میرنیوز

رد صلاحیت نامزدها به خاطر ابراز عقیده‌شان، جفا به مردم است

رد صلاحیت نامزدها به خاطر ابراز عقیده‌شان، جفا به مردم است 2021-04-28T14:55:41+04:30

محمدرضا حیدری امروز در  نشست خبری که به مناسبت روز شوراها و به صورت ویدیو ‌کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات شوراها در سال ۹۶ بسیار باشکوه و بی‌نظیر بود. لیست امید به عنوان جریان اصلاح‌طلبی با ۶ برابر میانگین سایر ادوار رای آورد که سرمایه اجتماعی بسیار خوبی برای شورا بود.

وی افزود: پس از رای‌گیری اعلام کردیم رقابت سیاسی پایان یافته و ما شورای متعلق به همه مردم و سلایق هستیم. در انتصاب مدیران و شهرداران مشخص است که بخش اعظم افراد از درون شهرداری و گاهی با اختلاف نظر جدی انتخاب می‌شوند. کارشناسانی که انتخاب می‌شدند خبره بودند، چراکه ما به کارآمدی اعتقاد داشتیم.

حیدری عنوان کرد: در این دوره به دنبال تعامل و هم‌افزایی با همه جریان‌ها و چهره‌های تاثیر گذار بودیم، عملکرد دوره قبل باعث تشدید واگرایی سیاسی شده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه در سال ۹۶ رویکردهای ارائه شده اجرایی شده است، عنوان کرد: به هویت تاریخی فرهنگی مشهد تاکید و توجه ویژه‌ای شده است. نمونه آن اتفاقاتی است که در این چهار سال در بلوار توس افتاد که بی‌نظیر بوده است.

وی ادامه داد:همچنین احیای بافت‌های تاریخی؛ بازار سرشور، بازار فرش،کوچه شاهین‌فر، حمایت از خانه‌های تاریخی و...، ارتقای حس تعلق به شهر، ط‌رح‌هایی بی‌نظیری همچون محله ما با مشارکت ۲۰۰ هزار نفر، هزینه کرد ۱۵ درصد بودجه با نظر مستقیم مردم، شوراهای محلات، ۱۳۷،‌ چشم شهر ، توسعه متوازن و عدالت محور ارتقای شاخص‌های خدماتی به‌ویژه در مناطق کم برخوردار از جمله اقدامات صورت گرفته است.

حیدری گفت: مشارکت و تقویت بخش خصوصی، شفافیت، انضباط مالی و مبارزه با فساد، سامانه فاش و کمیته شفافیت، لایحه سوت زنی و... نیز از دیگر کارهای شاخص دوره پنجم بوده است.

وی با بیان اینکه «عملکرد اقتصادی این دوره در طی ادوار شورا بی‌نظیر و قابل دفاع است»، تاکید کرد: به بحران کرونا و آسیب‌های اقتصادی ناشی از آن به‌صورت جدی توجه کردیم. پیام این اتفاق آن است که اعتماد به رای مردم و واگذاری حق انتخاب به آنان  سبب اتفاقات بزرگ می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه تا پایان دوره پنجم ۵۰ هزار میلیارد تومان تامین منابع انجام خواهد شد، ادامه داد: در تمام سال‌های دوره پنجم بودجه شهرداری بیش از ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده که امری بی‌نظیر در دولت و شهرداری‌ها است. همچنین در بخش فرهنگی اجتماعی و در حوزه مشارکت‌های اجتماعی حرف جدی و عملکرد چشمگیری داشتیم. مشهد قطب دوم تئاتر کشور است و پردیس تئاتر نمونه‌ای از آن است.

وی تاکید کرد: توانمندسازی کودکان کار، ساماندهی ۴۱۰۰ شهروند بی‌خانمان در فصل سرما، راه‌اندازی ۸ گرمخانه و... بخشی از عملکرد ما در این دوره بوده است. همچنین کارخانه نوآوری به جای تبدیل آن به برج تجاری، با حفظ هویت تاریخی به کارخانه‌ای بی‌نظیر در کشور تبدیل شده و دغدغه‌های نظام و رهبری در حمایت از نوآوری‌ها و تقویت تولید داخل را پاسخ خواهد گفت. 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه «تجمیع و ساماندهی دکل‌های مخابراتی در سطح شهر اقدام بسیار جالب توجهی بود»، گفت: رسیدن به درآمدهای پایدار مستلزم تفویض اختیارات دولت به شورا و قانون‌گذاری مجلس است، اما این دو مورد اتفاق نیفتاده و تا زمانی‌که این اتفاق روی ندهد، تغییری ایجاد نخواهد شد. موضوع درآمدهای پایدار چندان به مدیریت شهری ارتباط ندارد. تنها اختیار ما وضع عوارض بوده و ما در این قضیه برای ایجاد درآمد از زائر ورود کردیم، اما این اختیار را از ما سلب کردند.

وی اضافه کرد: کمربندی در شهر است که بین متن و حاشیه فاصله ایجاد کرده بود و ما تلاش کردیم این فاصله ایجاد شده را کم کنیم. این اقدام در قالب پل ابوطالب و تقاطع غیر هم‌سطح مصلی اتفاق خواهد افتاد. این کار بسیار ماندگاری است.

حیدری خاطرنشان کرد: لایحه مشوق‌های نوسازی ارائه شده بسیار اهمیت دارد. ما در مناطق کم برخوردار که مهم‌ترین بخش بافت فرسوده به‌شمار می‌رود، تسهیلات مناسبی ارائه داده‌ایم. همچنین در زمینه موضوع شفافیت و انضباط مالی اقداماتی مانند راه‌اندازی سامانه فاش صورت گرفته است. تقویت امید و اعتماد به مردم از دیگر اولویت‌های شورای پنجم بود و اجرای فعالیت‌هایی از جمله احداث پروژه‌های عمرانی در سطح شهر در همین زمینه بوده است.

وی با اشاره به بهسازی کشف‌رود، گفت: بوم پارکی در آن منطقه در حال شکل‌گیری است هرچند در حوزه مأموریت ما نبوده است. کال چهل بازه ده‌ها سال است که با فضای نامناسبی روبه‌رو بوده که در حال حاضر  احداث رود پارک  با همکاری قوه قضاییه و تلاش‌های شهردار در حال انجام است. همچنین انتهای وکیل‌آباد را از گره‌های ترافیکی نجات دادیم.

 حیدری با بیان اینکه «برای ۱۰ هزار هکتار زمین شناسایی شده ۳۰۰۰ سند تک‌برگ برای املاک شهرداری صادر شده است»، اضافه کرد: این موضوع از جمله اقداماتی بود که توانستیم تا حدودی حق و حقوق مردم را به آن‌ها بازگردانیم. همچنین ۱۳۰۰ میلیارد تومان برای بازگشایی مسیرها هزینه شده است. ۲۰۰ صلح‌نامه را در این دوره تسویه کرده‌ایم. همچنین ۲۴ هزار کارگر خدمات شهری در این دوره، به اضافه بازنشستگان شهرداری بیمه تکمیل درمان شدند.در حوزه خدمات شهری حدود ۱۵۴۰ هکتار فضای سبز گسترش دادیم. همچنین ۵۸ پارک در حاشیه شهر احداث کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه در این دوره ۹۲۷  مصوبه وجود داشته است، بیان کرد: در دوره چهارم  ۱۰۰۰ جلسه کمیسیون تخصصی برگزار شد و در دوره پنجم ۱۶۰۰ جلسه که نشان از اهمیت کمیسیونها برای این شورا داشت.همچنین در برخی از لایحه‌های شهرداری تغییر ایجاد کردیم که برای آن ساعت‌ها کار کارشناسی انجام شده است.

ابطال ۷۵ لایحه شورا توسط هیئت تطبیق/ ۶ درصد مصوبات شورا اجرا نشده است

وی ادامه داد: نمونه‌ای از فعالیت‌های تخصصی شورا ابطال تنها ۷۵ لایحه‌ توسط هئیت تطبیق فرمانداری بود که نسبت به دوره‌های گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است. همچنین از مجموع مصوبات ۶ درصد مصوبات اجرا نشده که در حال بررسی موانع آن هستیم.

حیدری باربیان اینکه «تا پایان دوره شورای پنجم ۵۰ هزار میلیارد تومان منبع تأمین خواهد شد»، گفت: در طول این سه سال بودجه شهرداری بیش از صد در صد تحقق پیدا کرده است. همچنین ۴۸۰۰ میلیارد تومان از بدهی‌های دولت با بدهی‌های خودمان تهاتر شده است. ۲۴ پروژه مشارکتی سطح شهر را تعیین و تکلیف و فعال نمودیم. همچنین ۳۰۰۰ میلیارد تومان پروژه جدید مشارکتی ایجاد کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد درخصوص انتخابات شورای شهر مشهد اظهار کرد: هشت نفر از اعضای کنونی شورای شهر مشهد در انتخابات شورای شهر مشهد ثبت نام نکردند و تنها ۶ عضو شورای شهر مشهد در انتخابات ثبت نام داشته‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین پیگیری‌ها تاکنون نتیجه احراز صلاحیت‌ها به طور رسمی اعلام نشده است و آنچه هم اعلام شده قطعی نیست.

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه کسانی که در انتخابات شورای شهر ثبت نام کردند، فداکاری کردند، چراکه کار شورایی بسیار سخت است، بیان کرد: افرادی که در انتخابات حضور پیدا می‌کنند بر روی مشارکت تأثیر خواهند داشت و حضور اعضای شورای شهر کنونی در افزایش مشارکت تاثیر دارد.

حیدری با تاکید بر اینکه موضوع عدم احراز صلاحیت‌ها هیچ ارتباطی با مسائل مالی و اقتصادی ندارد، گفت: هیأت نظارت همچون شورای نگهبان عمل می‌کند، در حالی که روح شورا اینگونه نبوده است.

رد صلاحیت نامزدها برای ابراز عقیده، جفا به مردم است

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد نیروهای موجود -چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا- برای ابراز عقیده،  رد صلاحیت شود به مردم جفا شده است.

رئیس شورای شهر مشهد افزود: هنگامی که احراز صلاحیت‌ها قطعی شد به صورت شفاف با مردم سخن خواهیم گفت.

وی با اشاره مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: طبق جدیدترین نظرسنجی انجام شده ۴۵ درصد مردم مشروط به نام کاندیداها در انتخابات شرکت  خواهند کرد، حضور ۶ عضو فعلی شورای شهر که در انتخابات ثبت نام کردند، در میزان مشارکت تاثیرگذار خواهد بود و باعث افزایش مشارکت خواهد شد. این افراد، اشخاص شناخته شده‌ و اغلب ازخانواده بزرگ ایثارگران هستند.

عدم احراز صلاحیت اعضای فعلی شورا به پاکدستی آنها شبهه‌ای وارد نمی‌کند

حیدری گفت: از نهادهای نظارتی خواسته‌ام که اگر در خصوص هر عضو شورا اطلاعاتی از تخلف داشتند، اعلام کنند و تاکنون هیچ‌گونه تخلفی اعلام نشده است. در این دوره از انتخابات هیات نظارت مانند شورای نگهبان عمل می‌کند که بیش از این چنین روندی وجود نداشته است، لذا نباید به خاطر رویکرد و نگاه سیاسی، عملکرد سیاسی افراد حذف شوند. عدم احراز صلاحیت افراد به موضوع پاکدستی ایشان شبهه‌ای وارد نمی‌کند. همچنین تصمیم جمعی مردم با مصالح جامعه تطبیق بیشتری دارد.

وی ادامه داد: برخی از اعضای شورا در طول هفته تا ۳۰۰ ساعت کار انجام داده‌اند و نباید در مورد آنان بی‌انصافی کرد. چگونه ممکن است افرادی که ۴ سال برای مصالح شهر تلاش کردند و ۵۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی را  تامین کردند، صلاحیت نداشته باشند.

رئیس شورای شهر مشهد در پاسخ به پرسشی در مورد چالش‌های افزایش درآمدهای پایدار شهری، ادامه داد: درآمدهای پایدار یکی از چالش‌های مدیریت شهری بوده است که بعد از شکل‌گیری نظام شورایی تأمین منابع و درآمد بر دوش شورا افتاده است. متاسفانه در مورد درآمدهای پایدار محور و چالش اصلی این است که  نه دولت بخشی از اختیارات را واگذار و نه مجلس اقدامی کرده است؛ بنابراین تامین درآمد پایدار در اختیار مدیریت شهری نیست. برای نمونه طرح دریافت ۱۰۰ دلار عوارض برای ورود به مشهد برای گردشگران خارجی به تصویب رسید، اما با مورد تایید قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه «۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی‌ از دولت مانند عوارض سوخت و طرح هدفمندی یارانه‌ها و ... داریم»، ادامه داد: انتظار داریم این مطالبات به ما برگردد. همچنین از دولت خواسته‌ایم تا بدهی‌های که از املاک و مستغلات دارد را به شهرداری واگذار کند.

حیدری در پاسخ به پرسشی درمورد استیضاح شهردار اظهار کرد: تاکنون شورا به فرآیند استیضاح شهردار ورود نکرده است. فرآیند استیضاح اینگونه است که ابتدا اعضا به شهردار تذکر می‌دهند، اگر تذکر وارد شده، تاثیری نداشت، اعضا سوالات را مطرح می‌کنند و اگر همچنان پاسخ شهردار اعضا را قانع نکرد، ۵ نفر از اعضا می‌توانند تقاضای استیضاح بدهند. تاکنون اعضا فقط سوال مطرح کرده‌اند، اما هیچ تقاضایی برای استیضاح مطرح نشده. ضمن اینکه استیضاح نیز باید در صحن علنی مطرح شده و رای دو سوم را کسب کند.

در مورد انتصابات در شهرداری گفت: انتصابات حق شهردار است و همه می‌توانند مدیران فعلی نهادهای زیرمجموعه شهرداری را بررسی کنند. بیشتر مدیران از کارشناسان دوره آقای پژمان هستند. ما خواستار استمزاج شهردار از شورا در مورد انتصابات بودیم، اما اختیار عمل در دست شهردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی در شهرداری یک چالش است و انواع نیروها به شکل‌های مختلف در شهرداری‌های کشور در حال کار هستند، گفت: در شهرداری مشهد 2000 پست خالی وجود دارد که  ۱۵۰۰ نیروی شرکتی می‌توانند در این پست‌ها حضور داشته باشند، اما هیچ مجوزی در این زمینه در دست نداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه توانستیم از سازمان استخدامی کشور اجازه بگیریم که تا ۱۰ درصد تامین نیرو کنیم که بخشی از آن در اختیار خانواده ایثارگران و ۳ درصد آن دراختیار معلولان است. همچنین برای پروژه کوهستان پارک که متعلق به بانک دی است وارد مذاکره شدیم، اما توافقی حاصل نشد، اما این فضا هیچگونه تغییر کاربری نخواهد داشت و به عنوان فضای گردشگری باقی می‌ماند.

این خبر درحال تکمیل است...

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)