میرنیوز

۲۸ خردادماه مطلع خورشید دموکراسی و مردم‌سالاری است

۲۸ خردادماه مطلع خورشید دموکراسی و مردم‌سالاری است 2021-06-17T11:21:37+04:30

در این بیانیه که یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری ایسنا ارسال شده آمده است:

امروز ۱۴۰۰ است، امروز هجدهمین روز از تجلی انوار ربانیت در کالبد انسانی است که می‌خواهد اختیارش را به ورطه عمل کشانیده و دست به انتخابی مهم بزند، این انسان امروز هجده ساله است و عنفوان جوانی‌اش را در عصری نو به سر می‌برد، در قرنی که با انتخاب او آغاز می‌شود در عهدی که با نفس مسیحایی‌اش خاک این سرزمین دوباره جوانه خواهد زد و با نغمه داوودی وی شور خواهد گرفت و با ایمان محمدی‌اش عطرآگین خواهد گردید و با دستان علوی‌اش بنیان ظلم در جهان کنده خواهد شد و با همّت او در یاری مهدی صاحب زمان (عج)، جهان غرق در سپیدی صلح می‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جوان امروز هجده ساله است و این زمان انتخاب‌هاست، انتخاب های مستدل، مطمئن، موثر، جاری و آینده ساز...

۲۸ خرداد ماه مطلع خورشید دموکراسی و مردم‌سالاری است و تابستان، بهارِ دولتی ‌است که به خواست مردمان این خاک شاخه می‌گستراند تا میهن را ثمر دهد.

این عصر، عصریست که کوه و بنای عظیم این کشور فقط با انگشتان جوهری ما حرکت می‌کند، امروز "حرکت جوهری" در ایران اینگونه است.

این بیانیه می‌افزاید: آری... اینجا ایران است، این صدای رای اولی هاست، سخن ما را از ژرفای قلب های بُرنایمان می‌شنوید، ما حاضر می‌شویم و قدم به قدم تا صندوق‌های رای می‌آییم تا کسی را برگزینیم که گنج استعدادهای درونی جوانان را دریابد و به دریای ظرفیت‌های داخلی باور داشته باشد و با نیروی مدیریت آن را مواج کند، آن کسی را انتخاب می‌کنیم که حاج قاسم‌های زمانه را بشناسد، ما تا صندوق‌های رای می‌آییم تا قلم به دست گیریم و قسم بخوریم، به آنچه که روی برگه‌های رای می‌نویسیم، تا با حضور زمینه ظهور بسازیم.

ما با برگه رای خود نشان خواهیم داد که دیوارهای امنیت‌ساز ما کاغذین است، کاغذهایی که به هیچ آتشی نسوزد و به هیچ نیرویی گسسته نشود و به هیچ طوفانی به در نرود؛ این دیوار های امنیت ساز، کاغذ های رای ماست که امنیت پولادین ما را می‌سازد.

امروز دیگر چشمان ما با عینک توحید اسلامی خیر و شر را تمییز می‌دهد و درون ظلمانی باطل را می‌شناسد و شامه‌مان رایحه ی خوش حق را از فرسنگ ها فاصله تشخیص می‌دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حال که عقلانیت ما به تکامل رسیده و بعنوان یک حقیقت برتر و متعالی در روح ما جلوه می‌کند، خوب می‌داند که با عدم رای دادن، مشروعیت نظام اسلامی از آن سلب نخواهد شد و رای دادن فقط احقاق حقی‌ست که برای ما قائل شده‌اند تا خود آینده کشورمان را انتخاب کنیم، چرا که ما مختاریم که در پیشرو بودنمان واقف یا سائر باشیم، پس ما همیشه این حق را داریم که جامعه آرمانی خود را، خود بسازیم و در خیابان‌های مدینه فاضله ای که خود ساخته ایم گام برداریم.

رای اولی‌های شهرستان ساوه در این بیانیه تصریح کردند: پس اگر رای را در صندوق می‌اندازیم، از رئیس جمهور منتخب خود می‌خواهیم تا در شنیدن دغدغه‌های آینده سازان این مرز و بوم گوشی شنوا و در دیدن توانمندی‌های آنها چشمی بینا و در حل مشکلات‌شان و در پالایش و پرورش استعدادهایشان علمی توام با عمل داشته باشد. ما او را برای موفقیت در امور کشورداری توصیه به تقوای الهی، توسل به صاحب‌عصر و گسترش دادن و تخصص لازم و البته توصیه به سعه صدر می‌کنیم چرا که بنا بر قول امیرمومنان علی (ع): آلَةُ الرِّیَاسَةِ سَعَةُ الصَّدْرِ، : ابزار ریاست [و مدیریت] وسعت نظر [و قدرت تحمل سختی‌ها] است.

ما رای اولی‌ها امید داریم که امید مان پایدار بماند و همه مردمان و مسئولان این مرز و بوم عهود زندگی‌شان در هر زمان و هر مکان پر از شکوه توحیدی گردد و راه‌شان برای حصول کمالات هر روز هموار تر شود.

به گزارش ایسنا در آستانه فرا رسیدن انتخابات 28 خرادماه جمعی از اصحاب فرهنگ وهنر ساوه نیز برای مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 بیانیه صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: ملت قهرمان ایران در آستانه خلق حماسه‌ای شکوهمند هستند تا عظمت و اقتدار نظام مقدس و صلابت کشور سرافراز ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند. انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرو روستا فرصتی مغتنم برای ماست تا با حضور آگاهانه خویش ضمن تعیین سرنوشت آینده کشور در مسیری که با ایثار و جانفشانی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای عزیز برای عزت و استقلال و سربلندی میهن اسلامی ایران با افتخار و عزت به پیش می‌رود ثابت قدم باشیم.

در این برهه حساس کنونی که تزریق یأس و ناامیدی و دامن زدن به تفرقه بین امت واحده  مسلمان و رواج بی انگیزگی و نارضایتی از نظام در اولویت برنامه‌های دشمنان ملت ایران قرار دارد. بر ماست که با حضور حداکثری و مشارکت گسترده در انتخابات این نقشه شوم و توطئه بزرگ را خنثی کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: ما اصحاب فرهنگ و هنر همچون گذشته با تأسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای همگام با آحاد ملت شریف و فهیم ایران با شرکت در انتخابات بار دیگر با آرمان‌های بلند حضرت امام(ره) و شهیدان عهد و پیمان می بندیم که در روز 28 خرداد دوشادوش ملت بصیر و فهیم ایران حماسه ی ماندگار دیگری را خلق کنیم و برگی زرین بر تارک ایران اسلامی همیشه سربلند بنشانیم، باشد که قلب صاحب الزمان(عج) خشنود شود.

در بیانیه دیگری که توسط جمعی از هنرمندان میراث فرهنگی و گردشگری صنایع دستی شهرستان ساوه صادر شده آمده است: امروز ما در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داریم. سالها مبارزه برای احقاق ارزش‌های مردم‌سالاری دینی و ایجاد جمهوری اسلامی بعد از تحمل سالها حکومت فردی و خودکامه، امروز بیشتر از هر زمان دیگری به رأی ما به عنوان حافظ اصل جمهوریت احتیاج دارد. حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم. سرنوشت ما به عنوان یک ملت چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سال های متمادی زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. از این رو استفاده از این حق مدنی برای بازتاب صدای مطالبات جمعی یک ملت اهمیتی مضاعف دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تهدیدهای فزاینده علیه کشور ما از جانب گروه‌های تکفیری در منطقه از یک‌سو و تهدید دولت متخاصم و ماجراجوی جدید در ایالت متحده از سوی دیگر لزوم حضور در صحنه همراه با حفظ وحدت و همگرایی ملی را بیش از پیش عیان می‌کند؛ چرا که «حضور مردم، مانع تعرّض دشمن و برای مصونیت کشور است». ایران امروز، بیش از همیشه به دولتی هوشیار، کارآمد و همه جانبه نگر برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد احتیاج دارد. رأی و مشارکت بالا در سطح کشور، نشانه‌ای از حمایت ملی از دولت منتخب و پشتوانه‌ای محکم برای ادامه راه پیشرفت و توسعه کشور و رسیدن ایران اسلامی به جایگاه حقیقی خود در جهان است.

لذا از آحاد مردم شریف ایران اسلامی دعوت به عمل می آوریم که در این شرایط حساس مثل همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی که میراث خون هزاران شهید همچون حاج قاسم سلیمانی هاست باشند و با حضور پای صندوق های آراء مثل همیشه مشت محکمی بر دهان بدخواهان ایران اسلامی بزنند و نقشه‌های شوم  آنان را ناکام بگذارند.

به گزارش ایسنا، جمعیت احیاگران آینده خرقان نیز به عنوان یک تشکلی مردمی در شهرستان زرندیه با صدور بیانیه‌ای، شرکت در انتخابات را مشارکت در سرنوشت سیاسی اجتماعی خود و از حقوق اساسی ملت بزرگ ایران دانسته و اظهار کرد که در این رخداد مهم  و سرنوشت ساز مجدانه مشارکت خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی تردید همه مردم شریف در انتخاب خود آزادند و این آزادی را از نعمت‌های خداوند منان و زمینه سازی آن را از عطایای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و همواره از آن صیانت خواهند کرد، همگی با تحقیق عالمانه تلاش خواهیم کرد اصلح ترین فرد را برای ریاست جمهوری در تراز شان جمهوری اسلامی انتخاب کنیم‌.

این بیانیه می‌افزاید: در انتخاب اعضای شورای های اسلامی شهر و روستا هیچگاه منافع عمومی را فدای نفع شخصی و جناحی وخانوادگی  نخواهیم کرد. آنچه که برای ما مهم  و معیار انتخاب است همسویی با سیاست‌ها و برنامه‌های نظام، تقوا، تلفیق علم و عمل، کارآمدی، فعالیت با برنامه و توجه به حل مشکلات عموم مردم است،  با این باور در پای صندوق‌های رای حاضر شده و سعی می‌کنیم همگام با آحاد مردم شریف خرقان، انتخابات پر شوری را رقم بزنیم و شوراهای قوی و کارآمدی را انتخاب کنیم، شوراهای قوی، آگاه و عادل می توانند موجب توسعه و پیشرفت روستا شوند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر

 ‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر
2024-05-20T00:18:59+03:30
دیدار مهم و تاریخی روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه مرزی دو کشور در حاشیه رود ‌ارس آغاز شد.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور

 بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور
2024-05-20T00:18:58+03:30
با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس رضوی، بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور با عنوان «بشری» در بیمارستان رضوی مشهد به به...

هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران

 هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران
2024-05-20T00:18:58+03:30
رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: امسال هدفگذاری رشد اقتصادی در بخش صنعت ۸ درصد، معدن ۱۳ درصد و تجارت ۲۳ درصد است.

اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان

 اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان
2024-05-20T00:18:58+03:30
وزیر نیرو با تشریح اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان گفت: سد قیزقلعه‌سی ‌نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربا...

۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند

 ۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند
2024-05-20T00:18:58+03:30
معاون قوه قضائیه، گفت: در قانون جدید شوراهای حل اختلاف ۱۰ هزار نفر با اولویت اعضای شوراهای حل اختلاف به استخدام قوه قضائیه در خواهند آمد.

دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان

 دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سازمان اطلاعات فراجا از دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان خبر داد.

روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم

 روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم
2024-05-20T00:18:57+03:30
وزیر بهداشت جلوگیری از سقط جنین را یکی از موضوعات بسیار مهمی که در حال پیگیری است، عنوان ‌کرد و گفت: در این راستا گروه‌های مردمی نفس در تمامی استان‌ها راه‌ا...

افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان

 افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان افتتاح شد و سد خداآفرین نیز همزمان با افتتاح این سد به بهره‌برداری نهایی رسید.

اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران

 اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران
2024-05-20T00:18:56+03:30
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما و ۱۰ کشور دیگر به اسرائیل در وعده صادق کمک کردیم ولی با مشخص شدن ابعاد این عملیات، تعداد کشورها بیش...

سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل

 سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل
2024-05-20T00:18:56+03:30
برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی

 جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی
2024-05-20T00:05:54+03:30
پس سانحه برای بالگرد رئیس جمهور بلافاصله جمعی از وزرا، فرمانده کل سپاه و معاونین رئیس جمهور به منطقه سانحه آمدند.

علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم

 علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم
2024-05-19T23:13:16+03:30
رئیس‌جمهور آذربایجان با بیان اینکه در حوزه مسائل بین‌الملل نظرات‌ ایران و آذربایجان بسیار به هم نزدیک است، گفت: در چارچوب همه سازمان‌های بین‌المللی از یکدیگ...

امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند

 امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند
2024-05-19T23:13:15+03:30
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ‌با بیان اینکه دشمن تغییر رویکرد داده و ما باید در جبهه دیگری آماده باشیم، گفت: در غزه هرشکلی از نقص حقوق بشر و جنایت جنگی ...

رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد

 رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد
2024-05-19T23:13:15+03:30
رئیس‌جمهور با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد، گفت: اراده برای توسعه روابط در تمام حوزه‌ها بین دو کشور داریم.

همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد

 همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد
2024-05-19T23:13:14+03:30
مشهد کم‌آب بود و سدهایش خشک؛ سازمان هواشناسی پیام نجات آورد و به مشهدی‌ها مژده بارش‌های چندروزه داد؛ مشهد اما به‌قدری بی‌آبی چشیده بود که کسی مژده هواشناسی ...

وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم

 وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم
2024-05-19T23:13:14+03:30
وزیر کشور با ارائه گزارشی از وضعیت جستجو برای یافتن بالگرد رئیس جمهور گفت: دامنه دید در منطقه بسیار محدود است و به همین دلیل، نیروهای امدادی متاسفانه هنوز ب...

محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد

 محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی از شناسایی محل دقیق سانحه بالگرد خبر داد.

فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت

 فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، به منطقه رفتند.

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)