میرنیوز

تبعات کرونا مانند جنگ است/ هنوز با صدای آژیر لرزم می‌گیرد

تبعات کرونا مانند جنگ است/ هنوز با صدای آژیر لرزم می‌گیرد 2021-08-25T15:03:05+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش سلیمانی بازیگر تئاتر و تلویزیون شب گذشته دوم شهریور ماه در برنامه «شب نشینی» حضور یافت و درباره این روزهای کرونایی بیان کرد: بیشترین زمانی که من و همسرم صرف می‌کنیم برای دو فرزندم است چون در روزهای کرونایی باید کاری کنیم که جای بازی‌های کودکانه در زندگی برایشان پر شود.

این بازیگر با اشاره به شرایط این روزها ادامه داد: وضعیتی است که باید روانشناسان و روانکاوان به مردم کمک کنند. تبعات کرونا مانند تبعات جنگ است و نمی دانم در چنین وضعیتی چه باید کرد. آثار جنگ هم تا سال‌های سال با بچه‌های آن دوران مانده است؛ من هنوز هم صدای هواپیما و آژیر را که می شنوم تمام تنم به لرزه می‌افتد. خوشبین هستم و بعد از همه این اخبار تلخ معتقدم هیچ شبی نیست که صبح نشود.

سلیمانی درباره فعالیت‌های هنری اش یادآور شد: سال گذشته پروژه‌ای را پیش بردم اما به خاطر مشکلاتی که وجود داشت روی صحنه نرفت. امسال هم پروژه‌ای را برای تئاتر آغاز کردم اما به خاطر تعطیلی‌ها دو ماه عقب افتاده و امیدوارم دستاوردی از آن داشته باشیم.

وی در خصوص تلاش بی وقفه برای تئاتر توسط بسیاری از هنرمندان عنوان کرد: بسیاری از همکاران من از جان و مال برای تئاتر مایه گذاشتند. وقتی به سنی می‌رسیم به دنبال رسالت خود در زندگی می‌گردیم و به دنبال اثرگذاری هستیم. برای خودم طوری فرض کردم که حداقل سالی یک تئاتر کارگردانی کنم تا چیزی که می‌خواهم را با مردم در میان بگذارم و موضوعاتی را مطرح کنم که شاید کسی نمی بیند و حتی اگر تعداد کمی متاثر شوند احساس خوبی دارم؛ این موضوعی درونی است و وقتی به تئاتر می‌پردازم انگار انسان دیگری هستم.

سلیمانی با اشاره به فیلم‌های مهم در کارنامه خود بیان کرد: دو کار خیلی در روند حرکتم تاثیر داشت؛ یکی «اتوبوس شب» و یکی «نرگس» که شروع من از این دو اثر بود. همه نقش‌ها را دوست داشتم که پذیرفتم. هم همکارانم برایم مهم بودند و هم نقش را می‌پسندیدم و به صورت اتفاقی بین افرادی بی نظیر افتادم و با آنها همکار شدم و شانس خیلی بزرگی بود.

برنامه «شب نشینی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود. محمد سلوکی و عبدالرضا امیراحمدی مجریانی هستند که هر کدام در شب‌های مختلف برای مخاطبان فارسی زبان سراسر دنیا «شب نشینی» را اجرا می‌کنند و تهیه کنندگان این برنامه نیز کاوه امیری جاوید و یوسف بچاری هستند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

ژولی دلپی و فلورین زلر به کمیته انتخاب اسکار فرانسه پیوستند

ژولی دلپی و فلورین زلر به کمیته انتخاب اسکار فرانسه پیوستند
2021-09-19T16:21:34+04:30
فرانسه اسامی افرادی را که باید در کمیته انتخابT نماینده این کشور برای حضور در رقابت بهترین فیلم بین‌المللی آکادمی ۲۰۲۲ را انتخاب کنند، اعلام کرد.

احتمال آغاز اجراهای تالار مولوی از پایان هفته/ ۲ اثر اجرا می‌شود

احتمال آغاز اجراهای تالار مولوی از پایان هفته/ ۲ اثر اجرا می‌شود
2021-09-19T14:21:34+04:30
مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد با توجه به خارج شدن شهر تهران از وضعیت قرمز کرونایی، تلاش بر این است که از پایان هفته جاری ۲ نمایش در سالن‌های اصلی و کوچک ای...

«اقتباس» در سینما امر بخشنامه‌ای نیست/ صنعت سینما نداریم

«اقتباس» در سینما امر بخشنامه‌ای نیست/ صنعت سینما نداریم
2021-09-19T13:01:34+04:30
جابر قاسمعلی فیلمنامه نویس درباره اقتباس داستانی در سینمای ایران و طرح جدید بنیاد فارابی مبنی بر اقتباس از طرح‌های داستانی به نکاتی اشاره کرد.

دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به پیشواز اربعین رفت

دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به پیشواز اربعین رفت
2021-09-19T12:21:34+04:30
دیوارنگاره میدان حضرت ولیعصر (عج) در آستانه فرا رسیدن ایام پر شور اربعین حسینی با شعار «یک علم افتاده هزاران شده» رونمایی شد.

گرفتار کلاهبرداران کلاس گویندگی نشویم/ انرژی با فریاد صبحگاهی!

گرفتار کلاهبرداران کلاس گویندگی نشویم/ انرژی با فریاد صبحگاهی!
2021-09-19T09:54:54+04:30
احسان همتی گوینده و مجری رادیو درباره کلاهبرداری به نام کلاس‌های گویندگی که این روزها تب آن در فضای مجازی بالا رفته است هشدار داد.

شنیدن قطعات شش آهنگساز معاصر ایرانی/ موسیقی و هویت ایرانی چیست؟

شنیدن قطعات شش آهنگساز معاصر ایرانی/ موسیقی و هویت ایرانی چیست؟
2021-09-19T08:34:54+04:30
مهرداد غلامی از نوازندگان و وآهنگسازان شناخته شده حوزه موسیقی کلاسیک به تازگی آلبومی شامل اجرای قطعاتی از شش آهنگساز معاصر ایرانی را منتشر کرده است.

چطور دیکنز و اندرسون داستان‌های دزدی چاپ کردند/ جلوگیری از یک جنگ

چطور دیکنز و اندرسون داستان‌های دزدی چاپ کردند/ جلوگیری از یک جنگ
2021-09-19T08:21:34+04:30
پانیذ نوروزی کارگردان نمایش «یک ماجرای خیلی خیلی خیلی سیاه» درباره ویژگی‌های این اثر نمایشی و تفاوت‌هایی که این نمایشنامه با دیگر آثار مارتین مک دونا دارد، ت...

«آیدین» به مناطق محروم می‌رود/ ستاره‌ای که هنوز افول نکرده است

«آیدین» به مناطق محروم می‌رود/ ستاره‌ای که هنوز افول نکرده است
2021-09-19T06:08:14+04:30
مهدی برجیان تهیه‌کننده فیلم مستند «آیدین» اعلام کرد بر اساس آمار سمفا، این مستند پرفروش‌ترین فیلم حال حاضر سینماهای «هنر و تجربه» است.

دوره یک‌روزه «صاحب قلم» برگزار شد/ تدریس بهروز افخمی و جلیل سامان

دوره یک‌روزه «صاحب قلم» برگزار شد/ تدریس بهروز افخمی و جلیل سامان
2021-09-18T16:54:54+04:30
دوره آموزشی یک‌روزه «صاحب قلم» با حضور بهروز افخمی و جلیل سامان برگزار شد.

«بی‌فاصله» رونمایی شد/ تلاش برای متفاوت بودن در روزگار کرونایی

«بی‌فاصله» رونمایی شد/ تلاش برای متفاوت بودن در روزگار کرونایی
2021-09-18T16:14:55+04:30
مراسم رونمایی از آلبوم «بی‌فاصله» به آهنگسازی مجید عسگری و خوانندگی وحید تاج در حالی برگزار شد که حاضران در این برنامه از انگیزه‌های خود برای انتشار یک اثر م...

«شب‌بیدار» سریال جدید تلویزیون شد/ تقابل ۲ بازیگر با یکدیگر

«شب‌بیدار» سریال جدید تلویزیون شد/ تقابل ۲ بازیگر با یکدیگر
2021-09-18T15:48:14+04:30
تصویربرداری سریال «شب بیدار» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام در گرمدره ادامه دارد.

دنیل کریگ در پایان سفرش با «جیمزباند»/ عاشق هر لحظه‌اش بودم

دنیل کریگ در پایان سفرش با «جیمزباند»/ عاشق هر لحظه‌اش بودم
2021-09-18T13:48:15+04:30
دنیل کریگ با پایان یافتن فیلم نهایی جیمز باند احساس شوک کرد زیرا هر لحظه‌اش را دوست داشت.

برای «شهریار» موسیقی هیچ وقت مبتذل نشد/ روایتی از یک وابستگی!

برای «شهریار» موسیقی هیچ وقت مبتذل نشد/ روایتی از یک وابستگی!
2021-09-18T12:28:14+04:30
فرهاد فخرالدینی آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته شده موسیقی ایرانی شهریار را شاعری توصیف کرده که بیان احساس به وسیله موسیقی را از شعر موثرتر می‌دانست.

مکزیکی ها به تماشای قصه پسربچه ایرانی می‌نشینند/ طعم شیرین تاریکی

مکزیکی ها به تماشای قصه پسربچه ایرانی می‌نشینند/ طعم شیرین تاریکی
2021-09-18T12:14:54+04:30
فیلم کوتاه «طعم شیرین تاریکی» به کارگردانی میترا رئیس محمدی به جشنواره ای در مکزیک راه پیدا کرد.

مستند «شبیخون» رونمایی شد/ اولین سیلی به گوش بعثی‌ها

مستند «شبیخون» رونمایی شد/ اولین سیلی به گوش بعثی‌ها
2021-09-18T12:14:54+04:30
مراسم رونمایی از مستند «شبیخون» به کارگردانی محسن قیصری به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد.

«الله لاما» جشنی در شمال غرب ایران/ سنی و شیعه به یک قاب آمدند

«الله لاما» جشنی در شمال غرب ایران/ سنی و شیعه به یک قاب آمدند
2021-09-18T12:01:34+04:30
مستند «الله لاما» به کارگردانی مریم صبوری، روایتی تصویری از یک جشن سنتی است که همه ساله همزمان با برداشت گندم برگزار می‌شود.

ویژه برنامه های رادیو پیام و آوا در هفته دفاع مقدس

ویژه برنامه های رادیو پیام و آوا در هفته دفاع مقدس
2021-09-18T11:48:15+04:30
شبکه های رادیویی پیام و آوا با پویش «همرزم من» به استقبال هفته دفاع مقدس می روند.

تئاتر بار دیگر باز شد/ آغاز به کار مجدد سالن های دولتی

تئاتر بار دیگر باز شد/ آغاز به کار مجدد سالن های دولتی
2021-09-18T10:14:54+04:30
با خروج از وضعیت قرمز، سالن‌های تئاتر از یکشنبه ۲۸ شهریور فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

آغاز فعالیت سالن‌های نمایشی شهرهای نارنجی

آغاز فعالیت سالن‌های نمایشی شهرهای نارنجی
2021-09-18T09:48:14+04:30
با خروج از وضعیت قرمز، سالن‌های تئاتر از یکشنبه ۲۸ شهریور ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

پای شاخ‌های مجازی به تلویزیون باز شد/ انتخاب اینفلوئنسر «سرجوخه»

پای شاخ‌های مجازی به تلویزیون باز شد/ انتخاب اینفلوئنسر «سرجوخه»
2021-09-18T09:34:54+04:30
نازنین کیوانی در نقش یک اینفلوئنسر مقابل دوربین «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی می‌رود.

ماجرای مجسمه‌سازی که کارمندی را رها کرد/ فرصت‌های زندگی هنری

ماجرای مجسمه‌سازی که کارمندی را رها کرد/ فرصت‌های زندگی هنری
2021-09-18T08:54:54+04:30
بهمن چگینی معتقد است زندگی هنری به من فرصت و امکان این را می‌دهد که در طول شبانه روز تفکر بیشتری کنم و با افراد مختلفی ارتباط داشته باشم و با خلق اثر هنری، ا...

«زوال» بازیگری که مجبور است در هتل کار کند/ تاکید بر لحن و فیگور

«زوال» بازیگری که مجبور است در هتل کار کند/ تاکید بر لحن و فیگور
2021-09-18T08:41:34+04:30
امید غفاری کارگردان نمایش «زوال» عنوان کرد شرایط کرونا باعث شده که به اجرای این نمایش در فضای باز فکر کند و در نهایت نیز اجرا به شیوه‌ای طراحی شده است که از ...

وقتی پیاده‌روی اربعین ممنوع شد/ این یک داستان واقعی است!

وقتی پیاده‌روی اربعین ممنوع شد/ این یک داستان واقعی است!
2021-09-18T06:01:34+04:30
سجاد قافله‌باشی تهیه‌کننده فیلم «جرم یحیی» بیان کرد که این فیلم بیانگر اتفاقات دورانی است که پیاده‌روی اربعین ممنوع بود.

نماهنگ «ساعت دلتنگی» پیش روی مخاطبان قرار گرفت

نماهنگ «ساعت دلتنگی» پیش روی مخاطبان قرار گرفت
2021-09-17T19:54:55+04:30
نهمین نماهنگ از پروژه موسیقایی- تصویری «غروب آدینه» مرکز موسیقی مأوا با عنوان «ساعت دلتنگی» پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

همسرم دعوا کرد چرا در «ارتفاع پست» بازی می‌کنم/ گریه با یک جمله

همسرم دعوا کرد چرا در «ارتفاع پست» بازی می‌کنم/ گریه با یک جمله
2021-09-17T15:01:34+04:30
گوهر خیراندیش از خاطرات در بازیگری سینما و همکاری با کارگردانان سخن گفت.

سینمای تجربی از خطر حاکمیت مخاطب بر سینما می‌کاهد/ نباید بترسیم

سینمای تجربی از خطر حاکمیت مخاطب بر سینما می‌کاهد/ نباید بترسیم
2021-09-17T13:41:36+04:30
شهرام مکری نویسنده و کارگردان سینما بیان کرد که ساختن فیلم تجربی به سینما کمک می‌کند چراکه این ایده را با خود به همراه دارد که دست از ترس برداریم.

جزئیات فعالیت شبکه ۲۴ ساعته «حبیب»/ مجازی زائر اربعین شوید

جزئیات فعالیت شبکه ۲۴ ساعته «حبیب»/ مجازی زائر اربعین شوید
2021-09-17T13:28:15+04:30
سیدمصطفی موسوی درباره شبکه اینترنتی «حبیب تی‌وی» که روی بسترهای تلوبیون و شبکه سپهر صداوسیما پخش می‌شود و جزئیات راه‌اندازی و برنامه‌های این شبکه سخن گفت.

«تختی» در انتظار ورود به تئاتر است/ «کلفت‌ها» ۱۴۰۱ در سنگلج

«تختی» در انتظار ورود به تئاتر است/ «کلفت‌ها» ۱۴۰۱ در سنگلج
2021-09-17T13:14:55+04:30
تینو صالحی از اجرای نمایش «تختی» در آینده ای نزدیک در مجموعه تئاتر شهر خبر داد.

ایجاد شبکه‌ای مختص اربعین/ ۵۳ درصد مردم با صداوسیما عزاداری کردند

ایجاد شبکه‌ای مختص اربعین/ ۵۳ درصد مردم با صداوسیما عزاداری کردند
2021-09-17T11:41:34+04:30
رئیس رسانه ملی از تدارک گسترده رادیویی، تلویزیونی و پهن‌باند بر بستر تلوبیون برای خدمت به زیارت نیابتی عتبات عالیات در ایام اربعین خبر داد.

پیش‌بینی بازگشت مردم به سینما بعد از کرونا سخت است/ باید صبر کنیم

پیش‌بینی بازگشت مردم به سینما بعد از کرونا سخت است/ باید صبر کنیم
2021-09-17T10:48:14+04:30
محمد نیک‌بین تهیه‌کننده سینما معتقد است در حال حاضر پیش‌بینی استقبال مردم از سینما بعد از سپری شدن دوران کرونا سخت است.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)