میرنیوز

کاندیداها به جای انتقاد از یکدیگر، بهتر بود برنامه ارائه می‌دادند

کاندیداها به جای انتقاد از یکدیگر، بهتر بود برنامه ارائه می‌دادند 2021-06-14T14:28:24+04:30

علیرضا صداقت در گفت‌وگو با ایسنا با اظهار به اینکه «من مناظرات را تقریبا به طور کامل دنبال کردم و جالب اینجا بود که به موضوع کرونا و تاثیر آن بر سیاست، اقتصاد و سایر حوزه‌ها آنقدر که باید، پرداخته نشد»، بیان کرد: برای من به عنوان یک پزشک این مسئله که چرا به سوال‌های رایج درخصوص کرونا در این مناظرات به صورت کارشناسی شده پاسخ داده نشد، جای تعجب است. با توجه به درگیری ۱۷ ماهه ما با ویروس کرونا، انتظار من این بود یکی از مسائل مطرح شده در مناظرات در خصوص نحوه کنترل کرونا باشد.

وی افزود: یکی از نامزدها صرفا اظهار کرد که سیستم درمان و کنترل کرونا نیاز به جراحی دارد؛ طبیعتا این ارائه برنامه نمی‌شود. کارشناسان سیستم بهداشت و درمان کشور نظراتی دارند و باید از آن‌ها و تجربیاتشان استفاده کرد؛ بنابراین اینکه دولت آینده روی کار بیاید و از تجربیات کارشناسان دولت قبل در نحوه مواجهه با کرونا استفاده نکند، جزو اتفاقات ناگوار و عوارض برای کشور، چیز دیگری نخواهد داشت.

رئیس بخش آی‌سی‌یو کرونای بیمارستان امام رضای مشهد با اشاره به اینکه «در سراسر دنیا، هنوز اطلاعات و دانش غنی در زمینه کرونا وجود ندارد و بنابراین تجربیات میدانی و بالینی اهمیت زیادی دارد»، گفت: تیم حاضر متشکل از وزارتخانه و کمیته‌ها و ستادهای علمی کرونا از تجربیات و دانش اعضاء هیات علمی در رشته‌های مختلف استفاده کرده‌اند. قطعا دولت آینده هم باید از این تجربیات استفاده کند.

صداقت با بیان اینکه «معضلات ما فقط به بحث کرونا ختم نمی‌شود»، تصریح کرد: مشکلات زیادی در حوزه درمانی، پوشش بیمه‌ها، تجهیزات بیمارستانی، کمبودهای شدید دارویی و... وجود دارد. نامزدهای عزیز به جای مسائل داغ سیاسی و انتقاد به شخصیت یکدیگر، بهتر بود کمی هم در زمینه اموری که مردم با پوست و استخوان آن‌ها را درک می‌کنند، برنامه ارائه می‌دادند.

وی ادامه داد: من قطعا انتظار داشتم که کاندیداها در قالب یک بسته کاملا برنامه‌ریزی شده در خصوص کنترل و اثرات کرونا در کشور راهکارهای خود را اعلام کنند. این مسئله من را نگران کرد که کاندیداهایی که به این مسئله بسیار مهم و روز کشور توجهی نکردند، آیا برای مسائل دیگر هم برنامه‌ کامل و جامعی دارند یا نه.

رئیس بخش آی‌سی‌یو کرونای بیمارستان امام رضای مشهد مهمترین مشکل حال حاضر در زمینه بهداشت و درمان در کل جهان را ویروس کرونا دانست و گفت: برچیده شدن کرونا در دنیا در هاله‌ای از ابهام است و خطر اینکه ریشه‌کنی کرونا برای ما افسانه‌ای بیش نباشد وجود دارد؛ به همین دلیل به نظر می‌آید که در دولت آینده همچنان کرونا از مهمترین چالش‌های حوزه درمان باشد و حمایت از کادر درمان روزبه‌روز از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود.

صداقت با اظهار به اینکه «در یک معضل همه‌گیری طولانی مدت که تمام مردم جهان را درگیر می‌کند، حمایت از کادر درمانی بسیار مهم و به همان اندازه سخت است»، بیان کرد: اینطور نیست که صرفا با بخشنامه و دستورالعمل بشود از این کادر، حمایت لازم را انجام داد. بخشنامه‌ و سیاه کردن در مورد حل مشکلات کادر درمان بسیار ساده است؛ خود من هم تعداد زیادی از این موارد را امضا و تایید کرده‌ام، اما تاکنون شاید تنها ۲۰ درصد آن‌ها هم اجرا نشده باشد؛ زیرا نیاز به بودجه، نیروی انسانی فراوان و تجهیزات دارد. کمبود در تمامی این موارد هم از این مسئله نشات می‌گیرد که کشور در وضعیت اقتصادی چندان دلچسبی به سر نمی‌برد.

وی ضمن بیان اینکه «انتظارات از دولت آینده، همان انتظاراتی است که از دولت جاری داشته و دارم و آن هم حمایت حداکثری از کادر درمان در زمینه معیشتی است»، تصریح کرد: همچنین مهمتر از اینکه چه حمایتی می‌شود، تداوم این حمایتهاست؛ زیرا ما حمایت‌های خوبی را هم در گذشته دیده‌ایم، اما اکثرا گذرا بوده‌اند. این حمایت‌ها باید حساب شده باشد که همه چیز آن از جمله منابع و تجهیزات دیده شود و روی هوا صحبت نکنیم.

رئیس بخش آی‌سی‌یو کرونای بیمارستان امام رضای مشهد ادامه داد: باید کارهایی را از خودمان انتظار داشته باشیم که با توجه به شرایط جغرافیایی، اقلیمی، انسانی و پرسنلی قابل اجرا باشد، در غیر این صورت بیشتر باعث سرخوردگی خواهد بود. اکثر همکاران و کسانی که من با آن‌ها ارتباط دارم، هیچ چشم‌داشتی به این حمایت‌ها ندارند، زیرا این تلاش‌ها و رشادت‌ها را وظیفه خودشان می‌دانند، اما به هرحال توقع دارند که این تلاش‌ها جایی دیده شود.

صداقت با اشاره به اینکه یکی از کارهایی که دولت آینده باید برای کادر درمان انجام دهد، تداوم واکسیناسیون است، گفت: یعنی وقتی یک دور همه کادر درمان واکسینه شدند، انتظار است در مدت زمان مقرر شده که کارایی واکسن کاهش پیدا می‌کند، واکسیناسیون دور بعدی انجام شود. ما به معذوریت‌های کشور واقف هستیم و انتظار داریم در مدیریت منابع به صورت صحیح تخصیص پیدا کند.

وی با بیان اینکه «مناظره سوم در خصوص دغدغه‌های مردم بود و همه ما می‌دانیم که یکی از این دغدغه‌های اساسی، کرونا است»، افزود: اما خیلی به این موضوع پرداخته نشد. انتظار می‌رفت کاندیداها صادقانه در رابطه با اینکه آیا برنامه‌ای برای این مسئله دارند یا نه صحبت کرده، توانایی‌ و کمبودهای دولت را تحلیل کرده و راهکارهای خود را برای برون‌رفت از این شرایط ارائه می‌دادند.

رئیس بخش آی‌سی‌یو کرونای بیمارستان امام رضای مشهد در پاسخ به این پرسش که چه سوال‌هایی باید از کاندیداها پرسید میشد، اظهار کرد: یک سوالی که باید مطرح میشد این بود که در حال حاضر که در مورد روند کند واکسیناسیون صحبت‌های زیاد و گاهی سیاه‌نمایی می‌شود، آیا راهکارهای عملی و علمی برای افزایش سرعت واکسیناسیون وجود دارد یا نه. همچنین اگر بخواهیم واکسیناسیون تمام ملت را به واکسن تولید داخل واگذار کنیم، آیا با وجود تحریم در بخش تهیه مواد اولیه قدرت تولید در این سطح بالا وجود دارد یا نه؛ بنابراین یکی از سوالات خیلی مهم برنامه نامزدها برای تامین واکسن‌ بود.

صداقت با بیان اینکه «گاهی اوقات در یک‌سری از تصمیم‌گیری‌ها، چه به غلط و چه به درست، باوری در بین مردم نشر پیدا می‌کند»، گفت: باید به باور عمومی احترام گذاشت و در جهت اصلاح موارد غلط آن اقدام کرد. یکی از این موارد سیاه‌نمایی‌ها در حوزه بهداشت و درمان و به  خصوص واکسیناسیون است.  این هم از اقداماتی است که دولت آینده باید به آن توجه کند.

وی ادامه داد: در روزهای ابتدایی کرونا، سیاه‌نمایی در خصوص درمان کرونا وجود داشت، در اواسط این دوران بیمارستان‌هراسی رواج پیدا کرد که در کمیته علمی کرونا و کارگروه استانداردسازی درمان برنامه‌هایی برای این موضوع در نظر گرفته و اجرا شد که تاحدودی هم موفق بود.

رئیس بخش آی‌سی‌یو کرونای بیمارستان امام رضای مشهد تاکید کرد: در حال حاضر چیزی که بهداشت و سلامت ما را در حوزه کرونا تهدید می‌کند، بحث سیاه‌نمایی در رابطه با واکسیناسیون است که در سطح جامعه داوطلبین واکسیناسیون را به حداقل رسانده است. الان آمارهایی موجود است که نشان می‌دهد تا این لحظه از واجدین شرایط سنی واکسیناسیون در بسیاری از شهرستان‌ها، تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد آن‌ها برای واکسینه شدن مراجعه کرده‌اند. این هم از معضلاتی است که دولت آینده باید به آن پاسخ دهد.

صداقت افزود: در حوزه بهداشت جدا از مسائل مربوط به کرونا، یکی از مهمترین چالش‌ها این است که باتوجه به اهمیت فراوان کرونا برای تیم‌های درمانی، چه برنامه‌هایی برای بیماران غیرکرونایی وجود دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در حال حاضر کمبود داروها به خصوص برای بیماران خاص به شدت نگران‌کننده است، گفت: در عمل‌های پیوند قلبی که در دو سه سال اخیر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام داده‌ایم، بیشتر از اینکه نگران شرایط بالینی و درمانی بیماران باشیم، نگران موضوع پشتیبانی هستیم که آیا بیمارستان قادر به تامین داروها خواهد بود یا نه. این‌ها مسائلی است که کیفیت درمان را زیر سوال می‌برد.

رئیس بخش آی‌سی‌یو کرونای بیمارستان امام رضای مشهد افزود: از مسائل دیگری که در حوزه درمان انتظار می‌رود، استفاده از نخبگان و شایسته‌سالاری در اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی است. به این مسئله گاهی اوقات توجهی نمی‌شود که نگرانی‌هایی را در آینده ایجاد خواهد کرد. همچنین استفاده از حداکثر توان و پتانسیل دانشجویان به ویژه در حوزه پژوهشی بسیار در معرفی کشور خودمان اهمیت دارد. دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رنکینگ‌های کشوری، منطقه‌ای، قاره‌ای و گاهی جهانی در این حوزه عملکرد بسیار خوبی داشته است.

صداقت با اشاره به اینکه مسئله‌ای که از دولت آینده انتظار می‌رود، توجه ویژه به موضوع پژوهش است، گفت: البته نه توجهی لاکچری و صرفا برای رفع تکلیف باشد. اساس رشد هر جامعه‌ای، پژوهش‌های بومی آن جامعه است؛ پژوهش‌هایی که بر اساس ساختارهای جغرافیایی و بومی صورت گرفته و بیشتر برای جمعیت آن جامعه قابل تعمیم است که ما را از اشتباهات درمانی و بالینی تاحدود زیادی بیمه می‌کند. پژوهش یک امر لوکس و لاکچری نیست، بلکه کاملا برای رفع نیازهای درمان ما ضروری است.

وی در خصوص انتظارات و توقعات از شورای شهر، اظهار کرد: ما از این مسئله که شورای شهر و شهرداری می‌تواند منشاء خدمات فراوانی باشد غافلیم و تصور می‌کنیم که همه‌چیز به دولت‌ها، وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها برمی‌گردد؛ این مسئله که چه افرادی را به شورای شهر بفرستیم که در انتخاب شهردار، که مظهر پویش و سرزندگی در یک شهر است، نقش دارند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

رئیس بخش آی‌سی‌یو کرونای بیمارستان امام رضا مشهد افزود: وقتی صحبت از وظایف شورای شهر و شهرداری می‌شود، معمولا مسائل مرتبط با زیباسازی معابر، صدور پروانه و موارد این‌چنینی به ذهن ما می‌آید؛ درحالی که عدم وجود افراد متخصص در بحث بهداشت و سلامت در اعضاء شورای شهر به شدت احساس می‌شود. استفاده از متخصصین این حوزه به عنوان مشاورین از الزامات است و فکر می‌کنم در این رابطه جای انسجام بیشتری وجود دارد.

صداقت در خصوص توجه نهادها به بحث کرونا گفت: به واسطه درگیری‌ام با ستادهای مرکزی در رابطه با مسائل کرونا، دوستان در حوزه بهداشت و درمان فرمانداری، استانداری و شهرداری را دیده‌ام که به صورت دغدغه‌مند به دنبال انجام اقدامات بنیادی هستند، منتها در درجه اول ما باید یک سری اقدامات سیستماتیک و کلی انجام دهیم که در حوزه اختیارات ریاست جمهوری و وزارت بهداشت است که نیازمند وحدت بین وزرا است.

وی تاکید کرد: در زمینه کرونا، باید ارتباطات بسیار سازنده‌ای بین وزارتخانه‌های بهداشت و درمان کشور و رفاه و تامین اجتماعی برقرار باشد. اگر این سه نهاد بتوانند در سطح کلان با هم کنار آمده و دستورالعمل‌ها را خیلی خوب ترسیم کنند، در سطح اجرا و تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای شورای شهر می‌توانند بسیار در این زمینه موثر باشد. 

رئیس بخش آی‌سی‌یو کرونای بیمارستان امام رضای مشهد با بیان اینکه «ما انتظارات زیادی از شورای شهر در جهت تسهیل و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی داریم»، تصریح کرد: در زمینه کرونا هیچ نهاد و ارگانی نیست که نقشی نداشته باشد و همه سازمان‌ها باید هم عرض همدیگر حرکت کنند تا ما بتوانیم از این شرایط خروج کنیم.

صداقت افزود: انتظار داریم شورای شهر ششم بتواند پروژه‌های ناتمام شورای شهر قبلی را تمام کرده و یا در جایی که این شورا نتوانسته ورود پیدا کند، وارد شده و منشاء خدمات باشند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...

تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌

 تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌
2024-02-24T08:28:10+03:30
کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی و تاریخ ایران به حفاری‌های غیرمجاز گسترده و جاده کشی بر بلندای بر روی تلِ قلعۀ پل فَسا انتقاد کرده است.

گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها

 گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها
2024-02-23T21:21:23+03:30
از روز گذشته، برخی کاندیداها در زنجان، اقدام به نصب بنرهای خود در نقاطی غیر از محل‌های تعیین‌شده برای تبلیغات، اقدام به نصب بنر و پوستر کردند که این کار گلا...

وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

 وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
2024-02-23T17:08:31+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده ...

۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:48:08+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند ‌در سطح استان ‌دستگیر شدند.

۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:34:58+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان از بازداشت هشت تروریست در ‌آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان خبر داد.

امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟

 امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اگر انتخابات خوب نبود و اثر نداشت چرا دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات گسترده مردم را در عرصه مشارکت در انتخابات منع می‌کند، پس معلوم ...

اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند

 اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح به سرنوشت روز‌مره ما ارتباط دارد، گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب با بصیرت و چشم باز بهتر...

عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌

 عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌
2024-02-23T14:08:18+03:30
آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شیراز برگزار شد.

امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس

 امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس
2024-02-23T14:08:18+03:30
امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال، اقتصاد قوی و رفع معضل بیکاری مطالبه اصلی کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس است.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد

 فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است گفت: ملاک عمل آگهی صادره از فرماندار...

مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد

 مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اقتصاد ایران به خاطر فشار ناشی از تحریم‌ها با مشکل جهش ارزی مواجه است و باید ساز و کاری ایجاد شو...

جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند

 جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند
2024-02-23T13:41:39+03:30
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت در انتخابات اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند

 سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند
2024-02-23T13:41:39+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می...

دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد

 دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد
2024-02-23T13:14:36+03:30
دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی ...

وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌

 وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌
2024-02-23T13:14:36+03:30
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست دولت برون رفت از رکود تورمی حاکم بر دهه ۹۰ کشور است، گفت: به مرحله جدیدی از رشد تولید ناخالص داخلی کشور وارد شده‌ایم.

حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند

 حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند
2024-02-23T13:01:24+03:30
شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران آماده برپایی جشن های نیمه شعبان است و دستگاه های استان با همکاری و هماهنگی های لازم آماده میزبانی از زائران و مسافران نیمه شع...

سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

 سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم
2024-02-23T13:01:24+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.

آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌

 آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌
2024-02-23T12:21:30+03:30
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خو...

خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم

 خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم
2024-02-23T09:28:09+03:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با روزآمد شدن در حال حراست از گذشته افتخارآمیز خود است و باور داریم که وعده نصرت‌الهی بی‌شک محقق خواهد شد.

علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند

 علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند
2024-02-23T09:28:08+03:30
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست، مشکلات معیشتی را می‌بینیم و مردم را درک می‌کنیم اما این مس...

روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا

 روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا
2024-02-23T08:48:01+03:30
در نخستین روز فعالیت‌های انتخاباتی دوزادهمین مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست کامل کاندیداها شاهد حضور قابل توجه بانوان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی اصفهان هس...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)