میرنیوز
حسام محمودی بازیگر سریال «باخانمان» که این شبها از شبکه سه سیما در حال پخش است، درباره حضورش در این مجموعه که از موقعیتهایی کمدی برخوردار است به خبرنگار مهر بیان کرد: «باخانمان» تجربه خیلی متفاوتی بود و یکی از دلایلی که دوست داشتم در آن بازی کنم ژانری بود که تا به حال در آن قدم نگذاشته بودم.
وی که پیش از این در سریالهای ملودرام و جدی چون «لحظه گرگ و میش» و «دل دار» به ایفای نقش پرداخته بود درباره حضور در این سریال و ریسک تجربه فضای کمدی عنوان کرد: من در یک هفته اول شروع کار در سریال «باخانمان» مضطربترین آدم جهان بودم به هر حال هم فضا کمدی بود و هم با گروهی کار میکنید که همه حرفهای هستند و حتی اگر یک بار در این فضا خطا کنید ممکن است دیگر نتوانید جبرانش کنید.
این بازیگر با اشاره به کمدی سریال که روی موقعیتها بنا شده است، گفت: اساس کمدی همین است که یک آدم جدی در موقعیتهایی قرار میگیرد که تعجب برانگیز است و ایجاد تضاد و خنده میکند، خیلی از کمدینهای دنیا هم آدمهایی جدی هستند. یکی از بازیگران سریال تعریف میکرد که چارلی چاپلین از همین افراد خیلی جدی بوده است که حتی یک بار یکی از عواملش را در پشت صحنه آثارش به دلیل اینکه میخندیده و تمرکز او را به هم ریخته است، اخراج میکند.
محمودی درباره ویژگیهای روحی خودش نیز بیان کرد: من فرد جدیای هستم و البته شوخی هم زیاد میکنم. این سریال هم فرصت خیلی خوبی برای تجربه فضای طنز بود و سعی کردم هر روز نکتهای یاد بگیرم.
وی درباره بازخوردها نسبت به حضورش که در این سریال در نقش اصلی قرار گرفته است، بیان کرد: بازخوردها خیلی مثبت بودند مخصوصاً که این سریال طنز بعد از مدتهاست که پخش میشود و مردم به آن نیاز داشتند.
این بازیگر درباره اینکه با پایان تصویربرداری «باخانمان» سریال دیگری دارد یا خیر؟ گفت: قرار بود پیشنهاد حضور در کاری را قبول کنم اما ترجیح میدهم استراحت کنم. ما تولید این سریال را ماراتن وار پیش بردیم از ۱۸ مرداد شروع کردیم و تا چند روز پیش کار میکردیم و نیاز به استراحت دارم.
وی درباره کار در پیک کرونا نیز توضیح داد: پروتکلها رعایت میشد ولی تا حد زیادی هم رعایت پروتکلها غیرقابل انجام است به هر حال ما در زمان گریم و تمرین ماسک نداریم اگر ماسک میزدیم ردی به جا میگذاشت که مجبور بودیم نزنیم. در سکانسها هم در ارتباط تنگاتنگ بودیم و در عین حال باید کار میکردیم.
بازیگر سریال «سایهبان» اضافه کرد: مگر چقدر میتوان صبر کرد تا کرونا پایان یابد. مهلت پایان کرونا مشخص نیست و باید با همین شرایط زندگی را ادامه داد. بشر همیشه در تاریخ حیات خود یاد گرفته است در عین مشکلاتی که وجود دارد زندگی را به نفع خود تغییر دهد.
وی در پایان درباره اتفاقات و جذابیتهای سریال در قسمتهای بعد عنوان کرد: این سریال لوکیشنهای متعددی داشت و هیچ قسمتی نداریم که در یک لوکیشن ثابت باشد. بازیگرانی هم هستند که به مرور به قصه اضافه میشوند و به نظرم برای مردم جذاب است.
منبع : خبرگزاری مهر
ایرج رضایی دوبلور پیشکسوت درگذشت
برگزیدگان جایزه «باربد» موسیقی فجر معرفی شدند
اختتامیه چهلمین جشنواره موسیقی فجر در حال برگزاری است
نمایشگاه عکسهای میشل ستبون از انقلاب در نیاوران افتتاح شد
اختتامیه چهلمین جشنواره موسیقی فجر آغاز شد
روایت تکاندهنده از کودکسربازان در گروهکهای تروریستی
جشنواره «زیر چتر لبخند» با معرفی برگزیدگان به پایان رسید
از کیفیت بد صدای سالن تا هیجان بالای مخاطبان در کنسرت سهراب پاکزاد
تحول سینما با هوش مصنوعی در یک رویداد بررسی میشود
تک آهنگ جدید محمدرضا تنها و ایرج خواجهامیری منتشر شد
کوروش زارعی: تئاتر مسجد نهتنها عقبگرا نیست بلکه پیشبرنده است
وقتی سالن با «چشم و دلم روشن» عرفان طهماسبی منفجر شد
همه ارگانها و متولیان سینمای ارزشی در موفقیت «پیشمرگ» سهیم هستند
معاون صدای رسانه ملی: مقاومت گمشده امروز بشریت است
اختتامیه تجلی اراده ملی به جای بوموسی در پردیس ملت برگزار میشود
تجربه یک سفر درونی با «آواز باد»
همکاری ساترا و قوه قضاییه برای کاهش تخلفات شبکه نمایش خانگی
معرفی هیئت داوران جایزه «جوانی جمعیت» تجلی اراده ملی
پرویز ایزدپناه نقاش پیشکسوت درگذشت
نوای سنتی کنسرت بانوان «نکیسا» در حضور معاون رئیس جمهور پیچید
سه جایزه جشنواره هندی به «مورچه» رسید
«پدینگتون در پرو» به سرعت از ۱۰۰ میلیون دلار گذشت
«پدینگتون ۳ » به سرعت از ۱۰۰ میلیون دلار گذشت
«طلوع سرد» به ایتالیا رفت
«پدر سوخته» به خانه نمایش دا میرود
کیت وینسلت برای اولین بار کارگردانی میکند
بابک جهانبخش: این روزها به آهنگها فرصت شنیده شدن نمیدهیم
اعضای آکادمی تهیهکنندگان جایزه سپاس را داوری میکنند
از چالش اجرای برنامه طنز در رادیو تا تعریف کردن مو به موی کتابها در پادکست
یک بازیگر تئاتر: ورود چهرههای غیر مرتبط در تئاتر یک تهدید بزرگ است