میرنیوز

جزئیات بهای سرویس مدارس مشهد در سال تحصیلی پیش‌رو

جزئیات بهای سرویس مدارس مشهد در سال تحصیلی پیش‌رو 2021-04-26T16:00:03+04:30

براساس این لایحه که امروز در صدوبیست‌وهشتمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای شهر مشهد به تصویب رسید، حق الزحمه عوامل اجرایی مدیریت و نظارت بر حمل‌و نقل دانش‌آموزی تعیین می‌شود. همچنین خودروهای سرویس مدارس می‌بایست به منظور حفظ ایمنی و کرامت دانش‌آموزان، از منظر معاینه فنی و وضعیت ظاهری توسط شرکت‌های مجری بررسی و کنترل شوند.

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی نیز مکلف به نظارت عالی بر حسن اجرای این موضوع و برخورد قانونی با تخلفات احتمالی خواهد بود. همچنین تعرفه خدمات سرویس مدارس استثنائی با افزایش ضریب ۳۰ درصد به ماخذ نرخ مصوبه محاسبه خواهد شد.

براساس این لایحه حداکثر سرویس مجاز هر خودرو در هر شیفت دو سرویس است. در مسیرهای بیش از ۷ کیلومتر، به ازای هر کیلومتر پنج درصد (تا سقف ۲۵ درصد ) به کرایه کل اضافه خواهد شد. مسافت سرویس هر دانش‌آموز، به صورت میانگین مسیر رفت و برگشت منزل تا آموزشگاه محاسبه ‌می‌شود. تعرفه تعیین شده بر مبنای ۵ روز در هفته محاسبه شده و در صورت لزوم، به ازای هر روز اضافی، ۲۰درصد به نرخ مصوب اضافه خواهد شد. به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، گواهی صلاحیت سرویس مدارس استثنایی در شهر مشهد به صورت رایگان صادر می‌شود.

با توجه به امکان تشدید شیوع ویروس کرونا، در صورتی که در مقاطعی از سال تحصیلی با تصمیم مراجع ذی‌صلاح، مدارس تعطیل باشند یا کلاس‌های حضوری تشکیل نشود، می‌بایست کرایه سرویس مدراسِ دریافتی به تناسب مدت سرویس‌های انجام نشده، عینا توسط آموزش و پرورش به اولیاء عودت داده شود.

در ادامه این جلسه لایحه برنامه‌ریزی و سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ونقل همگانی با قید دو فوریت تصویب شد. براساس این مصوبه شهرداری مشهد اجازه دارد به منظور جلوگیری حداکثری از شیوع ویروس کرونا، نسبت به برنامه‌ریزی و سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ونقل همگانی براساس ساعت، نحوه فعالیت و تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل همگانی تصمیم‌گیری‌های لازم را اتخاذ نماید.

تصویب لایحه انتصاب سرپرست معاونت اداری، مالی و قائم مقام ذی‌حساب سازمان بازآفرینی فضاهای شهری از دیگر مصوبات شورا بود. بر این اساس حجت‌الله قاسمی پاشاکلائی به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان بازآفرینی فضاهای شهری و قائم مقام ذی‌حساب برای عضویت در برای عضویت در کمیسیون عالی معاملات و کمیسیون‌های مندرج در آیین‌نامه مالی و معاملاتی شهرداری‌ها ویژه سازمان مذکور منصوب شد.

در ادامه این جلسه لایحه تمدید قرارداد واگذاری حق انتفاع یک باب سوله به سرای نجات یافتگان امام علی (ع)  به مدت ۳ سال تصویب شد. براساس این لایحه شهرداری مشهد می‌تواند به منظور حمایت از افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان، مجتمع اردوگاهی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع واقع در بزرگراه آسیایی، خیابان پیامبر اعظم ۸۱ به مجموعه سرای نجات یافتگان امام علی (ع) را از تاریخ پایان قرارداد به مدت ۳سال با حفظ مالکیت شهرداری تمدید نماید.

براساس این لایحه شهرداری مشهد موظف است در متن قرارداد مذکور شرط نماید تا در صورتی که مجموعه سرای نجات‌یافتگان امام علی بدون اجازه شهرداری و بر خلاف مفاد این مصوبه و قرارداد اقدام نماید، حق انتفاع واگذار شده راسا و بدون نیاز به انجام هرگونه تشریفات قانونی، به شهرداری مسترد شده و هیچ ادعا و مطالبه‌ای در این خصوص از مجموعه مردم نهاد سنا و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص ملک پذیرفته نخواهد شد.  همچنین مجموعه سرای نجات یافتگان امام علی ملزم به اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذی‌صلاح بوده و مسئول پاسخگویی به هر گونه ادعای حقوقی، قضایی و اشخاص ثالث است.

همچنین در این جلسه لایحه اصلاحیه قرارداد مرمت احیا و نگهداری و بهره برداری از خانه تاریخی پیشه‌وران تصویب شد. بر اساس این لایحه، شهرداری اجازه دارد نسبت به مرمت، احیا، نگهداری و بهره‌برداری از خانه‌ تاریخی  پیشه‌وران اقداماتی را انجام دهد.

 لایحه تهاتر سهم الشرکه شرکت توسعه عمران بیمه با پروژه موسوم بهK۲ واقع در خیابان کوهسنگی از دیگر مصوبات امروز شورای شهر مشهد بود. براساس این لایحه شهرداری می‌تواند  نسبت به تهاتر باقی‌مانده سهم‌الشرکه شرکت توسعه عمران بیمه در پروژه شمس واقع در میدان شهدا، مطابق ارزش تعیین شده در نظریه هیات کارشناسان رسمی دادگستری با زمین و پروانه پروژه k۲ واقع در خیابان کوهسنگی، حد فاصل کوهسنگی ۲۷و ۲۹ و دریافت مابه‌التفاوت به صورت نقدی اقداماتی را انجام دهند.

این اقدامات شامل محاسبه ارزش پروانه پروژه k۲ به نرخ روز، محاسبه و عوارض افزایش بهره‌برداری اعیان مطابق با مصوبه تعیین شده، همچنین با توجه به ضرورت اعمال مانده حساب‌های ناشی از قرارداد مشارکت پروژه شمس در سهم الشرکه، طرفین ظرف مدت دو ماه نسبت به محاسبه و منظور نمودن مبلغ حساب فی‌مابین اقدام و قرارداد تهاتر مربوطه را جهت تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال نماید.

در ادامه این جلسه لایحه صلح و تهاتر جرایم تاخیر مجمع خیرین مسکن‌ساز در پروژه های پایداری، سبحان و ابرار تصویب شد. براساس آن شهرداری می‌تواند در راستای مساعدت و حمایت از مجمع خیرین مسکن‌ساز خراسان رضوی به عنوان یکی از احداث‌کنندگان مجتمع‌های مسکونی در نقاط کم‌برخوردار و حاشیه شهر و به منظور حل مشکل ساکنان و خریداران پروژه‌های سبحان، پایداری، ابرار و همچنین دریافت حقوقات شهرداری اقدام نماید. همچنین کلیه بدهی‌های  مجمع خیرین مسکن از محل پروژه‌های سبحان، ابرار و پایداری با طلبکاری مجمع از محل اختلاف قیمت زمین تجاری معاوضه شده، مصالحه می‌شود و طرفین هرگونه ادعایی نسبت به یکدیگر را ازخود سلب و ساقط می‌نمایند.

همچنین در خصوص واگذاری دو واحد مسکونی باقی‌مانده در پروژه پایداری که مربوط به بدهی مجمع به شهرداری است، مقرر شد تا مجمع نسبت به پیگیری و تحویل دو واحد فوق به شهرداری حداکثر در ظرف مدت ۶ ماه اقدام نماید و در صورت عدم امکان انتقال و تحویل‌دهی به شهرداری مشهد ظرف مدت مذکور، مجمع متعهد به معرفی املاک و اراضی جایگزین به شهرداری است.

اصلاح ضوابط اعتبار پروانه‌های ساختمانی نیز از دیگر مصوبات شورا بود. براساس اصلاحیه بند یک، اعتبار پروانه‌های ساختمانی صادره بعد از یک فروردین ۹۸ دائمی بوده و متقاضی می‌بایست پس از صدور پروانه یا مجوز شروع عملیات ساختمانی، در مهلت مندرج در پروانه یا مجوز صادره، نسبت به اتمام عملیات و اخذ گواهی پایان ساختمان اقدام نماید.  همچنین در ‌صورت عدم اتمام عملیات ساختمانی در مهلت مقرر، شهرداری مشهد مکلف است از کل زیربناهای مشمول عوارض نوسازی مندرج در پروانه ساختمانی، مطابق با قانون نوسازی و عمران شهری، عوارض نوسازی سالانه را بر اساس مفاد پروانه صادر، اخذ و مجوز شروع عملیات ساختمانی را برای یک دوره ساخت دیگر تمدید و صادر نماید.

همچنین در اصلاحیه بند ۳ آمده است که عوارض و حقوق مجوز ساخت برای ملک محاسبه و از تاریخ مذکور به بعد کل بدهی تصفیه شود. حق متقاضی برای دریافت پروانه ساختمانی ملک مذکور، بر مبنای شرایط و ضوابط زمان پرداخت وجوه، پابرجاست. شهرداری مشهد می‌تواند در صورت پرداخت  قسمتی از حقوق شهرداری توسط مؤدی در گذشته، بابت درخواست‌های صدور مجوزهای ساختمانی  نسبت به محاسبه درصد پرداختی نقدی با در نظر گرفتن تخفیف پرداخت نقدی زمان پرداخت و تعرفه‌های محاسباتی آن زمان اقدام و نتیجه را به عنوان تسویه حساب همان درصد از کل تلقی نماید. حقوق شهرداری در خصوص سایر درخواست‌های مؤدی در صورت تغییر ضوابط و مقررات پاسخ داده خواهد شد.

همچنین برای پرداختی‌های قبل از یک فروردین ۹۸ که منجر به صدور مجوز ساخت نشده است،صرفا مبلغ ریالی پرداخت شده با در نظر گرفتن نرخ تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی به‌روزرسانی و از کل عوارض صدور پروانه براساس تعرفه جاری کسر و در صورت انصراف مؤدیان صرفاً به میزان مبلغ پرداختی مسترد خواهد شد.

براساس اصلاحیه بند ۴ با توجه به اینکه پروانه‌های ساخت قبل از یک فروردین ۸۹ به عنوان سند رسمی دارای مدت اعتبار معین بوده‌اند و اعتبار مذکور منقضی شده، به جهت حفظ حقوق مالکین، مبلغ پرداختی توسط مالک مطابق فرمول زیر محاسبه و از بهای صدور پروانه ساختمانی به نرخ روز کسر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...

تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌

 تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌
2024-02-24T08:28:10+03:30
کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی و تاریخ ایران به حفاری‌های غیرمجاز گسترده و جاده کشی بر بلندای بر روی تلِ قلعۀ پل فَسا انتقاد کرده است.

گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها

 گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها
2024-02-23T21:21:23+03:30
از روز گذشته، برخی کاندیداها در زنجان، اقدام به نصب بنرهای خود در نقاطی غیر از محل‌های تعیین‌شده برای تبلیغات، اقدام به نصب بنر و پوستر کردند که این کار گلا...

وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

 وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
2024-02-23T17:08:31+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده ...

۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:48:08+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند ‌در سطح استان ‌دستگیر شدند.

۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:34:58+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان از بازداشت هشت تروریست در ‌آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان خبر داد.

امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟

 امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اگر انتخابات خوب نبود و اثر نداشت چرا دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات گسترده مردم را در عرصه مشارکت در انتخابات منع می‌کند، پس معلوم ...

اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند

 اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح به سرنوشت روز‌مره ما ارتباط دارد، گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب با بصیرت و چشم باز بهتر...

عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌

 عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌
2024-02-23T14:08:18+03:30
آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شیراز برگزار شد.

امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس

 امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس
2024-02-23T14:08:18+03:30
امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال، اقتصاد قوی و رفع معضل بیکاری مطالبه اصلی کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس است.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد

 فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است گفت: ملاک عمل آگهی صادره از فرماندار...

مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد

 مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اقتصاد ایران به خاطر فشار ناشی از تحریم‌ها با مشکل جهش ارزی مواجه است و باید ساز و کاری ایجاد شو...

جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند

 جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند
2024-02-23T13:41:39+03:30
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت در انتخابات اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند

 سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند
2024-02-23T13:41:39+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می...

دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد

 دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد
2024-02-23T13:14:36+03:30
دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی ...

وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌

 وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌
2024-02-23T13:14:36+03:30
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست دولت برون رفت از رکود تورمی حاکم بر دهه ۹۰ کشور است، گفت: به مرحله جدیدی از رشد تولید ناخالص داخلی کشور وارد شده‌ایم.

حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند

 حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند
2024-02-23T13:01:24+03:30
شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران آماده برپایی جشن های نیمه شعبان است و دستگاه های استان با همکاری و هماهنگی های لازم آماده میزبانی از زائران و مسافران نیمه شع...

سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

 سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم
2024-02-23T13:01:24+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.

آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌

 آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌
2024-02-23T12:21:30+03:30
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خو...

خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم

 خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم
2024-02-23T09:28:09+03:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با روزآمد شدن در حال حراست از گذشته افتخارآمیز خود است و باور داریم که وعده نصرت‌الهی بی‌شک محقق خواهد شد.

علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند

 علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند
2024-02-23T09:28:08+03:30
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست، مشکلات معیشتی را می‌بینیم و مردم را درک می‌کنیم اما این مس...

روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا

 روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا
2024-02-23T08:48:01+03:30
در نخستین روز فعالیت‌های انتخاباتی دوزادهمین مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست کامل کاندیداها شاهد حضور قابل توجه بانوان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی اصفهان هس...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)