میرنیوز

کم‌سو شدن چراغ فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی

کم‌سو شدن چراغ فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی 2021-05-27T14:37:46+04:30

از این رو با حضور سه تشکل دانشجویی از دانشگاه بوعلی سینا و علوم پزشکی ابن سینای همدان نشست انتخاباتی «دانشگاه و انتخابات» با محوریت «نقش تشکل‌ها و فعالان دانشجویی در انتخابات» را در دفتر ایسنا برگزار کردیم.

تشکل‌های دانشجویی از تأثیرگذارترین نهادها در مقاطع مختلف

به گزارش ایسنا، جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در این نشست، با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی همواره یکی از مهمترین و تأثیرگذار ترین نهادها در مقاطع مختلف نه تنها در انتخابات هستند، گفت: تحلیل‌ها، واکنش‌ها و بسترسازی که دانشجویان انجام می‌دهند، در سطح افکار جامعه تأثیر می‌گذارد همانطور که در تسخیر لانه جاسوسی نقش دانشجویان دیده می‌شود. 

رضا شیری ارتباط دانشجو با جامعه را مزیتی برای تشکل‌های دانشجویی دانست و اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگ با جامعه نخبگانی کشور است که می‌تواند صدای مشکلات مردم را به گوش نخبگان برساند. 

وی با بیان اینکه رسالت اصلی جنبش دانشجویی برای تبیین معیارهای شخص اصلح است و نه حمایت از یک شخص خاص، تصریح کرد: طبق معیارها هرکسی ممکن است شخص اصلح را یک نفر تشخیص دهد، اینکه بخواهیم ما شخصی را معرفی کنیم کار صحیحی نیست. تشکل‌های دانشجویی کمی نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده که برای از بین بردن این ضعف باید آسیب‌شناسی شود.

جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی تشکل را چهار رکن مردم، رهبری، نظم و آرمان دانست و یادآور شد: تشکل محلی برای خودسازی و رشد انسان هاست، تفاوت تشکل با یک نهاد و سازمان در این است که در تشکل هدف رشد و تعلیم انسان است اما در سازمان بحث عملیات مطرح است یعنی اصالت دارد به عملیات و مهم بودن عملیات محور است.

وی با اشاره به در دوران کرونا و در مضیقه بودن معیشت مردم، اظهار کرد: در وضعیت کنونی ما توانستیم در چهار مرحله کمک های مؤمنانه داشته باشیم که در بعضی از این موارد تهیه و توزیع در اختیار خود ما و در بعضی از موارد نیز فقط توزیع اقلام یا در اوایل کرونا ضدعفونی کردن معابر را بر عهده داشتیم. 

شیری ادامه داد: در بحث گرانی ماسک در اوایل کرونا با توجه به شرایط جامعه بسیج با همکاری تشکل جامعه اسلامی بحث تولید ماسک را داشت و همینطور از ظرفیت فضای مجازی برای نشر و برگزاری لایو با موضوعات انتخاب را داشته‌ایم.

وظیفه تشکل‌های دانشجویی در انتخابات تبیین شود

به گزارش ایسنا، مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا نیز گفت: در مبحث انتخابات ابتدا باید وظیفه تشکل های دانشجویی و نقش آنها در انتخابات تبیین شود.

مهدی دارابی با بیان اینکه اولویت اول تشکل های دانشجویی رشد همه جانبه دانشجویان است، تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دانشجو مؤذن جامعه است، یعنی باید دانشجو در تشکل به صورتی رشد پیدا کند که نمود بیرونی داشته و در جامعه فعالیت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در کشوری که انتخابات به صورت دموکراسی برگزار می‌شود نکته حائز اهمیت این است که باید با مشارکت بالا صورت بگیرد و در مورد نقش مؤثر دانشجویان در مشارکت در انتخابات این در صورتی پدید می‌آید که دانشجو در تشکل به صورتی رشد پیدا کند و توانمند شود که توانایی آگاه‌سازی و روشنگری در جامعه را داشته باشد در این صورت می‌توانیم بگوییم شاهد انتخاب کاندیدای اصلح هستیم.

دارابی با بیان اینکه لزوم ورود تشکل‌های دانشجویی به انتخابات روشنگری و آگاه سازی مردم است، اظهارکرد: بیشتر مردم در مواجهه با احزاب و کاندیداها بی طرف هستند و این تبلیغات است که در جهت گیری سیاسی مردم اثرگذار است که دانشجو در اینجا با شناساندن ویژگی‌های کاندیدای اصلح به عموم جامعه و همچنین برقراری پل ارتباطی میان مسئولان و مردم در انتخاب صحیح کمک می‌کند اما تشکل‌ها نباید تریبون سیاسی افراد شوند چراکه تشکل باید گرایشی مردمی داشته باشد همچنین تشکل‌ها با دعوت به مناظره از کاندیدای احزاب به شناساندن شخص اصلح کمک کنند.

وی دلسردی و کمرنگ شدن فعالیت‌های دانشجویی و تشکل‌ها را چالش کرونا دانست و بیان کرد: دانشجویان با وضعیت بیماری کرونا و دور بودن از دانشگاه کمتر فعالیت می‌کنند و در فضای آموزشی مجازی بیشتر زمان دانشجو به تحصیل علم در طول روز اختصاص داده می‌شود و اساتید در فضای مجازی سخت‌گیری بیشتری دارند.

مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است، به اهمیت و قدرت رسانه در اثرگذاری افکار عمومی اشاره و اظهار کرد: همانطور که دشمنان اسلام و ایران در فضای مجازی در تلاش هستند که مردم را نسبت به بدنه انقلاب بدبین کنند و این را بیشتر در بستر فضای مجازی می‌بینیم به اهمیت قدرت رسانه در تأثیر گذاری عموم مردم دلالت دارد.

وی افزود: ما هم می‌توانیم از این بستر به نحو احسن استفاده کنیم و با آموزش سواد رسانه‌ای به آگاه سازی بپردازیم که متأسفانه در مسئله سواد رسانه‌ای ما شاهد نوعی کوتاهی نه در جامعه دانشگاهی بلکه در عموم جامعه هستیم البته ما در جامعه اسلامی به دنبال آگاه سازی در زمینه سواد رسانه ای در انتخابات پیش رو هستیم که در وهله اول مخاطب ما دانشجویان هستند.

دارابی با بیان اینکه در حوزه مطالبات سیاسی مسئولان شهری به خوبی همکاری نمی‌کنند و مسئولان دانشگاه‌ها هم محدود تعامل می‌کنند، افزود: گاهی مطالبات سیاسی که توسط تشکل ‌ها صورت می گیرد از پایگاه خبری دانشگاه پوشش داده نمی شود.

وی بیان کرد: اگر تشکل‌ها به صورت منفعل عمل کنند فرقی نمی‌کند چه در فضای مجازی باشد و چه در فضای حقیقی، نتیجه ای حاصل نمی شود. جامعه اسلامی در زمینه تهیه محتوا و تولید با موضوع «من رأی می‌دهم» برنامه و پیگیری‌هایی داشته که بعد از معرفی اسامی کاندیداها شروع به نشر و پیاده‌سازی می‌کند.

نقش دانشجو فقط محدود به انتخابات نیست

به گزارش ایسنا، مسئول واحد خواهران تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا نیز گفت: نقش دانشجو فقط محدود به انتخابات نیست و در طول دوره ریاست جمهوری دانشجویان و تشکل ها نقش نظارتی بر عملکرد رئیس جمهور دارند و هشدار دهنده هستند و جامعه را از وقایع با خبر می کنند.

زهره قهرمانی با بیان اینکه وظیفه تشکل‌های دانشجویی در طول دوره انتخابات تبیین اتفاقات و عملکرد کاندیداها به مردم است تا مشخص شود هر کاندیدا چه اندازه به نقش رئیس جمهوری نزدیک بوده و طبق قانون عمل می‌کند، افزود: مخاطب تشکل‌ها دانشجویان بوده و آرمان این تشکل‌ها تبدیل عموم مردم به مخاطبان و تأثیرگذاری بر روی آنها است اما فعلاً اولویت با فضای دانشجویی بوده و تأثیری که توسط تشکل‌ها گذاشته می‌شود، منحصر به دانشجوست. 

وی با بیان اینکه تشکل های دانشجویی محیطی برای تمرین مشارکت، مطالبه گری، مسئولیت پذیری و انقلابی عمل کردن است، اضافه کرد: افرادی در ستادهای انتخاباتی فعال هستند که سال‌های قبل در تشکل‌ها حضور داشتند و فعالیت در تشکل‌ها محدود به دوره دانشجویی نبوده و می‌توانند بعد از این دوره نیز مسیر را ادامه دهند.

قهرمانی پیچیده شدن نظام را علت تأثیرگذاری کمتر تشکل‌های دانشجویی دانست و ادامه داد: اوایل انقلاب تشکل‌ها تأثیرگذارتر بودند و حتی تحکیم وحدت برای انتخابات مجلس لیست ارائه می‌کرده است اما امروزه تشکل‌ها نمی‌توانند آنطور که باید و شاید تأثیرگذار باشند و در حیطه مسئولیت خود به اثرگذاری بر روی چند دانشجو نیز قانع هستند.

وی با بیان اینکه چراغ فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی کم سو شده اما خاموش نشده است، مطرح کرد: در فضای مجازی کلاس و همایش‌هایی تشکیل شده است همچنین به خاطر شیوع کرونا در جذب اعضای جدید نیز مشکل وچالش داشتیم و ارتباط برقرار کردن با ورودی های جدید بسیار مشکل شده بود.

مسئول واحد خواهران تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا بیان کرد: بحث انسان سازی بسیار مهم است و در داخل تشکل‌ها جمعیت کمی هم که ممکن است جذب شوند، برنامه‌های مطالعاتی را انجام می‌دهند و تمرکز تشکل‌های دانشجویی بر مبنای انسان‌سازی و تربیت نیرو است و انسان‌هایی تربیت شده و وارد جامعه می‌شوند که در آینده مسئولیت‌های مهمتری به عهده خواهند گرفت.

قهرمانی با بیان اینکه رسانه و سواد رسانه‌ای مردم خیلی مهم است، گفت: کاندیدایی که می‌خواهند با بی اخلاقی کار خود را پیش ببرند در فضای مجازی دست بازی داشته و با تخریب و دروغ امور را اداره می‌کند که می‌توان با آگاهی بخشی و افزایش سواد رسانه‌ای مردم از این امور جلوگیری کرد.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان اقبالی به مسائل سیاسی ندارند و به این فضا علاقمند نیستند و دغدغه‌ای در این زمینه برای دانشجویان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: به کاهش کمی و کیفی فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی نقد وارد است و در سال‌های گذشته اتحادیه تحکیم وحدت محله به محله با مردم صحبت می‌کردند و اکنون به علت شرایط موجود در جمع‌های کوچک این کار انجام می‌شود.

قهرمانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری معتقد هستند که نظرات تشکل‌های دانشجویی پخته‌تر شده و تشکل‌ها به سمت گفتمان سازی حرکت می کنند، یادآور شد: برای تربیت نیروهای فعال و انقلابی داخل تشکل تیم تشکیل شده و شبکه سازی انجام می‌شود همچنین دست و بال تشکل‌های دانشجویی برای انتخابات ریاست جمهوری باز نیست اما در انتخابات شورای شهر می‌توانند ورود کنند.

انتهای پیام 

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)