میرنیوز
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، محسن نصراصفهانی پس از پایان رقابت هانیه رستمیان در بخش سرعت ماده ٢۵ متر تپانچه گفت: مسابقات در تمام مادهها خوب برگزار شد اما متاسفانه رقابت ٢۵ متر بانوان را در سالن فینال برگزار کردند. این در شرایطی است که در تمام دنیا رقابتهای این ماده در فضای باز برگزار میشود و در واقع تیرانداز در شرایطی که تمرین کرده، مسابقه میدهد.
وی ادامه داد: درست است که همه ورزشکاران در شرایط یکسانی مسابقه دادند اما برگزاری مسابقات به این شکل خارج از استاندارد در دنیا بود.
سرمربی تیم تیراندازی با تپانچه ایران با بیان اینکه مربیان سایر کشورها نیز به این موضوع اعتراض داشتند، تصریح کرد: به دلیل برگزاری مسابقات ۵٠ متر مجبور شدند رقابتهای ماده ٢۵ متر را در سالن برگزار کنند. ژاپنیها باید برنامه ریزی بهتری انجام میدادند و امکانات این کار را هم داشتند.
نصراصفهانی گفت: یک مسابقه نهایتا باید در دو راند برگزار شود اما این مسابقه در ۴ راند برگزار شد. شرایط زمانی و آب و هوایی برای ورزشکاران یکسان نبود.
نصراصفهانی در پاسخ به این سوال با وجود تمام این مسائل از عملکرد هانیه رستمیان رضایت دارد، اظهار داشت: او عملکرد بسیار خوبی در المپیک ٢٠٢٠ داشت. در ایران با محدودیت فشنگ روبهرو بودیم. رئیس فدراسیون تمام تلاشش را کرد تا قبل از المپیک فشنگ مناسب در اختیار ما قرار دهد. اردوهای زیادی هم داشتیم اما مشکل فشنگ همچنان پابرجا ماند. امیدوارم در آینده این مشکل حل شود.
وی درباره اینکه رستمیان در مسابقات گذشته عملکرد بهتری داشت، خاطرنشان کرد: او در این مسابقه شروع خوبی داشت اما شرایط سخت بود و فشار مسابقه باعث شد تمرکزش را از دست بدهد.
نصراصفهانی افزود: فضای مسابقات المپیک روی همه ورزشکاران تاثیر میگذارد. حتی جواد فروغی هم که طلا گرفت تحت فشار مسابقات بود اما یک ورزشکار خیلی سریع خودش را ریکاوری میکند و ورزشکاری دیگر نیاز به زمان دارد.
سرمربی تیم تیراندازی با تپانچه ایران با ابراز رضایت از عملکرد این تیم گفت: بیسابقهترین عملکرد تیم تپانچه در المپیک ٢٠٢٠ رقم خورد. هم فروغی و هم رستمیان در اوج آمادگی گام به المپیک گذاشتند و من از آنها راضی هستم. حق تیم ما کسب دو مدال بود، با این وجود من از عملکرد تیم راضی هستم.
منبع : خبرگزاری مهر
جشنواره «زیر چتر لبخند» با معرفی برگزیدگان به پایان رسید
از کیفیت بد صدای سالن تا هیجان بالای مخاطبان در کنسرت سهراب پاکزاد
تحول سینما با هوش مصنوعی در یک رویداد بررسی میشود
تک آهنگ جدید محمدرضا تنها و ایرج خواجهامیری منتشر شد
کوروش زارعی: تئاتر مسجد نهتنها عقبگرا نیست بلکه پیشبرنده است
وقتی سالن با «چشم و دلم روشن» عرفان طهماسبی منفجر شد
همه ارگانها و متولیان سینمای ارزشی در موفقیت «پیشمرگ» سهیم هستند
معاون صدای رسانه ملی: مقاومت گمشده امروز بشریت است
اختتامیه تجلی اراده ملی به جای بوموسی در پردیس ملت برگزار میشود
تجربه یک سفر درونی با «آواز باد»
همکاری ساترا و قوه قضاییه برای کاهش تخلفات شبکه نمایش خانگی
معرفی هیئت داوران جایزه «جوانی جمعیت» تجلی اراده ملی
پرویز ایزدپناه نقاش پیشکسوت درگذشت
نوای سنتی کنسرت بانوان «نکیسا» در حضور معاون رئیس جمهور پیچید
سه جایزه جشنواره هندی به «مورچه» رسید
«پدینگتون در پرو» به سرعت از ۱۰۰ میلیون دلار گذشت
«پدینگتون ۳ » به سرعت از ۱۰۰ میلیون دلار گذشت
«طلوع سرد» به ایتالیا رفت
«پدر سوخته» به خانه نمایش دا میرود
کیت وینسلت برای اولین بار کارگردانی میکند
بابک جهانبخش: این روزها به آهنگها فرصت شنیده شدن نمیدهیم
اعضای آکادمی تهیهکنندگان جایزه سپاس را داوری میکنند
از چالش اجرای برنامه طنز در رادیو تا تعریف کردن مو به موی کتابها در پادکست
یک بازیگر تئاتر: ورود چهرههای غیر مرتبط در تئاتر یک تهدید بزرگ است
سعید رضایت: گروه کُر مادران برای عزت نفس دادن به بانوان شکل گرفت
معاون رئیس جمهور: باید زمینه را برای فعالیت هنری زنان فراهم کرد
معاون رئیس جمهور از علاقه به آهنگهای همایون شجریان و لزوم تسهیلگری برای فعالیت هنری زنان گفت
شنیدن نواهای شرقی گروه هلندی با همراهی نوازندگان زن ایرانی
اعلام زمان تشییع و چند پیام تسلیت برای شاپور عظیمی
جشنواره پژواک در ارتقای برنامهسازان رادیو موثر بوده است؟