میرنیوز
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، افشین فرزام سرمربی تیم ملی رویینگ ایران درباره عملکرد نازنین ملایی در مرحله نیمه نهایی که به حضور در فینال B منجر شد، گفت: پیش بینی این را می کردیم که در کنار غول های جهان در این رشته شانسی برای رسیدن به فینال نداریم. هم فاصله زیادی با رقبای سطح اول داریم، هم اینکه نازنین ملایی سبک وزن است و برای اولین بار در المپیک شرکت می کند. حتی اگر به رقبا نگاه کنید، به وضوح متوجه تفاوت فیزیکی او با با بقیه رقبایش می شوید.
فرزام ادامه داد: واقعیت این است که عملکرد نازنین و رسیدنش به نیمه نهایی یک شاهکار به حساب می آید. آنقدر سطح این مسابقات بالاست که کشورهایی مثل آمریکا و کانادا هم به فینال نرسیدند و از قاره های آسیا، آمریکا و آفریقا، نماینده ای در فینال نیست. البته من چین را از کشورهای آسیایی جدا می کنم چون کلا شرایط ورزش این کشور با بقیه کشورها تفاوت دارد.
فرزام با اشاره به برنامه ای که برای حضور نازنین در نیمه نهایی در نظر داشته، گفت: تصمیم بر این بود که اگر ببیند نمی تواند رقابت کند، انرژی اش را برای مسابقه فردا نگه دارد. ملایی باید کمتر از ۲۴ ساعت دیگر برای رده هفتم تا دوازدهم رقابت کند که برای مثال اگر بتواند رده دوازدهم را با دهم عوض کند و این عنوان را به نام خودش ثبت کند، برای همیشه ماندگار می شود.
وی ادامه داد: بهترین عناوینی که در این رشته در المپیک به دست آمده، رده بیست و دوم در بخش مردان و بیست و چهارم در بخش زنان است و حالا ما به سطحی رسیده ایم که برای رده های هفتم تا دوازدهم رقابت می کنیم که این کار خیلی بزرگی است. حتی سایت ها و صفحات مجازی فدراسیون جهانی رویینگ این موضوع را منتشر کردند و به این اتفاق واکنش نشان دادند.
سرمربی تیم ملی رویینگ گفت: نتیجه ای که در المپیک توکیو ثبت سد، به این معناست که ما خودمان را از آسیا جدا کرده این و دیگر رقابت در آسیا ( البته به جز رقابت با کشور چین) انگیزه ای برای ما ندارد و به موفقیت بیرون از آسیا فکر می کنیم.
منبع : خبرگزاری مهر
«بی سر و صدا» ساخته شد/ رونمایی از نخستین تصویر پیمان معادی
میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی
استارت کنسرت های پاپ زده شد/ میزبانی سه خواننده از آذریها
زنانی که فرار نکردند و شهید شدند/ مدافعانی که نترسیدند
دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت
تام هنکس دوباره به فضا میرود/ همکاری در یک نمایشگاه فضایی
ناگفتههای جنگ در «آرزم» روایت میشود/ پرداختن به یک شبهه ۱۰۰ ساله
سینمای رسول ملاقلیپور واکاوی میشود
از همکاری با کیارستمی تا تجربه «سرهنگ ثریا»/ استعدادهایی که کشف شد
۶۱۵ مستند ایرانی متقاضی حضور در «سینماحقیقت» شد
فراخوان صندوق اعتباری هنر برای اعضای متقاضی مسکن
گزارش آماری نمایشهای تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد
شایعه بازسازی «راننده تاکسی» برای تبلیغ تاکسی آنلاین رد شد
میزبانی جشنواره «مروارید جاده ابریشم» از سینمای ایران
صدای رضا کیانیان «کمدی گمنام» را روایت میکند
قدردانی از یک عمر فعالیت هنری بهزاد فراهانی در مراسم حافظ
مستند «استوار ساقی» ساخته شد/ قصه زندانبان مشهور زندان قزلقلعه
بررسی تاثیر سینمای ژاپن بر موج نو سینمای ایران در جایزه عکس ۵
«بچه زرنگ» به سینماها میآید/ رازهای جنگل اسرارآمیز
معرفی راهیافتگان بخش عکس سومین دوره جشنواره «مادر»
پوستر «هتل» رونمایی شد/ «کی بهشت رو ول میکنه بره جهنم!؟»
بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال»/ در تدارک اجرایی ۲ نفره
فصل اول «ایلستان» تولید شد/ نگاهی به زندگی عشایر ایران
«هایپاور» را با «منصور» مقایسه نکنید!/ انهدام ۸۷ هواپیما در ۲۰ روز
کنداکتور شبکه امید دفاع مقدسی شد/ پخش «مرحمت» و «صیاد دلها»
انجمن اعتصابی نویسندگان هالیوود با تهیه کنندگان به توافق رسید
صلاح نمیدانم درباره بودجه صحبت کنم/ حضور شکنر و کارلسن در جشنواره
جزییات جشنواره موسیقی صدا و سیما اعلام شد/ پیشتولید سریالهای جدید
کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت میکنند؟
بنیاد ملی کتاب درو بریمور را کنار گذاشت/حمایت از اعتصاب نویسندگان