه نهایی شورای ششم برای شهرداری تبریز/ چه کسی بر عمارت ‌"ابوریحان" تکیه خواهد زد؟

 ۵ گزینه نهایی شورای ششم برای شهرداری تبریز/ چه کسی بر عمارت ‌"ابوریحان" تکیه خواهد زد؟
2021-07-31T07:56:03+04:30
گروه استان‌ها - پس از بررسی گزینه‌های پیشنهادی منتخبین شورای ششم شهر تبریز، پنج نفر از کاندیداهایی که بالاترین رای را کسب کردند، به مرحله بررسی برنامه‌ها و ...

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: مردم با شروع دولت "رئیسی" به تحول امیدوار شده‌اند/ یک پیشنهاد مدیریتی به دولت سیزدهم

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: مردم با شروع دولت "رئیسی" به تحول امیدوار شده‌اند/ یک پیشنهاد مدیریتی به دولت سیزدهم
2021-07-31T07:56:03+04:30
گروه استان‌ها- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه انتظار مردم از دولت آینده «ایجاد تحول» است، تاکید کرد: پیشنهاد می‌کنم آیت‌الله رئیسی نامه ام...

واکاوی بحران خوزستان| ۱۰ علت چرایی ‌تنش آبی در استان ۱۰ سد / هورالعظیم سیرآب نیست / ساخت بی‌رویه سد با نگاه سیاسی

 واکاوی بحران خوزستان| ۱۰ علت چرایی ‌تنش آبی در استان ۱۰ سد / هورالعظیم سیرآب نیست / ساخت بی‌رویه سد با نگاه سیاسی
2021-07-31T07:56:03+04:30
گروه استان‌ها ـ استاد اکولوژی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: نبود مدیریت صحیح یکی از علل اصلی مشکلات حوزه آب خوزستان است. در خوزستان مشکل بیشتر مدیریت عرضه و...

ظرفیت مراکز درمانی مشهد مقدس تکمیل شد/چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم

 ظرفیت مراکز درمانی مشهد مقدس تکمیل شد/چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم
2021-07-31T07:56:03+04:30
گروه استان‌ها- ظرفیت مراکز درمانی خراسان رضوی و مشهدمقدس از حیث بستری کرونا لبریز شده است و باید بیش از پیش پروتکل‌ها را رعایت کرد.

بحران آب در استان سمنان| رمز عبور دیار کویری ایران از تنش آبی ۱۴۰۰ / آیا "آب خزر" به سمنان می‌رسد؟

 بحران آب در استان سمنان| رمز عبور دیار کویری ایران از تنش آبی ۱۴۰۰ / آیا "آب خزر" به سمنان می‌رسد؟
2021-07-31T07:56:03+04:30
گروه استان‌ها- آب کم است؛ این جمله سه‌کلمه‌ای را همه ما بارها و بارها شنیده‌ایم اما شاید به‌راحتی از کنار آن گذشتیم اما این واقعیت در نزدیکی ماست و اگر آب ر...

شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی برگزار می شود

شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی برگزار می شود
2021-07-31T07:39:20+04:30
اهالی تئاتر با برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به رقابت با یکدیگر می پردازند و چراغ سالن های نمایش بار دیگر روشن و پر فروغ می شود.

واکسیناسیون کل دنیا راه خروج از پاندومی کرونا است

واکسیناسیون کل دنیا راه خروج از پاندومی کرونا است
2021-07-31T07:39:20+04:30
رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت:رعایت پروتکلها تا خارج شدن از پاندومی کرونا باید ادامه یابد.

پایان مردادماه؛ آخرین مهلت تمدید یک ماهه ارائه اظهارنامه مالیاتی

پایان مردادماه؛ آخرین مهلت تمدید یک ماهه ارائه اظهارنامه مالیاتی
2021-07-31T07:39:19+04:30
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک استیجاری تا پایان م...

چند راهکار برای کاهش خسارات خشکسالی در باغات

چند راهکار برای کاهش خسارات خشکسالی در باغات
2021-07-31T07:39:19+04:30
مدیر امور باغبانی جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه درختان و باغات سرمایه باغداران به حساب می آید با بروز خشکسالی سرمایه باغداران در معرض خطر قرا...

لاغری به سبک طب سنتی

لاغری به سبک طب سنتی
2021-07-31T07:39:18+04:30
کارشناس گیاهان دارویی و پژوهشگر در زمینه طب سنتی با اشاره به وجود دو نوع چاقی، اظهار کرد: چاقی گرم برای افراد دارای مزاج گرم و تر (دم) و چاقی سرد برای افراد ...

چه زمانی کارمان به اورژانس اجتماعی می‌افتد؟

چه زمانی کارمان به اورژانس اجتماعی می‌افتد؟
2021-07-31T07:39:18+04:30
معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان زنجان گفت: کودکان و همسران آزاردیده، دختران و پسران فراری از منزل و افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی ک...

پیش‌بینی رهاسازی ۲۰ میلیون مترمکعب آب از سد آیدوغموش

پیش‌بینی رهاسازی ۲۰ میلیون مترمکعب آب از سد آیدوغموش
2021-07-31T07:39:18+04:30
مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال میزان آب رهاسازی شده از سد آیدوغموش به ۲۰ میلیون مترمکعب برسد.

قالی دستباف ملایر نفس‌های آخرش را می کِشد

قالی دستباف ملایر نفس‌های آخرش را می کِشد
2021-07-31T07:39:17+04:30
یکی از فعالان حوزه فرش در شهرستان ملایر مطرح می‌کند؛ در سال ۹۸ تصمیم گرفتم بجای راه اندازی کارگاه قالیبافی در کاشان، یک کارگاه قالیبافی در ملایر راه اندازی ک...

واکسیناسیون کرونایی ۱۸ درصد از جمعیت آذربایجان شرقی/ کاهش شدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی

واکسیناسیون کرونایی ۱۸ درصد از جمعیت آذربایجان شرقی/ کاهش شدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی
2021-07-31T07:39:17+04:30
رئیس گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر آذربایجان شرقی از واکسیناسیون کرونایی ۱۸ درصد از جمعیت استان خبر داد و گفت: از گروه‌های سنی ۵۵ سال به بالا خواهشمندیم ک...

عوارضِ "واکسن کرونا" چند روز طول می‌کشد؟

عوارضِ "واکسن کرونا" چند روز طول می‌کشد؟
2021-07-31T07:39:16+04:30
یک متخصص بیماریهای عفونی با بیان اینکه احتمال بروز عوارض عمدتا خفیف تا متوسط بعد از تزریق واکسن کرونا وجود دارد، گفت: بروز این عوارض تا حدود 48 ساعت پس از تز...

به مشهد سفر نکنید/ مشهد دردناک‌ترین روزهای کرونایی خود را می‌گذراند

به مشهد سفر نکنید/ مشهد دردناک‌ترین روزهای کرونایی خود را می‌گذراند
2021-07-31T07:25:59+04:30
شورای اسلامی شهر مشهد در پی وخیم شدن اوضاع کرونا در مشهد بیانیه‌ای صادر کرد.

خداحافظی پرچمدار در ابهام/ صمد: باید ببینم در آینده چه می‌شود!

خداحافظی پرچمدار در ابهام/ صمد: باید ببینم در آینده چه می‌شود!
2021-07-31T07:09:36+04:30
کاپیتان تیم ملی بسکتبال در پایان کار این تیم در بازی های المپیک از احتمال خداحافظی با این تیم خبر داد اما تاکید کرد که باید ببیند در آینده چه می شود!

شاهین‌طبع: سعی کردیم با کیفیت باشیم/ بسکتبال با بقیه فرق دارد

شاهین‌طبع: سعی کردیم با کیفیت باشیم/ بسکتبال با بقیه فرق دارد
2021-07-31T07:09:35+04:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از شکست تیم ایران مقابل فرانسه گفت: تمام تلاشمان را کردیم که نمایش با کیفیتی در المپیک داشته باشیم.

بیمارستان تایباد تنها ۵ تخت آی.سی.یو دارد

بیمارستان تایباد تنها ۵ تخت آی.سی.یو دارد
2021-07-31T06:46:06+04:30
رئیس شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: شمار بیماران کرونایی در تایباد با افزایش رو به روست و کمبود تخت در بخش آی.سی.یو یک مسئله نگران کننده است.

تغییر ساعات کاری اداره‌های لرستان

تغییر ساعات کاری اداره‌های لرستان
2021-07-31T06:46:05+04:30
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان از ابلاغ ساعات کاری اداره‌های استان خبر داد.

پرداخت حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه در حال پیگیری است

پرداخت حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه در حال پیگیری است
2021-07-31T06:46:05+04:30
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور با اشاره به پیگیری ها برای حل مشکلات شرکت نیشکر هفت تپه گفت: قرار است در بحث تامین منابع موردنیاز برای پرداخت حقوق کارگر...

ظرفیت جهاد دانشگاهی در حل مشکلات با تکیه بر تخصص اعضای علمی

ظرفیت جهاد دانشگاهی در حل مشکلات با تکیه بر تخصص اعضای علمی
2021-07-31T06:46:05+04:30
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال‌ و بختیاری گفت: جهاددانشگاهی با دارا بودن جایگاهی شناخته شده در میان مردم و جامعه شهری در کشور و نیز اشراف بر مشکلات...

تزریق واکسن کرونا برای ۲۷ هزار معلم و کادر اجرایی مدارس لرستان

تزریق واکسن کرونا برای ۲۷ هزار معلم و کادر اجرایی مدارس لرستان
2021-07-31T06:46:04+04:30
سرپرست آموزش و پرورش لرستان از تزریق واکسن کرونا برای ۲۷ هزار معلم و کادر اجرایی مدارس استان خبر داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)