میرنیوز

قاضی‌زاده هاشمی: دولت «سلام» برای تک‌تک شهرها برنامه دارد/ همتی: خوزستان باید به جایگاه قبلی برگردد

قاضی‌زاده هاشمی: دولت «سلام» برای تک‌تک شهرها برنامه دارد/ همتی: خوزستان باید به جایگاه قبلی برگردد 2021-06-09T19:05:00+04:30

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: با نزدیک شدن به روز ۲۸ خردادماه فضای استان‌های مختلف کشور هر روز انتخاباتی تر می‌شود، پخش برنامه‌های تبلیغاتی و انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری از امروز در شبکه‌های استانی آغاز شد.

امسال و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات انسانی، نامزدهای ریاست جمهوری برنامه خاصی برای سفرهای استانی و حضور در جمع طرفداران خود ندارند به همین علت و با توجه به لزوم گفت‌وگوی اختصاصی این افراد با مردم استان‌های مختلف به تناسب مشکلات و ظرفیت‌های هر یک از مناطق کشور، پیرو دستور رئیس رسانه ملی و بر اساس مصوبه ستاد انتخابات صدا و سیما برنامه‌های ویژه رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای مراکز و با محوریت گفت‌وگو با هفت نامزد انتخابات امسال روی آنتن می‌رود.

قرعه‌کشی کنداکتور این برنامه‌ها در ستاد انتخابات معاونت امور استان‌ها انجام و جدول پخش و ضبط برنامه‌های انتخاباتی هفت نامزد ریاست جمهوری در شبکه‌های استانی صداوسیما اعلام شد که به این ترتیب علاوه بر شبکه‌های سراسری، هر یک از نامزدها ۳۰ برنامه برای ۳۰ استان کشور خواهند داشت که شامل ۱۵ ساعت گفت‌وگو با هر یک از نامزدهاست و مجموع زمان آن به ۶ هزار و ۳۰۰ دقیقه می‌رسد.

در این گزارش نگاهی به مباحث مطرح شده توسط کاندیداهای ریاست جمهوری در شبکه‌های استانی داریم. برای خواندن مشروح صحبت‌های نامزدهای ریاست جمهوری می‌توانید روی تیتر هر بخش کلیک کنید.


محسن مهرعلیزاده در شبکه استانی البرز: مردم در انتخابات به دنبال برون‌رفت از مشکلات موجود هستند

جلیلی: تصمیم گیری بدون توجه به استان‌ها امکان پذیر نیست

محسن مهرعلیزاده عصر چهارشنبه در شبکه استانی البرز اظهار کرد: من فرزند ایران هستم کسی که عمری در جهت ساخت ایرانی عزیز و با نیتی پاک برای بنیان نهادن نهادهایی برای راحتی مردم ایران تلاش کرده است.

وی بیان کرد: امروز کشور ما در مقطع تاریخی بسیار خطیری قرار گرفته است و مردم ایران به انتخابی خواهند زد که توسط آن بتوانند با تکیه بر تجربیات گذشته خود راهی برای برون‌رفت از مشکلات پیچیده و بسیار موجود بیایند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مردم با انتخاب خود می‌خواهند خدمت‌گزاری را بر سر کار بیاورند که این خدمت‌گزار بتواند به تمام معنا در خدمت معنا باشد.

وی تصریح کرد: امروز مسائل معیشتی، فقر، تنگ‌دستی، بیکاری، فاصله بسیار زیاد اجتماعی، افزایش سطح فقر و رسیدن فقر به ۷۰ درصد جامعه و از طرفی کشمک‌های بی‌حاصل بیم افراد و صاحبنظران مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کشور وجود دارد.

مهرعلیزاده افزود: تأسف‌بارتر از آن در کشوری زندگی می‌کنیم که با وجود نیت خیر بسیار از مسئولان دست ناپاکی، اختلاس، فساد، دست یازیدن به بیت‌المال، فشار به مردم و تحمیل زندگی سخت به مردم را در رویه‌های مدیریتی خود برگزیدند و بر این اساس امید مردم به آینده بسیار کمتر از آنچه که باید باشد است.


سعید جلیلی در شبکه استانی کرمان: تصمیم گیری جهشی بدون توجه به استان‌ها امکان پذیر نیست

جلیلی: تصمیم گیری بدون توجه به استان‌ها امکان پذیر نیست

سعید جلیلی عصر چهارشنبه در ویژه برنامه تلویزیونی خطاب به مردم کرمان گفت: استان کرمان که با سرمایه‌های قابل توجه خود، چهره مقتدری در جهان از خود نشان داده است، پرورش دهنده انسان‌های بزرگی است که به عنوان یکی از این انسان‌های بزرگ باید به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد که امروز نه تنها برای کشور بلکه برای جهان اسلام یک اعتبار و آبرو است.

وی با اشاره به اینکه بنده از شمال تا جنوب استان کرمان را سفر کرده و با مردم گفتگو کرده‌ام، بیان داشت: ظرفیت‌ها و فرصت‌های استان کرمان، به اندازه چند کشور اروپایی است. با وجود این همه ظرفیت، چرا باید شاهد محرومیت‌های زیادی در استان باشیم؟ مردم استان کرمان باید متناسب این فرصت‌ها زندگی خوبی را تجربه کنند.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان این مطلب که در هشت سال گذشته ما دولت سایه را مطرح کردیم، اظهار کرد: معتقدیم که هر فرد در محله و استان خود باید تحولات را دنبال کند و سند پیشرفت استان را بنویسد از طرف دیگر نباید اجازه داد که کسانی در استان کرمان این فرصت‌ها را نادیده بگیرند.

وی با بیان این مطلب که ما به دو گونه می‌توانیم برای کشور تصمیم بگیریم یکی نگاه حداقلی و دیگری نگاه جهشی است، تصریح کرد: نگاه و تصمیم گیری جهشی بدون توجه به استان‌ها و روستاها امکان پذیر نیست و براین اساس باید از دولت مطالبه گری کرد.

جلیلی با اشاره به اینکه خود افراد استان برای شناسایی ظرفیت‌ها باید تلاش جدی داشته باشند، عنوان کرد: اگر جوانان کرمانی در لشکر ۴۱ ثارلله و دفاع حرم کارهای بزرگی کردند، فرزندان شما در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، فرهنگ، هنر و سایر عرصه‌ها می‌توانند افتخار آفرین باشند که این امر نیازمند تلاش خود شما است.

وی با بیان این مطلب که وظیفه دولت این است که برای هر استان برنامه ریزی جدی داشته باشد، ابراز داشت: استان کرمان که بین شمال و جنوب آن ۱۰۰۰ کلیومتر فاصله است، به اندازه چند کشور اروپایی می‌تواند تولیدات داشته باشد لذا دولت باید بسترساز باشد تا از فرصت‌ها به خوبی استفاده شود.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: چرا کشاورز باید احساس کند که محصول او را نمی خرند یا با قیمت کم می خرند؟ چرا از معادن به شکل خام فروشی استفاده می‌شود؟ اینها همه نیازمند برنامه است تا نه تنها مشکلات استان حل شود بلکه تمام کشور هم از آن بهره مند شوند.


محسن رضایی در شبکه استانی یزد: تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری را به استان‌ها تفویض می‌کنیم

جلیلی: تصمیم گیری بدون توجه به استان‌ها امکان پذیر نیست

محسن رضایی در گفتگوی تلویزیونی با مردم یزد با بیان اینکه سیاست‌های نادرست دولت‌ها در دو سه دهه اخیر سبب شد تا قامت بلند ایران خم شود و در برابر مشکلات احساس ناتوانی کند، اظهار داشت: ما آمده‌ایم تا حرکتی را از نو با دولتی نو آغاز کنیم و روی پای خود بایستیم.

وی افزود: امام بزرگوار ما در انقلاب اسلامی، اقوام و استان‌ها را دور هم جمع کرد و یک اتفاق بزرگ صورت گرفت و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و باز هم امام راحل با استفاده از همین ظرفیت، جنگ تحمیلی را مدیریت کرد.

رضایی عنوان کرد: اکنون برای قیام سوم که قیام فرهنگی و اقتصادی است آماده می‌شویم، قیام فرهنگی و اقتصادی، قیام پیشرفت‌های بزرگ، قیام برای تشکیل دولت وحدت ملی، قیام برای اینکه همه ایرانی‌ها ایرانی هستند و شهروند درجه یک و دو در قاموس نظام اسلامی وجود ندارد.

داوطلب سیزدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما می‌خواهیم دوباره آغاز کنیم و قیام سوم قیام برای زندگی بهتری برای سربلندی اقشار زحمتکش را رقم بزنیم و غم و غصه را از چهره بهترین مردمان روی زمین برای دستیابی به قله‌های بلند، بزداییم.

وی تاکید کرد: برای تحقق این مهم، شرایطی داریم و باید دوباره استان‌ها و اقوام ایرانی را به میدان بیاوریم، به استان‌ها مسئولیت می‌دهیم و آنها را در اداره استانشان سهیم می‌کنیم.

رضایی تصریح کرد: قرار نیست که تهران استان‌ها را استثمار و خارج از کشور نیز تهران را استثمار کند و ما به این شرایط پایان خواهیم داد و در استان‌ها قطب‌های اقتصادی درست می‌کنیم.


محسن رضایی در شبکه هامون سیستان و بلوچستان: موضوع حق آبه را شخصاً پیگیر می‌کنم / راه اندازی رسانه بلوچی

جلیلی: تصمیم گیری بدون توجه به استان‌ها امکان پذیر نیست

محسن رضایی عصر چهارشنبه در ویژه برنامه انتخاباتی که از شبکه استانی هامون پخش شد، اظهار داشت: ایران را باید با ایران شناسی، هنرش، طبیعتش و قدمت تاریخی اش شناخت.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی مردم عزیز و با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و دور هم کردن تمام اقوام ایرانی به سرانجام رسد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخاباتی ریاست جمهوری بیان داشت: سرنوشت صندوق‌های رأی را مردم تعیین می‌کنند، با قیام سوم دولت ما می‌خواهد وحدت ملی به وجود آورد / قوم گرایی باید کنار گذاشته شود.

وی گفت: برای رسیدن به ایده‌های بزرگ استانداران دولت اقدام و عمل باید از خود همان استان انتخاب شوند.

وی ادامه داد: مردم استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های ویژه ای هستند، به دور از پارتی بازی و قوم گرایی از نخبگان استفاده خواهیم کرد.

رضایی تصریح کرد: کمک می‌کنیم از طریق امکانات پژوهشی با مدیران همفکری خواهیم کرد، ما با همه توان دولت اقدام و عمل در کنار هم مشورت خواهیم کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: علاوه بر یارانه ۴۵۰ هزار تومانی ایجاد اشتغال و نهضت خانه سازی راه اندازی خواهیم کرد.

وی افزود: با ۱۰ درصد آورده مردم خانه دار خواهند شد و ۹۰ درصد وام بانکی به آنها تعلق خواهد گرفت، وثیقه وام بانکی سند مالکیت منزل مسکونی است که قرار است ساخته شود.

رضایی گفت: حفظ کرامت انسانی مهمترین اولویت دولت اقدام و عمل است، و تلاش ما بر این است با کمک و حمایت‌های مردمی صورت پذیرید.

وی بیان داشت: کسب و کارهای خانگی را توسعه خواهیم داد و با اختیارات اجرایی به استان سیستان و بلوچستان یک ایالت اقتصادی ایجاد خواهیم کرد.


رئیسی در شبکه استانی سمنان: برخورد با فساد اولویت اصلی دولت آینده / زمینه‌های رانت از بین برود

جلیلی: تصمیم گیری بدون توجه به استان‌ها امکان پذیر نیست

آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر چهارشنبه در یک ویژه برنامه رسانه‌ای با موضوع پرسش و پاسخ و مطالب مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم استان سمنان، با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا عدالت‌خواهی و حق مداری ضمن اجرای قانون برای همه ملموس باشد و مردم بگویند که مسئولان به قانون عمل می‌کنند، تاکید کرد: قانون مداری و عدالت مداری را اجرایی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه صادرات مقوله بسیار مهمی است که تولید را به حرکت در می‌آورد و این موضوع کیفی و کمی است، تاکید داشت: با صادرکنندگان و سرمایه گذاران و کارآفرینان جلسات مهمی برگزار کرده‌ایم ولذا باید موانع صادرات را رفع کنیم.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: اعتقاد داریم که صادرکننده باید به سهولت بتواند صادر کند و امروز جنس تولیدی ایرانی با کیفیت و استاندارد مورد پسند در دنیا است پس می‌توان بر روی فروش آن سرمایه گذاری کرد.

این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه چندی پیش درباره ارز حاصل از صادرات سوالاتی شد که چرا افراد صادراتی انجام داده‌اند، ارز را بر نگردانده‌اند و با آنها برخورد نشده است؟ افزود: برخی در این زمینه به اقدامات حقوقی و قضائی معتقد بودند اما برخی دیگر معتقد هستند که باید با صادر کننده صحبت کنیم، لذا من معتقد به روش دوم هستم، پس مسائل کشور را نباید پلیسی و قضائی حل کرد و در این موضوع باید دید که مشکلات صادرات کننده چیست؟ باید ساز و کار صادرات را به کار بیندازیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه فعال اقتصادی باید آزادانه فعالیت کند، گفت: نقش دولت هدایت و حمایت و سوم نظارت است و باید بگذارد که فعالان اقتصادی کار کنند.

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه باید به ظرفیت استان‌ها نگاه ویژه داشت و امروز همچنین برای مبارزه با فساد باید ابتدا بسترهای فسادزا را اصلاح و سپس کاری کرد که اگر فساد کرد با وی برخورد کنیم، گفت: اولین اقدام کشور این است که افراد در هر جایگاهی که هستند به خصوص دولتی‌ها و اداری‌ها خودشان را موظف بدانند که در آشکار و پنهان، قانون‌مند و اخلاق‌مدار باشند که در نظام اداری به آن خودکنترلی می‌گویند.


مهرعلیزاده در شبکه افلاک لرستان: نامسئولان کشور را با مشکلات عدیده مواجه کرده‌اند

جلیلی: تصمیم گیری بدون توجه به استان‌ها امکان پذیر نیست

محسن مهرعلیزاده عصر چهارشنبه در سخنانی در شبکه افلاک لرستان بیان داشت: بعضی از اقدامات مسئولان که بهتر است کلمه نامسئولان را به کار ببرم، کسانی که اسم خود را مسئول گذاشته‌اند، کسانی که برای گرفتن کرسی‌های ریاست و مسئولیت به دنبال روش‌های ناصواب رفتند، کرسی خریدند، میز خریدند، میز فروختند، امضا خریدند و امضا فروختند، کشوری را که می‌توانست به قوی‌ترین کشور منطقه تبدیل شود با مشکلات عدیده ای مواجه کرده‌اند.

مهرعلیزاده با اشاره به اینکه اینها را من نمی گویم که ناامیدتان کنم، متأسفانه این اقدامات باعث شد اعتماد مردم به نظام، حاکمیت، مدیریت و مدیران اجرایی به مقدار خیلی زیادی آسیب ببیند گفت: این عدم اعتماد سرمایه سنگینی است که از بین می‌رود، از بین رفتن آن باعث می‌شود که حتی در صورتی که مسئولان بخواهند کار درست و در جهت منافع مردم و ملی انجام دهند مورد اعتماد و پذیرش مردم واقع نشود و این امر متأسفانه بدترین نقطه ممکن است، اما باید واقعیت‌ها را گفت و باید مردم بدانند اگر فردی یا افرادی امروز در جایگاهی قرار گرفته‌اند که می‌خواهند بین خودشان، خدای خودشان و مردم پیمان ببندند مشکلات مردم را حل کنند افرادی هستند که مشکلات مردم را می‌دانند، از درد و دل مردم با خبر هستند.

وی تاکید کرد: من هم مانند شما از یک خانواده متوسط به دنیا آمده‌ام، گرچه چندین سال بوده که به عنوان مدیر در بخش‌های مختلف فعالیت دارم، دارای زندگی متوسطی هستم، مردم عزیز مشکلات زیاد است، اینکه فکر کنیم مشکلات را عده‌ای از آن بالا می‌توانند حل کنند، ایده درستی نیست، در عین حال اینکه فکر کنیم کسی و مسئولانی که آن بالا نشسته‌اند و مسئولیت اداره امور را به دست گرفته‌اند، وظیفه دارند که راه برون رفت از مشکلات را طراحی و معرفی کنند و ما مردم نیز با آنها همراهی کنیم، یک ایده درست است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: الان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، در دوره‌های گذشته همه کارهایی را انجام داده‌اند، نمی‌توان اجر کسی را ضایع کرد.


زاکانی در شبکه استانی اردبیل: رفع ۱۰ مشکل جدی استان اردبیل در ۲ سال اول دولت اقدام و اصلاح

جلیلی: تصمیم گیری بدون توجه به استان‌ها امکان پذیر نیست

علیرضا زاکانی در دیدار تلویزیونی با مردم استان اردبیل خطاب به مردم این استان اظهار کرد: در مطالعات بیش از ۱.۵ ساله ۱۰ مشکل اساسی در استان اردبیل احصا شده که مدیریت و رفع این مشکلات نیازمند حرکت جدی و برنامه مدون در دو سال ابتدایی خدمت دولت اقدام و اصلاح است که بی‌شک انجام این خدمات در محدوده زمانی مشخص شده خارج از توان نیست.

وی اصلی‌ترین مشکل استان اردبیل را کشاورزی سنتی و بحران آب دانسته این مشکل را زنگ خطری برای کشاورزی و حوزه آبیاری کشور دانست و افزود: گسترش کشاورزی سنتی در این نقطه از کشور که اتفاقاً پتانسیل بالایی هم برای افزایش مراودات تجاری با کشورهای همسایه دارد، سبب شده تا این قابلیت بالقوه یک ظرفیت ساده تلقی شده و روی آن سرمایه‌گذاری‌های لازم انجام نگیرد.

زاکانی تصریح کرد: توزیع نامتوازن امکانات عمومی و حاشیه‌نشینی از دیگر معضلات موجود در اردبیل بوده که توزیع نامتناسب و بی‌برنامه جمعیت در شهرهایی همچون اردبیل و خلخال علاوه بر، بر هم زدن سیمای شهر سبب برخی مشکلات کلان نیز شده است که در کنار این مشکل نبود برنامه برای دفن زباله و فاضلاب برخی مشکلات خرد را تشدید و عمیق می‌کند.

وی افزود: نامناسب بودن زیرساخت‌های عمومی در برخی شهرهای اردبیل به ویژه در مشگین‌شهر، پارس‌آباد خلخال، کوثر، گرمی و بیله‌سوار مشهود بوده اما شهرهای دیگر این مشکل را به طور معمول دارند که در کنار این مهم کمبود و بحران آب در برخی شهرها هم تشدیدکننده سایر مشکلات اجتماعی و سلامت شناخته می‌شود.

وی ۳ شهر استان اردبیل را دارای اهم مشکلات اجتماعی، اقتصادی و زیرساختی دانست و یادآور شد: شهرستان مشگین‌شهر با ۱۲ مورد، خلخال ۱۱ مورد و کوثر با ۸ مورد بیشترین مشکلات را نسبت به سایر شهرها در منطقه دارند و برای تمام این مشکلات برنامه‌های خوبی با ابلاغ به وزارتخانه‌های مربوطه در سطح کلان ملی و جذب بودجه از محل تصویب در نظر گرفته شده است.


همتی در شبکه استانی خوزستان: قصد دارم یک دوره رئیس جمهور شوم / خوزستان باید به جایگاه قبلی برگردد

قاضی‌زاده هاشمی: دولت «سلام» برای تک‌تک شهرها برنامه دارد/ همتی: خوزستان باید به جایگاه قبلی برگردد

عبدالناصر همتی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز در گفتگو با مردم خوزستان اظهار کرد: یکی از مشکلات کشور ما این است که نگاه سیاسی به مسائل اقتصادی می‌شود و به جای آنکه سیاست در خدمت اقتصاد باشد، اقتصاد تحت الشعاع سیاست است.

وی افزود: علت این نگاه به خاطر نگرش کم مسئولان ما به اقتصاد است و من ۴۰ سال است مشکلات اقتصادی کشور را زیر نظر داشته‌ام و در بنگاه‌های بزرگ اقتصادی فعالیت کرده‌ام و با نگاه اقتصادی و اصلاح اقتصاد وارد میدان انتخابات شده‌ام.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: قصد دارم فقط برای یک دوره چهارساله ریاست جمهوری فعالیت کنم، زیرا رؤسای جمهور که برای دوره دوم تلاش می‌کنند محافظه کار می‌شوند و به همین علت در دوره چهار ساله قصد دارم اقدامات مهمی در خصوص اصلاح اقتصاد انجام دهم.

همتی با اشاره به اینکه در این مدت هیچ گونه راهبرد درستی برای توسعه استان‌ها وجود نداشته است، بیان کرد: استان‌های ما دارای ظرفیت‌های بزرگی از جمله فرهنگ، قومیت‌ها، آب و هوا و وجود کشورهای همسایه هستند و به رغم این ظرفیت‌ها دارای کلکسیونی از مشکلات هستند.

وی گفت: ما هرچه نسبت به تهران و سایر شهرهای بزرگ متمرکز شویم سایر شهرها وارد حاشیه می‌شوند و باید نگاه سیاسی از استان‌ها به نگاه اقتصادی تغییر یابد، زیرا اگر نگاهمان سیاسی شود به مسائل و مشکلات به صورت امنیتی نگاه می‌کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: یکی از برنامه‌ها پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور هر سه ماه نشستی با نخبگان و افراد اثرگذار هر استان برگزار می‌کنیم تا مشکلات و زمینه‌های توسعه آن منطقه مورد بررسی قرار گیرد.


جلیلی در شبکه اشراق زنجان: پیشرفت با کارهای نمایشی محقق نمی‌شود

قاضی‌زاده هاشمی: دولت «سلام» برای تک‌تک شهرها برنامه دارد/ همتی: خوزستان باید به جایگاه قبلی برگردد

سعید جلیلی بعد از ظهر چهارشنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی در شبکه اشراق زنجان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دولت آینده باید زدودن غبار بیکاری از چهره جوانان باشد، گفت: اعتقاد ما بر این است که هر جوان با توجه به ظرفیتی که در اختیار دارد، قادر است در حکم یک کارآفرین ظاهر شده و برای منطقه و اقلیم خود مثمرثمر باشد، اما باید توجه داشت که دست‌یابی به همه این‌ها در گرو داشتن برنامه است.

وی با یادآوری اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که از ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف برخوردار بوده و این موضوع را طی چند مورد سفر به این استان در طول سال‌های گذشته به عینه مشاهده کردیم، افزود: زنجان از گذشته تا به امروز علاوه بر صنایع بزرگ، در سایر زمینه‌ها از جمله حوزه صنایع‌دستی نیز توانسته است به موفقیت‌های روزافزونی دست یابد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه نگاه حداقلی به برخی از ظرفیت‌های بالقوه می‌تواند در حکم سم باشد، تصریح کرد: امروز زنجان جزو استان‌هایی است که توانسته است با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه خود به ویژه در حوزه کشاورزی، محصولات متنوعی را به سایر کشورها صادر کند و این خود یک موفقیت روزافزون برای این استان به شمار می‌رود که باید تقویت شود.

جلیلی خطاب به مردم استان زنجان گفت: مردم زنجان من امروز از شما خواهش می‌کنم، اگر می‌خواهیم در چنین مسیری قرار گیریم، استان زنجان با توجه به ارزش‌ها، نخبگان، جوانان پرشور و متخصص و دانشمندانی که دارد.


قاضی‌زاده هاشمی در شبکه قزوین: دشت قزوین نیازمند تغییر مدل در کشاورزی است

قاضی‌زاده هاشمی: دولت «سلام» برای تک‌تک شهرها برنامه دارد/ همتی: خوزستان باید به جایگاه قبلی برگردد

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفتگو با مردم قزوین که از طریق صداوسیمای این استان پخش شد بابیان اینکه قزوین چهره‌هایی دارد که هرکدام صاحب مکتب و برجسته هستند اظهار کرد: شخصیتی همچون شهید بابایی که نماد یک فرمانده و الگوی ممتاز در دفاع مقدس است، یکی از چهره‌های برجسته این استان محسوب می‌شود.

وی افزود: شخصیت عارف بزرگی مانند مرحوم ابوترابی یکی دیگر از برجستگان این استان است که در اوج سختی، سختی‌ها را پذیرفته اما التیام فرزندان آزاده این خاک بود.

قاضی‌زاده عنوان کرد: شهید رجایی یکی از شخصیت‌های بزرگ این استان است که باآنکه تنها ۲۸ روز رئیس‌جمهور بود اما الگوی دولتمردی در تراز انقلاب را نشان داده و امروز دولتمردان نظام با سنگ محک شهید رجایی مقایسه می‌شوند.

وی اضافه کرد: شهید رجایی به ما یاد داد مرز دوست و دشمن را بشناسیم و هرآن کسی که در داخل جامعه قرار دارد را دوست بداریم.

این داوطلب ریاست جمهوری بابیان اینکه همه به این نتیجه رسیده‌ایم که رفت‌وآمد مدیران فایده‌ای ندارد، تصریح کرد: مسئله کشور این‌گونه حل نمی‌شود بلکه شبکه و روش اداره کشور باید تغیر کند.

وی تأکید کرد: برای این کار مدل و برنامه طراحی کرده و برنامه گام بندی شده‌ای داریم که در آن به مسائلی همچون، غذا، تورم، بورس، کرونا، حمل‌ونقل، امنیت، فرهنگ و ورزش قهرمانی و همگانی توجه شده است.

قاضی‌زاده بیان کرد: تحقق این برنامه نیازمند این است که این جامعه جوان به میدان بیاید و دست در دست مردم پیش برود

وی تصریح کرد: مقابله با مافیای گسترده و ساختارهای معیوب رسوب‌کرده همت بالای مردم را می‌خواهد و ما باید هم پیش برویم.


قاضی زاده هاشمی در شبکه استانی گیلان: دولت «سلام» برای تک تک شهرها برنامه دارد

قاضی‌زاده هاشمی: دولت «سلام» برای تک‌تک شهرها برنامه دارد/ همتی: خوزستان باید به جایگاه قبلی برگردد

امیر حسین قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در برنامه تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری مختص گیلانیان در شبکه باران با اشاره به ظرفیت‌های عظیم این استان، اظهار کرد: گیلانیان در طول تاریخ ایران اسلامی از پیوست به مکتب اهل بیت (ع) تا انقلاب‌هایی که مبارزان این خطه علیه رژیم طاغوت انجام داده نقش آفرین بوده‌اند.

وی به ویژگی‌های منطقه جغرافیایی خاص اعم از جنگل، دریا، کوه و ارتباطات بین المللی با همسایگان خزر که استان گیلان در آن قرار دارد اشاره کرد و افزود: تمام این مؤلفه‌ها گیلان را به یک استان استراتژیک برای کشور تبدیل کرده است.

قاضی زاده هاشمی در ادامه با بیان اینکه گیلان توانایی تبدیل شدن به مرکز گردشگری طبیعی و تاریخی و مذهبی کند، گفت: تولیدات کشاورزی و غذایی و نقش مهم گیلان در امنیت غذایی نیز بر کسی پوشیده نیست و باید از همه این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی در ادامه به ظرفیت‌های تک تک شهرستان‌های استان گیلان اشاره و با بیان اینکه همه ۱۷ شهرستان این استان دارای توانمندی‌های کشاورزی، دریایی، صنعتی، گردشگری هستند، اضافه کرد: هر کدام از این ظرفیت‌ها می‌تواند از مؤلفه‌های توسعه یک منطقه و استان باشد که در گیلان مجموع این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها وجود دارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه وجود بندر انزلی و کاسپین و ارتباط با کشورهای حاشیه خزر، بازار بزرگی برای کالاهای تولیدی در این استان و سایر نقاط کشور را فراهم می‌کند، تصریح کرد: تکمیل کریدور شمال و جنوب و اتصال راه آهن رشت- انزلی - کاسپین می‌تواند به توسعه و تقویت این بخش کمک کند که باید برای تکمیل و بهره برداری هر چه سریع‌تر این کریدور برنامه ریزی و تلاش شود.


گزارش در حال تکمیل است....

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...

تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌

 تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌
2024-02-24T08:28:10+03:30
کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی و تاریخ ایران به حفاری‌های غیرمجاز گسترده و جاده کشی بر بلندای بر روی تلِ قلعۀ پل فَسا انتقاد کرده است.

گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها

 گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها
2024-02-23T21:21:23+03:30
از روز گذشته، برخی کاندیداها در زنجان، اقدام به نصب بنرهای خود در نقاطی غیر از محل‌های تعیین‌شده برای تبلیغات، اقدام به نصب بنر و پوستر کردند که این کار گلا...

وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

 وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
2024-02-23T17:08:31+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده ...

۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:48:08+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند ‌در سطح استان ‌دستگیر شدند.

۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:34:58+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان از بازداشت هشت تروریست در ‌آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان خبر داد.

امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟

 امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اگر انتخابات خوب نبود و اثر نداشت چرا دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات گسترده مردم را در عرصه مشارکت در انتخابات منع می‌کند، پس معلوم ...

اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند

 اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح به سرنوشت روز‌مره ما ارتباط دارد، گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب با بصیرت و چشم باز بهتر...

عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌

 عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌
2024-02-23T14:08:18+03:30
آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شیراز برگزار شد.

امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس

 امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس
2024-02-23T14:08:18+03:30
امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال، اقتصاد قوی و رفع معضل بیکاری مطالبه اصلی کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس است.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد

 فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است گفت: ملاک عمل آگهی صادره از فرماندار...

مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد

 مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اقتصاد ایران به خاطر فشار ناشی از تحریم‌ها با مشکل جهش ارزی مواجه است و باید ساز و کاری ایجاد شو...

جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند

 جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند
2024-02-23T13:41:39+03:30
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت در انتخابات اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند

 سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند
2024-02-23T13:41:39+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می...

دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد

 دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد
2024-02-23T13:14:36+03:30
دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی ...

وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌

 وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌
2024-02-23T13:14:36+03:30
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست دولت برون رفت از رکود تورمی حاکم بر دهه ۹۰ کشور است، گفت: به مرحله جدیدی از رشد تولید ناخالص داخلی کشور وارد شده‌ایم.

حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند

 حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند
2024-02-23T13:01:24+03:30
شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران آماده برپایی جشن های نیمه شعبان است و دستگاه های استان با همکاری و هماهنگی های لازم آماده میزبانی از زائران و مسافران نیمه شع...

سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

 سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم
2024-02-23T13:01:24+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.

آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌

 آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌
2024-02-23T12:21:30+03:30
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خو...

خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم

 خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم
2024-02-23T09:28:09+03:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با روزآمد شدن در حال حراست از گذشته افتخارآمیز خود است و باور داریم که وعده نصرت‌الهی بی‌شک محقق خواهد شد.

علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند

 علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند
2024-02-23T09:28:08+03:30
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست، مشکلات معیشتی را می‌بینیم و مردم را درک می‌کنیم اما این مس...

روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا

 روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا
2024-02-23T08:48:01+03:30
در نخستین روز فعالیت‌های انتخاباتی دوزادهمین مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست کامل کاندیداها شاهد حضور قابل توجه بانوان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی اصفهان هس...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)