میرنیوز

اعضای تیم واکنش سریع وزارت بهداشت از بیمارستان پاستور بم بازدید کردند

اعضای تیم واکنش سریع وزارت بهداشت از بیمارستان پاستور بم بازدید کردند 2021-07-20T15:07:12+04:30

به گزارش ایسنا، فرماندار بم در نشست با اعضای تیم واکنش سریع وزارت بهداشت گفت: بیمارستان پاستور بم به عنوان تنها بیمارستان دولتی این شهر جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر را پوشش درمانی می دهد و با توجه به بحران کرونا در منطقه و میزان بستری بالای بیماران کووید۱۹ اگر خدمات بخش های دیگر این بیمارستان تعطیل و به بخش های بستری کرونا تبدیل شود، شرق استان کرمان دچار بحران خواهد شد.

"هادی شهسوارپور" اظهار کرد: مردم، اصناف و مجموعه ادارات در بم و شرق استان همکاری بسیار خوبی داشته اند و امیدواریم که  شاهد تجمعات خانوادگی در روز عید قربان نباشیم تا بتوانیم از این پیک عبور کنیم.

وی افزود: تمامی ارگان های شهر از جمله بسیج و هلال احمر این آمادگی را دارند تا هرگونه امکانات و نیروی انسانی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند تا زنجیره بیماری کرونا قطع شود.

در ادامه این نشست دکتر"مازیار اویسی" رییس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: مجموعه دانشگاه این ظرفیت را دارد به تعداد افراد بیشتری در منطقه واکسن تزریق کند.

وی همچنین خواستار اعتبار و تجهیزات ویژه در این شرایط بحرانی به بیمارستان بم شد و افزود: مجموعه ادارات و از جمله بسیج و هلال احمر همکاری خوبی با دانشگاه داشته اند و دانشگاه این آمادگی را دارد که آموزش های لازم را به نیروهای داوطلب این مجموعه ها ارائه دهد و یاری گر کادر درمان باشند.

دکتر"علی ابرازه" مشاور وزیر بهداشت در امور بیمارستان ها و از اعضای تیم واکنش سریع وزارت بهداشت نیز در این جلسه گفت: در شرایط بحران بایستی از ظرفیت بیمارستان های خصوصی نیز استفاده شود و بیماران غیر کرونایی به آنجا منتقل شوند.

وی ضمن تشکر از مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان افزود: میزان مراجعات به بیمارستان پاستور زیاد است اما کادر درمان با صبر بالا و نظم بسیار خوب به تمامی مراجعین و بیماران خدمات درمانی ارائه میکند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی برگزار می شود

شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی برگزار می شود
2021-07-31T07:39:20+04:30
اهالی تئاتر با برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به رقابت با یکدیگر می پردازند و چراغ سالن های نمایش بار دیگر روشن و پر فروغ می شود.

واکسیناسیون کل دنیا راه خروج از پاندومی کرونا است

واکسیناسیون کل دنیا راه خروج از پاندومی کرونا است
2021-07-31T07:39:20+04:30
رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت:رعایت پروتکلها تا خارج شدن از پاندومی کرونا باید ادامه یابد.

پایان مردادماه؛ آخرین مهلت تمدید یک ماهه ارائه اظهارنامه مالیاتی

پایان مردادماه؛ آخرین مهلت تمدید یک ماهه ارائه اظهارنامه مالیاتی
2021-07-31T07:39:19+04:30
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک استیجاری تا پایان م...

چند راهکار برای کاهش خسارات خشکسالی در باغات

چند راهکار برای کاهش خسارات خشکسالی در باغات
2021-07-31T07:39:19+04:30
مدیر امور باغبانی جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه درختان و باغات سرمایه باغداران به حساب می آید با بروز خشکسالی سرمایه باغداران در معرض خطر قرا...

لاغری به سبک طب سنتی

لاغری به سبک طب سنتی
2021-07-31T07:39:18+04:30
کارشناس گیاهان دارویی و پژوهشگر در زمینه طب سنتی با اشاره به وجود دو نوع چاقی، اظهار کرد: چاقی گرم برای افراد دارای مزاج گرم و تر (دم) و چاقی سرد برای افراد ...

چه زمانی کارمان به اورژانس اجتماعی می‌افتد؟

چه زمانی کارمان به اورژانس اجتماعی می‌افتد؟
2021-07-31T07:39:18+04:30
معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان زنجان گفت: کودکان و همسران آزاردیده، دختران و پسران فراری از منزل و افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی ک...

پیش‌بینی رهاسازی ۲۰ میلیون مترمکعب آب از سد آیدوغموش

پیش‌بینی رهاسازی ۲۰ میلیون مترمکعب آب از سد آیدوغموش
2021-07-31T07:39:18+04:30
مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال میزان آب رهاسازی شده از سد آیدوغموش به ۲۰ میلیون مترمکعب برسد.

قالی دستباف ملایر نفس‌های آخرش را می کِشد

قالی دستباف ملایر نفس‌های آخرش را می کِشد
2021-07-31T07:39:17+04:30
یکی از فعالان حوزه فرش در شهرستان ملایر مطرح می‌کند؛ در سال ۹۸ تصمیم گرفتم بجای راه اندازی کارگاه قالیبافی در کاشان، یک کارگاه قالیبافی در ملایر راه اندازی ک...

واکسیناسیون کرونایی ۱۸ درصد از جمعیت آذربایجان شرقی/ کاهش شدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی

واکسیناسیون کرونایی ۱۸ درصد از جمعیت آذربایجان شرقی/ کاهش شدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی
2021-07-31T07:39:17+04:30
رئیس گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر آذربایجان شرقی از واکسیناسیون کرونایی ۱۸ درصد از جمعیت استان خبر داد و گفت: از گروه‌های سنی ۵۵ سال به بالا خواهشمندیم ک...

عوارضِ "واکسن کرونا" چند روز طول می‌کشد؟

عوارضِ "واکسن کرونا" چند روز طول می‌کشد؟
2021-07-31T07:39:16+04:30
یک متخصص بیماریهای عفونی با بیان اینکه احتمال بروز عوارض عمدتا خفیف تا متوسط بعد از تزریق واکسن کرونا وجود دارد، گفت: بروز این عوارض تا حدود 48 ساعت پس از تز...

به مشهد سفر نکنید/ مشهد دردناک‌ترین روزهای کرونایی خود را می‌گذراند

به مشهد سفر نکنید/ مشهد دردناک‌ترین روزهای کرونایی خود را می‌گذراند
2021-07-31T07:25:59+04:30
شورای اسلامی شهر مشهد در پی وخیم شدن اوضاع کرونا در مشهد بیانیه‌ای صادر کرد.

خداحافظی پرچمدار در ابهام/ صمد: باید ببینم در آینده چه می‌شود!

خداحافظی پرچمدار در ابهام/ صمد: باید ببینم در آینده چه می‌شود!
2021-07-31T07:09:36+04:30
کاپیتان تیم ملی بسکتبال در پایان کار این تیم در بازی های المپیک از احتمال خداحافظی با این تیم خبر داد اما تاکید کرد که باید ببیند در آینده چه می شود!

شاهین‌طبع: سعی کردیم با کیفیت باشیم/ بسکتبال با بقیه فرق دارد

شاهین‌طبع: سعی کردیم با کیفیت باشیم/ بسکتبال با بقیه فرق دارد
2021-07-31T07:09:35+04:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از شکست تیم ایران مقابل فرانسه گفت: تمام تلاشمان را کردیم که نمایش با کیفیتی در المپیک داشته باشیم.

بیمارستان تایباد تنها ۵ تخت آی.سی.یو دارد

بیمارستان تایباد تنها ۵ تخت آی.سی.یو دارد
2021-07-31T06:46:06+04:30
رئیس شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: شمار بیماران کرونایی در تایباد با افزایش رو به روست و کمبود تخت در بخش آی.سی.یو یک مسئله نگران کننده است.

تغییر ساعات کاری اداره‌های لرستان

تغییر ساعات کاری اداره‌های لرستان
2021-07-31T06:46:05+04:30
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان از ابلاغ ساعات کاری اداره‌های استان خبر داد.

پرداخت حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه در حال پیگیری است

پرداخت حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه در حال پیگیری است
2021-07-31T06:46:05+04:30
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور با اشاره به پیگیری ها برای حل مشکلات شرکت نیشکر هفت تپه گفت: قرار است در بحث تامین منابع موردنیاز برای پرداخت حقوق کارگر...

ظرفیت جهاد دانشگاهی در حل مشکلات با تکیه بر تخصص اعضای علمی

ظرفیت جهاد دانشگاهی در حل مشکلات با تکیه بر تخصص اعضای علمی
2021-07-31T06:46:05+04:30
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال‌ و بختیاری گفت: جهاددانشگاهی با دارا بودن جایگاهی شناخته شده در میان مردم و جامعه شهری در کشور و نیز اشراف بر مشکلات...

تزریق واکسن کرونا برای ۲۷ هزار معلم و کادر اجرایی مدارس لرستان

تزریق واکسن کرونا برای ۲۷ هزار معلم و کادر اجرایی مدارس لرستان
2021-07-31T06:46:04+04:30
سرپرست آموزش و پرورش لرستان از تزریق واکسن کرونا برای ۲۷ هزار معلم و کادر اجرایی مدارس استان خبر داد.

خوزستان در پارادوکس عجیب ترسالی و خشکسالی

خوزستان در پارادوکس عجیب ترسالی و خشکسالی
2021-07-31T06:46:04+04:30
استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستان کلکسیونی از مشکلات است، گفت: خوزستان نقش کلیدی در مسایل سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور دارد اما بازهم مشکلات بسیار زیاد ...

هیچ شبکه و پیام رسان داخلی یا خارجی فیلتر نخواهد شد

هیچ شبکه و پیام رسان داخلی یا خارجی فیلتر نخواهد شد
2021-07-31T06:46:04+04:30
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح صیانت از فضای مجازی هیچ کانال، سایت و پیام‌رسان داخلی و خارجی فیلتر نخواهد شد و هیچ کسب و کاری محدود یا تعط...

ماجرای سوزاندن درختان قبرستان نوی قم چیست؟!

ماجرای سوزاندن درختان قبرستان نوی قم چیست؟!
2021-07-31T06:46:03+04:30
مرتضی نجفی قدسی،فعال فرهنگی و قرآنی در یادداشتی به ماجرای عجیب سوزندان درختان قبرستان نو پرداخته است.

چه مسائلی باعث مشکلات متعدد آموزش و پرورش است؟

چه مسائلی باعث مشکلات متعدد آموزش و پرورش است؟
2021-07-31T06:46:03+04:30
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی لرستان گفت: نوع آموزش باید مطابق با نقش آنان در آینده باشد.

باز شدن یکباره زمین و سقوط پدر و فرزند هفت ماه در چاه فاضلاب

باز شدن یکباره زمین و سقوط پدر و فرزند هفت ماه در چاه فاضلاب
2021-07-31T06:46:02+04:30
معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: به دلیل باز شدن ناگهانی زمین یک مرد به همراه دختر هفت ماهه‌اش به درون چاه فاضلاب منزل خود سقوط کردند.

کمبود بودجه تا بی‌خیالی مسئولان؛ از دلایل ناکامی تیم‌های نفتی خوزستان

کمبود بودجه تا بی‌خیالی مسئولان؛ از دلایل ناکامی تیم‌های نفتی خوزستان
2021-07-31T06:46:02+04:30
یک کارشناس فوتبال به برخی دلالی ناکامی تیم های نفتی خوزستان در یک دهه اخیر پرداخت.

آیا پسران عملکرد ورزشی بهتری نسبت به دختران دارند؟

آیا پسران عملکرد ورزشی بهتری نسبت به دختران دارند؟
2021-07-31T06:46:01+04:30
نتایج تحقیقات دانشگاه میشیگان آمریکا نشان داد که کلیشه‌های جنسیتی و استانداردهای دوگانه در مواردی که با ورزشکاران زن متفاوت رفتار می‌شود یا همانند همتایان مر...

عرضه قطره چکانی روغن موتور در بازار موجب گرانی آن شده است

عرضه قطره چکانی روغن موتور در بازار موجب گرانی آن شده است
2021-07-31T06:46:00+04:30
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان روغن موتور مشهد گفت: در سال جاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با افزایش ۴۱ درصدی قیمت روغن موتور خودرویی و روغن موت...

آسیب‌های واردشده به آبزی‌پروری خوزستان در پی تنش آبی

آسیب‌های واردشده به آبزی‌پروری خوزستان در پی تنش آبی
2021-07-31T06:46:00+04:30
مدیرکل شیلات خوزستان گفت: پیش بینی می‌شود که میزان خسارات واردشده به دلیل تنش آبی به حوزه آبزی‌پروری به ۲۳ هزار و ۸۰۰ تن ماهی برسد که ارزش ریالی این میزان حد...

به مشهد سفر نکنید/ مشهد دردناک‌ترین روزهای کرونایی خود را می‌گذارند

به مشهد سفر نکنید/ مشهد دردناک‌ترین روزهای کرونایی خود را می‌گذارند
2021-07-31T06:45:59+04:30
شورای اسلامی شهر مشهد در پی وخیم شدن اوضاع کرونا در مشهد بیانیه‌ای صادر کرد.

برترین راهکارهای جهانی خروج از بحران آب

برترین راهکارهای جهانی خروج از بحران آب
2021-07-31T06:45:59+04:30
محققان راه‌حل‌های برتر در زمینه بحران جهانی آب را که توسط نظرسنجی GlobeScan (مشاور تحقیقاتی در مورد افکار عمومی) و SustainAbility (اتاق فکر و مشاوره راهبردی ...

دلتا در حال غلبه بر خوزستان / بالاترین سطح بستری در بیمارستان‌ها

دلتا در حال غلبه بر خوزستان / بالاترین سطح بستری در بیمارستان‌ها
2021-07-31T06:45:58+04:30
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش حدود ۳۰ درصدی موارد ابتلا به کرونا در استان خوزستان، گفت: ویروس دلتا وارد خوزستان شده و ب...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)