میرنیوز

مدیران ادارات به دور از روزمرگی تا پایان دولت با جدیت کار کنند

مدیران ادارات به دور از روزمرگی تا پایان دولت با جدیت کار کنند 2021-06-13T14:48:27+04:30

سعید کتابی یکشنبه ۲۳ خردادماه در شورای اداری شهرستان اسدآباد، با تأکید بر ایجاد نشاط و امید در جامعه با تبیین اقدامات دولت اظهار کرد: اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید انجام گرفته که باید این اقدامات برای مردم تبیین شود و عدم تبیین اقدامات دولت ظلم و جفا به مردم و نهایت بی انصافی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران ادارات حق بداخلاقی و بدرفتاری با ارباب رجوع را حتی اگر حق با ارباب رجوع نباشد را ندارند، تصریح کرد: باید برای تحقق تکریم ارباب رجوع کار ارباب رجوع را انجام داده و همواره درب اتاق مدیران به روی مردم برای انجام امور آنها باز باشد.

کتابی با اشاره به تدوین سند برنامه توسعه سه ساله استان همدان توسط استاندار گفت: سند توسعه سه ساله استان همدان در برش شهرستانی در اسدآباد با رصد برنامه ها در حال پیگیری بوده و وضعیت خوبی در رابطه با اجرای این سند داریم به طوریکه در سال گذشته در بحث اشتغال ۱۰۴ درصد از سهمیه تعهد شده شهرستان محقق شد.

وی با بیان اینکه پروژه های خوبی در شهرستان در دست انجام قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه های نیمه کاره شهرستان از مدیران دستگاه ها درخواست داریم تمام تلاش خود را برای اتمام سریع این طرح ها و منتفع شدن مردم از پروژه ها به‌کار گیرند.

کتابی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه کنارگذر برای افتتاح هر چه سریع تر طبق برنامه زمان‌بندی شده در حال انجام است، گفت: کارهای مقدماتی ساخت بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی امیرالمؤمنین(ع) انجام شده است و احداث طرح به زودی آغاز می شود.

وی اقدامات انجام شده دولت در بحث نظام سلامت و هتلینگ و تجهیز بیمارستان ها را طی هشت سال گذشته بی نظیر دانست و یادآور شد: پروژه ساختمان دانشکده پرستاری، افزایش تخت های ICU بیمارستان قائم(عج)، راه اندازی مرکز MRI، آغاز ساخت و احداث بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی امیرالمؤمنین(ع) تنها بخش کوچکی از جمله اقدامات انجام شده و یا در دست اجرا در بخش نظام سلامت  دانشکده علوم پزشکی است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان دارای چندین پروژه های عمرانی آموزشی در دست اجراست، خاطرنشان کرد: استخر شنای فرهنگیان، کانون فرهنگی تربیتی شهید طائفی و چند طرح مدارس نیمه کاره از جمله طرح هایی هستند که تکمیل شده و بهره برداری این طرح ها نقش مؤثری در تحول رفاه و ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به فرهنگیان شهرستان خواهد داشت که باید طرح های فوق هر چه سریع تر به نتیجه برسد.

فرماندار اسدآباد با تأکید بر اقدامات چشمگیر انجام شده در بحث راه سازی شهرستان گفت: در حال حاضر پروژه روشنایی و جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه برای ارتقاء ایمنی و سلامت مسافران در دست انجام بوده و روکش برخی از راه های شهرستان نیازمند ترمیم است که این امر برای تأمین اعتبار توسط نماینده مردم در مجلس در دست اقدام قرار دارد.

وی از ورود چندین سرمایه گذار جدید به شهرستان خبر داد و مطرح کرد: ذوب آهن غرب کشور به بخش خصوصی جدیدی واگذار شده و با واگذاری این طرح صنعتی بزرگ به بخش خصوصی جدید تا پایان شهریورماه پس از ۲۶ سال انتظار طرح فوق با تولید فرومنگنز به چرخه تولید بازخواهد گشت.

در دست پیگیری افزایش توان برق شهرک صنعتی، احداث چندین کارخانه جدید در شهرک صنعتی و ایجاد تحولی چشمگیر در اشتغال با بهره برداری کارخانه های فوق، افتتاح دکل ایرانسل منطقه کلیایی و بهره مندی ۱۰ روستا از خدمات دکل فوق، ارتقاء ۱۶ دکل ارتباطی در سطح شهرستان طی دو ماه گذشته با صرف اعتباری افزون بر ۱۷ میلیارد تومان، رفع موانع تولید و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و بازگشت بخشی از واحدها به چرخه تولید و پیگیری مرتفع شدن مشکلات مابقی واحدها، بهره مندی ۹۹ درصدی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان از نعمت شبکه اینترنت و سهمیه ۲۲۵ واحدی بنیاد مسکن اسدآباد از ۲۰۰۰ سهمیه استان همدان در بحث مسکن محرومین از دیگر اقدامات انجام شده بود که فرماندار اسدآباد به آن اشاره کرد.

وی یادآور شد: استان همدان و به تبع آن اسدآباد براساس آمارهای متقن در تمامی حوزه ها در سال ۹۹ به نسبت سال ۹۲ از جمله در حوزه صنعت و معدن، کشت گلخانه ای، تولید محصولات کشاورزی، ظرفیت فرآوری محصولات کشاورزی، دفاتر خدمات گردشگری، گردشگری، حمل و نقل، عملکرد سامانه نوین آبیاری و شهرک های صنعتی دارای رشد و توسعه بوده است که باید این اقدامات برای جامعه تببین و با ایجاد نشاط و امید موجب حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی شود.

کتابی با تأکید بر صرفه جویی در حامل های انرژی آب و برق در سطح ادارات شهرستان و دقت لازم مدیران بر حفاظت از ادارات در ادامه بیان کرد: ۵۳ کاندیدای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر اسدآباد به صورت قانونمند در حال تبلیغ هستند و تاکنون ۴۸ ستاد در این رابطه در سطح شهر اسدآباد به فرمانداری معرفی شده و فضا و شور انتخاباتی در شهرستان حاکم است.

وی با بیان اینکه مدیران ادارات مردم و کارکنان خود را به حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی ترغیب و تشویق کنند، اضافه کرد: توجه به ماده ۶۸ قانون و عدم استفاده از امکانات دولتی در انتخابات به نفع و یا علیه کسی توسط مدیران کارکنان ادارات و دستگاه ها، عدم حضور و شرکت مدیران ادارات حتی در خارج از ساعات اداری در تبلیغات انتخاباتی از جمله مواردی است که مدیران باید  نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند.

کتابی با بیان اینکه ۸۶ هزار نفر از جمعیت شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۱۹۰۰ نفر رأی اولی‌اند، به آمادگی ۱۱۷ شعبه اخذ رأی در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: ۳۰۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی با ستاد برگزاری انتخابات به صورت مستقیم همکاری خواهند کرد.

اختصاص بخشی از ظرفیت آب سد نعمت آباد برای گردنه اسدآباد

امام جمعه اسدآباد هم گفت: از سال گذشته سد نعمت آباد راه اندازی شده و به بهره برداری رسیده که انتظار است با توجه به کاهش نزولات آسمانی و نیز اُفت سفره های آب زیرزمینی بخشی از ظرفیت آب سد نعمت آباد به آبیاری فضای سبز گردنه اسدآباد اختصاص داده شود و در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبار لازم برای انتقال آب مورد نیاز از سد به گردنه را درنظر بگیرند ضمن اینکه ایجاد تفریح‌گاه و  آبشار برای گردنه از نقش مؤثری در ایجاد روحیه نشاط بین مردم برخوردار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی‌مجد در ادامه با تأکید بر کمک و همکاری لازم ادارات با منابع طبیعی شهرستان در پیشگیری از هر گونه آتش سوزی و حریق های احتمالی ناشی از افزایش دما و گرما خاطرنشان کرد: در بحث تأمین بودجه مرمت و تعمیرات خانه های عالم سطح شهرستان دارای مشکل هستیم و برخی از خانه های عالم فرسوده شده اند که با رایزنی و استفاده از ظرفیت بنیاد برکت می توان نسبت به تعمیر برخی از خانه های عالم اقدام کرد.

وی یکی از ضروریات و مطالبات خانواده های زندانی شهرستان را ساخت ندامتگاه در شهرستان برشمرد و یادآور شد: اعتبار و جانمایی این طرح در سال های گذشته توسط دادستان قبل شهرستان چندین بار رسانه ای شد اما هنوز در این رابطه هیچ اقدامی صورت نگرفته که درخواست پیگیری این مطالبه را داریم ضمن اینکه احداث ندامتگاه شهرستان از رفت و آمد و تردد خانواده های زندانیان شهرستان در گردنه به واسطه خطرات راه کاسته و دغدغه ها و مشکلات آنها را مرتفع خواهد کرد همچنین در بحث تعمیر و مرمت کلانتری های شهرستان نیز انتظار است توجه ویژه ای شود.

حسینی‌مجد همچنین با تأکید بر دعوت مردم به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی توسط مدیران دستگاه ها مطرح کرد: حداکثر توان خود را مدیران برای ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رأی به‌کار گیرند چراکه حضور حداکثری در پای صندوق های رأی برای تقویت نظام، کارآمدی دولت جدید و ناامیدی دشمنان ضرورت دارد.

پلاک کوبی درختان هنوز در اسدآباد اتفاق نیفتاده است

دادستان اسدآباد هم با بیان اینکه برای صیانت از جنگل ها و درختان به عنوان یکی از موارد حفظ حقوق عامه پلاک کوبی درختان هنوز در اسدآباد اتفاق نیفتاده است، گفت: به شهرداری شهر این امر را  اعلام کردیم و وظیفه پلاک کوبی درختان سطح شهر با شهرداری بوده و باید قانون رعایت شود ضمن اینکه این قانون مربوط به قانون سال ۶۳ بوده و در همه شهرستان های استان همدان اجرا شده و اجرای آن در شهرستان اسدآباد هم ضرورت دارد.

محمد شیرزادی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه در رابطه با تبلیغات زودهنگام در شهرستان پرونده و مورد خاصی نداشته ایم و پرونده خاصی در دادسرا شهرستان تشکیل نشده است، یادآور شد: در بحث کرونا و نقض قرنطینه و تهدید بهداشت پرونده های متعددی در شهرستان داشتیم که مشمول رأفت قرار گرفتند.

وی همچنین در انتقاد از برخی بداخلاقی ها در برخی کانال های فضای مجازی شهرستان علیه برخی از کاندیداها تصریح کرد: درخواست داریم شأن کاندیداها در کانال های فضای مجازی حفظ شده و کانال های فضای مجازی رعایت اخلاق را داشته باشند در غیر این صورت با موارد برخورد خواهد شد.

واکسیناسیون ۶۰ درصد افراد بین سنین ۷۰ تا ۸۰ سال

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم با بیان اینکه اسدآباد دارای ۱۸۰۰ نفر افراد بالای ۸۰ سال بوده که واکسیناسیون این افراد انجام شد، گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد افراد سنین بین ۷۰ تا ۸۰ سال شهرستان نیز واکسینه شده اند که با اتمام واکسیناسیون رده های سنی ۶۰ تا ۷۰ سال پرونده های فوتی کرونا شهرستان بسته می شود.

دکتر ایرج صالحی با اشاره به اینکه تاکنون در شهرستان ۵۳۰۰ دُز واکسن تزریق شده است، افزود: در بحث کرونا از ابتدا تاکنون در شهرستان توسط دانشکده ۲۵ هزار نفر تست انجام گرفته که با این میزان آمار یک چهارم جمعیت شهرستان را تست گرفته ایم و از این تعداد آمار ۶۰۰۰ نفر مثبت بوده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هشت نفر در بیمارستان در بخش کرونایی بستری هستند و از این تعداد چهار نفر مثبت کروناست، افزود: وضعیت شهرستان زرد است و در شرایط کاملاً شکننده قرار دارد و تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان از ضرورت ها به شمار می رود.

صالحی با بیان اینکه پیک چهارم در شهرستان رو به خاموشی است و هنوز هر چند روز یکبار دارای فوتی کرونایی هستیم، تصریح کرد: در انتخابات پیش رو در همه شعبه های انتخابیه شهرستان سفیران بهداشت پیش بینی شده و از مردم درخواست می شود در پای صندوق رأی حتماً از خودکار شخصی خود استفاده کنند ضمن اینکه کلیه موارد پروتکل های بهداشتی در شعبه های انتخابی پیش بینی شده است.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)