میرنیوز

قاضی‌زاده‌هاشمی:تبدیل مرزهای ایلام به قطب اقتصادی/ رضایی:مانع خروج سپرده‌ها از استان‌ها می‌شویم

قاضی‌زاده‌هاشمی:تبدیل مرزهای ایلام به قطب اقتصادی/ رضایی:مانع خروج سپرده‌ها از استان‌ها می‌شویم 2021-06-11T19:18:23+04:30

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: با نزدیک شدن به روز جمعه ۲۸ خردادماه فضای استان‌های مختلف کشور هرروز انتخاباتی‌تر می‌شود، پخش برنامه‌های تبلیغاتی و انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری از روز ۱۹ خردادماه در شبکه‌های استانی آغاز شده است.

بعدازظهر امروز نیز در سومین روز مردم در استان‌های مختلف برنامه‌های نامزدها را از شبکه‌های استانی شنیدند و دیدند.

تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در شبکه‌های استانی جمعه ۲۱ خرداد

علیرضا زاکانی

استان‌های البرز، خلیج فارس، قم، لرستان

محسن مهرعلیزاده

استان‌های بوشهر، زنجان، کرمان، مرکزی

سید ابراهیم رئیسی

استان‌های اردبیل، خراسان رضوی، فارس، گلستان

عبدالناصر همتی

استان‌های آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، سمنان، کرمانشاه، همدان

سعید جلیلی

استان‌های آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد

سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی

استان‌های ایلام، خوزستان، کردستان، مازندران

محسن رضایی

استان‌های اصفهان، خراسان شمالی، قزوین، گیلان

با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات انسانی و اهمیت گفت‌وگوی اختصاصی نامزدها با مردم استان‌های مختلف به تناسب مشکلات و ظرفیت‌های هر یک از مناطق کشور و بر اساس مصوبه ستاد انتخابات صدا و سیما برنامه‌های ویژه رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای مراکز و با محوریت گفت‌وگو با هفت نامزد انتخابات امسال روی آنتن رفته است.

قرعه‌کشی کنداکتور این برنامه‌ها در ستاد انتخابات معاونت امور استان‌ها پیش از این انجام و جدول پخش و ضبط برنامه‌های انتخاباتی هفت نامزد ریاست جمهوری در شبکه‌های استانی صداوسیما اعلام شد که به این ترتیب علاوه بر شبکه‌های سراسری، هر یک از نامزدها ۳۰ برنامه برای ۳۰ استان کشور خواهند داشت که شامل ۱۵ ساعت گفت‌وگو با هر یک از نامزدهاست و مجموع زمان آن به ۶ هزار و ۳۰۰ دقیقه می‌رسد.

در این گزارش نگاهی به مباحث مطرح شده توسط نامزدهای ریاست جمهوری طی امروز در شبکه‌های استانی داریم. برای خواندن مشروح صحبت‌های نامزدهای ریاست جمهوری می‌توانید روی تیتر هر بخش کلیک کنید.


زاکانی در شبکه استانی البرز: ۸۵ درصد منابع کشور در دست رئیس جمهور است

همتی:اقتصادحاکم بر سیاست شود/مهرعلیزاده:دولت«زندگی»دنبال نشاط ملت

علیرضا زاکانی در شبکه استانی البرز اظهار کرد: با انتخاباتی روبه‌رو هستیم که نقش بسیار سرنوشت‌سازی در آینده خودمان دارد. وی بیان کرد: شاید انتخابات ریاست جمهوری مهمترین انتخابات کشور باشد، چراکه ۸۵ درصد منابع کشور در دست رئیس جمهور است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اینکه وضعیتی که اکنون مشاهده می‌کنیم زیبنده ملت ایران نیست، تصریح کرد: اسلام، ایران عزیز، رهبری فرزانه، جوانان، فرهیختگان، نخبگان و زنان همه و همه ظرفیت‌هایی است که با بهره‌گیری صحیح از آنها می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و گام‌های بلندی برداریم.

وی با بیان اینکه ما برخوردار از اسلام، یک تمدن با پیشینه چند هزارساله، اقوام به عنوان گل سرسبد کشور و مذاهب و اقلیت‌ها که بنده همه آنها را برای خودمان یک فرصت بزرگ می‌دانم، خاطرنشان کرد: متعجب هستم که به این ظرفیت‌ها بی‌دقتی می‌شوند و این بی‌دقتی باعث ایجاد شرایط موجود شده است که فقر، فساد، تبعیض، کمبود مسکن و مشکلات دیگری که به خاطر تورم بر گرده و معیشت مردم سنگینی ایجاد می‌کند.

زاکانی با بیان اینکه این تعارض را باید حل کرد، گفت: راهکار رفع این تعارض حضور پرشور پای صندوق رأی است، بنابراین باید پای صندوق رأی حاضر شوید و سرنوشت این ملت را رقم بزنید.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دولت راهی را به غلط رفته است به خیال اینکه با نگاه به خارج می‌تواند مشکلات را حل کند، در حالی که تحریم یک شیوه آمریکایی برای برخورد با ملت ایران است.

وی بیان کرد: انسان نباید از دشمنان انتظار خوبی داشته باشد، چراکه دشمن دشمنی می‌کند و ما باید عاقل باشیم و راه درست را انتخاب کنیم، بنده این نگاه غلط را عوض می‌کنم و با تکیه بر ظرفیت‌های زیاد داخلی پلی برای پیشرفت و حل مشکلات مردم می‌سازم.


قاضی زاده هاشمی در شبکه مازندران: تغییر کاربری و ویلاسازی معضل مازندران است / طراحی مدل حکمرانی جدید

همتی:اقتصادحاکم بر سیاست شود/مهرعلیزاده:دولت«زندگی»دنبال نشاط ملت

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سخنان انتخاباتی در شبکه استانی با بیان اینکه مازندران استانی بزرگی بوده که تمامی مزیت‌های کشور را داراست، افزود: عدم کفایت درآمد برای معیشت، اشتغال و بیکاری، گرانی‌ها دغدغه ذهنی ما است و چندسالی با جمعی از جوانان با تجربه و اندیشمند و با طرح گام دوم، ایجاد تمدن ایرانی و اسلامی تلاش‌های جدی انجام دادیم.

وی افزود: مشکل فقط در روی کار بودن این یا آن جناح نیست بلکه با هر دولت ۲۷۵ اتوبوس مدیر می‌آید و می‌رود و در حال حاضر مسئله این آدم‌ها نیستند بلکه از این منظر که حاشیه سازی می‌کنند، مسئله است.

وی مسئله اصلی را نوع حکمرانی و نگاه به مردم در اداره کشور دانست و افزود: به محض اینکه انتخابات تمام می‌شود انگار تمامی اختیارات عالم به مدیران واگذار می‌شود و دولت‌های ضد مردمی بدون توجه به منافع مردمی از جمله مشکلات است.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: مدل حکمرانی جدیدی را طراحی کردیم تا امور به مردم واگذار شود و متأسفانه همه اختیارات کشور را به پایتخت و تهران واگذار کردیم.

این نامزد انتخابات گفت: در طراحی دولت ما تمامی شهرستان‌ها به پایتخت تبدیل خواهند شد و دولت اختیارات اجرایی را به فرمانداران شهرستان‌ها تفویض می‌کند و همه اختیارات هیئت وزیران را به فرمانداران و آنها را پاسخگو می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر یک سوم مردم از مسئولان ناراضی باشند، توسط دولت عزل می‌شوند زیرا رضایت مردم اصلی ترین وظیفه مسئولان است و اگر مسئولی نتواند رضایت مردم را جلب کند، مسئول عزل می‌شود.

وی با اظهار اینکه هلند از محصولات کشاورزی ۸۰ میلیارد دلار درآمد درآمد دارد، گفت: مازندران می‌تواند با توجه به منابع آبی و اقلیمی این درآمد را کسب کند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به معضل تغییر کاربری و ویلاسازی در استان مازندران، اظهار داشت: مردم از قیمت گذاری نامطلوب محصولات کشاورزی از جمله گندم و برنج گلایه مند هستند و واردات برنج خارجی نیز مشکلاتی ایجاد کرده است.


همتی در شبکه استانی سمنان: اقتصاد حاکم بر سیاست شود / تعامل از خانه مردم تا دنیا

همتی:اقتصادحاکم بر سیاست شود/مهرعلیزاده:دولت«زندگی»دنبال نشاط ملت

عبدالناصر همتی در ویژه برنامه انتخاباتی رسانه‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه اقدام جدی برای اقتصاد کشور نیاز است، بیان کرد: ۶۰ الی ۷۰ درصد از مطالبات مردمی حول دغدغه معیشت است بنابراین دولت بعد نمی‌تواند غیر اقتصادی باشد.

وی با بیان اینکه می‌بایست تا دیر نشده از اشتباهات گذشته درس بگیریم، افزود: امروز یکی از اقداماتی که باید صورت دهیم این است که ریل گذاری اقتصادی کشور را تغییر دهیم و حکمرانی اقتصادی کشور را اصلاح کنیم.

این نامزد انتخابات با بیان اینکه روندی که در سال‌های قبل بوده چندان قابل قبول نیست، تاکید کرد: مردم به خوبی کاهش قدرت خرید را احساس کرده‌اند و می‌دانند که رشد اقتصادی و رشد تولید کاهش یافته است اما سوال اصلی این است که باید چگونه این روند را اصلاح کرد؟ ما معتقد هستیم که رشد میانگین سه درصد در یک دهه گذشته اصلاً درخور شأن ملت ایران اسلامی نیست در نتیجه باید ساختارها را اصلاح کرد.

همتی با بیان اینکه اصل توسعه و اشتغال به رشد و تولید باز می‌گردد، افزود: باید امروز موانع تولید و رشد اقتصادی برداشته شود، تاکید داشت: تورم مزمن ساختاری در سه دهه گذشته حول و هوش ۲۰ درصد بوده و در سال‌های اخیر به دلیل تحریم‌ها بیش از این میزان نیز برآورد می‌شود اما باید این موضوع را چگونه کنترل کرد؟


رئیسی در شبکه استانی گلستان: لزوم توجه به توسعه صادرات گلستان / جلوی تخلفات را می‌گیریم

همتی:اقتصادحاکم بر سیاست شود/مهرعلیزاده:دولت«زندگی»دنبال نشاط ملت

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در برنامه تبلیغاتی خود در سیمای مرکز گلستان، اظهار کرد: ما در مورد استان گلستان به عنوان استانی که هم جنگل و ساحل دارد و اقتصاد وابسته به جنگل و دریا هم برای آن مطرح است برنامه ریزی کرده‌ایم.

وی کشاورزی و دامپروری را از ظرفیت‌های خوب اقتصادی گلستان دانست و افزود: بعضی کشورهای اروپایی دسترسی کمی به دریا دارند اما ۵۰ درصد درآمد آن‌ها از دریا و صنعت آبزی پروری است.

رئیسی با تاکید بر اینکه صنعت آبزی پروری در گلستان باید بازنگری و توسعه یابد، ادامه داد: چرا نزولات آسمانی در گلستان باید به سیل مخرب و نگران کننده تبدیل شود و مردم از باران دلهره داشته باشند در حالی که می‌توان از آن بهره اقتصادی در کشاورزی و آبزی پروری برد.

وی با این سوال که چرا قوانین بازدارنده اجرا نمی‌شود؟ گفت: در سازمان بازرسی به خاطر سیل به گلستان آمدم و در سیل اخیر هم در آق قلا حضور یافتم و بخش‌هایی از شهر را گشتیم.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: نزولات آسمانی باید نعمت باشد ولی باعث دردسر شده بود زیرا قانون اجرا نشده و باران خداوند وقتی جنگل از بین برود و رودخانه‌ها لایروبی نشود تبدیل به سیل می‌شود.

وی با انتقاد از اینکه وقتی سیل می‌آید همه جمع می‌شوند و وقتی سیل تمام شد دوباره فراموش می‌کنند، تصریح کرد: رها شدگی منابع طبیعی گلستان باید پایان یابد و شرایط استان باید مدیریت شود.


مهرعلیزاده در شبکه استانی بوشهر: دولت «زندگی» دنبال عزت و نشاط مردم است / راه حل مشکلات را می دانم

همتی:اقتصادحاکم بر سیاست شود/مهرعلیزاده:دولت«زندگی»دنبال نشاط ملت

محسن مهرعلیزاده در گفت و گوی تلویزیونی با مردم بوشهر اظهار داشت: امروز کشور ما در مقطع تاریخی بسیار خطیری قرار گرفته است. وی اضافه کرد: امروز مردم ایران دست به انتخابی خواهند زد که با تکیه بر تجربیات گذشت راهی برای برون رفت مشکلات پیچیده بسیاری که در کشور موجود است بیابند و خدمتگزاری را روی کار بیاورند که بتواند به تمام معنا در خدمت مردم باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مسائل معیشتی، فقر، تنگدستی و بیماری فاصله بسیار زیاد اجتماعی بین مردم را ایجاد کرده است. افزایش سطح فقر و رسیدن خط فقر به ۷۰ درصد جامعه از مسائل اساسی کشور است.

وی تاکید کرد: دست ناپاکی، دزدی، فسادی و دست درازی به بیت المال و فشار به مردم باعث تحمیل زندگی سخت بر مردم شده است. این مسائل باعث شده تا مردم امید خود به آینده را خیلی کمتر از آنکه باید داشته باشند.

مهرعلیزاده بیان کرد: کشور ما که می‌توانست به قوی‌ترین کشور منطقه تبدیل شود امروز با مشکلات زیادی روبرو است. این وضعیت باعث شده تا فاصله بسیار زیادی از آنچه در سال‌های ابتدایی پس از پیروزی انقلاب بود را شاهد باشیم و اعتماد مردم به مدیران کشور به میزان زیادی آسیب دیده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: این مسائل سبب می‌شود تا اگر مسئولان بخواهند کاری برای اعتماد عمومی انجام دهند هم مورد اعتماد مردم قرار نگیرد.


رئیسی در شبکه استانی فارس: فارس باید چهار راه ریلی باشد / اجرای سند تحول کشور

همتی:اقتصادحاکم بر سیاست شود/مهرعلیزاده:دولت«زندگی»دنبال نشاط ملت

سید ابراهیم رئیسی در گفتگوی تلویزیونی با مردم فارس گفت: حضور در انتخابات نه تنها در سیاست گذاری داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است بلکه در جهان نیز حضور مردم در انتخابات می‌تواند اثرگذار باشد.

وی اضافه کرد: شرایط کرونا باعث شد امکان سفر به استان فارس فراهم نباشد این در حالی است که فارس جلوه گاه تمدن در ایران اسلامی است و استان فارس دریچه فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برای معرفی این فرهنگ غنی به مردم جهان است.

این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: استان فارس در تمامی بخش‌های کشاورزی، خدمات و صنعت در کشور قطب بوده و فارس در حوزه گردشگری سلامت در جهان شگفتی آفریده است.

آیت الله رئیسی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که باید در استان فارس در راستای توسعه هرچه بیشتر استان صورت بگیرد توجه به توسعه در این استان است. لازم به ذکر است که فارس دارای ویژگی‌ها و پتانسیل‌هایی است که اگر تمامی این ویژگی‌ها مورد بهره برداری قرار بگیرند آمارهای بیکاری در استان فارس به شدت کاهش خواهد یافت.

او افزود: فارس می‌تواند به عنوان قطب فرودگاهی و چهارراه ریلی در کشور فعالیت کند لذا زیرساخت‌های لازم باید در استان فارس بیش از هر زمان دیگری تقویت شود تا این مهم محقق گردد البته در این میان نباید حمایت از واحدهای کوچک و متوسط فراموش شود زیرا این بخش‌ها مولدان چرخه صنعت در استان هستند.

وی در خصوص اهمیت روستاها نیز عنوان کرد: با توجه به ویژگی‌هایی که در روستاهای استان فارس وجود دارد و پتانسیل‌های ٣۶ شهرستان استان، باید شرایط روستاها به گونه‌ای باشد که شاهد مهاجرت معکوس باشیم این در حالی است که با قطع دست دلالان بخش کشاورزی می‌توان زمینه تقویت زنجیره تولید در استان را نیز فراهم کرد.


رضایی در شبکه استانی گیلان: تعیین استانداران بومی اولویت دولت اقدام و تحول

همتی:اقتصادحاکم بر سیاست شود/مهرعلیزاده:دولت«زندگی»دنبال نشاط ملت

محسن رضایی عصر جمعه در گفتگو با مردم استان گیلان از طریق شبکه باران با بیان اینکه ایران را با گیلانش باید شناخت، اظهار کرد: طبیعت، نوابغ و طبیعت و فرهنگ چندین ساله این خطه درخشان است‌.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: هنر انقلاب این بود که با کمک عشق به وطن و اسلام انسجام بزرگی ایجاد کرد و ما یکی و واحد شدیم و روی قامت خود ایستادیم.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های نادرست دولت‌ها در ۳ دهه اخیر باعث شد توانایی عظیم و قامت بلند ایران خم شود و در برابر مشکلات احساس ناتوانی و ناامیدی کند ادامه داد: دوباره قیام کرده و حرکتی را از نو با دولتی نو آغاز می‌کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه دولت وی دولت قیام فرهنگی، اقتصادی و شکستن محاصره اقتصادی، قیام پیشرفت‌های بزرگ برای زندگی بهتر و تشکیل دولت وحدت ملی است بیان کرد: شهروند درجه ۲ و ۳ در قاموس جمهوری اسلامی وجود ندارد و این طور نیست که انتخابات مهندسی شده باشد بلکه اراده مردم و انتخاب آنها اصل است.


جلیلی در شبکه استانی خراسان جنوبی: اهمیت فرصت همسایگی با افغانستان برای توسعه اقتصادی و ارزآوری

همتی:اقتصادحاکم بر سیاست شود/مهرعلیزاده:دولت«زندگی»دنبال نشاط ملت

سعید جلیلی در گفت و گوی تلویزیونی با مردم خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه با توانمندی‌های این منطقه آشنایی دارم، اظهارکرد: خراسان‌جنوبی در شاخص‌هایی چون کاهش جرایم و ارتقا سطح دانش برجسته است.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان‌کرد: من و همکارانم بر اساس حرکتی که در هشت سال گذشته داشته‌ایم بر این باور هستیم که در سال‌های آتی می‌توان کشور را به یک جوشش رساند.

جلیلی با بیان اینکه در هشت سال گذشته جلسات متعددی با اساتید خراسان‌جنوبی، فعالان در اتاق بازرگانی و در مرز ماهیرود داشته‌ام، ادامه‌داد: بر اساس این بررسی‌ها می‌گویم می‌توانیم خراسان‌جنوبی را به یک رشد برسانیم.

وی افزود: محصولات کشاورزی خراسان‌جنوبی می‌تواند مبنایی برای صادرات و ارزآوری کشور باشد و معادن منطقه نیز در صورت داشتن ارزش افزوده فرصت ارزشمندی برای اشتغال‌زایی و ارزآوری است.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان‌کرد: همجواری خراسان‌جنوبی با کشور افغانستان یک فرصت مهم برای صادرات محصولات تولیدی خراسان‌جنوبی به افغانستان و سایر کشورهای همسایه شرق ایران است.

جلیلی با تأکید بر اهمیت مجرای صادراتی مرز ماهیرود، ادامه‌داد: صادرات ایران به ۲۸ کشور اروپایی حتی در شرایط گشایش اقتصادی نصف صادرات به کشور افغانستان بود.


رضایی در شبکه استانی قزوین: استانداران را با رأی و پیشنهاد نخبگان همان استان تعیین می‌کنیم

همتی:اقتصادحاکم بر سیاست شود/مهرعلیزاده:دولت«زندگی»دنبال نشاط ملت

محسن رضایی میرقائد در شبکه استانی قزوین در گفتگو با مردم قزوین با بیان اینکه سرزمین ایران بهترین قطعه عالم است اظهار کرد: چشم اندازهای متنوع و ۴ فصل همیشه پر بازده این کشو طبیعتی به وجود آورده که گویی جهان کوچکی در ایران شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ایران سرزمین اقوام و قبیله‌های سرشار از غرور و مردمی پاک نهاد به زلالی چشمه‌های عالم است، افزود: هنر امام انقلاب اسلامی این بود که با کمک عشق به وطن و اسلام، همه ایرانی‌ها را دور هم جمع کرده، انسجام بزرگی به وجود آورد و ما واحد شده و بلند شدیم و بر روی قامت خود ایستادیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: متأسفانه سیاست‌های نادرست دولت‌ها در دو الی سه دهه اخیر باعث شد این توانایی عظیم و قامت بلند ایران خم شده و در برابر مشکلات احساس ناتوانی و نا امیدی کند.

وی ادامه داد: ما دوباره می‌خواهیم قیام کرده و بر روی پای خود به ایستیم و حرکتی را با دولتی نو از نو شروع کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اراده اصلی برای تغییر سرنوشت در دستان مردم است گفت: قیام سوم، قیام زندگی بهتر برای بهزیستی، برای سربلندی کشاورزان، کارگران، معلمان و زدودن غم و غصه از چهره بهترین مردمان جهان یعنی ملت ایران است.

وی شرط اصلی این قیام را وحدت و حرکت با همدیگر دانسته و عنوان کرد: قیام برای ثروت و قدرت برای همه ملت با تکیه با همدیگر انجام خواهد شد.

رضایی در تشریح برنامه‌های خود برای آینده کشور گفت: ما مناطق اقتصادی ایجاد خواهیم کرد و به استان‌ها اختیارات و مسئولیت می‌دهیم.


زاکانی در شبکه استانی لرستان: لرستان نیازمند تحول جدی در حوزه زیرساخت است

همتی:اقتصادحاکم بر سیاست شود/مهرعلیزاده:دولت«زندگی»دنبال نشاط ملت

علیرضا زاکانی در سخنانی در شبکه افلاک لرستان با اشاره به احصای مشکلات شهرستان‌های مختلف کشور اظهار داشت: چهار بار به مراکز استان‌ها و برخی شهرستان‌ها رفته‌ام و از نزدیک با برخی از مشکلات و معضلات مردم آشنا هستم.

زاکانی در ادامه سخنان خود با اشاره به استان لرستان عنوان کرد: برای بنده توفیق بود که در ایام دفاع مقدس، در برخی عملیات‌ها در کنار رزمندگان غیور تیپ حضرت ابوالفضل (ع) که بعداً ارتقا پیدا کرد، شاهد بزرگی‌ها، عظمت‌ها و غیوری شما مردم خوب لرستان باشم.

وی با تاکید بر اینکه ما توفیق داشتیم سالیان سال وقتی به منطقه و جنوب می‌رفتیم از برخی شهرستان‌های لرستان عبور کنیم گفت: آشنایی خاصی با لرستان دارم و برای خودم لطف و بزرگی می بی نم که در خدمت مردم عزیز این استان باشم.

وی با اشاره به اینکه به شما ما افتخار می‌کنیم و به عنوان یک بچه رزمنده و فردی که تلاش کرده‌ایم خود را وقف انقلاب، اسلام، میهن کنم و همیشه بدهکار هستم و خواهم بود، برایم سخت است که این استان با این جغرافیای زیبا و امکان طبیعی جز استان‌هایی باشد که دچار یک عقب افتادگی از بعد رسیدگی، باشد گفت: جغرافیای لرستان را اگر هر نقطه‌ای داشت، مردان غیور و زنان بزرگوار این استان و جمعیت با اهتمام این استان را اگر هر استان دیگر داشت، آب، خاک، شرایط این چنین را اگر استان دیگر داشت، به راحتی آن استان می‌توانست یک استان سرآمد باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: متأسفانه عدم رسیدگی‌ها و دقت‌ها شرایط را به سمتی برده که استان در معرض آسیب‌های متعددی قرار دارد، به عنوان کسی که سال‌ها و مدت‌ها در رفت و آمد در این استان بوده‌ایم، در مقرهایی در این استان مستقر بوده‌ام، از نزدیک می‌دیدم که چه مشکلات بزرگی را مردم این استان با گوشت و پوست خودشان لمس می‌کنند.

زاکانی با تاکید بر اینکه سیلاب به مردم خوزستان و لرستان آسیب زد و زندگی آنها را ویران کرد ادامه داد: توفیق داشتم در آن ایام با حضور در پلدختر و منطقه، از نزدیک ببینم که مردم چه بلای بزرگی را مردم تحمل می‌کنند به خاطر اینکه زیرساخت‌های آنجا کامل نیست و شرایط به سمتی بحرانی رفته و مردم این سیلاب ویرانگر را تحمل می‌کنند.


رئیسی در شبکه استانی اردبیل: حل اشتغال جوانان اردبیل با رفع موانع تولید / مشکل حقابه رفع می‌شود

همتی:اقتصادحاکم بر سیاست شود/مهرعلیزاده:دولت«زندگی»دنبال نشاط ملت

آیت الله سید ابراهیم رئیسی که در برنامه تبلیغاتی استانی انتخابات در شبکه سبلان اردبیل سخن می‌گفت استان اردبیل را مهد بزرگان دینی و روحانیون بزرگی چون آیت الله مروج دانست و اظهار کرد: آیت الله مروج امام جمعه فقید این استان از عالمان بزرگ دینی در این شهر بود و هم اکنون نماینده ولی فقیه در استان آیت الله عاملی نیز به خوبی و با درایت سنگر معنوی این استان را با رهنمودهای ارزشمند خود برعهده دارد.

وی استان اردبیل را دارای زمینه‌های مهم علم و دانش در کشور عنوان کرد و افزود: دانشگاه‌ها و حوزه علمیه این استان با جوانان انقلابی و فرهیخته نوید روزهای بسیار پرشکوهی را برای کشور و این استان دارد و امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب زمینه لازم برای توسعه علم در کنار صنعت در این استان فراهم شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور استان اردبیل را یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در کشور اعلام کرد و گفت: با تلاش مسئولین و جوانان توانمند این استان، هم اکنون ۴ درصد محصولات کشاورزی از این استان تأمین و به بازار فروش عرضه می‌شود و این در حالی است که خاک حاصل خیز اردبیل توانایی افزایش چند برابری و توسعه کشاورزی در این استان را دارا است.

آیت الله رئیسی کیفیت تولید حبوبات، گندم، عسل و کالاهای اساسی در این استان را بسیار عالی توصیف کرد و افزود: زمین حاصل خیز دشت مغان سرمایه بسیار بزرگ این منطقه است که باید در جهت توسعه صنایع تبدیلی به کار گرفته شود.


مهر علیزاده در شبکه استانی کرمان: اقتصاد مشکل امروز ایران است / افزایش یارانه ۵ دهک پایین جامعه

همتی:اقتصادحاکم بر سیاست شود/مهرعلیزاده:دولت«زندگی»دنبال نشاط ملت

محسن مهر علیزاده در گفتگوی تلویزیونی خود با مردم استان کرمان با اشاره به اینکه امروز کشور ما در موقعیت و در مقطع حساسی قرار گرفته است، افزود: امروز مردم ایران دست به انتخابی خواهند زد تا راهی برای برون رفت از مشکلات پیچیده در کشور بیابند و خدمت گذاری را سر کار بیاورد که در خدمت مردم باشد.

وی بیان داشت: امروز با مسئله معیشت، فقر و فاصله اجتماعی بسیار زیاد، افزایش سطح خط فقر به ۷۰ درصد جامعه و از طرف دیگر کشمکش‌های بی حاصل بین افراد و گروه‌ها در عرصه‌های مختلف مواجه هستیم. تأسف بار تر اینکه در کشوری زندگی می‌کنیم که با اینکه نیت مسئولان خیر است اما در عمل شاهد فساد و تحمیل زندگی سخت بر مردم هستیم.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان این مطلب که برخی از اقدامات مسئولان موجب شده است با مشکلاتی عدیده ای مواجه شویم، اظهار داشت: اینها را مطرح نمی‌کنم که ناامید شوید بلکه این عوامل موجب آسیب دیدگی اعتماد مردم به مسئولان و حکمرانی شده است. این آسیب دیدگی موجب شده که حتی مسئولی اگر بخواهد کار خوبی هم انجام بدهد باز هم مردم شاید اعتماد لازم را نداشته باشند.


رضایی در شبکه استانی خراسان شمالی: مانع خروج سپرده‌ها از استان‌ها به تهران خواهیم شد

قاضی‌زاده‌هاشمی:تبدیل مرزهای ایلام به قطب اقتصادی/ رضایی:مانع خروج سپرده‌ها از استان‌ها می‌شویم

محسن رضایی در گفتگو با مردم خراسان شمالی که از طریق شبکه اترک صورت گرفت، دولتش را دولت اقدام و تحول خواند و اظهار داشت: اختیارات را به خود استان‌ها واگذار می‌کنیم و مانع خروج سپرده‌ها از استان‌ها به مرکز کشور می‌شویم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری قول ایجاد مناطق اقتصادی در استان‌ها را داد و گفت: به عنوان نمونه منطقه اقتصادی خراسان شمالی با آسیای مرکزی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی به مردم پرداخت خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه در دولت اقدام و تحول استانداران از مردم همان استان انتخاب می‌شوند، خاطرنشان کرد: کدام استان است که مردان و زنان بزرگی نداشته باشد؛ سرزمین ایران مردان و زنان بزرگی دارد که مورد غفلت قرار گرفته اما در دولت ما پارتی‌بازی انجام نمی‌شود و این طور نیست که دولت مرکزی رفقای خود را از یک استان به استان دیگر به خاطر منفعت طلبی ببرد و ما به این کار در دولت خود پایان می‌دهیم.

این داوطلب ریاست جمهوری توجه به اقشار آسیب پذیر، ایجاد اشتغال در استان‌ها، آموزش و مهارت جوانان را از دیگر خط مشی‌های دولت خود عنوان کرد.


همتی در شبکه استانی آذربایجان شرقی: تغییر ریل اقتصادی کشور ضروری است

قاضی‌زاده‌هاشمی:تبدیل مرزهای ایلام به قطب اقتصادی/ رضایی:مانع خروج سپرده‌ها از استان‌ها می‌شویم

عبدالناصر همتی در برنامه ایران سرای من که از شبکه استانی سهند پخش می‌شد افزود: مشکل اصلی کشور ما این است که سیاست بیش از حد بر اقتصاد غالب شده است و مسائل اقتصادی تحت تأثیر نگاه سیاسی در استان‌ها قرار گرفته است که باعث شده ما نتوانیم از ظرفیت‌های استان‌ها بهره بگیریم.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی کشور مطلوب نیست و اگر این روند ادامه یابد نتایج بدتری متوجه کشور خواهد شد.

همتی گفت: باید سیاست در اختیار اقتصاد قرار بگیرد تا شرایط زندگی و معیشت مردم بهبود یابد. من تنگناهای اقتصادی را زیر نظر داشته‌ام و می‌دانم مشکل کشورمان کجاست.

وی ادامه داد: من می‌خواهم فقط ۴ سال رئیس جمهور شوم و در این مدت فارغ از هرگونه محافظه کاری امور کشور را اصلاح کنم. چرا که معتقدم باید نگاه متمرکز به کشور را از صحنه اقتصادی برداریم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: نباید در پایتخت متمرکز شویم چرا که شهرهای دیگر کشورمان در حاشیه قرار می‌گیرند. برنامه من این است که هر سه ماه با نخبگان هر استان جلسه تشکیل دهم تا ویژگی‌های هر استان را بشناسیم و برنامه ریزی کنیم.


مهرعلیزاده در شبکه استانی زنجان: ارز ۴۲۰۰ تومانی باعث رانت شده است

قاضی‌زاده‌هاشمی:تبدیل مرزهای ایلام به قطب اقتصادی/ رضایی:مانع خروج سپرده‌ها از استان‌ها می‌شویم

محسن مهر علیزاده در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی که از سیمای مرکز زنجان پخش شد، بدون اسم بردن از استان زنجان و ظرفیت‌های این استان، گفت: مردم با انتخابشان خدمتگزاری را بر سر کار می‌آورند که این خدمتگزار بتواند به تمام معنا در خدمت مردم اش باشد.

وی افزود: تأسف بارتر از آن باید اعلام کنم که در کشوری زندگی می‌کنیم که با تمام نیت خیر خیلی از مسئولان متأسفانه دست ناپاکی، اختلاس، دزدی، فساد، دست یازیدن به بیت المال، فشار بر مردم و نیز تحمیل زندگی سخت بر مردم را در رویه‌های اجرایی خود برگزیده و چنان معیشت سختی را بر مردم فراهم آورده‌اند که امید مردم به آینده بسیار کمتر از آن چیزی است که باید باشد.

وی ادامه داد: انتظار از مردم این است که این بار با دقت مطالعه کنند و اینکه مشکل کشور ما امروز اقتصاد است، مشکل اقتصاد را کسی می‌تواند حل کند که مسائل اقتصادی را بفهمد و بار دیگر تکیه کردن بر یک فرد فرهنگی، نظامی، امنیتی و حقوقدان و به یک قضائی مسائل را حل نمی‌کند، این موارد را در گذشته دیده‌ایم من با کسی مخالفتی نمی‌کنم اما اگر مشکل امروز مشکل قلبی داریم باید به متخصص قلب مراجعه کنیم.


قاضی‌زاده‌هاشمی در شبکه استانی ایلام: قابلیت تبدیل مرزهای ایلام به قطب اقتصادی با کشور عراق

قاضی‌زاده‌هاشمی:تبدیل مرزهای ایلام به قطب اقتصادی/ رضایی:مانع خروج سپرده‌ها از استان‌ها می‌شویم

امیر حسین قاضی زاده هاشمی عصر جمعه در گفتگوی تلویزیونی با مردم استان ایلام اظهار کرد: با افتخار می گویم، مدت‌ها در استان ای لام در پایگاه ظفر و در عملیات کربلای یک برای آزادسازی مهران حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: دوستان زیادی از ما در آن منطقه زیسته‌اند و برای دفاع از خاک میهن جنگیده‌اند و خون‌های پاکی در آنجا ریخته شده، دلدادگان آقا اباعبدالله تعلق خاطر شدیدی استان به ایلام دارند زیرا محل تردد خیل عظیم زائران اربعین بوده و خدماتی که در آنجا مردم عزیز این استان به زائرین ارائه می‌کنند همیشه در یادها ماندگار است.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اضافه کرد: ایلام یک استان مرزی، تاریخی، مهد تمدن ایران زمین است، خود ایلام مرکزیت یک تمدن بزرگ بوده و سابقه تاریخی و برجستگی را دارد.

قاضی زاده هاشمی، به برنامه‌های خود در شهرستان‌های استان ایلام اشاره کرد و گفت: شهرستان ایلام دارای ظرفیت گردشگری طبیعی است و از منابع غنی نفت و گاز بهرمند است.

وی تصریح کرد: مرزهای ایلام قابلیت تبدیل به قطب ارتباطی، سیاسی و اقتصادی با کشور و البته گسترش بازارهای مرزی را دارد.


گزارش در حال تکمیل است…

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)