میرنیوز

محورهای مهم سخنان مراجع تقلید/ کدام نامزدهای ریاست جمهوری در شهرستان‌ها رأی دادند؟

محورهای مهم سخنان مراجع تقلید/ کدام نامزدهای ریاست جمهوری در شهرستان‌ها رأی دادند؟ 2021-06-18T14:18:25+04:30

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: ایران اسلامی امروز صحنه خلق حماسه‌ای دیگر از ملت همیشه درصحنه کشورمان بود، مردمی که آمدند تا به‌فرمان مقتدایشان لبیک بگویند و با حضور در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب فرد اصلح و ساختن فردایی بهتر در ایران اسلامی مشارکت کنند.

مردم ایران امروز نیز با لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب برای تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا به جهانیان ثابت کنند که در مسیر ایستادگی‌شان ثابت‌قدم هستند. انتخابات امسال از آنجایی حائز اهمیت است که چشم تمام جهان به حضور گسترده مردم دوخته‌شده حضوری که سرنوشت‌ساز است.

محورهای مهم سخنان مراجع تقلید/کدام نامزدها در استان‌ها رأی دادند؟

و اما در کنار حضور مردم مشارکت مسئولان در انتخابات نیز چشمگیر بود به‌طوری‌که چهره‌ها از همان ساعات ابتدایی در شعب اخذ رأی حضور یافته و رأی خود را به صندوق انداختند.

از نامزدهای حاضر در صحنه انتخابات ریاست جمهوری سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محسن رضایی در شهرستان ها رای خود را به صندوق انداختند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، در همان دقایق ابتدایی اخذ رای برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا وارد شعبه ۵۶۳ مشهد واقع در حرم مطهر رضوی شد.

«محسن رضایی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هم با حضور در شهر ری صبح جمعه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) رای خود را به صندوق انداخت.

از دیگر داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری علی لاریجانی بود که در مازندران پای صندوق رفت.

مراجع تقلید قم نیز در همان ساعات ابتدایی رای گیری در انتخابات مشارکت کرده و خطاب به مردم توصیه هایی را مطرح کردند.


توصیه های علما و مراجع تقلید پای صندوق های رای


آیت الله نوری همدانی: لزوم حضور همگانی در میدان انتخابات لزوم حضور همگانی در میدان انتخابات

محورهای مهم سخنان مراجع تقلید/کدام نامزدها در استان‌ها رأی دادند؟

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، صبح جمعه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در قم شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

مرجع تقلید شیعیان گفت: این انتخابات پروبال نظام و بازوی نظام است؛ از این جهت واجب است برای حفظ نظام، این پروبال و این بازو مورد توجه و تقویت قرار گیرد و همه مردم و همه ما، پیر و جوان و زن و مرد موظفیم در صحنه باشیم و در انتخابات شرکت کنیم.

این مراجع تقلید عنوان کرد: تنها مملکتی که مملکت امام زمان است مملکت ایران است، مملکت ما این افتخار را دارد که بر اساس فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت کارها و حرکات خود را تنظیم می‌کند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن و فرمایشات امام صادق (ع) افزود: باید تلاش کنیم که تفرقه و اختلافی بینمان نباشد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه شرعا و عقلا شرکت در انتخابات برای همه افراد لازمه است بیان کرد: عقلا چون مربوط به سرنوشت ماست و نباید بی تفاوت بود و شرعا هم طبق سخنان امام (ره) حفظ نظام از اوجب واجبات و حفظ نظام اسلامی مهم است، انتخابات هم پر و بال نظام و بازوی انقلاب است و همه مردم از پیر و جوان باید در آن سهیم باشند.

این مرجع تقلید ادامه داد: باید بدانیم که کنار کشیدن کاری از پیش نمی‌برد، باید در میدان باشیم تا خدمت کنیم.


آیت الله سبحانی: مشارکت مردم در انتخابات حاکی از علاقه مندی به نظام است

محورهای مهم سخنان مراجع تقلید/کدام نامزدها در استان‌ها رأی دادند؟

آیت الله جعفر سبحانی، صبح جمعه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در قم شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

آیت الله سبحانی گفت: نظام ما نظام جمهوری اسلامی است، حفظ نظام اسلامی پایه‌هایی دارد و یکی از پایه‌های آن، همین مشارکت مردم در انتخابات است که حاکی از علاقه مندی به این نظام و پایداری این نظام می‌باشد.


آیت الله علوی گرگانی: انتخابات روز سرنوشت ساز ملت ایران است

محورهای مهم سخنان مراجع تقلید/کدام نامزدها در استان‌ها رأی دادند؟

آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید، صبح جمعه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در قم شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

مرجع تقلید شیعیان گفت: انتخابات روز سرنوشت‌ساز ملت ایران است. انتظار ما در چنین روزی این است که عزیزان ما به وظایف خود از جمله رأی دادن برای ریاست جمهوری عمل کنند و در انتخابات شرکت کنند و حتماً رأی خود را در صندوق‌ها بیاندازند.

آیت الله علوی گرگانی افزود: به دنبال این باشید که شخص شایسته و فهمیده‌ای را انتخاب کنید تا سرنوشت مملکت به دست کسانی داده شود که از هر جهتی لیاقت داشته باشند؛ هم از جهت دلسوزی و مهربانی نسبت به مردم و هم توانایی انجام وظایف خود را داشته باشند.

وی ادامه داد: تقاضای ما از مردم این است که در این روز، سرنوشت خود را به سرانجام برسانید و رأی خود را به صندوق اندازید و امیدوارم خداوند لطف خود را به مردم ایران مرحمت فرماید.


آیت الله مکارم شیرازی مطرح کرد؛ ناکامی دشمنان با حضور باشکوه مردم

محورهای مهم سخنان مراجع تقلید/ کدام نامزدهای ریاست جمهوری در شهرستان‌ها رأی دادند؟

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، صبح جمعه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در قم شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

مرجع تقلید شیعیان گفت: همه مردم باید در انتخابات حضور پیدا کنند و به دور از سلایق و جناح‌بندی‌ها به افراد اصلح را بدهند.

وی حضور باشکوه در انتخابات را سبب توانمندی و قدرت کشور خواند و بیان کرد: هرچه حضور در انتخابات باشکوه باشد دشمنان نیز در انجام توطئه‌ها و خواسته‌های خود ناکام می‌مانند.

آیت الله مکارم افزود: مردم هر سلایقی دارند در انتخابات شرکت کرده تا این انتخابات هر چه پرشورتر برگزار شود.

این مرجع تقلید ادامه داد: مردم باید به دور از سلایق و جناح‌بندی به افراد اصلح رأی داده و با حضور خود قدرت و توانمندی ملت ایران را به منصه ظهور رسانده و موجبات شکست توطئه دشمنان علیه کشور و ملت را فراهم آورند.


آیت الله اعرافی: حضور حداکثری باعث سربلندی مردم در آزمون انتخابات می شود

محورهای مهم سخنان مراجع تقلید/کدام نامزدها در استان‌ها رأی دادند؟

آیت الله علیرضا اعرافی از فقهای شورای نگهبان، صبح جمعه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در قم شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

آیت الله اعرافی گفت: امیدواریم انشاالله به رغم همه مشکلاتی که ملت عزیز ما دارند و به رغم شرایط کرونایی، ملت ما در این آزمون مانند گذشته سر بلند بیرون بیایند و یک حماسه بزرگ را رقم بزنند و امروز انشاالله به یک جشن بزرگ در دهه کرامت مبدل شود.


آیت الله حسینی بوشهری: انتخابات را صحنه جهاد مقدس بدانید

محورهای مهم سخنان مراجع تقلید/کدام نامزدها در استان‌ها رأی دادند؟

آیت الله حسینی بوشهری صبح جمعه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در قم شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر نمی‌خواهیم دشمن شادمان شود، امروز اینجا را صحنه جهاد مقدس بدانید و تک تک شما مرد و زن، پیر و جوان با همه شرایط سختی که دارید با تمام وجود با شما همدردی می‌کنیم و در این صحنه حضور به هم رسانید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: انتخابات صحنه جهاد مقدس در برابر دشمن است و مردم با حضور حداکثری در این حماسه خاری بر چشم دشمنان باشند.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: حضور همراه با مسئولیت و تعهد در پای صندوق‌های رأی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها و انتخابات مجلس خبرگان توسط مردم را تبریک می‌گویم.

وی گفت: امروز ما در یک جبهه بزرگ قرار داریم جبهه‌ای در مقابل تمام در صفوف دشمنان، اگر آن روز احساس می‌کردیم که در دفاع مقدس جانانه شرکت می‌کنیم و از نثار جانمان دریغ نمی‌کردیم؛ امروز هم اینجا جبهه جهاد است جهاد رویاروی با دشمنان.


اظهارات داوطلبان و نامزدهای ریاست جمهوری پای صندوق رای


قاضی زاده هاشمی در مشهد: امیدوارم سختی های مردم به پایان برسد / مشارکت چشمگیر است

محورهای مهم سخنان مراجع تقلید/کدام نامزدها در استان‌ها رأی دادند؟

وی در رابطه با برنامه‌های خود در صورت انتخاب، اظهار کرد: ۲۱۳ پروژه تعریف کردیم که هدف آنها کاهش تورم، بهبود وضعیت معیشت و رفع مشکلات است.

این نامزد ریاست جمهوری اضافه کرد: مذاکرات تصمیم نظام است و آن را به نتیجه می‌رسانیم، نتیجه‌ای که حقوق مردم در برجام را احیا کند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به تأخیر در آغاز رأی‌گیری، گفت: مردم گله‌مند بودند که با تأخیر فرایند رأی‌گیری آغاز شده است، درست نیست که مردم زیر آفتاب بمانند و صف‌ها طولانی ایجاد شود.

وی بیان کرد: امیدوارم وزارت کشور با سرعت و دقت کارش را به موقع انجام دهد که مردم اذیت نشوند، سلامت مردم خیلی مهم هست، با این شور و هیجانی که به وجود آمده و مردم از صبح آمدند، امیدواریم شاهد مشارکت قوی باشیم.

وی متذکر شد: اینکه کار دچار اختلالات فنی بشود، قابل پذیرش نیست، امیدواریم شاهد مشارکت بالای مردم باشیم و به انتخاب رئیس جمهوری کارآمد با پشتوانه بالا منجر شود؛ رئیس جمهوری که پشتوانه مردمی با رأی بالا داشته باشد، اقتدار بیشتری برای پیش‌برد برنامه‌های دولت خواهد داشت و لازم است مردم با رأی بالا از رئیس جمهور آتی حمایت کنند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: امر رأی دادن انجام یک واجب شرعی است و این واجب شرعی را چه جایی بهتر از حرم می‌توان انجام داد؛ ان‌شاءالله این رای‌های مقدس سبب شود دولت خوب و کارآمدی بشود که به سختی‌های زندگی مردم پایان دهد و باری از دوش مردم بردارد.


در جمع خبرنگاران؛ رضایی از افرادی که با صندوق رای قهر کردند دعوت به مشارکت کرد

محورهای مهم سخنان مراجع تقلید/کدام نامزدها در استان‌ها رأی دادند؟

محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از انداختن رأی خود در صندوق انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جوانگرایی از خود دولت باید آغاز شود.

وی افزود: دولت «اقدام و تحو ل» یک دولت جوان انقلابی است و قریب ۵۰ الی ۶۰ درصد اعضا کابینه را جوانان تشکیل می‌دهند و نیز در زمینه اشتغال جوانان برنامه‌های متعددی داریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ملت شریف ایران، ملت امام حسین (ع)، از همه کسانی که تصمیم گرفتند، رأی بدهند، تشکر کرد و خطاب به کسانی که با صندوق‌های رأی قهر کردند، گفت: شما حق دارید اما ملت بزرگوار ایران، مسئولیت ما در شرایط کنونی بسیار مهم است، من از شما تقاضا می‌کنم بیایید رأی بدهید و به شما قول می‌دهم ما به فضل پروردگار متعال، اقتصاد و معیشت شما را حل خواهیم کرد.

وی از همه مردم تقاضا کرد، پای صندوق‌های رأی بیایند و اضافه کرد: شما با حضورتان در صحنه انتخابات به خودتان رأی می‌دهید، به آینده خودتان و فرزندانتان رأی می‌دهید و این نقش بسیار مؤثری در ساختن این کشور دارد، همان طوری که قول دادم، قول من سربازی است، قول من از جنس سلیمانی‌ها، مهدی باکری‌ها است، قول ما این است که به تمام حرف‌هایی که زدم مو به مو عمل می‌کنم، مطمئن باشید من بیشتر از آن عمل خواهم کرد و کمتر عمل نمی‌کنم.


لاریجانی پس از شرکت در انتخابات: انتخابات یک سرمایه ملی است / همه باید به مصلحت کشور فکر کنیم

محورهای مهم سخنان مراجع تقلید/کدام نامزدها در استان‌ها رأی دادند؟

علی لاریجانی صبح امروز با حضور در استانداری مازندران رأی خود را به صندوق انداخت و پس از آن در گفتگو با خبرنگاران با تقدیر از تلاش‌های دست اندرکاران، وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و مسئولان اجرایی و نظارت انتخابات برای برپایی انتخابات سالم اظهار داشت: باید برای حضور باشکوه مردم در انتخابات تلاش کرد.

وی در مورد عدم احراز صلاحیت خود برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انتخابات سرمایه ملی در کشور است، افزود: به خاطر مصالح ملی کشور، هرکسی باید به موضوع و مسئله ملی فکر کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا دلایل عدم احراز صلاحیت به شما اعلام شده است، با بیان اینکه دلیل عدم احراز به من اعلام نشد، افزود: فعلاً به من نگفته اند و شاید بعداً آن را اعلام کنند.

لاریجانی با اظهار اینکه سال ۷۸ قانونی برای رسیدگی به شکایت مصوب شد، گفت: اکنون این مسئله عدم اعلام صلاحیت، مسئله امروز نیست و باید همه تلاش را برای حضور و مشارکت مردم بگذاریم.

وی با عنوان اینکه حضور مردم در انتخابات باید محقق شود، درباره عملکرد دولت‌ها و حکومت گفت: مسئله خدمات دولت‌ها بی تأثیر نیست و بخش‌های مختلف می‌توانند در مشارکت تأثیر داشته باشند از این رو رسانه‌ها می‌توانند نقش ایجابی در گفتن حقایق و نگاه مثبت و سازنده داشته باشند.


فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای شهر و روستا و دو میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (جمعه) با دستور وزیر کشور در حدود ۶۷ هزار شعبه شهری و ۷۵ هزار شعبه روستایی آغاز شد. با آغاز فرآیند رأی‌گیری در سراسر کشور شورونشاط انتخابات به اوج خود رسیده و دست‌اندرکاران انتخابات برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این رویداد مهم تاریخی تلاش می‌کنند.

حدود ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر رأی واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ۲۸ خردادماه هستند. استان‌های تهران، خراسان رضوی، خوزستان، اصفهان، فارس و آذربایجان شرقی بیشترین تعداد جمعیت واجدین شرایط رأی دادن را دارا هستند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)