میرنیوز

کری خوانی مریم امیرجلالی برای مرجانه گلچین در آشپزی

کری خوانی مریم امیرجلالی برای مرجانه گلچین در آشپزی 2021-09-02T11:24:48+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، در بخش دوم برنامه تلویزیونی «شب نشینی» شبکه جهانی جام جم مریم امیرجلالی بازیگر باسابقه و پیشکسوت سینما و تلویزیون به عنوان مهمان با محمد سلوکی به گفتگو نشست.

امیرجلالی گفت: شب نشینی ها معمولا تخمه، هندوانه، سماور ذغالی و دورهمی های دوستانه دارد که تابستان ها در حیاط خانه مادربزرگ همگی جمع می شدند و چنین فضایی را رقم می زدند. وقتی ناشکری می کنیم به اینجا می رسیم که هیچ جایی نمی رویم و با هیچ کس مراوده نداریم. ناشکری کردیم که همه حالا در حصر خانگی هستیم.

وی درباره فعالیتش در روزهای کرونایی تصریح کرد: پیج آشپزی زده ام که در ۲ ماه ۴۲ هزار دنبال کننده جذب کرده ام. در اصل عاشق آشپزی هستم و آن را به مدیر مالی بودن و بازی ترجیح می دهم. با راه اندازی این صفحه آشپزی وارد میدان جدیدی شدم. متولد سال ۱۳۲۶ هستم و از این موضوع نه تنها احساس ناراحتی نمی کنم بلکه اتفاقا خوشحال هستم. ضمن اینکه بر این باورم هر زمانی برای خود زیبایی های خاصی دارد بنابراین از گفتن سنم ابایی ندارم. من معتقدم دوران میانسالی و پیری هم زیبا است، تمام سنین یکی از یکی زیباتر است، از پیری ناراحت نمی شوم بر می گردم به روز اولی که به دنیا آمدم.

بازیگر نقش «سرور» در «متهم گریخت» در قسمتی از برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیروس گرجستانی، با کری خوانی درباره آشپزی برای مرجانه گلچین کار را ادامه داد و اظهار کرد: امکان ندارد دستپخت گلچین به دستپخت من برسد. شیرینی های فریبا کوثری را امتحان کرده ام و سلیقه او را قبول دارم اما با گلچین حاضرم مسابقه آشپزی بدهم.

وی همچنین درباره ایفای یکی از نقش های سریال «زیر هشت» یادآور شد: سریال «زیر هشت» را به شدت دوست دارم چون نقش خیلی جدی داشتم و خاطره های زیادی دارم. «چاردیواری» را هم خیلی دوست دارم در آن چهار ماه تمام پشت صحنه آن کار خاطره است. رضا عطاران راحت است و با آدم راه می آید. راحتی باعث می شود هنرپیشه هم جلوی دوربین راحت باشد و اثری خوب را خلق کند. بسیاری از دیالوگ های «خانه به دوش» بداهه است و به همین دلیل «خانه به دوش» به دل نشست و ماندگار شد.

امیر جلالی در بخش های دیگر این برنامه بود که با اشاره به خوبی ها و بدی های فضای مجازی گفت: من نمی دانم چرا در فضای مجازی زبان تلخ برای هم استفاده می کنیم و به هم انرژی منفی را تزریق می کنیم؟ امیدوارم افرادی که بدون شناخت قبلی از من، اهدافم و خواسته هایم مرا قضاوت می کنند اصلاح شوند.

وی درباره صفات هنرمندان قدیمی گفت: ما حجب و حیایی داشتیم که به خانواده کمک می کرد. ما هرچه داریم از خانواده داریم؛ عشق و صمیمیتی که در افراد وجود دارد به خاطر خانواده است. اگر خانواده نباشد عشق به فرزند آموخته نمی شود. عصرهای تابستان عشق و صمیمیت بین خانواده ها و دورهمی ها یافت می شد و تجملات چندان زیاد نبود ولی عشق فراوان بود.

این هنرمند در بخش دیگری از برنامه با اشاره به سوابق شغلی خود در عرصه هایی غیر از بازیگری توضیح داد: ۱۶ سال و هشت ماه در وزارت بازرگانی مدیر مالی بودم و بعد بازنشسته شدم. سال ۵۹ به خاطر کار زیادم از وزارت بیرون آمدم، همزمان به انتشارات خوارزمی می رفتم و اسفند ۷۸ بازنشسته شدم. سال ۷۳ سریال «هتل مروارید» را کار کردم که سر آن کار همزمان کارمند بودم و بازی هم می کردم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

مدیریت خانه سینما ۲ بار پیشنهاد شد/ مزایای درگیری با دولت دهم!

مدیریت خانه سینما ۲ بار پیشنهاد شد/ مزایای درگیری با دولت دهم!
2021-09-16T13:08:21+04:30
محمد مهدی عسگر پور در ادامه سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی موزه سینما از فراز و نشیبت‌های حضورش در سمت کارگردان و یک مدیر سینمایی سخن گفت.

گفتگو با بازیگر و کارگردان «دودکش» در «سریالیست»

گفتگو با بازیگر و کارگردان «دودکش» در «سریالیست»
2021-09-16T12:41:44+04:30
برنامه «سریالیست» در قسمت تازه خود میزبان بازیگر و کارگردان سریال «دودکش» است و پرونده هفته نیز به تغییر شغل بازیگران و مجریان اختصاص دارد.

امیرحسین صدیق داور مهمان «محاکات» شد

امیرحسین صدیق داور مهمان «محاکات» شد
2021-09-16T12:41:43+04:30
در قسمت‌ تازه برنامه تلویزیونی «محاکات» با اجرای منصور ضابطیان، امیرحسین صدیق به عنوان کارشناس مهمان حضور دارد.

«یک میلیارد زندگی» در شبکه پنج تماشایی می شود

«یک میلیارد زندگی» در شبکه پنج تماشایی می شود
2021-09-16T12:41:43+04:30
مستند «یک میلیارد زندگی» به کارگردانی آرون بیبرت جمعه ۲۶ شهریور از شبکه پنج سیما پخش می شود.

شنیدن خاطرات اولین سفر رسمی فوتبال ایران در «سفر قندهار»

شنیدن خاطرات اولین سفر رسمی فوتبال ایران در «سفر قندهار»
2021-09-16T12:01:41+04:30
سریال رادیویی «سفر قندهار» بر اساس خاطرات اولین سفر رسمی تیم ملی فوتبال ایران از دو شبکه رادیویی نمایش و ورزش پخش می شود.

احداث مرکز هسته ای ایران به روایت «کابوس آمریکا»

احداث مرکز هسته ای ایران  به روایت «کابوس آمریکا»
2021-09-16T11:35:01+04:30
سومین قسمت مستند «کابوس آمریکا» به کارگردانی فائقه سادات میرصمدی جمعه ۲۶ شهریور از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

مدیریت خانه سینما ۲ بار پیشنهاد شد/ مزایای همکاری با دولت دهم

مدیریت خانه سینما ۲ بار پیشنهاد شد/ مزایای همکاری با دولت دهم
2021-09-16T11:08:21+04:30
محمد مهدی عسگر پور در ادامه سلسله نشست های تاریخ شفاهی موزه سینما از فراز و نشیبت های حضورش در سمت کارگردان و یک مدیر سینمایی سخن گفت.

آلبوم «بی فاصله» با صدای وحید تاج منتشر شد

آلبوم «بی فاصله» با صدای وحید تاج منتشر شد
2021-09-16T10:28:21+04:30
آلبوم «بی فاصله» به آهنگسازی مجید عسگری و خوانندگی وحید تاج در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

تماشای پشت صحنه چهارمین ماموریت غیرممکن در شبکه پنح سیما

تماشای پشت صحنه چهارمین ماموریت غیرممکن در شبکه پنح سیما
2021-09-16T09:48:21+04:30
پشت صحنه اکشن سینمایی «ماموریت غیرممکن ۴» روز پنجشنبه ۲۵ شهریور از قاب شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

پیرمردی که برای سفر اربعین از چشمش گذشت/این حال خوب را از من نگیر

پیرمردی که برای سفر اربعین از چشمش گذشت/این حال خوب را از من نگیر
2021-09-16T06:28:22+04:30
مهدی زمانپور کیاسری کارگردان مستند «راه‌دل» بیان کرد که این مستند روایتگر داستان پیرمردی است که برای حضور در پیاده‌روی اربعین از عمل جراحی چشمش می‌گذرد.

سامانه واکسیناسیون برای هنرمندان زیر ۴۰ سال باز شد

سامانه واکسیناسیون برای هنرمندان زیر ۴۰ سال باز شد
2021-09-15T16:55:01+04:30
سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون برای تمام هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر که کد ملی آنها به وزارت بهداشت ارسال شده است، باز شد.

هشدار مرموز کوین کاستنر/ آقای بازیگر تور موسیقی‌ برگزار می‌کند

هشدار مرموز کوین کاستنر/ آقای بازیگر تور موسیقی‌ برگزار می‌کند
2021-09-15T14:08:37+04:30
کوین کاستنر ۲ روز پس از آن که هشدار مرموزی درباره سریال تلویزیونی خود داد، از برنامه تور موسیقی‌اش خبر داد.

«کل فاطمه» به سه جشنواره خارجی می‌رود

«کل فاطمه» به سه جشنواره خارجی می‌رود
2021-09-15T13:55:19+04:30
مستند «کل فاطمه» ساخته مهدی زمانپور کیاسری به سه جشنواره خارجی راه پیدا کرد.

آخرین وضعیت بازگشایی تالار مولوی/ تا ۱ سال جدول اجراها بسته است

آخرین وضعیت بازگشایی تالار مولوی/ تا ۱ سال جدول اجراها بسته است
2021-09-15T13:41:58+04:30
مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد هنوز دانشگاه تهران ابلاغیه و دستورالعملی درباره زمان و چگونگی بازگشایی مجدد این مرکز نداده و این مجموعه با انباشت تعهدات اجرا...

صحبت های حضرت امام (ره) من را به سمت سینما کشاند

صحبت های حضرت امام (ره) من را به سمت سینما کشاند
2021-09-15T11:15:19+04:30
محسن علی اکبری تهیه کننده قدیمی سینما در گفتگو با موزه سینما بیان کرد صحبت های حضرت امام (ره) او را به سمت سینما کشانده است.

برادوی فعالیت‌هایش را از سر می‌گیرد/ «همیلتون» روی صحنه رفت

برادوی فعالیت‌هایش را از سر می‌گیرد/ «همیلتون» روی صحنه رفت
2021-09-15T11:15:18+04:30
تئاترهای برادوی که از مارس ۲۰۲۰ بسته مانده‌اند و قرار است کارشان را دوباره شروع ‌کنند، دیروز با نمایش «همیلتون» و ۴ نمایش دیگر اولین تجربه خود را در دوران پس...

«ریشه‌ها» آماده نمایش شد/ قصه پرستار باردار بخش بیماران کرونایی

«ریشه‌ها» آماده نمایش شد/ قصه پرستار باردار بخش بیماران کرونایی
2021-09-15T09:41:58+04:30
فیلم مستند «ریشه‌ها» به کارگردانی محمد حسنی آماده نمایش شد.

زمان اکران «جنایت بی‌دقت» مشخص نیست/ انتظار برای شرایط مناسب

زمان اکران «جنایت بی‌دقت» مشخص نیست/ انتظار برای شرایط مناسب
2021-09-15T09:41:58+04:30
کارگردان فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» بیان کرد زمان دقیق اکران این اثر سینمایی هنوز مشخص نیست.

«گفت‌وگو» برای شنیدن آماده شد/ جلوه‌ای از دلباختگی به موسیقی ایران

«گفت‌وگو» برای شنیدن آماده شد/ جلوه‌ای از دلباختگی به موسیقی ایران
2021-09-15T08:48:37+04:30
آلبوم موسیقی «گفت‌وگو» با هنرمندی حمید متبسم و کاوه محمودیان در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

تئاتر شهر «احتمالات علی شمس» را در نظر دارد/ امید به واکسیناسیون

تئاتر شهر «احتمالات علی شمس» را در نظر دارد/ امید به واکسیناسیون
2021-09-15T08:08:37+04:30
نمایش «احتمالات علی شمس» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس قرار است آذر سال جاری در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود.

سعید راد: سینمای ما قهرمان ندارد/ احمدرضا درویش پای من ایستاد

سعید راد: سینمای ما قهرمان ندارد/ احمدرضا درویش پای من ایستاد
2021-09-14T15:48:43+04:30
سعید راد بازیگر سینما به بهانه روز ملی سینما در گفتگویی به تشریح خاطرات و تجربیات سینمایی خود پرداخت.

رونمایی از «بابک میرزا» در جشنواره «نوستالژیا»

رونمایی از «بابک میرزا» در جشنواره «نوستالژیا»
2021-09-14T14:41:58+04:30
مستند بلند «بابک میرزا» در جشنواره فیلم «نوستالژیا» رونمایی می شود.

یک بازیگر زن جای هریسون فورد را در «ایندیا جونز» می‌گیرد؟

یک بازیگر زن جای هریسون فورد را در «ایندیا جونز» می‌گیرد؟
2021-09-14T14:28:41+04:30
این احتمال وجود دارد که بازیگر نقش اصلی فیلم بعدی «ایندیانا جونز» یک بازیگر زن باشد.

هفت سال تصویربرداری مستند در منطقه‌ای که فقط هفت نفر واردش شدند!

هفت سال تصویربرداری مستند در منطقه‌ای که فقط هفت نفر واردش شدند!
2021-09-14T14:01:59+04:30
کارگردان مستند «مرغ آتش» ضمن اشاره به تصویربرداری این مستند در بازه زمانی هفت ساله درباره سوژه آن به ارائه توضیحاتی پرداخت.

اولویت‌ها و برنامه‌های «صندوق اعتباری هنر» در دوره جدید

اولویت‌ها و برنامه‌های «صندوق اعتباری هنر» در دوره جدید
2021-09-14T11:48:35+04:30
مدیرعامل جدید صندوق اعتباری هنر در اولین گفتگوی رسانه ای خود اهم برنامه‌ها و اولویت‌های مدنظر وزارت ارشاد در دوره جدید مدیریتی این مجموعه را تشریح کرد.

تاثیر سمپوزیوم‌های مجسمه‌سازی برهنرمندان و مردم/افزایش قدرت جسارت

تاثیر سمپوزیوم‌های مجسمه‌سازی برهنرمندان و مردم/افزایش قدرت جسارت
2021-09-14T11:35:18+04:30
حمیدرضا صادق‌زاده معتقد است اتفاق مثبت در سمپوزیوم‌های مجسمه‌سازی، قدرت جسارت بخشیدن به مجسمه‌سازها است و با شرکت در هر سمپوزیوم توان و قدرت مجسمه‌سازها افزا...

انتقاد از فرآیند فروش ساز در ایران/ هنرجوها از متد آموزش خسته‌اند

انتقاد از  فرآیند فروش ساز در ایران/ هنرجوها از متد آموزش خسته‌اند
2021-09-14T09:35:16+04:30
یک آهنگساز و مدرس شناخته شده حوزه موسیقی با اشاره به شرایط این سال‌های آموزش موسیقی در کشورمان از به روز بودن دانش و آگاهی معلمان این حوزه سخن گفت.

تام مک‌کارتی بازیگر پروژه بعدی‌اش را یافت/ بازگشت هیلاری سوانک

تام مک‌کارتی بازیگر پروژه بعدی‌اش را یافت/ بازگشت هیلاری سوانک
2021-09-14T09:35:15+04:30
هیلاری سوانک بازیگر پایلوت سریال درامی از مک‌کارتی برای ای‌بی‌سی خواهد بود.

جزئیات جدیدی از سریال «سلمان فارسی»/ اثری که پخش جهانی دارد

جزئیات جدیدی از سریال «سلمان فارسی»/ اثری که پخش جهانی دارد
2021-09-14T09:21:56+04:30
تاکنون ۲۵ درصد از سریال «سلمان فارسی» به تولید رسیده و قرار است با پایان تولید پخش آن به صورت جهانی صورت بگیرد.

وقتی سنمار قصه شهرزاد را روایت می‌کند/ رکورددار اجرا در کرونا

وقتی سنمار قصه شهرزاد را روایت می‌کند/ رکورددار اجرا در کرونا
2021-09-14T08:41:56+04:30
حامد شیخی کارگردان نمایش «قصه شهرزاد به روایت سنمار» درباره ویژگی های این نمایش و پرکاری اش در دوران کرونا توضیحاتی ارائه داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)