میرنیوز

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه‌ شرعی/ همه به خیابان‌ها می‌آییم

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه‌ شرعی/ همه به خیابان‌ها می‌آییم 2020-02-09T19:47:43+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی، امروز یکشنبه در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از همگان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه‌ شرعی/ همه به خیابان‌ها می‌آییم

این مرجع تقلید اظهار داشت: ما دو روز تاریخی ۲۲ بهمن و دوم اسفند روز انتخابات را در پیش داریم، این دو روز از یک نظر جنبه تاریخی برای ما دارد و باید ببینیم وظیفه ما در قبال این مسئله چیست؟

وی افزود: بدون شک مشکلاتی در کشور وجود دارد، مشکلات اقتصادی غوغا می‌کند و مردم نگرانی‌هایی از برخی مسئولان دارند اما قهر با صندوق‌های رأی و عدم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عاقلانه نیست؛ بنده با صراحت عرض می‌کنم که به لحاظ اعتقاد شرعی هم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را شرعا وظیفه می‌دانم، چراکه در غیر این صورت نظام و کشور تضعیف می‌شود و از سویی دیگر دشمن امیدوار و باعث فشار و تحریم بیشتر می‌شود.

آیت الله مکارم شیرازی بیان داشت: در شرایطی که دشمن خواب و خیال‌هایی در سر دارد، همگان باید عاقلانه فکر کنند و با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفندماه دشمن را مأیوس کنند.

وی اضافه کرد: بحمدالله به برکت همین حضور مردمی و به فضل الهی چهل و یک سال خواب دشمنان تعبیر نشده و خیالات شأن به واقعیت نپیوسته است؛ امیدوارم در ادامه راه نیز همین گونه باشد.

این مفسر قرآن کریم ضمن دعا برای حل مشکلات کشور و مردم عزیز ایران اسلامی، گفت: بنده معتقدم گره‌ها تدریجاً از کار مردم گشوده می‌شود و اگر ما متوسل به امام زمان (عج) باشیم لطف ایشان هم شامل حال خواهد بود.

همه ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه‌ شرعی/ همه به خیابان‌ها می‌آییم

آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی نیز در جلسه درس خارج فقه امروز خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با دعوت از آحاد مختلف مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان داشت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن به لطف الهی همه ما شرکت کنیم و این را حق و وظیفه خود بدانیم

وی در ادامه بیان داشت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن به لطف الهی همه ما شرکت کنیم و این را حق و وظیفه خود بدانیم با رعایت دو اصل؛ اصل اول اینکه، همانطور که در راهپیمایی قبل از انقلاب مشخص بود که چه می‌خواهیم، الآن هم مشخص است که چه می‌خواهیم، شعار ما، محتوای قطع‌نامه‌های ما، بیانیه پایانی ما، باید همان شعارها و اصول کلی قبل از انقلاب باشد. اما اصل دوم این است که بالاخره ما یک سری مشکلاتی داریم، این مشکلات یک مقدار در اثر ضعف مدیریت است که ما با داشتن این همه سرمایه‌های غنی و قوی از نظر اقتصاد در زحمت هستیم و یک سلسله بداخلاقی و بدحقوقی است، یک عده‌ای در کشور دهه غارت تشکیل دادند، اینجا سرقت، آنجا سرقت، کل خزانه را خالی کردند، این دهه غارت را هم ما باید در شعارهایمان بگوییم، اینها حق مسلّم ماست.

وی ادامه داد: فرمایش پیامبر گرامی اسلام این است که دین‌داری در حالت فقر بسیار سخت است، این نکته را بارها به مسئولین گفتیم که درست است مردم بین خود و خدای خود، خدا را قبول دارند و دینشان محفوظ است اما اینکه دین بخواهد در جامعه حاکم باشد این با فقر نمی‌شود، دعای نورانی پیغمبر (صلی الله علیه و آله و سلم) این است که «اللَّهُمَّ بَارِکْ لَنَا فِی الْخُبْزِ وَ لَا تُفَرِّقْ بَینَنَا وَ بَینَهُ فَلَوْ لَا الْخُبْزُ مَا صُمْنَا وَ لَا صَلَّینَا وَ لَا أَدَّینَا فَرَائِضَ رَبِّنَا عَزَّ وَجَل ‏» با اینکه حضرت، شعب ابیطالب را تحمل کرد، خواص اصحاب، آن شرایط را تحمل کردند، اما ناله و استغاثه حضرت به درگاه خدا این بود که خدایا! اگر حکومت می‌خواهید باید اقتصاد مردم تأمین باشد، «نان مردم» کنایه از اقتصاد است، حضرت به خدا عرض کرد خدایا بین مملکت ما و نان مملکت، جدایی نیانداز، اگر خدای ناکرده اقتصاد مردم آسیب ببیند توقع نداشته باش مردم مسلمان بمانند.

این مفسر قرآن کریم تأکید کرد: ما معرفت‌شناسی، خداشناسی، خداباوری و دین‌باوری را باید تقویت کنیم، اینها در راهپیمایی‌های ما باید باشد، اما الآن ما دو هدف داریم؛ یکی خواستن همین مسائل و یکی خواستن مدیران باعرضه که مال بیت‌المال را امانت بدانند و رها نکنند تا شاهد غارت‌های هزار میلیاردی نباشیم.

آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: هم باید مسئولان را توجه داد که رونق تولید، آسان‌گیری امتیاز دادن است که باید کاملاً در خدمت مردم باشند تا مردم تولید کنند و این کشور خودکفا شود و خودمان خودمان را اداره کنیم، ما باید در متن جامعه باشیم و این خواسته‌های خود را هم بگوییم.

همه باهم در روز ۲۲ بهمن به خیابان‌ها خواهیم آمد

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه‌ شرعی/ همه به خیابان‌ها می‌آییم

آیت الله العظمی حسین نوری همدانی نیز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم به موضوع کتاب نهج البلاغه پرداخت و گفت: واقعاً شایسته است درسی در حوزه علمیه به عنوان نهج البلاغه باشد؛ چراکه بعد از قرآن، کتابی به این اندازه از محتوا، عظمت، دقت و مطالب متنوع نداریم.

وی با اشاره به اینکه شرح‌های بسیار مناسبی نیز برای کتاب نهج البلاغه نوشته شده است، ابراز داشت: یکی از معجزات حضرت امیر (ع)، همین کلمات ایشان است و پس از قرآن همانند ایشان وجود ندارد.

این مرجع تقلید در ادامه به نامه ۳۱ نهج البلاغه که وصیت امام علی (ع) به امام حسن مجتبی (ع) است، اشاره کرد و گفت: در بخشی از این نامه آمده است: «اُوصیکَ بِتَقْوَی اللّهِ اَیْ بُنَیَّ وَ لُزُومِ اَمْرِهِ، وَ عِمارَةِ قَلْبِکَ بِذِکْرِهِ، وَ الاِْعْتِصامِ بِحَبْلِهِ؛ وَ اَیُّ سَبَب اَوْثَقُ مِنْ سَبَب بَیْنَکَ وَ بَیْنَ اللّهِ اِنْ اَنْتَ اَخَذْتَ بِهِ!؟ اَحْیِ قَلْبَکَ بِالْمَوْعِظَةِ، وَ اَمِتْهُ بِالزَّهادَةِ، وَ قَوِّهِ بِالْیَقینِ، وَ نَوِّرْهُ بِالْحِکْمَةِ، وَ ذَلِّلْهُ بِذِکْرِ الْمَوْتِ، وَ قَرِّرْهُ بِالْفَناءِ، وَ بَصِّرْهُ فَجائِعَ الدُّنْیا، وَ حَذِّرْهُ صَوْلَةَ الدَّهْرِ، وَ فُحْشَ تَقَلُّبِ اللَّیالی وَ الاَْیّامِ، وَ اعْرِضْ عَلَیْهِ اَخْبارَ الْماضینَ، وَ ذَکِّرْهُ بِما اَصابَ مَنْ کانَ قَبْلَکَ مِنَ الاَْوَّلینَ، وَ سِرْ فی دِیارِهِمْ وَ آثارِهِمْ، فَانْظُرْ فیما فَعَلُوا، وَ عَمَّا انْتَقَلُوا، وَ اَیْنَ حَلُّوا وَ نَزَلُوا، فَاِنَّکَ تَجِدُهُمْ قَدِ انْتَقَلُوا عَنِ الاَْحِبَّةِ، وَ حَلُّوا دِیارَ الْغُرْبَةِ، وَ کَاَنَّکَ عَنْ قَلیل قَدْ صِرْتَ کَاَحَدِهِمْ / پسرم! تو را سفارش می‌کنم به تقوای الهی، و ملازمت امرش، و آباد کردن دل به یادش، و چنگ زدن به ریسمانش؛ و کدام رشته محکم‌تر از رشته بین تو و خداوند است اگر به آن چنگ زنی!؟ دلت را با موعظه زنده کن، و با بی رغبتی به دنیا بمیران، آن را با یقین قوی کن و با حکمت نورانی نما، و با یاد مرگ فروتن و خوار کن، و به اقرار به فانی شدن همه چیز وادار، و به فجایع دنیا بینا گردان، و از صولت روزگار، و قبح دگرگونی شب‌ها و روزها برحذر دار، اخبار گذشتگان را به او ارائه کن، آنچه را بر سر پیشینیان آمد به یادش آور، در شهرهای آنان و در میان آثارشان سیاحت کن، در آنچه انجام دادند و اینکه از کجا منتقل شدند و در کجا فرود آمدند و منزل کردند دقّت کن، می یابی که از کنار دوستان رفتند، و به دیار غربت وارد شدند، و گویی تو هم به اندک زمانی چون یکی از آنان خواهی شد».

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در ۲۲ بهمن امسال همانند هر سال راهپیمایی برگزار خواهد شد و انسان هرسال هم به واسطه پیشرفت‌ها، قدردان تر شده و نظام را بیشتر می‌شناسیم.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: در این سال‌ها از لحاظ فکر و فرهنگ، پیشرفت‌های علمی در دانشگاه، پیشرفت‌های جهادی، پیشرفت‌های پزشکی، پیشرفت‌های نظامی و جریانات زندگی، ترقی‌های بسیاری داشته‌ایم؛ البته نواقصی مانند معیشت و گرانی وجود دارد؛ اما ۲۲ بهمن برای نشان دادن وحدت، عظمت و عزت ایران اسلامی است تا فکر و فرهنگ ما در برابر دشمنان متجلی شود و بر همه ما لازم است در روز ۲۲ بهمن حرکت کرده و با شور و عشق به میدان آمده و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام کنیم و عظمت ایران اسلامی را به دشمنان نشان دهیم.

ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر عزت خود پافشاری می‌کند

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه‌ شرعی/ همه به خیابان‌ها می‌آییم

آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی نیز در پیامی تأکید کرد: ملت ایران در روز ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه خود به دشمنان می‌فهماند که علیرغم برخی کاستی‌ها و کم توجهی‌ها بر استقلال و عزت خود پافشاری می‌کند.

متن پیام این مرجع تقلید شیعیان در خصوص حضور پرشور ملت شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به این شرح است:

ملت شریف ایران، شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارند. از یک طرف نقشه‌های شوم استکبار و شهادت سردار رشید اسلام موجب جریحه دار شدن قلب ملت شد و از طرفی در آستانه انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان هستیم.

در این شرایط، رسانه‌های استکباری با سیاه نمایی اوضاع داخلی مملکت سعی در سست کردن ملت ایران دارند تا آنها را از حضور در صحنه‌های متعدد انقلاب باز دارند. لکن این ملت، همانند همیشه هیچگاه حاضر به معامله استقلال و عزت ملی و هدر دادن خون شهدا نخواهند بود. لذا در روز ۲۲ بهمن نیز با حضور آگاهانه خود به دشمنان ملت می‌فهماند که علیرغم برخی کاستی‌ها و کم توجهی‌ها بر استقلال و عزت خود پافشاری خواهند نمود و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت مجدد خواهند کرد.

امید است مسئولان مملکتی با ارج نهادن به نجابت و ایمان ملت شریف ایران هرچه بیشتر تلاش خود را مضاعف کرده و برای رفع گرانی و نابسامانی‌های موجود و مبارزه با فساد و رانت خواری اقدامات جدی‌تری داشته باشند و مردم نیز با حضور خود موجب تقویت استقلال و عزت خواهی ملت شوند.

ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن صبر و شکر خود را به نمایش خواهد گذاشت

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از همه مردم دعوت کرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور داشته باشند.

متن این بیانیه که با امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منتشر شده بدین شرح است:

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که یکی از نشانه‌های قدرت و صدق وعده‌ی الهی است، با نصرت وامداد خداوند متعال، چهل سال پرافتخار را پشت سر نهاده و پیام حیات‌بخش همراه با منطقِ قوی خود را جهانی کرده است.

نهضتی دینی و مردمی که با عنایات الهی و توجهات امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری امام خمینی (ره‌) به پیروزی رسید و با رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تداوم یافت، تا امروز ملت رشید ایران شاهد رویش و درخشش نهضت خود در همة صحنه‌ها باشد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر را که امسال با یاد و نام سرداران سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و یاران مقاومت همراه است، به ملت انقلابی ایران و همة مسلمانان و آزادگان جهان تبریک می‌گوید و به شکرانة پیروزی بر طاغوت داخلی، پیوند بی‌سابقه و باشکوه مردم با مجاهدان و قهرمانان مقاومت، رویارویی با طاغوت جهانی و همچنین به‌موجب این پیام الهی "و ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ"، افق‌های روشن فراروی ملت مسلمان و انقلابی را یادآوری می‌کند:

ملت مؤمن ایران اسلامی با ایمان راسخ به سنت‌ها و وعده‌های الهی به جهاد خستگی‌ناپذیر خود در ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و دفاعی ادامه می‌دهد و به فضل الهی در همة امتحانات سربلند و سرفراز خواهد بود.

بخش بزرگی از ناکامی‌ها و شکست‌های آمریکا و جبهه استکبار در غرب آسیا، ثمره خون مجاهدان مقاومت، به‌ویژه شهیدانی چون حاج قاسم و ابومهدی است. شهیدانی که پیوند و پیمان مردم عزیز ما را با مقاومت محکم و جبهه استکبار و وابستگان آن‌ها را در داخل و منطقه مأیوس و سرافکنده کردند.خون شهدای مقاومت پیام خمینی کبیر را دوباره طنین‌انداز کرده که «ما می‌گوئیم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.» و این یعنی خون شهیدان هنوز جاری است و شکست توطئه‌های استکباری به‌ویژه طرح ننگین معامله قرن را رقم خواهد خورد.

یکپارچگی ملت مسلمان از سویی و غریو موشک‌های آفندی از سرچشمه مقاومت (ایران) که بزرگ‌ترین پایگاه هوایی تروریست‌های آمریکایی در عین الاسد را هدف قرارداد از سوی دیگر ظهور قدرت خدا بود و ایام‌الله دیگری را رقم زد.

دستاوردهای انقلاب اسلامی و حاکمیت نسبی ارزش‌های دینی، ایران را به باثبات‌ترین و مقتدرترین کشور منطقه تبدیل کرده است. دشمن در تلاش است با انواع جنایت‌ها، فتنه‌ها، توطئه‌ها، تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی و حتی ورزشی مانع رشد و پیشرفت این ملّت شود و اثرگذاری آن را کاهش دهد. بنابراین لازم است ملت مؤمن به‌ویژه نخبگان عزیز فکری، حوزوی و دانشگاهی چونان عقاب‌هایی تیزبین تحرکات پیدا و پنهان دشمن را به‌دقت زیر نظر بگیرند و با همگرایی و مجاهدت‌های علمی، درون نظام اسلامی را مستحکم کنند و عظمت و شکوه کشور را به اوج برسانند.

رفع یا کاهش وابستگی‌های راهبردی ازجمله وابستگی به نفت و تقویت قدرت علمی و فنی کشور مستلزم جهاد در همة زمینه‌هاست که بحمدالله آغازشده و به‌رغم محدودیت‌های ایجادشده به وسیلة دشمن با تأییدات الهی روزبه‌روز شتاب می‌گیرد و از آینده‌ای درخشان خبر می‌دهد.

«باید قوی شویم» این وظیفه یکایک ملت‌های مسلمان در سراسر جهان است. شرط لازم قوی شدن، تثبیت و ازدیاد ایمان است که اساسی‌ترین مطلوب الهی و بنیادی‌ترین عامل برتریِ بندگان صالح خداست؛ «اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین».(آل‌عمران: ۱۳۹) گوهر یگانة ایمان آن‌گونه که خدای تعالی معیّن فرموده به همة قدرت‌ها و قوت‌ها معنی می‌دهد. لذا امت اسلامی باید در همة زمینه‌ها به حداکثر توانایی ممکن برسد.

ملت ما با حضور در راهپیمایی بزرگ یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر صبر و شکر خود را به نمایش خواهد گذاشت و با تقویت همگرایی جهانی آزادگان، پیام روشنی به دشمنان مستکبر و اغوا شدگان غرب غدّار خواهد داد. فریادهای مرگ بر آمریکا نمونه‌ای حقیقی از ایمان به الله و کفر به طاغوت است و راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن جلوه‌ای از شکرگزاری ملت ایران از نعمت نظام الهی، مقاومت و شهدای قهرمان است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)