میرنیوز

لزوم مقابله با حاشیه نشینی/ تصرف زمین‌های دولتی مشکل بزرگ کرمان

لزوم مقابله با حاشیه نشینی/ تصرف زمین‌های دولتی مشکل بزرگ کرمان 2021-06-21T13:45:05+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست شورای عالی مدیران شهرداری با رئیس‌کل دادگستری استان کرمان، بر تعامل مطلوب شهرداری کرمان با دادگستری استان در این دوره از مدیریت شهری تأکید شد.

شهردار کرمان ضمن تبریک و گرامی‌داشت فرارسیدن هفتۀ قوه قضائیه، گفت: مشارکت خوب مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر که به‌رغم همۀ مشکلات و کمبودها حضور پیدا کردند، مایه دلگرمی است و مردم نشان دادند راه حل مشکلات را در خود کشور جست‌وجو می‌کنند و از مسئولان انتظار برطرف کردن مشکلات را دارند.

سیدمهران عالم‌زاده، ضمن تبریک انتخاب سیدابراهیم رئیسی، به‌عنوان رئیس‌جمهور، بیان کرد: امیدوارم همان‌طور که ایشان مبارزه با فساد را از قوه قضائیه آغاز کرد، در کل قوا این اتفاق بیفتد و مقابلۀ جدی با فقر، بی‌عدالتی و فساد که مطالبه جدی مردم است، محقق شود

وی ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای هفتم تیر به‌ویژه شهید بهشتی (ره)، از حمایت و همکاری همه‌جانبۀ دادگستری استان و دادستانی شهرستان کرمان تشکر کرد و افزود: اگر حمایت دستگاه قضا نباشد، موضوعات قضائی مرتبط با شهرداری بی‌نتیجه می‌ماند و نمی‌توانیم آن‌طور که شایسته است شهر را اداره کنیم‌.

شهردار کرمان ادامه داد: برقراری نظم و انضباط عمومی و اِعمال قانون در موضوعات مختلف شهری نیازمند همکاری دستگاه قضاست که خوشبختانه در این دوره از حمایت و همراهی همه‌جانبۀ دستگاه قضا برخوردار بودیم.

عالم‌زاده بیان کرد: در ماه‌های باقی‌مانده از این دورۀ مدیریت شهری نیز تمام تلاش خود را در خدمت‌رسانی به شهروندان خواهیم داشت و در این راه نیازمند تداوم همکاری دستگاه قضائی استان هستیم.

وی خطاب به رئیس‌کل دادگستری استان کرمان، بیان کرد: امیدوارم همچنان منشأ خدمت برای استان باشید و از تجارب مدیریتی شما در جایگاه‌های مختلف به نحو احسن استفاده شود.

با قوه قضائیه مقتدر امنیت برقرار می‌شود

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان نیز در این نشست ضمن تشکر از شهردار و معاونان وی، قوۀ قضائیه را رکن مهم حاکمیت دانست و افزود: اگر قوه قضائیه مقتدر باشد، امنیت برقرار می‌شود و اعتماد عمومی ارتقا می‌یابد و همۀ ارگان‌ها باید در این زمینه مشارکت کنند.

یدالله موحد، هفتۀ قوه قضائیه را فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد و خدمات قوه قضائیه با هدف بالا بردن اعتماد عمومی دانست و یادآور شد: دادرسی الکترونیکی، راه‌اندازی سامانۀ ثنا و الکترونیکی شدن خدمات قوه قضائیه موجب افزایش شفاف‌سازی و تسریع در خدمت‌رسانی به مردم شده و به این ترتیب ارسال ابلاغیه به درِ منازل حذف شده و این قبیل اطلاعات مستقیماً به خود اشخاص فرستاده می‌شود تا شأن و آبروی آن‌ها حفظ شود.

وی با تأکید بر ضرورت اطلاع شهروندان از خدمات قوه قضائیه، اظهار کرد: اجرای طرح کاداستر که توسط قوه قضائیه به مرحلۀ نهایی رسیده و خدمات آن شامل شهرداری، اداره‌کل راه و شهرسازی، اداره‌کل منابع طبیعی و همۀ شهروندان می‌شود، نقش مهمی در ثبت مالکیت دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه اگر قانون قربانی شود، جامعه دچار از هم‌گسیختگی خواهد شد، حاشیه‌نشینی را محصول عدم اجرای قانون در کشور و مصلحت‌اندیشی‌های خلاف قانون دانست و تصریح کرد: حاشیه‌نشینی یک مسئله حاکمیتی است و شهرداری و دادگستری، به‌تنهایی نمی‌توانند این معضل را برطرف کنند.

موحد افزود: حدود و اختیارات و وظایف نهادهای مختلف در زمینۀ مقابله با حاشیه‌نشینی تعریف شده و هر ارگانی باید به وظیفۀ خود در این رابطه عمل کند؛ چراکه اگر تعامل و همکاری جدی نباشد، مشکلی حل نخواهد شد.

وی ادامه داد: لازم است برای مشکل اسکان افراد ساکن در حاشیۀ شهر نیز چاره‌اندیشی شود.

رئیس‌کل دادگستری استان اظهار کرد: قانون‌گذار، اختیاراتی به شهرداری داده، اما به‌دلیل عدم هماهنگی سایر دستگاه‌های حاکمیتی و نبود منابع مالی کافی برای مقابله با حاشیه‌نشینی، شهرداری نمی‌تواند از این اختیارات به‌درستی استفاده کند.

موحد یادآور شد: قوۀ قضائیه با تمام اختیارات قانونی خود آمادگی دارد در زمینۀ مقابله با حاشیه‌نشینی ورود کند.

وی بیان کرد: از شهردار و مجموعۀ شهرداری به‌دلیل همراهی با دستگاه قضا استان و تعامل مثبت و سازنده در جهت پیشبرد اهداف تشکر می‌کنم.

تصرف زمین‌های دولتی، مشکل بزرگ شهرداری

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه خلاء قانونی و ناآگاهی شهروندان و برخی مدیران باعث مشکلاتی برای شهرداری می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از این مسائل، تصرف زمین‌های دولتی است که شهرداری وظیفۀ صیانت و نگهداری از آن‌ها را بر عهده دارد.

رامین امیرمداح افزود: مشکل بزرگ ما در زمینۀ تصرف زمین‌های دولتی در مناطقی ازجمله «الله‌آباد»، «شهرک صنعتی» و «شرف‌آباد» است که عده‌ای شبانه به دیوارکشی و تصرف زمین‌ها اقدام می‌کنند و لازم است نیروی انتظامی در این خصوص جدی‌تر برخورد کند.

وی با اشاره به زمان‌بر بودن طی مراحل قانونی مقابله با متخلفان و اینکه تا وقتی این مراحل انجام شود، آن‌ها به ساخت‌وساز در این زمین‌ها نیز اقدام می‌کنند، افزود: تصرف غیرقانونی زمین‌ها مشکلات زیادی را برای شهرداری ایجاد می‌کند، متخلفان با اِشراف به قانون، به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که مقابله با آن‌ها را دشوار می‌کند و از طرفی شهرداری باید در این خصوص جواب‌گو باشد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، سد معبر، رفع مزاحمت‌های شهری و برخورد با تخلیۀ غیرمجاز خاک‌ونخاله در اطراف شهر را از دیگر مواردی دانست که شهرداری برای اقدام نیازمند تعامل دستگاه قضاست و افزود: همکاران ما به‌صورت شبانه‌روزی پیگیر برخورد با تخلیۀ غیرمجاز خاک و نخاله در اطراف شهر هستند، اما قدرت برخورد قانونی ندارند و فقط می‌توانند تذکر دهند؛ حتی امکان توقیف خودروی متخلف را ندارند.

امیرمداح ادامه داد: این در حالی است که شهرداری همواره متهم است که چرا جلوی تخلیۀ غیرمجاز خاک‌ونخاله را در اطراف شهر نمی‌گیرد.

وی یادآور شد: اگر سازِکاری اندیشیده شود که قدرت اِعمال قانون به نیروهای شهرداری که موظف به مقابله با تخلفاتی ازجمله تخلیۀ غیرمجاز خاک‌ونخاله هستند، داده شود، جلوی بسیاری از تخلفات سطح شهر گرفته خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان نیز در این نشست، ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه، گفت: از همکاری‌ها و حمایت‌های قضائی دادگستری استان از مجموعۀ شهرداری تشکر می‌کنم و امیدوارم این همکاری ادامه داشته باشد.

رضا دادگرپور بیان کرد: در راستای مطالبۀ عمومی و درخواست رئیس‌کل دادگستری و دادستان عمومی درخصوص اجرای راستگرد در تقاطع غیرهم‌سطح «ایثار»، تاکنون چندین جلسه برگزار شده و در حال پیگیری و اقدام در این رابطه هستیم.

تلاش برای ساماندهی و رفع آسیب‌های اجتماعی حاشیۀ شهر

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان نیز در این نشست، ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن هفتۀ قوه قضائیه، بیان کرد: سال گذشته در قالب تفاهم‌نامه‌ای میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، در خصوص پیشگیری، اطلاع‌رسانی و توانمندسازی در زمینۀ موضوعات مختلف هدف‌گذاری شد.

محمد جهانشاهی افزود: یکی از این اهداف، ساماندهی و رفع آسیب‌های اجتماعی حاشیۀ شهر بود و به این منظور، شهرک صنعتی برای نمونه انتخاب شد که اقدامات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری متعددی ازجمله تشکیل شورای اجتماعی محله، تغییر نام شهرک، توسعۀ فضاهای ورزشی و فرهنگی انجام شد که تجربۀ موفقی بود و امیدواریم شاهد ادامۀ این روند باشیم.

معاون منابع انسانی دادگستری استان و رئیس ستاد گرامی‌داشت هفتۀ قوه قضائیه نیز در این نشست با اشاره به تعامل خوب و صمیمانۀ معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با شهرداری کرمان، خاطرنشان کرد: خوشحالیم که جناب شهردار با صبغۀ فرهنگی و تجربه‌ای که در این موضوعات داشتند، زمینۀ این همکاری را تسهیل کردند و با امضای تفاهم‌نامه میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، فعالیت‌های چشم‌گیری در این دوره انجام شد.

محمدباقر اسلامی بیان کرد: هفتۀ قوه قضائیه، محدود به دادگستری نیست؛ همان‌طور که شهید بهشتی (ره) متعلق به همۀ مردم و شخصیت تأثیرگذاری در نظام بودند و شهدای هفتم تیر نیز برآمده از مردم بودند؛ بنابراین، هفتۀ قوه قضائیه متعلق به همۀ ارگان‌های دولتی است و همه باید در این خصوص همکاری داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه مقرر شد شهرداری در زمینۀ فضاسازی و در اختیار گذاشتن تابلوهای شهری به‌مناسبت هفتۀ قوه قضائیه با دادگستری استان همکاری کند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...

تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌

 تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌
2024-02-24T08:28:10+03:30
کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی و تاریخ ایران به حفاری‌های غیرمجاز گسترده و جاده کشی بر بلندای بر روی تلِ قلعۀ پل فَسا انتقاد کرده است.

گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها

 گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها
2024-02-23T21:21:23+03:30
از روز گذشته، برخی کاندیداها در زنجان، اقدام به نصب بنرهای خود در نقاطی غیر از محل‌های تعیین‌شده برای تبلیغات، اقدام به نصب بنر و پوستر کردند که این کار گلا...

وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

 وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
2024-02-23T17:08:31+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده ...

۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:48:08+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند ‌در سطح استان ‌دستگیر شدند.

۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:34:58+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان از بازداشت هشت تروریست در ‌آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان خبر داد.

امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟

 امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اگر انتخابات خوب نبود و اثر نداشت چرا دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات گسترده مردم را در عرصه مشارکت در انتخابات منع می‌کند، پس معلوم ...

اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند

 اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح به سرنوشت روز‌مره ما ارتباط دارد، گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب با بصیرت و چشم باز بهتر...

عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌

 عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌
2024-02-23T14:08:18+03:30
آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شیراز برگزار شد.

امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس

 امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس
2024-02-23T14:08:18+03:30
امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال، اقتصاد قوی و رفع معضل بیکاری مطالبه اصلی کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس است.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد

 فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است گفت: ملاک عمل آگهی صادره از فرماندار...

مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد

 مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اقتصاد ایران به خاطر فشار ناشی از تحریم‌ها با مشکل جهش ارزی مواجه است و باید ساز و کاری ایجاد شو...

جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند

 جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند
2024-02-23T13:41:39+03:30
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت در انتخابات اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند

 سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند
2024-02-23T13:41:39+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می...

دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد

 دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد
2024-02-23T13:14:36+03:30
دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی ...

وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌

 وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌
2024-02-23T13:14:36+03:30
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست دولت برون رفت از رکود تورمی حاکم بر دهه ۹۰ کشور است، گفت: به مرحله جدیدی از رشد تولید ناخالص داخلی کشور وارد شده‌ایم.

حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند

 حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند
2024-02-23T13:01:24+03:30
شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران آماده برپایی جشن های نیمه شعبان است و دستگاه های استان با همکاری و هماهنگی های لازم آماده میزبانی از زائران و مسافران نیمه شع...

سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

 سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم
2024-02-23T13:01:24+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.

آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌

 آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌
2024-02-23T12:21:30+03:30
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خو...

خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم

 خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم
2024-02-23T09:28:09+03:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با روزآمد شدن در حال حراست از گذشته افتخارآمیز خود است و باور داریم که وعده نصرت‌الهی بی‌شک محقق خواهد شد.

علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند

 علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند
2024-02-23T09:28:08+03:30
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست، مشکلات معیشتی را می‌بینیم و مردم را درک می‌کنیم اما این مس...

روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا

 روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا
2024-02-23T08:48:01+03:30
در نخستین روز فعالیت‌های انتخاباتی دوزادهمین مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست کامل کاندیداها شاهد حضور قابل توجه بانوان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی اصفهان هس...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)