میرنیوز
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، محسن نصراصفهانی پس از پایان رقابت هانیه رستمیان در بخش سرعت ماده ٢۵ متر تپانچه گفت: مسابقات در تمام مادهها خوب برگزار شد اما متاسفانه رقابت ٢۵ متر بانوان را در سالن فینال برگزار کردند. این در شرایطی است که در تمام دنیا رقابتهای این ماده در فضای باز برگزار میشود و در واقع تیرانداز در شرایطی که تمرین کرده، مسابقه میدهد.
وی ادامه داد: درست است که همه ورزشکاران در شرایط یکسانی مسابقه دادند اما برگزاری مسابقات به این شکل خارج از استاندارد در دنیا بود.
سرمربی تیم تیراندازی با تپانچه ایران با بیان اینکه مربیان سایر کشورها نیز به این موضوع اعتراض داشتند، تصریح کرد: به دلیل برگزاری مسابقات ۵٠ متر مجبور شدند رقابتهای ماده ٢۵ متر را در سالن برگزار کنند. ژاپنیها باید برنامه ریزی بهتری انجام میدادند و امکانات این کار را هم داشتند.
نصراصفهانی گفت: یک مسابقه نهایتا باید در دو راند برگزار شود اما این مسابقه در ۴ راند برگزار شد. شرایط زمانی و آب و هوایی برای ورزشکاران یکسان نبود.
نصراصفهانی در پاسخ به این سوال با وجود تمام این مسائل از عملکرد هانیه رستمیان رضایت دارد، اظهار داشت: او عملکرد بسیار خوبی در المپیک ٢٠٢٠ داشت. در ایران با محدودیت فشنگ روبهرو بودیم. رئیس فدراسیون تمام تلاشش را کرد تا قبل از المپیک فشنگ مناسب در اختیار ما قرار دهد. اردوهای زیادی هم داشتیم اما مشکل فشنگ همچنان پابرجا ماند. امیدوارم در آینده این مشکل حل شود.
وی درباره اینکه رستمیان در مسابقات گذشته عملکرد بهتری داشت، خاطرنشان کرد: او در این مسابقه شروع خوبی داشت اما شرایط سخت بود و فشار مسابقه باعث شد تمرکزش را از دست بدهد.
نصراصفهانی افزود: فضای مسابقات المپیک روی همه ورزشکاران تاثیر میگذارد. حتی جواد فروغی هم که طلا گرفت تحت فشار مسابقات بود اما یک ورزشکار خیلی سریع خودش را ریکاوری میکند و ورزشکاری دیگر نیاز به زمان دارد.
سرمربی تیم تیراندازی با تپانچه ایران با ابراز رضایت از عملکرد این تیم گفت: بیسابقهترین عملکرد تیم تپانچه در المپیک ٢٠٢٠ رقم خورد. هم فروغی و هم رستمیان در اوج آمادگی گام به المپیک گذاشتند و من از آنها راضی هستم. حق تیم ما کسب دو مدال بود، با این وجود من از عملکرد تیم راضی هستم.
منبع : خبرگزاری مهر
«بی سر و صدا» ساخته شد/ رونمایی از نخستین تصویر پیمان معادی
میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی
استارت کنسرت های پاپ زده شد/ میزبانی سه خواننده از آذریها
زنانی که فرار نکردند و شهید شدند/ مدافعانی که نترسیدند
دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت
تام هنکس دوباره به فضا میرود/ همکاری در یک نمایشگاه فضایی
ناگفتههای جنگ در «آرزم» روایت میشود/ پرداختن به یک شبهه ۱۰۰ ساله
سینمای رسول ملاقلیپور واکاوی میشود
از همکاری با کیارستمی تا تجربه «سرهنگ ثریا»/ استعدادهایی که کشف شد
۶۱۵ مستند ایرانی متقاضی حضور در «سینماحقیقت» شد
فراخوان صندوق اعتباری هنر برای اعضای متقاضی مسکن
گزارش آماری نمایشهای تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد
شایعه بازسازی «راننده تاکسی» برای تبلیغ تاکسی آنلاین رد شد
میزبانی جشنواره «مروارید جاده ابریشم» از سینمای ایران
صدای رضا کیانیان «کمدی گمنام» را روایت میکند
قدردانی از یک عمر فعالیت هنری بهزاد فراهانی در مراسم حافظ
مستند «استوار ساقی» ساخته شد/ قصه زندانبان مشهور زندان قزلقلعه
بررسی تاثیر سینمای ژاپن بر موج نو سینمای ایران در جایزه عکس ۵
«بچه زرنگ» به سینماها میآید/ رازهای جنگل اسرارآمیز
معرفی راهیافتگان بخش عکس سومین دوره جشنواره «مادر»
پوستر «هتل» رونمایی شد/ «کی بهشت رو ول میکنه بره جهنم!؟»
بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال»/ در تدارک اجرایی ۲ نفره
فصل اول «ایلستان» تولید شد/ نگاهی به زندگی عشایر ایران
«هایپاور» را با «منصور» مقایسه نکنید!/ انهدام ۸۷ هواپیما در ۲۰ روز
کنداکتور شبکه امید دفاع مقدسی شد/ پخش «مرحمت» و «صیاد دلها»
انجمن اعتصابی نویسندگان هالیوود با تهیه کنندگان به توافق رسید
صلاح نمیدانم درباره بودجه صحبت کنم/ حضور شکنر و کارلسن در جشنواره
جزییات جشنواره موسیقی صدا و سیما اعلام شد/ پیشتولید سریالهای جدید
کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت میکنند؟
بنیاد ملی کتاب درو بریمور را کنار گذاشت/حمایت از اعتصاب نویسندگان