میرنیوز

گاوی که رقیب عشقی من شد!/ گمشده‌ام را در «نون.خ» پیدا کردم

گاوی که رقیب عشقی من شد!/ گمشده‌ام را در «نون.خ» پیدا کردم 2021-04-07T14:00:52+04:30

سیروس میمنت درباره فصل سوم «نون.خ» که در ایام نوروز روی آنتن شبکه یک سیما رفت درباره سختی‌های تولید این مجموعه به خبرنگار مهر بیان کرد: ما در زمان تولید فصل یک نمی‌دانستیم استقبال مردم چگونه خواهد بود و برای همین گاهی تحمل سختی کار برایمان دشوار می‌شد. این بار کار برای ما حتی سخت‌تر از فصل‌های قبل بود اما چون به نتیجه کار و استقبال مردم امیدوار بودیم، دیگر سختی‌ها برایمان آزاردهنده نبود.

وی ادامه داد: بعد از پخش فصل‌های گذشته سریال «ن. خ»، متوجه استقبال عموم مردم از این کار شدیم. سریال مورد پسند قشر وسیعی از مردم قرار گرفت و ما بیشتر ارزش این سختی‌ها را درک کردیم و تحمل دشواری‌هایی که در طول ساخت سریال پیش می‌آمد به عشق رضایتمندی مردم برایمان راحت‌تر شد.

این بازیگر درباره سه دهه از زندگی‌اش که به حرفه بازیگری می‌پردازد عنوان کرد: من سه فصل کاری را در زندگی‌ام پشت سر گذاشته‌ام، یک فصل از زندگی‌ام با اصغر فرهادی بود که سریال‌هایی مثل «یادداشت‌های کودکی»، «داستان یک شهر» را بازی کرده‌ام و فصل دیگری از زندگی‌ام با رضا عطاران و با کارهایی مثل «خانه به دوش» و «متهم گریخت» بود و فصل سوم از زندگی‌ام با سعید آقاخانی بود با سریال «نون.خ» بود که گویی گمشده خودم را در اینجا پیدا کردم. مردم هم مرا در این سریال جور دیگری دیدند.

میمنت درباره اینکه چطور این سریال توانست نظر مخاطب را جلب کند توضیح داد: این کار چند نکته قوت داشت از جمله اینکه کارگردانی خوبی داشت، در زمان خوبی پخش شد و به زندگی واقعی مردم کرد پرداخت زندگی صمیمانه و همدلی‌های واقعی که هنوز هم همین گونه است و باعث شد بینندگان ارتباط خوبی با این سریال برقرار کنند. مجموع این عوامل باعث شد زحماتی که در طی این سال‌ها کشیده‌ام به بار بنشیند و بیشتر با این سریال دیده شوم.

بازیگر «نون.خ» در ادامه درباره چالش‌هایش با گاوی به نام «جاناتان» در قصه نیز به شوخی و با خنده گفت: جاناتان رقیب عشقی من بود و گویی من و جاناتان و فریده در یک مثلث عشقی قرار گرفته بودیم. برای همین هم در این فصل سعی می‌کردم به هر ترتیبی از همسرم دلبری کنم تا دل او را به دست بیاورم.

وی درباره داشتن ماسک در این فصل از سریال نیز یادآور شد: ما با ماسک زدنمان در طی سریال با یک تیر ۲ نشان زدیم چون در حال حاضر کرونا مساله روز دنیای ماست و نمی‌توانیم نسبت به آن بی تفاوت باشیم. از جهتی باید از خودمان مراقبت کنیم و از طرف دیگر باید به ماسک زدن توجه نشان دهیم و فرهنگ سازی کنیم.

میمنت در پایان درباره حضور سعید آقاخانی در مقام کارگردان عنوان کرد: آقاخانی روی کار دقت نظر بالا و حساسیت بسیاری دارد. اگر زمانی من ریزه‌کاری شخصیت کیوان را مثل همیشه بازی نمی‌کردم، به راحتی با من صحبت می‌کرد و در مورد کارم و بازی‌هایم بازخورد و واکنش نشان می‌داد و حتی زمان استراحت کوتاهی می‌داد تا مجدد بتوانم نقش کیوان را به خوبی به نمایش بگذارم و این برایم بسیار جذاب بود. برای جذابیت نقشم هم این بار موهایم را رنگ کردند بعد از اینکه فصل گذشته موهایم را زدند در این فصل تغییرات دیگری روی موهایم داشتم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

اکثر هنرمندان تئاتر این‌روزها بیکارند/ با وحشت سریال بازی می‌کنم!

اکثر هنرمندان تئاتر این‌روزها بیکارند/ با وحشت سریال بازی می‌کنم!
2021-04-12T11:34:14+04:30
عزت‌الله مهرآوران معتقد است تئاتر کار کردن در شرایط کرونایی بسیار سخت شده و هنرمندان تئاتر در وضعیت دردناکی به سر می‌برند و اکثر بیکار هستند.

«گاندو» در ادامه پخش مهیج‌تر می‌شود/ این پرونده‌ها سوخته نیست

«گاندو» در ادامه پخش مهیج‌تر می‌شود/ این پرونده‌ها سوخته نیست
2021-04-12T11:07:34+04:30
پندار اکبری بازیگر سریال «گاندو» درباره ویژگی‌های فصل دوم این مجموعه که قسمت‌های باقیمانده آن بعد از انتخابات خردادماه روی آنتن خواهد رفت، توضیحاتی ارائه کرد.

«مثل ماه» از پنجشنبه روی آنتن شبکه سه/ مهمان بین‌المللی داریم

«مثل ماه» از پنجشنبه روی آنتن شبکه سه/ مهمان بین‌المللی داریم
2021-04-12T09:47:34+04:30
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه افطاری «مثل ماه» از پخش سری جدید این برنامه همزمان با ماه رمضان، از شبکه سه سیما و با حضور مهمانان بین‌المللی خبر داد.

«خورشیدگرفتگی» در جشنواره فرانسوی

«خورشیدگرفتگی» در جشنواره فرانسوی
2021-04-12T09:07:35+04:30
فیلم کوتاه «خورشیدگرفتگی» به کارگردانی رها امیرفضلی و علیرضا قاسمی به سی‌امین دوره جشنواره‌ای در فرانسه راه پیدا کرد.

مخاطبان غیرمتخصص ارکسترها را فراموش کردیم/ مشکل انتخاب «رهبر» نیست

مخاطبان غیرمتخصص ارکسترها را فراموش کردیم/ مشکل انتخاب «رهبر» نیست
2021-04-12T09:07:34+04:30
یکی از نوازندگان و آهنگسازان مطرح موسیقی کشورمان در تشریح عملکرد ارکسترهای دولتی طی سال‌های اخیر به طرح نکات مهمی در حوزه مدیریت و نحوه برنامه‌ریزی آن‌ها پرد...

مسائل مهاجران همیشه برایم دغدغه است/ حس ناب در «انبار»

مسائل مهاجران همیشه برایم دغدغه است/ حس ناب در «انبار»
2021-04-12T08:54:16+04:30
محمدرضا هلال‌زاده بازیگر فیلم کوتاه «انبار» بیان کرد که مسائل مهاجران همیشه برایم دغدغه بوده است.

اکثر هنرمندان تئاتر این‌روزها بی‌کارند/ با وحشت سریال بازی می‌کنم!

اکثر هنرمندان تئاتر این‌روزها بی‌کارند/ با وحشت سریال بازی می‌کنم!
2021-04-12T06:00:55+04:30
عزت‌الله مهرآوران معتقد است تئاتر کار کردن در شرایط کرونایی بسیار سخت شده و هنرمندان تئاتر در وضعیت دردناکی به سر می‌برند و اکثر بیکار هستند.

صابر خراسانی مجری برنامه سحرگاهی شبکه افق شد

صابر خراسانی مجری برنامه سحرگاهی شبکه افق شد
2021-04-11T22:14:15+04:30
ویژه‌برنامه سحر شبکه افق با عنوان «وقت‌سحر» به تهیه‌کنندگی طه‌ حکیمی و با اجرای صابر خراسانی پخش می شود.

تمبرهای «پیشگامان هنر انقلاب و دفاع مقدس» رونمایی شد

تمبرهای «پیشگامان هنر انقلاب و دفاع مقدس» رونمایی شد
2021-04-11T18:00:54+04:30
همزمان با «هفته هنر انقلاب» نخستین بلوک از گروه «تمبرهای پیشگامان هنر ایران» رونمایی شد.

خانه سینما تعطیل شد

خانه سینما تعطیل شد
2021-04-11T12:07:33+04:30
خانه سینما به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

ویژه‌های سحر و افطار شبکه‌ها اعلام شد/ کدام مداحان برنامه دارند؟

ویژه‌های سحر و افطار شبکه‌ها اعلام شد/ کدام مداحان برنامه دارند؟
2021-04-11T12:07:32+04:30
دبیر شورای معارف سیما ویژه برنامه های شبکه های سیما در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

فضای متفاوت «محاکات» رمضانی/ هنوز لیست مهمانان «ماه عسل» را دارم

فضای متفاوت «محاکات» رمضانی/ هنوز لیست مهمانان «ماه عسل» را دارم
2021-04-11T10:07:33+04:30
مریم نوابی‌نژاد کارگردان و سوژه‌پرداز برنامه «محاکات» درباره قسمت‌های ویژه این برنامه برای فضای ماه رمضان توضیحاتی ارائه کرد.

یک ویژه برنامه رادیویی با صدای غلامعلی حداد عادل

یک ویژه برنامه رادیویی با صدای غلامعلی حداد عادل
2021-04-11T09:54:13+04:30
رادیو پیام ویژه برنامه «آنک بهار» را با صدای غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی پخش می کند.

انجمن کارگردان‌های آمریکا کلویی ژائو را انتخاب کرد

انجمن کارگردان‌های آمریکا کلویی ژائو را انتخاب کرد
2021-04-11T09:40:53+04:30
کلویی ژائو از سوی انجمن کارگردان‌های آمریکا به عنوان بهترین کارگردان سال انتخاب شد.

بفتا دور نخست برندگانش را شناخت/ انتخاب بهترین‌ها در ۸ بخش

بفتا دور نخست برندگانش را شناخت/ انتخاب بهترین‌ها در ۸ بخش
2021-04-11T09:27:33+04:30
با برگزاری مراسم شب نخست مراسم اهدای جوایز بفتا ۲۰۲۱، در هشت بخش برندگان شناخته شدند.

تجربه اضمحلال در یک «کت واک»/ حمایتی که باید از صندلی‌های خالی شود

تجربه اضمحلال در یک «کت واک»/ حمایتی که باید از صندلی‌های خالی شود
2021-04-11T08:34:14+04:30
حسین پوریانی‌فرد کارگردان نمایش «هار» با اشاره به تصمیم منطقی تعطیلی سالن‌های تئاتر در شرایط قرمز شدن شهر تهران یادآور شد در صورت حمایت نشدن از تئاتر این هنر...

دولت در بحران کرونا کمکی به سینما نکرد/ در انتظار «ملاقات با جادوگر»

دولت در بحران کرونا کمکی به سینما نکرد/ در انتظار «ملاقات با جادوگر»
2021-04-11T08:34:13+04:30
حمید اعتباریان تهیه‌کننده سینما بیان کرد که کمک به سینما در شرایط بحرانی امروز در همه جای جهان جزو اولویت‌ها بوده ولی در ایران این اتفاق نیفتاد.

پارک چان ووک دوباره به تلویزیون برمی‌گردد/ ساخت یک سریال جدید

پارک چان ووک دوباره به تلویزیون برمی‌گردد/ ساخت یک سریال جدید
2021-04-10T13:40:53+04:30
پارک جان ووک کارگردان مشهور کره‌ای رمان برنده پولیتزر را به یک سریال تلویزیونی بدل می‌کند.

آخرین وضعیت سلامتی فریدون شهبازیان/ چرا موسیقی «یاور» پیشنهاد شد؟

آخرین وضعیت سلامتی فریدون شهبازیان/ چرا موسیقی «یاور» پیشنهاد شد؟
2021-04-10T13:00:53+04:30
آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «یاور» درباره آخرین وضعیت سلامتی فریدون شهبازیان که در حال ساخت موسیقی این سریال دچار شکستگی استخوان شد، توصیحاتی ارائه کرد.

پیام دهکردی به کرونا مبتلا شد/ بازیگرانی که بی‌دفاع هستند

پیام دهکردی به کرونا مبتلا شد/ بازیگرانی که بی‌دفاع هستند
2021-04-10T11:07:33+04:30
پیام دهکردی که این روزها مشغول نقش آفرینی در یک مجموعه تلویزیونی بود، به کرونا مبتلا شد.

«ایندیانا جونز ۵» عوامل اصلی را برگزید/ انتخاب بازیگر زن و آهنگساز

«ایندیانا جونز ۵» عوامل اصلی را برگزید/ انتخاب بازیگر زن و آهنگساز
2021-04-10T10:54:13+04:30
فیبی والر بریج خالق «فلی بگ» و برنده جایزه امی به گروه بازیگران «ایندیانا جونز» جدید افزوده شد.

نحوه پرداخت حق بیمه هنرمندان در سه ماه اول ۱۴۰۰ اعلام شد

نحوه پرداخت حق بیمه هنرمندان در سه ماه اول ۱۴۰۰ اعلام شد
2021-04-10T10:27:33+04:30
صندوق اعتباری هنر با انتشار اطلاعیه‌ای جزییات نحوه پرداخت حق بیمه و سرانه درمان سه ماه اول سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

سریال شهید صیاد شیرازی به جریان افتاد/ تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد

سریال شهید صیاد شیرازی به جریان افتاد/ تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد
2021-04-10T09:47:33+04:30
مجید اکبرشاهی مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم از ساخت سریال شهید «سپهبد صیاد شیرازی» به تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد خبر داد.

«آوازهای محلی ایرانی» شنیدنی شد/ آهنگسازی رضا والی برای یک پروژه

«آوازهای محلی ایرانی» شنیدنی شد/ آهنگسازی رضا والی برای یک پروژه
2021-04-10T08:40:53+04:30
رضا والی از آهنگسازان پیشکسوت موسیقی کشورمان در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود آلبوم «آوازهای محلی ایرانی» را پیش روی مخاطبان قرار داد.

تعطیلی سینماها در صورت تعطیلی همه مراکز منطقی است/ مخاطبان مختارند

تعطیلی سینماها در صورت تعطیلی همه مراکز منطقی است/ مخاطبان مختارند
2021-04-10T08:00:54+04:30
محمدحسین فرحبخش تهیه‌کننده و کارگردان سینما معتقد است که سالن‌های سینما نباید بسته باشد چرا که مردم مختار هستند به سینما بروند یا نه.

بعد از استندآپ‌ «خندوانه» وارد بازیگری شدم/ خنداندن در چالش کرونا

بعد از استندآپ‌ «خندوانه» وارد بازیگری شدم/ خنداندن در چالش کرونا
2021-04-10T08:00:53+04:30
محمد معتضدی استندآپ کمدین «خندوانه» از چالش خنداندن مردم در روزهای کرونایی سخن گفت.

تأثیر تغییر مدیرعامل بر فعالیت‌های «کانون»/ آنچه با کرونا تعطیل شد

تأثیر تغییر مدیرعامل بر فعالیت‌های «کانون»/ آنچه با کرونا تعطیل شد
2021-04-10T06:14:13+04:30
مدیر مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به برنامه‌های کانون در بحران کرونا عنوان کرد با وجود کناره‌گیری فاضل نظری از مدیرعاملی، فعالیت‌ها...

فصل دوم «نون.خ» محبوب‌ترین سریال تلویزیون در سال ۹۹ شد

فصل دوم «نون.خ» محبوب‌ترین سریال تلویزیون در سال ۹۹ شد
2021-04-09T15:07:33+04:30
سریال «نون. خ ۲» به کارگردانی سعید آقاخانی با کسب ۴۷/۳۱ درصد آرای مرحله فینال، عنوان محبوب ترین سریال در بین سریال‌های ۱۳۹۹ را کسب کرد.

بلژیک و کره جنوبی میزبان «جنایت بی‌دقت» شهرام مکری می‌شوند

بلژیک و کره جنوبی میزبان «جنایت بی‌دقت» شهرام مکری می‌شوند
2021-04-09T11:20:54+04:30
«جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در فستیوال‌هایی در بلژیک و کره جنوبی حضور خواهد داشت.

تولید فصل پنجم «تاج» تابستان آغاز می‌شود/ حضور بازیگران جدید

تولید فصل پنجم «تاج» تابستان آغاز می‌شود/ حضور بازیگران جدید
2021-04-09T11:20:53+04:30
عوامل سریال «تاج» برای ساخت فصل پنجم دست به کار شده‌اند و بنابر اعلام تهیه‌کنندگان تولید این فصل تابستان امسال کلید خواهد خورد.
X کلیپ جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)