میرنیوز

کووید 19

آخرین اخبار مجازی دارای کلمه کلیدی : کووید 19

تحفه مرگبار هندی‌!

تحفه مرگبار هندی‌!
2021-04-25T13:50:06+04:30
در حالی که هنوز تب ویروس کرونای انگلیسی در کشور فروکش نکرده خبرهایی از شیوع ویروس کرونای هندی در جهان مخابره شده است؛ ویروسی که به مراتب خطرناک‌تر از نمونه‌ه...

علیه جامعه پزشکی‌!

علیه جامعه پزشکی‌!
2021-04-18T18:32:58+04:30
با وجود گذشت یک ماه از سفرهای نوروزی، دولت از موضع خود پایین نیامده و همچنان مردم را مقصر اصلی گردش ویروس در کشور می‌داند و نه مجوز صادر شده برای سفرها.

سیاهه کرونا

سیاهه کرونا
2021-04-12T13:07:46+04:30
وزیر بهداشت در توضیح آخرین وضعیت بیماری «کووید-۱۹» در کشور: هفته جاری و هفته آینده وضعیت نقشه کرونا به مراتب قرمزتر شده و به سمت سیاهی خواهد رفت.

عیدانه ‌فجر

عیدانه ‌فجر
2021-01-31T09:04:40+03:30
حسن جلیلی، مدیرگروه تحقیقات تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: واکسن ایرانی کرونا توانسته با موفقیت ویروس جهش‌یافته انگلیسی را به طورکامل خنثی کند.

یک دنیا تردید درباره فایزر

یک دنیا تردید درباره فایزر
2021-01-19T10:37:55+03:30
موج توقف واکسیناسیون کرونا به علت ابهامات فراوان درباره عوارض واکسن‌های ساخت کشورهای غربی و مرگ‌های مشکوک پس از تزریق این نوع واکسن‌ها به کشورهای شرق آسیا و ...

خفه و خاموش

خفه و خاموش
2021-01-13T09:30:21+03:30
۲۴ ساعت بعد از پیشنهاد رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست مبنی بر اعمال خاموشی به جای استفاده از مازوت، برق بیش از ۱۰ منطقه تهران و شهرهای اطراف پایتخت قطع شد.

کرونای جهانی، واکسن ایرانی

کرونای جهانی، واکسن ایرانی
2021-01-09T11:20:06+03:30
باوجود تبلیغات گسترده شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی، واکسن کرونا در بسیاری از نقاط جهان درحال ساخت است. در این میان ۸ پروژه بزرگ واکسن‌سازی در ایران مشغول نهای...

دغدغه‌های پرستاران

دغدغه‌های پرستاران
2020-12-21T10:03:25+03:30
دیروز به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار، مقام معظم رهبری برای تقدیر از این قشر زحمتکش و جان‌نثار طی سخنانی بر لزوم اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات...

موج دوم کرونا و فرسایش توان درمانی کشور

موج دوم کرونا و فرسایش توان درمانی کشور
2020-07-18T10:03:48+04:30
 اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در پایتخت به دلیل آغاز موج دوم کرونا در کشور بویژه در تهران کافی نبود.

شرمنده کادر درمان

شرمنده کادر درمان
2020-07-18T09:50:33+04:30
 اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در پایتخت به دلیل آغاز موج دوم کرونا در کشور بویژه در تهران کافی نبود.

کلاس های مجازی فرصتی برای ارتقاء کیفیت استعدادیابی

کلاس های مجازی فرصتی برای ارتقاء کیفیت استعدادیابی
2020-07-11T09:28:58+04:30
دانش آموزان و دانشجویان با رفت و آمد به محیط‌های آموزشی و قرار گرفتن در شرایط‌های مختلف، استعدادهای خود را می شناسند، اما مجازی شدن کلاس‌ها این فرصت را از آ...
X فیلم جدید کلیپ جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)