میرنیوز

پادکست دکه روزنامه ۱۹ دی ۱۴۰۰

پادکست دکه روزنامه ۱۹ دی ۱۴۰۰ 2022-01-09T12:43:26+03:30

خبرگزاری مهر؛ گروه مجله: در این شماره از پادکست دکه روزنامه به بررسی گزارش‌هایی درباره بازدید سرزده وزیر اقتصاد از بانک‌ها، مسئله باقی‌مانده مالیات بر خانه‌های خالی و نزدیک بودن توافق وین پرداخته‌ایم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار مجازی

پادکست دکه روزنامه ۳۰ دی ۱۴۰۰

پادکست دکه روزنامه ۳۰ دی ۱۴۰۰
2022-01-20T10:13:55+03:30
هر روز با پادکست «دکه روزنامه» مجله مهر، خلاصه گزارش‌های مهم روزنامه‌ها را به گوش شما می‌رسانیم.

تخریب یک خانه دیگر در شیخ جراح

تخریب یک خانه دیگر در شیخ جراح
2022-01-20T10:00:36+03:30
محله شیخ جراح دوباره به کانون درگیری‌ها در فلسطین اشغالی تبدیل شده است. این بار خانواده محمود صالحیه اوج مظلومیت و عزتمندی فلسطینی‌ها را به نمایش گذاشته‌اند.

معروف شدن در اینستاگرام چه‌قدر خرج دارد؟

معروف شدن در اینستاگرام چه‌قدر خرج دارد؟
2022-01-20T10:00:35+03:30
برای بررسی روش‌ها و هزینه‌ها و چالش‌های معروف شدن در اینستاگرام، سراغ دو فعال اینستاگرامی و یک مدیر بخش اینفلوئنسر مارکتینگ در یک شرکت تبلیغاتی رفته‌ایم.

معروف شدن در اینستاگرام چه‌قدر خرج دارد؟!

معروف شدن در اینستاگرام چه‌قدر خرج دارد؟!
2022-01-20T09:47:13+03:30
برای بررسی روش‌ها و هزینه‌ها و چالش‌های معروف شدن در اینستاگرام، سراغ دو فعال اینستاگرامی و یک مدیر بخش اینفلوئنسر مارکتینگ در یک شرکت تبلیغاتی رفته‌ایم.

سال پر حادثه غزه

سال پر حادثه غزه
2022-01-19T14:05:35+03:30
29 دی‌ماه 1387 بود که مردم غزه پس از مقاومت ۲۲ روزه در برابر حمله رژیم صهیونیستی، آنان را وادار به عقب نشینی کردند. به همین مناسبت 29 دی هر ساله «روز غزه» نا...

این نگاه ما را وابسته نمی‌کند

این نگاه ما را وابسته نمی‌کند
2022-01-19T10:58:53+03:30
بازخوانی یادداشت مهدی فضائلی در روزنامه همشهری

پادکست دکه روزنامه ۲۹ دی ۱۴۰۰

پادکست دکه روزنامه ۲۹ دی ۱۴۰۰
2022-01-19T10:18:56+03:30
هر روز با پادکست «دکه روزنامه» مجله مهر، خلاصه گزارش‌های مهم روزنامه‌ها را به گوش شما می‌رسانیم.

جان کودکان افغانستان واقعاً برای آمریکایی‌ها مهم است؟

جان کودکان افغانستان واقعاً برای آمریکایی‌ها مهم است؟
2022-01-18T13:25:32+03:30
رسانه‌های آمریکایی یدی طولانی در سانسور و تحریف واقعیات دارند. این بار آنها با یک داستان دروغین آمریکا را ناجی مردم افغانستان معرفی کردند.

پادکست دکه روزنامه ۲۸ دی ۱۴۰۰

پادکست دکه روزنامه ۲۸ دی ۱۴۰۰
2022-01-18T09:45:29+03:30
هر روز با پادکست «دکه روزنامه» مجله مهر، خلاصه گزارش‌های مهم روزنامه‌ها را به گوش شما می‌رسانیم.

شهید نواب صفوی سال ۳۲ به روزنامه خراسان چه گفت؟

شهید نواب صفوی سال ۳۲ به روزنامه خراسان چه گفت؟
2022-01-17T11:45:28+03:30
بیست و هفتم دی‌ماه سالروز شهادت شهید سید مجتبی نواب صفوی است. روزنامه خراسان به این مناسبت مصاحبه‌ او با این روزنامه که در سال ۱۳۳۲ انجام شده را بازنشر کرده ...

پادکست دکه روزنامه ۲۷ دی ۱۴۰۰

پادکست دکه روزنامه ۲۷ دی ۱۴۰۰
2022-01-17T11:32:07+03:30
هر روز با پادکست «دکه روزنامه» مجله مهر، خلاصه گزارش‌های مهم روزنامه‌ها را به گوش شما می‌رسانیم.

پادکست دکه روزنامه ۲۶ دی ۱۴۰۰

پادکست دکه روزنامه ۲۶ دی ۱۴۰۰
2022-01-16T11:38:57+03:30
هر روز با پادکست «دکه روزنامه» مجله مهر، خلاصه گزارش‌های مهم روزنامه‌ها را به گوش شما می‌رسانیم.

حاج قاسم سلیمانی از مادرش می‌گوید

حاج قاسم سلیمانی از مادرش می‌گوید
2022-01-16T10:45:35+03:30
امروز مصادف با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) است که در کشور ما روز «تکریم مادران و همسران شهدا» نامیده‌ می‌شود. به‌همین بهانه، به بازخوانی روش تربیتی مادر شه...

پادکست دکه روزنامه ۲۵ دی ۱۴۰۰

پادکست دکه روزنامه ۲۵ دی ۱۴۰۰
2022-01-15T11:59:02+03:30
هر روز با پادکست «دکه روزنامه» مجله مهر، خلاصه گزارش‌های مهم روزنامه‌ها را به گوش شما می‌رسانیم.

لقب «پسر سبز طبیعت ایران» را دوست دارم

لقب «پسر سبز طبیعت ایران» را دوست دارم
2022-01-15T08:52:16+03:30
ابوالفضل سر و زبان خوبی دارد. وقتی درباره طبیعت حرف می‌زند این خوش‌زبانی چند برابر می‌شود و تو را با خودش همراه می‌کند. امروز با او و مادرش درباره علائق محیط...

پادکست دکه روزنامه ۲۳ دی ۱۴۰۰

پادکست دکه روزنامه ۲۳ دی ۱۴۰۰
2022-01-13T11:16:52+03:30
هر روز با پادکست «دکه روزنامه» مجله مهر، خلاصه گزارش‌های مهم روزنامه‌ها را به گوش شما می‌رسانیم.

زندگی یک مادر دهه شصتی با 9 فرزند

زندگی یک مادر دهه شصتی با 9 فرزند
2022-01-13T09:16:49+03:30
در روزهایی که داشتن حتی یک فرزند برای بسیاری از زوج‌های جوان دغدغه بزرگی است، با خانم صادقی مادر ۹ فرزند گفت و گویی خودمانی داشتیم. با مستند تصویری و گزارش ا...

عروس در مسجد

عروس در مسجد
2022-01-12T14:56:51+03:30
مریم رضائیان فعال اینستاگرامی در جدیدترین پست خودش به رسم و رسوم ازدواج در میان مسلمانان بوسنی و هرزگوین پرداخته و از رسمی جالب در این کشور سخن گفته است.

هشدار سردار سلیمانی به روحانی چه بود؟

هشدار سردار سلیمانی به روحانی چه بود؟
2022-01-12T13:36:50+03:30
روزنامه‌ کیهان به مناسبت ایام دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت و گویی با سردار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انجام داده که مشروحی از آن را د...

پادکست دکه روزنامه ۲۲ دی ۱۴۰۰

پادکست دکه روزنامه ۲۲ دی ۱۴۰۰
2022-01-12T12:16:47+03:30
هر روز با پادکست «دکه روزنامه» مجله مهر، خلاصه گزارش‌های مهم روزنامه‌ها را به گوش شما می‌رسانیم.

بانک‌ها: شرایط وام ازدواج را ما تعیین می‌کنیم نه مجلس!

بانک‌ها: شرایط وام ازدواج را ما تعیین می‌کنیم نه مجلس!
2022-01-12T09:23:29+03:30
وام ازدواج هم مثل بسیاری از قوانین دیگر فاصله بین تصویب و اجرا دارد. چندی است که بر سر مبالغ و شرایط جدید وام ازدواج تصمیم‌گیری شده اما بعضی بانک‌ها شرایط خو...

وقتی تصادفات جاده‌ای هنوز فاجعه تلقی می‌شدند

وقتی تصادفات جاده‌ای هنوز فاجعه تلقی می‌شدند
2022-01-11T10:10:08+03:30
دیروز صبح تصادف ۵۹ خودرو در جاده بهبهان-رامهرمز حادثه دلخراشی را رقم زد. در این گزارش به بررسی اولین تصادفات جاده‌ای در ایران پرداخته‌ایم.

شاعری که دنیا را با چشم نمی‌بیند

شاعری که دنیا را با چشم نمی‌بیند
2022-01-10T09:56:50+03:30
موسی عصمتی، شاعر اهل مشهد، نابیناست و همین باعث شده درکی که از جهان اطرافش دارد متفاوت‌تر و شاید عمیق‌تر از بقیه باشد. با او درباره زندگی و نگاهش به آن به گف...

پادکست دکه روزنامه ۲۰ دی ۱۴۰۰

پادکست دکه روزنامه ۲۰ دی ۱۴۰۰
2022-01-10T09:30:16+03:30
هر روز با پادکست «دکه روزنامه» مجله مهر، خلاصه گزارش‌های مهم روزنامه‌ها را به گوش شما می‌رسانیم.

فصل ارائه کارنامه با پرداخت وجه نقد

فصل ارائه کارنامه با پرداخت وجه نقد
2022-01-09T09:10:09+03:30
گروکشی شرکت در امتحانات مدارس و دادن کارنامه در ازای پرداخت وجه نقد از سوی مدارس، ظاهرا به چالش حل‌نشدنی نظام آموزشی در ایران تبدیل شده است.

مظفرالدین شاه؛ دست به دامان خرافه

مظفرالدین شاه؛ دست به دامان خرافه
2022-01-08T14:50:08+03:30
درباره مظفرالدین شاه داستان‌ها و ماجراها بسیار است. در این گزارش چند داستان درباره خرافه‌پرستی شاه و سودجویی سید بحرینی ملازم همیشگی شاه از این خرافه‌پرستی‌ه...

از اوج آسمان تا قعر دریا با ویلچر

از اوج آسمان تا قعر دریا با ویلچر
2022-01-08T09:16:50+03:30
زندگی شهری و مشغولیت‌های کاری و اجتماعی بسیاری از ما را کم‌تحرک و یک‌جانشین کرده است. بهانه همه ما مشکلات و کمبود وقت و مسائل مالی است. سعید ضروری به ما نشان...

حلوای خاوری؛ حلوای بی‌بی

حلوای خاوری؛ حلوای بی‌بی
2022-01-07T14:16:52+03:30
غذاهای محلی، سنتی و آیینی ما تنوعی به گستره ایران و کشورهای حوزه تمدنی وطن فارسی دارد. در این گزارش هفته‌نامه قاف به سراغ حلوایی رفته که نامش به نام حضرت زهر...

جایی برای آموزش کودکان در کوره های آجرپزی

جایی برای آموزش کودکان در کوره های آجرپزی
2022-01-07T12:43:28+03:30
فرزندان کارگرهایی که در کارگاه¬های آجرپزی قیامدشت تهران در نزدیکی کوره¬ها زندگی می¬کنند، شرایط آموزشی سختی دارند. گروه حنیفا برای کمک به این کودکان در نزدیکی...

ستاره قاسم در کهکشان راه خمینی

ستاره قاسم در کهکشان راه خمینی
2022-01-05T15:30:09+03:30
چه کسی فکرش را می‌کرد که پنج سال بعد از کودتای آمریکایی‌ها در ایران، کودکی روستایی در این کشور متولد شود که سال‌ها بعد آمریکا و متحدانش را به ذلت بکشاند؟
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)