میرنیوز

مطالبات دانشگاهیان از رئیس جمهور منتخب

مطالبات دانشگاهیان از رئیس جمهور منتخب 2021-07-08T09:44:46+04:30

حجت الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان شامگاه چهارشنبه ۱۶ تیرماه، در همایش کانون دانشگاهیان ایران اسلامی درلرستان با عنوان نقش دانشگاهیان در دولت مردمی ایران قوی که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات استان برگزار شد، اظهار کرد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی انتظاراتی را در دنیای معاصر به بار آورده است؛ رهبر حکیم انقلاب موضوع گام دوم انقلاب را مطرح کردند که باید به توصیه‌های معظم‌له عملیاتی شود و در راس آن جایگاه علم، پژوهش، دانشگاه و حوزه دیده شود و دستورات ایشان با به میدان آمدن اندیشمندان، فرهیختگان و دانشگاهیان محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه الگوی ما برای ماندن در مسیر حق، اخلاص پاسداران(سپاه، مراکز فرهنگی، حوزه و...) دهه ۶۰ است،   ادامه داد: مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری حماسه آفریدند و امروز یکی از مصداق‌های کوثر که همان سوره کوثر بوده روحیه جهادی است.

حاتمی کن‌کبود با بیان اینکه باید با روحیه جهادی و تدبیر جدی پای به عرصه گذاریم، بیان کرد: دفتر نهاد برنامه‌ای را تحت عنوان شاخص‌های پیشنهادی برای دولت جوان حزب‌الهی  در دوره جدید با محوریت دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه لرستان ترتیب خواهد داد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان با تاکید براینکه باید همه دست در دست هم دهیم برای آبادانی لرستان تا قید پسوند و پیشوند محرومیت ازروی استان برداشته شود،  ادامه داد: باید به مرحله‌ای برسیم که دانشگاه‌ها خود مشکلات درون سازمانی را حل کنند.

برخی دستگاه‌های اجرایی از نقش دانشگاه و جامعه علمی غافل ماندند

وی بیان کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی از نقش دانشگاه و جامعه علمی غافل ماندند و باید از این ظرفیت برای حل مشکلات بهره ببرند.

حاتمی کن‌کبود افزود: به دنبال تاسیس شورای آموزش عالی در استان هستیم و این مهم با هدف هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه‌ها و دانشگاهیان در لرستان است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان اضافه کرد: برای تشکیل دولت اسلامی نیازمند تلاش همه هستیم و امروز که همه احساس تکلیف می‌کنیم یادمان نرود که وقت سهم‌خواهی نیست بلکه   سربازی برای تجمیع تمام توان‌ها برای تشکیل دولت است.

رقابت و سهم‌خواهی‌ها با اصل تفکر اسلامی همخوانی ندارد

وی با اشاره به اینکه امیدواریم جناح‌بندی‌ها به سمت انقلابی و غیرانقلابی  و کارآمد و غیرکارآمد پیش برود چراکه تاریخ مصرف اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به ظاهر تمام شده است، تصریح کرد: امیدواریم برخی از رقابت‌ها و سهم خواهی‌ها که می‌تواند ضربه به  وجود دولت جهادی روی کار آمده بزند از بین برود چراکه این رقابت‌ها بیش از آنکه مایه تاسف باشد با اصل تفکر اسلامی همخوانی ندارد و اگر در تفکر اسلامی این روش‌ها تقطیع نشود گفتمان صحیح اسلامی شکل نخواهد گرفت.

حاتمی کن‌کبود مسئولیت نهاد رهبری در دانشگاه‌ها را هدایت، حمایت و نظارت عنوان کرد و با بیان اینکه چنانچه حقی از دانشجو یا استادی تضییع شده باشد دفتر نهاد رهبری پیگیر این موضوع خواهد شد، گفت: در دولت جدید دانشگاه‌ها در اولویت باشند و افراد را براساس شاخص‌ها تطبیق دهند.

دولت جدید در وزارت علوم به موضوع بورسیه‌ها ورود پیدا کند

در ادامه این جلسه دکتر حسن زمانیان،رئیس کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه باید زیرساخت‌ها مهیا باشد، عنوان کرد: باید در همه ابعاد بتوانیم در توسعه دانشگاه و سپس جامعه تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تنها تشکل استادی سیاسی و انقلابی است که در شورای مرکزی آن هفت تا ده وزیر از دولت‌های گذشته در آن فعالیت دارند  و در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نقش بسزایی داشته است.

زمانیان با بیان اینکه در دانشگاه هرجا ظلمی به کسی وارد شود نیاز است دفتر نهاد رهبری ورود پیدا کرده و جلودار باشد تا مسائل را مرتفع سازد، گفت: دولت جدید در وزارت علوم باید به موضوع بورسیه‌ها ورود پیدا کند چراکه در این خصوص ظلم‌هایی شده که باید رفع شود.

رئیس کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان با بیان اینکه حماسه‌ای در ۲۸ خرداد ماه توسط مردم قدردان ایران رقم خورد و در حال حاضر باید نگاهمان به آینده باشد، بیان کرد: مشارکت ۴۹ درصدی مردم در این رویداد به خاطر بیماری کرونا بوده است.

 وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را به ستوه آورده است

وی گفت: متاسفانه گرانی، فساد، رانت، باندبازی و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را به ستوه آورده است و باید در این دولت جدید با تلاش جهادگونه همچون شهید قاسم سلیمانی باشیم تا بتوانیم مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

زمانیان ادامه داد: بخاطر خدمات دولت انقلابی در آینده دولتی جهادی خواهیم داشت؛ دولت جهادی دولتی است که وزیرش جزئی و بخشی‌نگر نباشد بلگه نگاهش همچون حاج قاسم سلیمانی باشد و کسانی که باید در این دولت خدمت کنند باید مانند سردار دلها مرد میدان باشند.

وضعیت موجود با این همه پتانسیل زیبنده جمهوری اسلامی نیست

رئیس کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان با انتقاد از اینکه وضعیت موجود با وجود این همه پتانسیل زیبنده جمهوری اسلامی نیست، خاطر نشان کرد: متاسفانه بخشی از سرمایه‌های  اجتماعی بدبین شده‌اند و با جهادی عمل کردن دولت جدید باید بخشی از این سرمایه‌های اجتماعی برگردند.

وی گفت:  دولت تدبیر و امید  فقط در ثابت نگه داشتن مبلغ یارانه دریافتی موفق بوده است و در سایر مسائل کشور را با چالشهای بزرگ مواجه کرده است.

زمانیان با بیان اینکه چهل سال است که دولت دست افراد خاصی است و دکتر رئیسی رجعت به یک دولت انقلابی خواهد داشت و این درحالیست که هنوز دولت شروع به کار نکرده عده‌ای مطالبه‌گری می‌کنند.

رئیس کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان با انتقاد از اینکه دیپلماسی التماسی بلاهای زیادی به سر ما آورده به گونهای که در زمان دولت اوباما با ۷۰۰ مورد تحریم مواجه بودیم و حال آنکه امروز با ۱۶۰۰ مورد تحریم روبرو هستیم، عنوان کرد: متاسفانه با انجام برجام تحریم پشت تحریم رخ داده است.

وی با بیان اینکه وزرا، مدیران و کارگزاران دولت دکتر رئیسی باید از جنس مردم باشند نه اشراف، تصریح کرد: دولتی که ۱.۵ سال در دفترش بماند و مسیر پاستور تا ولنجک را طی نکند آیا با فداکاریهای میدان هم‌خوانی دارد؟ امروز دولتی می‌خواهیم که جهادی کار کند.

هماهنگی بانک مرکزی، برنامه و بودجه و  وزیر اقتصاد ضروری است

زمانیان با تاکید براینکه در این دولت انقلابی توصیه می‌شود سه محور اقتصاد ( بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و  وزیر اقتصاد) باید باهم هماهنگ باشند، بیان کرد: عدم هماهنگی بین این سه مورد هزینه‌های زیادی را تحمیل خواهد کرد.

رئیس کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان با اشاره به اینکه همه نیروهای انقلابی پای کار آمدند و چنانچه این دولت موفق عمل نکند نظام به ناکارآمدی متهم می‌شود و می‌طلبد که برای تحقق اهداف همه جهادی تلاش کنیم.

وی با تاکید براینکه  راس قوه مجریه فردی جهادی است بیاد تمام مدیرانش نیز جهادی باشند وگرنه حکومت اسلامی که بدست امام خمینی (ره) تشکیل شده به یک نظام ناکارآمد تبدیل می‌شود، گفت: برخی افراد مواضع دو نبش دارند و نباید اجازه ورود این نفوذی‌ها را در دولت جدید داد و چنانچه دولت را فشل کنند آبروی نظام و انقلاب از بین می‌رود. 

دکتر رئیسی به تبعیض در وزارت علوم پایان خواهد داد

زمانیان با اشاره به اینکه باید این وحدت بوجود آمده را حفظ کنیم، تصریح کرد:  متاسفانه بحث اصلاح طلبی و اصولگرایی به کشور ضربه‌های زیادی وارد کرد.

رئیس کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان با بیان اینکه دکتر رئیسی به تبعیض در وزارت علوم پایان خواهد داد، گفت: روی موضوع فساد ستیزی متمرکز خواهند بود و با توجه به اینکه موضوع IT و پژوهش را در قوه قضائیه به خوبی  نهادینه کردند، مباحث پژوهشی نیز کاربردی و برای رفع مشکلات جامعه به کار خواهد رفت.

معاونت ارتباط با صنعت در دانشگاه‌ها تشکیل شود

در ادامه این جلسه دکتر حسینی، عضو هیات علمی دانشگاه لرستان با بیان اینکه ارتباط بین دو مقوله بخش اجرایی و دانشگاه در دولت جدید تقویت شود، اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید به سمت خلق ثروت حرکت کنند.

وی ادامه داد: هنوز با مدل ارتباط صنعت با دانشگاه که در کشورهای پیشرفته وجود دارد فاصله داریم و باید برای انجام کارهای تحقیقاتی مشوقها و امتیازاتی لحاظ شود.

 این عضو هیات علمی دانشگاه لرستان بیان کرد: ارتباط  دانشگاه با دستگاههای اجرایی در راستای حل مشکلات آنان باشد و این موضوع با تحقیق و پژوهش شدنی است چرا که برخی دستگاه‌های اجرایی نمی‌توانند مشکلات خود را احصا کنند.

وی بر تشکیل معاونت ارتباط با صنعت در کنار معاونت پژوهشی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و یادآور شد: با تشکیل این معاونت ارتباط دانشگاه با صنعت جدی‌تر دیده خواهد شد.

آموزش عالی در لرستان نیاز به بازنگری و تلاش برای حل مشکلات جامعه دارد

در ادامه این مراسم، دکتر علی حقی‌زاده، مسئول تشکیلات کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان بیان کرد:  کانون دانشگاهیان مجموعه از اساتید فرهیخته استان در دانشگاه‌های مختلف دانشگاه لرستان،آزاد،علوم پزشکی،پیام نور و..است که در زمان انتخابات موثرترین و با نفوذترین تشکل دانشگاهی در کشور و استان بود و مردم را تشویق به شرکت در انتخابات و حمایت از آیت‌الله رئیسی کردند.

وی ادامه داد: در دولت جدید  باید از پتانسیل، انرژی و تخصص‌های نیروهای انقلابی برای رسیدن به توسعه همه جانبه استان استفاده کرد.

باید لرستان را از اوج فلاکت به توسعه و رشد رساند

حقی زاده با تاکید براینکه آموزش عالی در لرستان نیاز به بازنگری و تلاش برای حل مشکلات جامعه دارد، تصریح کرد: ارتباط دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی باید به شکل علمی و قوی‌تر بر قرار شود که متاسفانه در دولت قبل، از نظرات اساتید در حل مشکلات جامعه و معیشت مردم استفاده نشده است.

این دانشیار دانشگاه لرستان با تاکید براینکه در دولت انقلابی دانشگاه باید محور تحولات و حل مشکلات جامعه باشد، عنوان کرد: باید لرستان را از اوج فلاکت در  بین استان‌ها به اوج توسعه و رشد  رساند چراکه مردم لرستان مستحق بهترین شاخص‌های اقتصادی و بهترین مدیران توانمند هستند و این با نقش‌آفرینی فرهیختگان و مشورت گرفتن از دانشگاه‌های استان امکانپذیر است.

مدیریت استان نیاز به حجامت جدی دارد

وی بیان کرد: اساتید و کارکنان  انقلابی در دولت جدید  آماده هر گونه کار جهادی در استان هستند.

مسئول تشکیلات کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان بر تشکیل زنجیره مدیران انقلابی متخصص در لرستان تاکید و خاطرنشان کرد: مدیریت استان نیاز به حجامت جدی دارد و نیروهای ناکارآمد و رانتی که در خدمت به مردم مستأصل هستند باید به کنار بروند و نیروهای انقلابی و مردمی و متخصص  جایگزین آنها شوند.

ایجاد ساختار برای پژوهش‌های بین رشته‌ای در دانشگاه‌ها ضروری است

در ادامه این جلسه دکتر شریفی، عضو هیات علمی دانشگاه لرستان با بیان اینکه مبارزه با فساد و مفاسد یکی از محورهای اصلی دولت انقلابی است، افزود: سرمایه‌گذاری روی ساماندهی اطلاعاتی امری واجب است.

وی گفت: صنعت و کشاورزی پیشرفته‌ای نداریم و بصورت سنتی فعالیت دارند که باید در این راستا تدابیر لازم برای بهره‌وری بهتر لحاظ شود.

این عضو هیات علمی دانشگاه لرستان با انتقاد از اینکه گسستی بین سازمان علمی و اجرایی در جامعه وجود دارد که باید برطرف شود، عنوان کرد: همچنین در گرفتن مالیات سامانه‌های شفافی وجود ندارد که باید این موضوع نیز .مد نظر دولت جدید باشد

وی بیان کرد: کارهای علمی دانشگاهی که انجام می‌شود بیشتر کارهای بین رشته‌ای است که ایجاد ساختار برای پژوهش‌های بین رشته‌ای در دانشگاه‌ها ضروری است.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)