میرنیوز

روزهای آخر شورای پنجم و سوال و جواب از شهرداری بابت جذب نیروهای مازاد

روزهای آخر شورای پنجم و سوال و جواب از شهرداری بابت جذب نیروهای مازاد 2021-06-27T13:49:40+04:30

شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی کلانشهر شهر تبریز در سخنان پیش از دستور خود با تبریک به منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: با توجه به ارسال اخبار مبنی بر جذب نیرو در بدنه‌ی شهرداری در اواخر عمر شورای پنجم، اعضای شورای فعلی و منتخبان دوره ششم خواستار جلوگیری از جذب نیروی جدید بدون رعایت ضوابط در شهرداری هستند.

وی با اشاره به روز مبارزه با مواد مخدر افزود: امیدواریم مرکز ماده ۱۶ تبریز توانمند تر از گذشته فعالیت کرده و شاهد معتاد متجاهر و کلا افراد معتاد در تبریز نباشیم.

وی با اشاره به بمب گذاری۷ تیر سال ۱۳۶۰ در دفتر حزب جمهوری اسلامی اظهار کرد: این ترورها و شهادت دکتر بهشتی تاثیری در هدف انقلاب و اثری بر اراده مردم نداشته است و بنابر گفته حضرت امام (ره)، بهشتی خود یک ملت است.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر شهر تبریز اضافه کرد: ساخت و ساز غیرمجاز و حصار کشی در نقاط مختلف شهر موجب ناراحتی شهروندان شده است، اعضای فعلی و آینده شورا و شهروندان خواستار ایجاد نظم و انضباط در دوران پایانی شورای پنجم هستند.

ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز در این جلسه در خصوص صحبت های دبیری گفت: افرادی که در مجموعه شهرداری مشغول هستند، به دلیل نگرانی از آینده شغلی خود به شهرداری مراجعه می‌کنند و این کارها طبیعی بوده و در اواخر دوره های شورا زیاد اتفاق می افتد.

در ادامه‌ی این جلسه اعضای شورای شهر تبریز از عقیل قارداش زاده، رکورد دار جهانی  در زمینه ورزش های رزمی  که نام تبریز را در کتاب گینس ثبت کرده تجلیل کردند.

همچنین در ادامه گزارش حسابرسی شهرداری تبریز و سازمان های وابسته در صحن علنی شورا مورد بررسی قرار گرفت.

محمدباقر بهشتی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز در این خصوص گفت: سال قبل شورای شهر در حسابرسی تاکسیرانی وظایفی را تعیین کرده بود که هنوز انجام نشده و باید سازمان تاکسیرانی در این خصوص گزارش دهد.

غلامحسین مسعودی ریحان، خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز نیز بیان کرد: حسابرسی یکی از اقدامات ارزشمند شورای پنجم بود اما مسئول پیگیری آن مشخص نیست تا وظایف محول شده و تغییرات اعلام شده اصلاح شود.

وی ادامه داد: لازم است مسئولی برای پیگیری مصوبات حسابرسی ها تعیین و در صورت عدم رفع نواقصات از آنها توضیح خواسته شود.

فرج محمد قلی‌زاده، رئیس کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی نیز خاطرنشان کرد: در زمان بررسی گزارش حسابرسی سال ۹۶، وظایفی به شهرداری محول شد اما هیچ کدام از این وظایف رعایت نشده است.

وی افزود: پیشنهاد دارم شهرداری ملزم شود تا اطلاعات را در سامانه دولتی و مدیریت شهری قرار دهد همچنین باید تکالیفی که بر عهده مجموعه گذاشته شده بود، مشخص شود چراکه به دلیل رعایت نشدن این تکالیف، حسابرس نیز آنها را مد نظر خود قرار نداده است.

وی با بیان اینکه انگیزه‌ای در شهرداری برای چانه زنی با دارایی وجود ندارد، تاکید کرد: قانونا بعد از هر گزارش حسابرسی باید یک نسخه از آن را به وزارت کشور ارسال کنیم که من پیشنهاد می‌کنم تصویب شود تا یک رونوشت از این گزارش به سازمان بازرسی کل کشور  ارسال شود.

گزارش حسابرسی سال ۱۳۹۷ سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز به صورت مشروط تصویب شد و همچنین با تصویب اعضای شورای شهر مقرر شد یک رونوشت از گزارشات حسابرسی به سازمان بازرسی کشور ارسال شود.

در ادامه فرج محمد قلی‌زاده در تذکری قانونی گفت: تبریز جزو شهرهایی است که متولی ندارد و به دلیل وجود خیانت در خواص، عمده مردم بی تفاوت هستند و امروز شاهد استخدام نورچشمی هایی هستیم که هزینه های گزاف به بدنه شهرداری تحمیل می‌کنند.

وی افزود: نورچشمی ها وارد شهرداری می‌شوند و ماهانه ۱۲۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌شود و در واقع سالانه ۱۶۰۰ میلیارد تومان از سفره‌ی مردم‌ برای حقوق کارکنان پرداخت می‌شود.

قلیزاده اضافه کرد: این نور چشمی‌ها جذب شده و تحت عناوین مختلف به آنها حقوق داده می‌شود و با این رفتارها مردم را آزرده می‌کنیم چراکه نخبگان در کنج خانه ها گوشه نشین می‌شوند و توان ازدواج ندارد اما نور چشمی‌ها استخدام می‌شوند.

وی گفت: حراست و بازرسی شهرداری باید از این مجموعه حذف شود چرا که وقتی نمی‌توانند جلوی جذب نور چشمی‌ها را بگیرند، باید تغییر نام دهند؛ بطوریکه در روزهای پایانی دوره قبل شورا ۴۰۰ نفر به شهرداری تحمیل شد و اگر امروز از این کار جلوگیری نشود این تعداد به ۷۰۰ نفر و بیشتر خواهد رسید.

شهین باهر، شهردار تبریز نیز گفت: در شورای پنجم، افزایش نیرویی اتفاق نیفتاده است  و می‌توانیم آن را اثبات کنیم، حتی علاوه بر اینکه جذب نیرو اتفاق نیفتاده است، بلکه کاهش نیرو نیز داشت ایم.

وی تاکید کرد: با ارائه‌ی آمار و ارقام و مدرک می توانیم ثابت کنیم که جذب نیرو اتفاق نیفتاده است و اگر هم در جایی جذب نیرو اتفاق افتاده باشد با آن برخورد خواهد شد.

محرم محمدزاده نیز طی سخنانی گفت: آرزو می‌کنم در جامعه اعتماد از بین نرود، چرا که گناه کسانی که اعتماد مردم را از بین می‌برند، از آمریکا و اسرائیل بیشتر است و باید بالاخره روزی پس دهند لذا میزان رای مردم است نه ارقامی که دیگران اعلام می کنند.

وی ادامه داد: مردم به من لقب محرم عمی را داده اند و این گرفتنی نیست؛ من در میان مردم حرمت دارم و دوره قبل بیش از ۶۰ هزار رای داشتم که این برای من کافی است‌.

وی خاطرنشان کرد: این نظام متعلق به هیچ قشر خاصی نیست بلکه همه در این انقلاب و نظام سهیم ‌هستیم.

محمد حسن اسوتچی نیز اظهار کرد: شورای ششم شروع نشده اما ورود نیروی جدید بدون ضابطه در شهرداری شروع شده است.

وی با بیان اینکه استخدام بدون ضابطه‌ی نیرو باید قطع شود، افزود: افرادی که سال ها در شهرداری خدمت می‌کنند بلاتکلیف هستند اما افراد جدید وارد سیستم می‌شوند. 

دبیری، رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مصوبه‌ای برای ایجاد مرکز بازتوانی بیماران سکته مغزی تصویب شده است که در مصوبه شورا بیمارستان ذکر شده اما دانشگاه علوم پزشکی خواهان تبدیل به مرکز بازتوانی است..

وی اضافه کرد: شهرداری می‌تواند با توافق انجام‌شده و با اطلاع شورا زمینی را به این مرکز اختصاص دهد.

سونیا اندیش نیز گفت: اگر مصوبه شورا بیمارستان بوده باید بیمارستان باشد اما اگر مرکز بازتوانی باشد باید مجدد بررسی شود.

محمدقلی‌زاده متذکر شد: ۱۵ هزار متر زمین در خاوران متراژ بالایی است که باید احداثات انجام شده مشخص و براساس طرح زمین ارائه شود..

دبیری نیز افزود: شهرداری باید براساس طرح و تایید دانشگاه علوم پزشکی زمین در اختیار این مرکز قرار دهد.

در نهایت بر اساس تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر تبریز مقرر شد لایحه جدیدی پس از بررسی بیشتر در صحن شورا مطرح شود.

غلامحسین مسعودی ریحان، خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز نیز طی سخنانی گفت: باید در جهت ایجاد امکانات در شهر، از هر آورده‌ای که مطرح می‌شود حمایت و استقبال کنیم.

وی تاکید کرد: در شورای پنجم جزو نفراتی بودم که بیشترین سوال، تذکر تحقیق و تفحص را مطرح کرده ام اما بزرگترین مشکل شورای پنجم این بود که انعکاس خوبی از مسائل و موضوعات انجام نمی‌شد، اما عملکرد ما بسیار قابل دفاع بوده و من شهردار تبریز را فردی با اخلاق و با شخصیت دیده‌ام و علی‌رغم انتقاد ها سعی کرد همواره انتقاد پذیر باشد.

وی افزود: در جلسه آینده شهردار گزارشی از پرداخت بدهی های دوره قبل و اینکه چند درصد از فضای سبز تبریز گسترش یافته است را اعلام کند.

مسعودی ریحان اضافه کرد: همچنین گزارشی در مورد تصویب قوانین شفاف سازی که از اولین روز در این راستا تلاش کردیم ارائه شود.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: باید تعداد افراد جذب شده در دوره های چهارم و پنجم با یکدیگر مقایسه شود و با توجه به تورم موجود در کشور مقدار هزینه های جاری کاهش یافته، مشخص شود.

بهشتی نیز گفت: برای جلوگیری از ورود بی ضابطه افراد به بدنه شهرداری باید تبصره ۷  اصلاح و پرداخت ها براساس بودجه اسمی پرداخت شود.

وی اضافه کرد: در مورد ساماندهی بازار میوه و تره‌بار مصوبه‌ای وجود دارد که شهرداری مکلف است در هر منطقه نسبت به تاسیس بازارچه میوه و تره بار اقدام کرده و گزارش آن را به شورا ارائه کند.

فریدون بابایی اقدم نیز گفت: با توجه به اینکه قرار بود پروژه تقاطع ارتش در تیرماه تمام شود، اما طی بازدیدی که داشتیم، شاهد پیشرفت ۲۰ درصدی این پروژه بودیم لذا شهرداری باید پروژه های عمرانی را جمع بندی کند.

وی افزود: اعضای فعلی تجربیات چهار سال گذشته را به شورای اینده انتقال دهند و با توجه به اینکه ۸ نفر از اعضای شورای جدید تجربه مدیریت شهری ندارند، جلسات ارائه تجربه از روز های گذشته آغاز شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: بدنه کارشناسی خوبی در کمیسیون ها ایجاد شده که این کارشناسان باید نگهداری شده  و در شورای بعدی از تجربیات آنها استفاده کنند.

انتهای پیام
 

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...

تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌

 تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌
2024-02-24T08:28:10+03:30
کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی و تاریخ ایران به حفاری‌های غیرمجاز گسترده و جاده کشی بر بلندای بر روی تلِ قلعۀ پل فَسا انتقاد کرده است.

گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها

 گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها
2024-02-23T21:21:23+03:30
از روز گذشته، برخی کاندیداها در زنجان، اقدام به نصب بنرهای خود در نقاطی غیر از محل‌های تعیین‌شده برای تبلیغات، اقدام به نصب بنر و پوستر کردند که این کار گلا...

وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

 وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
2024-02-23T17:08:31+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده ...

۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:48:08+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند ‌در سطح استان ‌دستگیر شدند.

۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:34:58+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان از بازداشت هشت تروریست در ‌آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان خبر داد.

امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟

 امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اگر انتخابات خوب نبود و اثر نداشت چرا دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات گسترده مردم را در عرصه مشارکت در انتخابات منع می‌کند، پس معلوم ...

اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند

 اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح به سرنوشت روز‌مره ما ارتباط دارد، گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب با بصیرت و چشم باز بهتر...

عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌

 عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌
2024-02-23T14:08:18+03:30
آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شیراز برگزار شد.

امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس

 امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس
2024-02-23T14:08:18+03:30
امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال، اقتصاد قوی و رفع معضل بیکاری مطالبه اصلی کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس است.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد

 فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است گفت: ملاک عمل آگهی صادره از فرماندار...

مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد

 مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اقتصاد ایران به خاطر فشار ناشی از تحریم‌ها با مشکل جهش ارزی مواجه است و باید ساز و کاری ایجاد شو...

جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند

 جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند
2024-02-23T13:41:39+03:30
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت در انتخابات اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند

 سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند
2024-02-23T13:41:39+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می...

دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد

 دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد
2024-02-23T13:14:36+03:30
دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی ...

وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌

 وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌
2024-02-23T13:14:36+03:30
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست دولت برون رفت از رکود تورمی حاکم بر دهه ۹۰ کشور است، گفت: به مرحله جدیدی از رشد تولید ناخالص داخلی کشور وارد شده‌ایم.

حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند

 حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند
2024-02-23T13:01:24+03:30
شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران آماده برپایی جشن های نیمه شعبان است و دستگاه های استان با همکاری و هماهنگی های لازم آماده میزبانی از زائران و مسافران نیمه شع...

سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

 سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم
2024-02-23T13:01:24+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.

آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌

 آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌
2024-02-23T12:21:30+03:30
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خو...

خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم

 خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم
2024-02-23T09:28:09+03:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با روزآمد شدن در حال حراست از گذشته افتخارآمیز خود است و باور داریم که وعده نصرت‌الهی بی‌شک محقق خواهد شد.

علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند

 علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند
2024-02-23T09:28:08+03:30
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست، مشکلات معیشتی را می‌بینیم و مردم را درک می‌کنیم اما این مس...

روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا

 روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا
2024-02-23T08:48:01+03:30
در نخستین روز فعالیت‌های انتخاباتی دوزادهمین مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست کامل کاندیداها شاهد حضور قابل توجه بانوان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی اصفهان هس...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)