میرنیوز

آخرین اخبار انتخابات ۱۴۰۰| تب انتخابات در گوشه و کنار ایران بالا گرفت/ رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراکز اخذ رای

 آخرین اخبار انتخابات ۱۴۰۰| تب انتخابات در گوشه و کنار ایران بالا گرفت/ رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراکز اخذ رای 2021-06-15T11:18:37+04:30

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز 28 خرداد تنها 5 روز باقی مانده است ‌و روز به روز تنور انتخاباتی در استان‌ها گرم‌تر می‌شود و مردم خود را برای ثبت یک روز به‌یادماندنی در عرصه مشارکت سیاسی و اجتماعی آماده می‌کنند.

مقام معظم رهبری، توجه ویژه و خاصی نسبت به مقوله بااهمیت و حساس انتخابات داشته و دارند و با تأکید بر حضور گسترده مردم در این عرصه سرنوشت‌ساز، آنها را به مشارکت در تصمیم‌گیری و امور مهم سیاسی کشور دعوت می‌کنند.

مسئولان ستاد انتخابات تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا در 28 خرداد ماه انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنند تا بار دیگر توطئه دشمنان برای تفرقه‌افنکنی و جلوگیری از حضور مردم پای صندوق‌های رأی با شکست مواجه شود.

خبرگزاری تسنیم بنا دارد در سلسله گزارش‌هایی آخرین اخبار انتخاباتی در سراسر کشور را به استحضار مردم ایران برساند:

استان گلستان

28 خرداد ماه سال‌جاری در استان گلستان همزمان با دیگر مناطق کشور انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر برگزار می‌شود و نامزدهای این انتخابات در تلاش برای جذب آرای مردم هستند.

انتخابات امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا چهره‌ای جدید از خود به نمایش گذاشته و مثل انتخابات در دوره‌های گذشته خبری از کاروان‌های تبلیغاتی و پوسترهای نقش بسته بر سینه دیوارها و ستادهای شلوغ نیست و بیشتر فعالیت‌های تبلیغاتی به فضای مجازی و کُری خوانی حامیان برای هم ختم می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم با اشاره به تمهید امکانات برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای، گفت: تمهیدات لازم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای در استان در روز انتخابات، اندیشیده شده است.

عبدالرضا فاضل گفت: همه شعبه‌ها قبل از آغاز رای‌گیری و در طول برگزاری، ضدعفونی می‌شوند و برای هر شعبه، یک ناظر بهداشتی و اقلام بهداشتی، پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی استان به لحاظ شیوع کرونا، شرایط خوبی است، از عوامل اجرایی و مردم هم خواست که حتما از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند، ضمن اینکه خودکار شخصی هم به همراه داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در زمان تبلیغات هم الزامی است.

سردار دادگر فرمانده انتظامی گلستان نیز از پیش‌بینی 3تا5 نفر انتظامات در هر شعبه خبر داد و گفت: در طول فرآیند انتخابات تا پایان رای شماری، گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح استان برقرار است.

استاندار گلستان هم گفت: تلاش همه مسئولان و دست اندرکاران، برگزاری انتخاباتی پرشکوه در نهایت سلامت است.

هادی حق شناس اظهار کرد: در دوره های قبل، حضور در انتخابات استان گلستان از میانگین کشوری بالاتر بوده و انتظار داریم حضور در انتخابات در این دوره نسبت به دوره‌های قبل افزایش داشته باشد.

وی با بیان اینکه استقبال خوب ثبت‌نام‌کنندگان و داوطلبان شرکت در انتخابات، نویدبخش حضور پرشور در انتخابات خواهد بود، افزود: در 34 شهر استان و 971 روستا 3425 داوطلب با هم به رقابت می‌پردازند.

حق شناس خاطرنشان کرد: استان گلستان ظرفیت‌های زیادی دارد که امیدواریم کاندیداها با استفاده درست از آنها، ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنند.

استاندار گلستان با اشاره به شیوع کرونا و آخرین وضعیت استان، گفت: تعداد افراد کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان 62 نفر است که در کمترین حالت ممکن قرار دارد و امیدواریم که با رعایت مناسب مردم این روند کاهشی ادامه داشته باشد.

حق شناس با بیان اینکه همه پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای به صورت دقیق رعایت می‌شود، اظهار کرد: تلاش داریم همه اعضا و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات واکسینه شوند تا مردم با خیال راحت در انتخابات شرکت کنند.

استان همدان

محمدعلی محمدی شامگاه گذشته در جریان بازدید از ستادهای مرکزی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در همدان اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان همدان هماهنگی و همکاری لازم را به طور مستمر با ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در چارچوب قوانین و مقررات ستاد انتخابات کشور و ستاد ملی کرونا به انجام رسانده است.

 وی با بیان اینکه نقطه اشتراک همه ستادهای تبلیغاتی و عوامل اجرایی انتخابات تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است افزود: تسهیل در امر فعالیت‌های ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات٬ برگزاری برنامه‌های سخنرانی و تریبون آزاد با هدف افزایش شور و نشاط انتخاباتی انجام می‌شود.

فرماندار همدان با اشاره به نقش مهم مردم در تعیین سرنوشت کشور عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این باره باید نصب العین همه ما باشد.

وی ادامه داد: اگرچه فضای فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات یک فضای  رقابتی است اما امیدواریم شاهد وحدت نظر و انسجام در بین فعالان ستادهای تبلیغاتی نامزدها باشیم.

محمدی درباره وضعیت شعب اخذ رای و تمهیدات در نظر گرفته شده برای روز انتخابات بیان کرد: ضمن فراهم کردن همه ملزومات مورد نیاز برای شعب اخذ رای٬ تدابیر لازم با عنایت به دستورالعمل‌های بهداشتی نیز پیش بینی شده است.

 وی با بیان اینکه قانون نقشه راه را برای ما مشخص کرده  است مطرح کرد: باید بی طرفانه با هدف صیانت از آرا مردم صرفا بدنبال فراهم کردن حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم باشیم.

استان بوشهر

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر صبح امروز در همایش مجازی انتخاباتی رسانه ملی با اشاره به اینکه جمعه 28 خرداد شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها خواهیم بود اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات یاد شده بار دیگر ترفندهای دشمنان را ناکام می‌کند که تمهیدات لازم برای انتخابات پرشور با حضور حداکثری از سوی دست‌اندرکاران فراهم شده است.

سید حسین ناظر از پخش زنده انتخابات در استان بوشهر از صدا و سیما در روز جمعه 28 خرداد خبر داد و بیان کرد: برای نخستین بار روند برگزاری انتخابات از 30 نقطه استان بوشهر به‌صورت زنده از شبکه‌ استانی مرکز بوشهر پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: در این راستا زیرساخت‌های فنی و با تکیه بر سرمایه انسانی جوان متخصص و متعهد و در یک عملیات ویژه رسانه‌های انتخاباتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم بوشهر در 30 نقطه استان از شبکه‌های سراسری در روز جمعه به‌صورت زنده پخش می‌شود خاطر نشان کرد: این رویداد مهم رسانه‌ای از طریق سامانه‌های ارسال صدا و تصویر زمینی ، ماهواره‌ای و اینترنتی با بهره‌گیری از توان تخصصی 200 برنامه ساز رسانه‌های اجرا می‌شود .

ناظر با اشاره به ضرورت دفاع رسانه‌ای در مقابل تهاجم رسانه‌های دشمن گفت : صدا و سیمای مرکز بوشهر در یک عملیات ویژه رسانه انتخاباتی بیش از 72 هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی ، خبری و فضای مجازی در گستره استانی ملی و فراملی پخش می‌کند.

استان فارس

 حجت‌الاسلام عباس‌زاده صبح امروز در  نشست خبری با اشاره به اهمیت جایگاه دفاتر نظارت بر انتخابات اظهار داشت: این دفاتر می‌توانند صحت و سلامت انتخابات را تعیین کنند و این نظارت بر ارکان و اجرای انتخابات از بالاترین مرحله کشوری تا پایین‌ترین مرحله یعنی استان‌ها و شهرها را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه تایید انتخابات و صحت آرا همه بر عهده هیئت نظارت است، گفت: دوره‌های مختلفی برای ناظران پای صندوق و کسانی که برای امر نظارت تعیین شدند، برگزار شده که اینها آماده هستند و فقط در بین انتخابات‌ها انها را سرپا و احیا می‌کنیم و آموزش می‌دهیم.

عباس‌زاده با بیان اینکه در استان فارس به دلیل کرونا در 5 منطقه به صورت همایش‌های حضوری برگزار شده تا ناطران با آخرین مسائل انتخابات و جلوگیری از تخلفات آشنا شوند، افزود: پس از برگزاری دوره‌ها قوانین به اعضای زیرمجموعه نظارت ابلاغ شد تا به نحو احسنت مسیر صحت‌سنجی انتخابات را پشت سر بگذاریم.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس با بیان اینکه بیش از 3500 شعبه اخذ رای داریم که بیش از 13 هزار و 450 نفر شبکه نظارت در نظر گرفته شده است، بیان کرد: احیا و سر پا نگه داشتن این تعداد می‌طلبد دوره‌های مختلفی گذاشته شود که همین الان هم در حال برگزاری است و جدول تخلفات به همه اینها اعلام شده تا اگر تخلفی رخ دهد گزارش‌ها متقن باشد.

وی با بیان اینکه در کنار این شبکه نظارت از قضات کشیک که در شعب انتخابات هستند، استفاده می‌شود، تصریح کرد: به همه شهرستان‌ها اعلام شده که قاضی شعبه ویژه معرفی کنند تا اگر نیاز بود قاضی وارد شود و از روند اداری مرسوم کاسته شود و این امری هست که در همه انتخابات‌ها بوده است.

عباس‌زاده با بیان اینکه انتخابات 3 رکن دارد؛ اجرا، نظارت و ستاد پیشگیری و بررسی تخلفات که رئیس آن رئیس کل دادگستری هر استان است، خاطرنشان کرد: در شهر شیراز 830 صندوق در نظر گرفته شده و بیش از 2 هزار ناظر در شهر شیراز بر فرایند انتخابات نظارت می‌کنند.

وی گفت: حدود 20 درصد صندوق‌ها افزایش داشته که برای هر صندوق 3 تا 4 نفر ناظر در نظر گرفته‌ می‌شود که به تبع افزایش صندوق‌ها تعداد ناظران هم افزایش پیدا کرده است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس افزود: تلاش شده که افزایش صندوق‌ها با یک سازوکار مناسب انجام شود و برای جلوگیری از شیوع کرونا تعداد مناطق رای‌گیری افزایش یافته است.

عباس‌زاده درباره تخلفات روز انتخابات تصریح کرد: خرید و فروش شناسنامه یا موارد این چنینی تذکر داده می‌شود و شناسنامه ضبط شده و در روزهای بعد پیگیری ‌می‌شود اما اگر تخلفات به گونه‌ای باشد که انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد از قاضی کشیک استفاده شود و در همان مکان حکم صادر می‌شود.

وی گفت: شروع زودهنگام انتخابات و دیرتر از زمان اعلام شده هم تخلف است، تعطیلی زودهنگام یا عدم توجه به تمدید ساعت انتخابات هم تخلف است که با این موارد هم برخورد می‌شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس گفت: مرجع رسیدگی به تخلفات انتخابات قوه قضاییه است و اکنون هم پرونده‌هایی تشکیل شده اما تلاش شده مواردی که با تذکر می‌توان عبور کرد؛ تذکر داده شود. پرونده‌هایی که توسط دفتر نظارت مطرح شده باشد تا آخر فرایند دنبال می‌شود.

استان زنجان

دفتر خبرگزاری تسنیم در استان زنجان، در راستای فراهم کردن فضای آزاد برای ارائه نظرات قشرهای مختلف مردم آن هم به صورت آزادانه نظر به برگزاری "تریبون آزاد" دارد.

در این تریبون آزاد کل اقشار جامعه با هرگونه گرایش سیاسی می‌توانند حضور داشته باشند و نکته قابل توجه موضوع اینجاست که افراد می‌توانند در این تریبون به شکل آزادانه درخواست‌های خود را از رئیس‌جمهور آینده مطرح کنند.

در همین راستا تریبون آزاد تسنیم ساعت 18 روز سه‌شنبه 25 خرداد ماه در سبزه‌ میدان زنجان  (مقابل مسجد جامع) برگزار می‌شود.

 

استان خراسان جنوبی

حمید ملانوری شمسی با اشاره به اهمیت انتخابات 28 خرداد اظهار داشت:  انتخابات که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصتی برای حضور علاقمندانه هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود است، ضامن امنیت کشور بوده و به فرموده رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) که؛" در نهایت برنده اصلی انتخابات، مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود"، پرچم افتخار را به دستان آن‌هایی می‌سپارد که دل در گرو اقتدار نظام، استقلال کشور و آزادی ایرانیان دارند.

وی گفت: ملت بصیر و آگاه ایران، طی 42 سال گذشته با ایمان به آیه شریفه " إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم " و با پذیرش حقانیت نظام، هر بار پرشورتر از قبل در انتخابات های مختلف شرکت کرده و با بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل(ره)، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون پاک شهدا، رأی همراهی خود به جمهوری اسلامی را در صندوق انداخته اند. 

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی اظهارکرد: بدون تردید آوردگاه 28 خرداد 1400 نیز میعادگاهی دیگر برای همراهی و همکلامی ایرانیانی است که اعتلا، اقتدار و امنیت کشور را بهترین پاسخ به خدعه‌ها و دسیسه‌های مزدورانی می دانند که آرمانی جز زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی ندارند و در راه رسیدن به این هدف، به هر ترفندی دست یازدیده و از هیچ تلاشی نیز فروگذار نکرده‌اند.

ملانوری تاکید کرد:  روز جمعه 28 خرداد و در حماسه سیاسی انتخابات 1400 ، همگی با هم، همدل و همصدا، از هر جناح و گروه و جریان سیاسی، پای صندوق‌های رأی می رویم تا ضمن ادای تکلیف سیاسی خود، با انتخاب شایسته‌ترین و بهترینِ کاندیداها، سرنوشت و آینده استان و کشور را به دستان نیکنامان متخصصی بسپاریم، که قصد دارند با برنامه‌های واقعی، جامع و کارآمد خود، راه‌های توسعه را هموارتر سازند، چرا که به فرموده امام راحل(ره)؛" ما مکلفیم به اینکه در امور دخالت کنیم.

وی از تلاش های مجریان، ناظران و بازرسان معزز که با بیطرفی کامل، برای برگزاری انتخاباتی امن و در عین سلامت، تمهیدات لازم را اندیشیده اند، نامزدها و هواداران بزرگوارشان که حفظ سلامت مردم در مقابل بیماری کرونا را در زمان تبلیغات شان مدنظر داشته اند، رسانه‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی که وظیفه خطیر آگاهی بخشی را به عهده داشته و دارند و از مردم عزیز خراسان جنوبی که این عرصه را هم فرصتی برای حضور و همگامی می دانند قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه ما مکلفیم در امور سیاسی دخالت کنیم؛ مکلیفم شرعاً" اظهار امیدواری کرد: در این دوره نیز همچون گذشته، با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و در راستای تداوم حرکت‌های پرثمر ملت قهرمان ایران در طول سال های گذشته، با حضور گسترده و پرنشاط همه اقشار و گروه‌ها پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری به افتخارات استان بیفزاییم و خراسان جنوبی این بار هم با قرار گرفتن در صدر جدول مشارکت ها، از دیگر استان ها پیشی بگیرد.

انتهای پیام/ی

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)