میرنیوز

شایعه بودن تخریب بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه / خسارتی به تاسیسات آب و برق وارد نشده

شایعه بودن تخریب بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه / خسارتی به تاسیسات آب و برق وارد نشده 2021-04-18T17:16:18+04:30

خسارتی به تاسیسات آب و برق مناطق زلزله زده شمال استان بوشهر وارد نشده

بهمن گشتاسب، رییس شورای هماهنگی مدیران بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق استان بوشهر اظهار کرد: خوشبختانه وقوع زلزله در شهرستان گناوه و مناطق شمالی استان، خسارتی به تاسیسات تامین و توزیع این مناطق وارد نکرده است.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده، سد رییسعلی دلواری در منطقه شبانکاره در پایداری کامل است و همچنین شبکه‌های آبیاری و زهکشی و بند انحرافی پایاب این سد دچار خسارت نشده‌اند.

رییس شورای هماهنگی مدیران بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق استان بوشهر خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام شده، مشکلی در تاسیسات آب و فاضلاب شهری و روستایی وجود نداشته و پایش منطقه ای نیز در حال انجام است.

گشتاسب با اشاره به شرایط خط انتقال آب خلیج فارس به عنوان تامین کننده اصلی آب شرب استان بوشهر گفت: خوشبختانه سیستم خطوط انتقال خلیج فارس (خط لوله کوثر) نیز در هیچ نقطه‌ای از استان بوشهر و استان‌های مجاور دچار خسارت نشده است. در خطوط انتقال و توزیع برق نیز تنها خسارات بسیار جزئی گزارش شده و عمده تاسیسات و خطوط در ایمنی کامل در حال فعالیت است.


‌تخریب بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه شایعه است


دکتر عبدالرحیم دادجو، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص شایعات در فضای مجازی مبنی بر تخریب بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه خاطرنشان کرد: بیمارستان امیرالمومنین گناوه بسیار مقاوم است و در حال خدمت رسانی به مصدومین است.

وی یادآور شد: به دنبال زلزله امروز در شهرستان گناوه تاکنون ۵ نفر مصدوم شده اند؛ تاکنون چهار مصدوم در شهرستان گناوه و یک مصدوم در شهرستان دیلم گزارش شده که حال عمومی همه آنها خوب است. تیم های ارزیاب و واکنش سریع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به منطقه زلزله زده اعزام شده‌اند و بالگرد اورژانس، اتوبوس آمبولانس و  آمبولانس‌های ۱۱۵ اورژانس استان بوشهر در منطقه حضور یافته‌اند.

 مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تا ساعت ۱۳ و ۳۱ دقیقه امروز ۱۵پس لرزه اتفاق افتاده است.

برآورد اولیه خسارات زلزله در گناوه /بیشترین خسارت در روستاهای بخش مرکزی

غلامرضا مهرجو، فرماندار شهرستان گناوه به ایسنا گفت: در پی این حادثه ۴ نفر مصدوم شده‌اند که به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند.

فرماندار گناوه اظهار کرد: امکانات زیرساختی مثل آب، برق، تلفن و اینترنت دچار مشکل خاصی نشده‌اند و خدمات رسانی در این حوزه ها برقرار است. تنها در برخی از نقاط خساراتی به دیوارها و واحدهای مسکونی قدیمی وارد شده است.

مهرجو با اشاره به کانون عمده خسارات و تخریب‌های ناشی از زلزله گفت: بیشترین خسارات به روستاهای بخش مرکزی گناوه وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شدت خسارات بالا نبوده و شهرستان در شرایط آرامی به سر می‌برد. با توجه به عدم بروز خسارت به واحدهای مسکونی، در حال حاضر نیاز به اسکان اضطراری احراز نشده امّا آمادگی کامل در این زمینه جهت اقدام وجود دارد.

شایعه بودن تخریب بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه / خسارتی به تاسیسات آب و برق وارد نشده

آخرین وضعیت آب و برق مناطق زلزله زده

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در حال حاضر شبکه آبرسانی در مناطق زلزله زده وضعیت پایداری دارد، برق شهری مناطق وصل شده و تنها در سه روستا به صورت پراکنده مشکل قطع برق داریم.

میثم جعفرزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه علت قطع برق در مناطق روستایی بیشتر تخریب های حاصل از زلزله بود اما با توجه به اینکه پس لرزه ها هنوز ادامه دارد ایمنی اجازه عملیات را نمی دهد، اظهار کرد: تیم های عملیاتی در منطقه حضور دارند و زمانی که شرایط نرمال شود عملیات انجام خواهد شد.

مرز بوشهر و فارس تاکنون ۱۷ بار لرزیده است

زمینلرزه روز یکشنبه تاکنون مرز استانهای بوشهر و فارس - حوالی بندر گناوه را ۱۷ بار به لرزه در آورده است.

اعزام کارشناسان میراث فرهنگی برای بررسی وضعیت آسیب دیدگی آثار تاریخی در کانون زلزله

نصرالله ابراهیمی، معاون میراث‌فرهنگی استان بوشهر گفت: در بررسی‌های اولیه گزارشی مبنی بر آسیب و تخریب آثار بر اثر این زمین لرزه در نزدیکی کانون زلزله که شهرستان گناوه بوده است اعلام نشده و در دیگر شهرستانها هم با اعزام کارشناسان میراث‌فرهنگی در محل، جزییات خسارات احتمالی در حال بررسی است.

وی تاکید کرد: به همین دلیل اولویت اول ما در این سال‌ها، تثبیت بنا و اجرای عملیات رفع خطر احتمالی بوده که در بیشتر آثار استان، انجام شده است.

شایعه بودن تخریب بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه / خسارتی به تاسیسات آب و برق وارد نشده

گفتگوی تلفنی جهانگیری با استاندار بوشهر در پی وقوع زلزله در بندر گناوه

معاون اول رییس جمهور ظهر امروز (یکشنبه) در تماسی تلفنی با استاندار بوشهر در جریان آخرین وضعیت مناطق زلزله زده بویژه بندر گناوه قرار گرفت و دستورات لازم برای رسیدگی‌های اولیه و فوری به آسیب دیدگان این حادثه را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در این تماس تلفنی بر بکارگیری کلیه امکانات برای رسیدگی‌های لازم و درمان مصدومان حادثه تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین ضرورت آمادگی مدیریت بحران استان را خاطرنشان کرد و خواستار اعزام تیم های ارزیاب،‌ بررسی خسارات وارد شده و ارایه کمک های اولیه به مردم شد.

استاندار بوشهر نیز در این مکالمه تلفنی، ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده و اقدامات انجام شده برای امداد رسانی، گفت: تمام امکانات استان برای کمک به مصدومان و جلوگیری از خسارات بیشتر بکار گرفته شده است.

تمامی تاسیسات، تجهیزات و ساختمان‌های نیرگاه اتمی بوشهر در صحت کامل هستند

در همین رابطه روابط عمومی نیروگاه اتمی بوشهر اعلام کرد، با توجه به زمین لزره ۵/۹ ریشتری شهرستان گناوه در ساعت ۱۱:۱۱ روز یکشنبه به استخضار می رساند وضعیت تمامی تاسیسات، تجهیزات و ساختمان‌های نیرگاه اتمی بوشهر در صحت کامل بوده و هیچ گونه آسیبی به این مرکز وارد نشده و در روند انجام فعالیت های جاری نیروگاه نیز خللی رخ نداده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر از افزایش مصدومان زمین لرزه ۵.۹ ریشتری بندر گناوه خبر داد.

دکتر محمد حسن قوسیان مقدم در گفت و گو با ایسنا در باره آخرین وضعیت مناطق زلزله زده بندرگناوه و امدادرسانی اظهار کرد: ۵۲۰۰ تخته چادر آماده است تا در صورت نیاز توزیع شود. 

وی با بیان اینکه ۲۱ روستا با ۴۵۵۳ نفر شامل ۱۱۷۹ خانوار تحت تاثیر هستند گفت: ۳۸۵ نیروی عملیاتی شامل ۷۷ تیم، ۱۵ پایگاه، ۱۰ شعبه و دفاتر نمایندگی در استان بوشهر، ۶۰۷ نیروی عملیاتی در قالب ۸۱ تیم در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۶۶۳ نیروی عملیاتی در قالب ۱۶۵ تیم در خوزستان، ۶۱۲ نیروی عملیاتی شامل ۹۰ تیم در هرمزگان در آماده باش هستند.

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر، شمار مصدومان این زلزله را تا ساعت ۱۳ ، پنج نفر اعلام کرد که  چهار نفر در گناوه و یک نفر هم در دیلم هستند.

ترک‌خوردگی دیوارها و تخریب منازل در ۱۰ روستای گناوه

به گزارش ایسنا و به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در زمین لرزه صبح امروز در بندر گناوه تعداد ده روستا در مرکز وقوع زلزله دچار خساراتی از جمله ترک‌خوردگی دیوارها و تخریب منازل شده اند.

غلامرضا حاجیانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در یکی دو ساعت اول اقدامات ارزیابی انجام می‌شود، افزود: تیم‌های ارزیابی در روستاها در حال بررسی خسارات هستند، در سرکشی از روستاهای منطقه برخی از منازل دچار ترک خوردگی و یا تخریب شده اند. باید نتایج ارزیابی‌های اولیه مشخص شود و بعد تیم‌ها مستقر می شوند تا بتوانند کار رساندن آذوقه و سایر اقدامات کمک رسانی و امدادی را انجام دهند.

شایعه بودن تخریب بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه / خسارتی به تاسیسات آب و برق وارد نشده
عکس: رسانه آخرین خبر بوشهر

به گفته اهالی شهرستان، در روستای محمدصالحی و اطراف آن، ترک‌خوردگی بعضی از منازل گزارش شده و نیروهای راهداری و هلال احمر در آماده باش هستند. یکی از ساکنان مناطق زلزله زده هم گزارش داده است گله ای زیر آوارناشی از زلزله در کوهستان "شول" مانده است و تلاش اهالی برای کمک‌ به این دامدار موفق نبوده است.

دقایقی پیش زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر بندر گناوه در استان بوشهر را لرزاند.

به گزارش ایسنا، زلزله‌ای به قدرت ۵.۹ ریشتر ساعت ۱۱:۱۱ دقیقه‌ی ظهر امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ شهرستان گناوه واقع در استان بوشهر را لرزاند. عمق این زمین لرزه در ۱۰ کیلومتری سطح زمین ثبت شده است. هم‌چنین دقایقی بعد از اولین زمین لرزه، زلزله دوم با قدرت ۴.۵ ریشتر در همان عمق ۱۰ کیلومتری ثبت شد.

مدیرکل مدیریت بحران بوشهر اعلام کرد:  زلزله گناوه در بوشهر، دیلم و دشتستان نیز احساس شد.

وی گفت: فراخوانی صورت گرفته و جلسه مدیریت بحران شهرستان گناوه تشکیل شده و مسئولان دستگاه های مختلف در حوزه های آب، برق، گاز، تلفن و ... وضعیت و سطح خسارت ها را بررسی می کنند.

شایعه بودن تخریب بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه / خسارتی به تاسیسات آب و برق وارد نشده

سخنگوی سازمان اورژانس اعلام کرد:  آمبولانس از استانهای همجوار، پنج اتوبوس آمبولانس و سه بیمارستان صحرایی از شهرکرد، شیراز و اصفهان درحالت آماده باش هستند.

آماده باش ۵۵ آمبولانس در پی زلزله بندر گناوه

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور پیش تر در گفت و گو با ایسنا بااشاره به زمین لرزه ۵.٩ ریشتری بوشهر اظهار کرد: حوالی ساعت ١١:١١ دقیقه زمین لرزه ای باقدرت ۵.٩ ریشتری بوشهر حوالی بندر گناوه را لرزاند و تا کنون نیز سه پس لرزه داشته است.

وی ادامه داد: ۵٠ آمبولانس از استانهای همجوار، پنج اتوبوس آمبولانس و سه بیمارستان صحرایی از شهرکرد، شیراز و اصفهان درحالت آماده باش هستند.

خالدی اظهار کرد: یک پایگاه اورژانس ترک برداشته است.

اعلام وضعیت نارنجی به ۴ استان

دکتر محمد حسن قوسیان مقدم سخنگوی جمعیت هلال احمر نیز در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: در پی این زلزله ، ۱۰ تیم ارزیاب هلال‎‌احمر به منطقه حادثه دیده اعزام شده اند و ۴ بالگرد در استان‌های بوشهر، شیراز، فارس و کرمان آماده باش هستند.

وی گفت:اعلام آماده باش و وضعیت نارنجی به استان‌های خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان انجام شده است. در حال حاضر ارتباط با دهیاری ها و بخشداری ها در حال انجام و ارزیابی است و گزارش خسارات احتمالی این زمین لرزه متعاقبا اعلام خواهد شد.

ادامه دارد

شایعه بودن تخریب بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه / خسارتی به تاسیسات آب و برق وارد نشده

شایعه بودن تخریب بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه / خسارتی به تاسیسات آب و برق وارد نشده

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)