X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

پوریا پورسرخ:‌ مگر وقتی مجریان بازیگر شدند کسی واکنش نشان داد؟

پوریا پورسرخ:‌ مگر وقتی مجریان بازیگر شدند کسی واکنش نشان داد؟ 2020-06-27T14:21:06+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی این برنامه، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو در حاشیه بازدید از لوکیشن «ایرانیش» تاکید کرد: ان‌شاءالله این مسابقه بتواند ذائقه مخاطب ایرانی را برای چشیدن طعم ایرانی در وجوه مختلف زندگی شیرین و شیرین تر کند. حالا که در آستانه برداشتن گام نهایی برنامه هستیم آرزو می‌کنم این برنامه بتواند گام موثری بردارد.

بازی‌های «ایرانیش» میان بری برای تعمیق هویت ایرانی

جعفری‌جلوه تصریح کرد: باید به کوچه پس کوچه‌های فرهنگ این سرزمین سر بزنیم و بازی‌های ایرانی یکی از این کوچه‌ها است؛ بازی‌ها مثل دیگر عرصه‌ها برای پرورش اخلاق، شخصیت، تعمیق هویت و فرهنگ آفرینی بوده و اگر سراغ آن‌ها برویم راه میانبری را برای بهتر شناختن خودمان طی کرده‌ایم.

در بخش دیگری از این مراسم حبیب میدانچی مدیر طرح و برنامه و گروه اجتماعی شبکه دو سیما اعلام کرد: به زودی ضبط مجموعه را آغاز می‌کنیم. «ایرانیش» در ۶۵ قسمت که به صورت هفته‌ای دو بار روی آنتن می‌رود، تا پایان سال با ما خواهد بود. تابستان، پاییز و زمستان را در پیش رو داریم و در ۳۹ هفته پیش رو پخش برنامه ادامه دارد و فصل اول آن را مقارن با برنامه‌های تحویل سال آینده به پایان خواهیم برد.

پوریا پورسرخ:‌ مگر وقتی مجریان بازیگر شدند کسی واکنش نشان داد؟


سپس احسان ارغوانی تهیه‌کننده «ایرانیش» نیز در سخنانی درباره انتخاب مجری توضیح داد: با خیلی از دوستان مذاکره کردم. چند چیز برایم خیلی مهم بود. یکی از ملاک‌ها چهره بودن هم بود اما صرفاً به دنبال چهره نبودیم. این برایمان مهم بود که چهره‌ای باشد که مقبول خانواده‌ها باشد. از کسانی باشد که خانواده‌ها بتوانند با او ارتباط برقرار کنند. دنبال چهره‌ای بودیم که تحصیلات عالیه داشته باشد تا بتوانیم بگوییم که بچه‌ها در هر صنفی که می‌روند باید تحصیلاتشان را ادامه بدهند. پوریا این فاکتور را داشت. یکی دیگر از فاکتورها متاهل بودن بود. پوریا هم تازه متاهل شده بود. بازی‌ها را بارها با حضور پوریا با هم بررسی کردیم. مجری به نوعی حاکم و داور بازی می‌شود و گاهی پوریا می‌گفت من در سفر با خانواده ام این بازی را انجام می‌دهم، در نتیجه دیدیم او بهترین گزینه اجرا است.

وی بیان کرد: امیدوارم از ۲۰ تیرماه پخش برنامه به صورت دو روز هفته آغاز بشود و احتمالاً دوشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۳ به مدت ۷۵ تا ۹۰ دقیقه پخش خواهیم داشت.

بازیگر صرفاً کارت دعوتی برای تماشای برنامه است

پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون درباره ورود بازیگران به عرصه اجرا گفت: بازیگر می‌تواند صرفاً کارت دعوتی برای تماشای این برنامه باشد. شاید برخی بخواهند به این خاطر نیش بزنند ولی به عشق ایران تحمل می‌کنیم. می‌خواهم در این برنامه یه قل دو قل ایرانی را اجرا کنم تا در ذهن بچه‌ها بماند.

پوریا پورسرخ:‌ مگر وقتی مجریان بازیگر شدند کسی واکنش نشان داد؟

وی درباره شیوه اجرای خود در مسابقه تاکید کرد: شیوه‌ای که در اجرا برای خودم در نظر دارم همان شیوه‌ای است که در زندگی شخصی ام دارم. بنابراین بیشتر حواسم به این است که محیط دوستانه‌ای در این برنامه فراهم کنم تا اینکه فن بیان اولویتم باشد. چون اگر این برنامه به فن بیان یا مسائلی که جزو ویژگی‌های مجریان برتر است، نیاز داشت قطعاً آنقدر مجری خوب در کشور داریم که اصلاً به من به عنوان گزینه اجرا فکر نمی شد.

پورسرخ اذعان کرد: به واسطه تجربه و شناختی که مردم از من دارند تلاش می‌کنم این برنامه و بازی‌هایش دیده شود. این مسابقه خانوادگی است و مرا باید به عنوان یک عضو خودشان قبول کنند. من آدم اصولاً اهل تحقیقی هستم و برای اجرا هم با فرزاد حسنی، هیراد حاتمی و نیما کرمی در این مورد مشورت کرده‌ام.

مگر مجریان بازیگر شدند کسی واکنش داشت؟

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره واکنش‌ها نسبت به ورود بازیگران به عرصه اجرا تاکید کرد: اگر این برنامه مجری محور بود شاید ریسک حضور در آن را نمی پذیرفتم. چون شاید من تجربه این را نداشته باشم که یک برنامه را بچرخانم. اما مگر وقتی مجری‌ها وارد بازیگری شدند و حتی بهتر هم بودند کسی از بازیگران واکنشی داشت؟ دوره این خط کشی‌ها گذشته است. من از همین الان می‌گویم نه از تشویق‌ها هیجانی می‌شوم و نه از انتقادها. ۱۵ - ۲۰ سال است وسط این قصه هستم.

وی در پایان گفت: من فرمت زورخانه را اجرا می‌کنم. سرم را پایین می‌اندازم و تعظیم می‌کنم. اول گوشه می‌ایستم و بعد وسط می‌روم. سعی می‌کنم آداب را رعایت کنم. سعی می‌کنم با احترام به دوستان به ویژه کسانی که بزرگ تر هستند بگویم که بدانند من آمده ام تا از آنها یاد بگیرم.

در این بازدید همچنین بازی‌هایی چون یه قل دو قل، گردو شکستن، خروس‌جنگی (تن به تن) و ادا بازی که جزو بخش‌های برنامه هستند برای مهمانان توضیح داده شدند.

سیدمحمود اسلامی مدیرکل مالی و اداری معاونت سیما، حمیدرضا دیبایی قائم مقام شبکه دو و محسن آزادی سردبیر و نویسنده برنامه از جمله حاضران در این مراسم بودند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

تجربه شهاب حسینی در ژانر وحشت پروانه نمایش گرفت

تجربه شهاب حسینی در ژانر وحشت پروانه نمایش گرفت
2020-07-09T15:27:38+04:30
شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی پس از برگزاری تازه‌ترین جلسه خود، برای ۲ فیلم «آن شب» و «سلفی با دموکراسی» مجوز نمایش صادر کرد.

سند «توسعه هنر» بررسی شد/ اهمیت تربیت نیروی پیش برنده در هنر

سند «توسعه هنر» بررسی شد/ اهمیت تربیت نیروی پیش برنده در هنر
2020-07-09T15:14:19+04:30
بررسی سند توسعه هنر، سیاست‌ها و پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی موسیقی و تصویب یک ماده واحد درباره موسسه هنرمندان پیشکسوت از مهمترین مباحث مطرح شده در دومین جلسه...

سند توسعه هنر بررسی شد/ اهمیت تربیت نیروی پیش برنده در هنر

سند توسعه هنر بررسی شد/ اهمیت تربیت نیروی پیش برنده در هنر
2020-07-09T15:00:58+04:30
بررسی سند توسعه هنر، سیاست ها و پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی موسیقی و تصویب یک ماده واحد درباره موسسه هنرمندان پیشکسوت از مهم ترین مباحث مطرح شده در دومین جلس...

۴ جشنواره سینمایی با هم متحد شدند/ ۶ هفته با هم

۴ جشنواره سینمایی با هم متحد شدند/ ۶ هفته با هم
2020-07-09T12:21:00+04:30
چهار جشنواره بزرگ سینمایی پاییزی اعلام کردند نیروهای خود را برای مقابله با عوارض کرونا یکی می‌کنند.

رونمایی از نشان «برف بی‌صدا می‌بارد» پوریا آذربایجانی

رونمایی از نشان «برف بی‌صدا می‌بارد» پوریا آذربایجانی
2020-07-09T12:07:38+04:30
تصویربرداری سریال «برف بی صدا می‌بارد» پوریا آذربایجانی در حالی ادامه دارد که از نشان گرافیگی این مجموعه تلویزیونی نیز رونمایی شد.

ملی‌پوش اسبق فوتسال زنان مهمان «ما ایرانی‌ها» می‌شود

ملی‌پوش اسبق فوتسال زنان مهمان «ما ایرانی‌ها» می‌شود
2020-07-09T11:54:18+04:30
سوگل عرب ملی‌پوش سابق تیم فوتسال بانوان کشورمان روز پنجشنبه نوزدهم تیر با حضور در برنامه تلویزیونی «ما ایرانی‌ها» شبکه پنج سیما، با عوامل این مجموعه گفتگو می...

ریدلی اسکات به سراغ «زندگی در یک روز ۲۰۲۰» رفت

ریدلی اسکات به سراغ «زندگی در یک روز ۲۰۲۰» رفت
2020-07-09T10:07:39+04:30
ریدلی اسکات و کوین مک‌دونالد با هم فیلمی مستند برای یوتیوب می‌سازند.

«عطر داغ» آوار شد!/ پول تبلیغات مجدد نداشتیم

«عطر داغ» آوار شد!/ پول تبلیغات مجدد نداشتیم
2020-07-09T09:40:58+04:30
علی ابراهیمی کارگردان فیلم سینمایی «عطر داغ» عنوان کرد که این فیلم به دلیل شرایط کرونایی موجود شکست خورد.

حمایت‌ها در حد وعده و وعید است/ فروپاشی یک خانواده محترم

حمایت‌ها در حد وعده و وعید است/ فروپاشی یک خانواده محترم
2020-07-09T09:14:18+04:30
محمدمهدی خاتمی با اشاره به لزوم حمایت وزارت ارشاد از اهالی تئاتر درباره اجرای مجدد نمایش «سه شنبه های لعنتی» در تالار سایه توضیحاتی ارائه داد.

ماجرای برخورد حاشیه‌ساز مجری تلویزیون با یک کارآفرین چه بود؟

ماجرای برخورد حاشیه‌ساز مجری تلویزیون با یک کارآفرین چه بود؟
2020-07-08T15:34:18+04:30
سید امیر سیاح مدیرگروه اقتصاد شبکه یک سیما در واکنش به انتقادات مطرح‌شده در فضای مجازی نسبت به بریده فیلم برخورد مجری این شبکه با یک کارآفرین، توضیحاتی ارائه...

کرونا ارزش سهام «نت‌فلیکس» را به اوج رساند/ ۵۰۰ دلار برای هر سهم

کرونا ارزش سهام «نت‌فلیکس» را به اوج رساند/ ۵۰۰ دلار برای هر سهم
2020-07-08T15:07:38+04:30
غول استریمینگ آمریکایی با ظهور کووید-۱۹ تقویت شده و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد.

«الفبای ضربه‌ها» شنیده می‌شود/ ماجرای حضور در زندان نازی‌ها

«الفبای ضربه‌ها» شنیده می‌شود/ ماجرای حضور در زندان نازی‌ها
2020-07-08T14:00:58+04:30
نمایش رادیویی «الفبای ضربه‌ها» نوشته هاینریش بل به کارگردانی بهمن وخشور روز پنجشنبه ۱۹ تیر از رادیو نمایش پخش می‌شود.

شرکت‌کنندگان «عصر جدید» تست کرونا می‌دهند/ ماسک اجباری برای تماشاگران

شرکت‌کنندگان «عصر جدید» تست کرونا می‌دهند/ ماسک اجباری برای تماشاگران
2020-07-08T12:14:18+04:30
احسان علیخانی در گفتگویی زنده در فضای مجازی از شرایط ضبط مرحله دوم «عصر جدید۲» خبر داد و اینکه با توجه به پروتکل‌ها ماسک برای تماشاگران حاضر در استودیو اجبار...

شرکت‌کنندگان «عصر جدید» تست کرونا می‌دهد/ ماسک اجباری برای تماشاگران

شرکت‌کنندگان «عصر جدید» تست کرونا می‌دهد/ ماسک اجباری برای تماشاگران
2020-07-08T12:00:58+04:30
احسان علیخانی در گفتگویی زنده در فضای مجازی از شرایط ضبط مرحله دوم «عصر جدید۲» خبر داد و اینکه با توجه به پروتکل‌ها ماسک برای تماشاگران حاضر در استودیو اجبار...

«تئاتر عروسکی» و یک سکوت سنگین/ کرونا نباید «مبارک» را حذف کند!

«تئاتر عروسکی» و یک سکوت سنگین/ کرونا نباید «مبارک» را حذف کند!
2020-07-08T10:54:18+04:30
سرپرست گروه تئاتر «یاس تمام» معتقد است سکوت نسبت به برگزاری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک سکوتی سنگین است و باید برای برگزاری این رویدا...

انتشار فراخوان چهارمین جشنواره نقالی و پرده‌خوانی «نقالان علوی»

انتشار فراخوان چهارمین جشنواره نقالی و پرده‌خوانی «نقالان علوی»
2020-07-08T10:40:58+04:30
فراخوان چهارمین جشنواره سراسری نقالی و پرده‌خوانی غدیر «نقالان علوی» منتشر شد.

جود لا دزد دریایی خبیث می‌شود/ بازگشت کاپیتان هوک با «پیتر پن»

جود لا دزد دریایی خبیث می‌شود/ بازگشت کاپیتان هوک با «پیتر پن»
2020-07-08T10:00:58+04:30
جود لا بازیگر بریتانیایی این بار در نقش کاپیتان هوک چهره مشهور دنیای دزدان دریایی ظاهر می‌شود.

«در سلوک صبح» شنیدنی شد/ آلبوم موسیقی یک دکتر داروساز

«در سلوک صبح» شنیدنی شد/ آلبوم موسیقی یک دکتر داروساز
2020-07-08T09:47:38+04:30
آلبوم «در سلوک صبح» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی صیاد محمدی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

جود لاو دزد دریایی خبیث می‌شود/ بازگشت کاپیتان هوک با «پیتر پن»

جود لاو دزد دریایی خبیث می‌شود/ بازگشت کاپیتان هوک با «پیتر پن»
2020-07-08T09:34:19+04:30
جو لاو بازیگر بریتانیایی این بار در نقش کاپیتان هوک چهره مشهور دنیای دزدان دریایی ظاهر می‌شود.

مارتین اسکورسیزی مستندی درباره خواننده نیویورکی می‌سازد

مارتین اسکورسیزی مستندی درباره خواننده نیویورکی می‌سازد
2020-07-08T08:54:18+04:30
کارگردان نامدار قصد دارد یک بار دیگر زندگی یکی از چهره‌های موسیقی آمریکا را در قالب یک فیلم مستند به تصویر بکشد.

داستان یک فداکاری در «سومین روز جهان»/ کرونا کار خود را می‌کند!

داستان یک فداکاری در «سومین روز جهان»/ کرونا کار خود را می‌کند!
2020-07-08T07:47:39+04:30
محمدمهدی رسولی کارگردان و نویسنده فیلم سینمایی «سومین روز جهان» عنوان کرد که این فیلم داستان فداکاری و از خودگذشتگی را روایت می‌کند.

درگیری ذهنی یک مهاجر در «و همیشه پاییز»/ مخاطبانی که نگران هستند

درگیری ذهنی یک مهاجر در «و همیشه پاییز»/ مخاطبانی که نگران هستند
2020-07-08T07:20:58+04:30
مهیار جوادیها نویسنده و کارگردان نمایش «... و همیشه پاییز» عنوان کرد مضمون این اثر نمایشی از دغدغه‌ای شخصی نسبت به مقوله مهاجرت شکل گرفته است.

تجربه «هم‌گناه»؛ از بازی تا ممیزی/ قصد اجرا در تلویزیون را ندارم

تجربه «هم‌گناه»؛ از بازی تا ممیزی/ قصد اجرا در تلویزیون را ندارم
2020-07-08T06:14:18+04:30
محسن کیایی نویسنده و بازیگر سریال «هم گناه» درباره تجربه نگارش و ایفای نقش در این سریال که در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است توضیحاتی را ارائه کرد.

بازپخش «خندوانه» در میان پرمخاطب‌های سیما/ حیات‌وحش همچنان پرطرفدار

بازپخش «خندوانه» در میان پرمخاطب‌های سیما/ حیات‌وحش همچنان پرطرفدار
2020-07-07T16:00:58+04:30
در نظرسنجی جدید سیما بعد از «عصر جدید» و «دورهمی»، تکرار «خندوانه» در رده چهارم و مستند حیات وحش در رده پنجم پرمخاطب ها قرار دارد.

نوازنده ایرانی برگزیده یک فستیوال بین‌المللی شد

نوازنده ایرانی برگزیده یک فستیوال بین‌المللی شد
2020-07-07T13:47:38+04:30
یک نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی با اثر «دَرژی» توانست به‌عنوان یکی از هنرمندان برگزیده بخش موسیقی خاورمیانه در سبک آرابسک یک فستیوال جهانی را کسب کند.

تهیه‌کنندگان ۲۵ کتاب را برای اقتباس سینمایی پیشنهاد کرده‌اند

تهیه‌کنندگان ۲۵ کتاب را برای اقتباس سینمایی پیشنهاد کرده‌اند
2020-07-07T12:47:40+04:30
حبیب ایل‌بیگی قائم‌مقام و سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی بنیاد سینمایی فارابی عنوان کرد که تهیه‌کنندگان ۲۵ کتاب برای اقتباس سینمایی معرفی کردند.

شورای نمایش معاونت صدا شکل گرفت/ ۷ عضو معرفی شدند

شورای نمایش معاونت صدا شکل گرفت/ ۷ عضو معرفی شدند
2020-07-07T11:41:00+04:30
با شکل گیری شورای نمایش معاونت صدا، دبیر، و ۷ عضو این شورا از سوی معاون صدا معرفی شدند.

تلویزیون باید فضای مجازی را هدایت کند نه برعکس/ صدای یک زنگ خطر!

تلویزیون باید فضای مجازی را هدایت کند نه برعکس/ صدای یک زنگ خطر!
2020-07-07T10:34:21+04:30
منصور ضابطیان مجری برنامه‌های تلویزیونی درباره تأثیر گرفتن تلویزیون از اینستاگرام در استفاده از چهره‌های مجازی و برنامه‌سازی بیان کرد که تلویزیون باید فضای م...

امیر جعفری به «گشت ارشاد ۳» پیوست

امیر جعفری به «گشت ارشاد ۳» پیوست
2020-07-07T09:27:41+04:30
فیلمبرداری فیلم‌ سینمایی «گشت ارشاد ۳» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی همچنان در تهران ادامه دارد.

چارلی دنیلز عضو تالار مشاهیر موسیقی کانتری درگذشت

چارلی دنیلز عضو تالار مشاهیر موسیقی کانتری درگذشت
2020-07-07T09:27:41+04:30
خواننده‌ای که کارش را با باب دیلن و لئونارد کوهن شروع کرد و به سرعت بدل به یک چهره سرشناس موسیقی کانتری و راک آمریکا شد، بر اثر سکته مغزی از دنیا رفت.