X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

آلبوم «سرانجام گاهی» منتشر شد/ برای ۸۰ سالگی آقای شاعر

آلبوم «سرانجام گاهی» منتشر شد/ برای ۸۰ سالگی آقای شاعر 2020-05-19T11:08:04+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر، آلبوم اشعار احمدرضا احمدی با صدای وی و موسیقی اردوان وثوقی به مناسبت هشتادمین سالگرد تولد این شاعر بزرگ منتشر شد. این آلبوم به تهیه کنندگی موسسه مردم نهاد مهرگیتی ساخته شده و چاپ وانتشارآن توسط استودیو صبا صورت گرفته است. ضمن اینکه تمامی عواید حاصل از فروش این اثر توسط موسسه مهرگیتی به مدرسه سازی در مناطق کمتر برخوردار کشور اختصاص خواهد یافت.

رضا اسماعیلی عضوهیات مدیره  موسسه مهرگیتی درباره این آلبوم گفت: افتخار بزرگی است  که این اثر فاخر فرهنگی توسط مهرگیتی انتشار یافته تا ضمن کمک به ارتقای سطح فرهنگ عمومی، عواید فروش آن به ساخت مدارس مناطق کمتر برخوردار نیز کمک کند.

اردوان وثوقی آهنگساز و تنظیم کننده این اثر نیز توضیح داد: ساخت موسیقی روی شعر و صدای شاعری همچون احمدرضا احمدی برای من مسئولیتی تاریخی، انتخابی دشوار و بختی بلند بود. برای حفظ نقش تاریخی صدای شاعر و اصالت اشعار، تن صدای شاعر و روایت اشعار را موضوع اصلی ساخت موسیقی قرار دادم و از آهنگسازی مستقل فاصله گرفتم.

آلبوم «سرانجام گاهی» منتشر شد/ برای ۸۰ سالگی آقای شاعر

وی افزود: من روی این مبنا حرکت کردم که همه امکانات صدا را در خدمت شعر و صدای شاعر بگذارم تا به محصول شنیداری واحدی برسیم و شعر یا موسیقی تحت الشعاع یکدیگر قرار نگیرند و به نوعی به موسیقی شعر دست یابیم. پروژه ساخت موسیقی این اثر بسیار سخت گیرانه و با کیفیت بود، به طوری که ضبط  تمامی سازها و گروه کر به صورت زنده انجام شد که در این مجال گروه کر فلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی نژاد به عنوان یکی از بزرگترین و موفق ترین گروهای کر ایران همراه ما بودند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

«هم‌گناه» صادر شد/ خرید حق پخش توسط تلویزیون عراقی

«هم‌گناه» صادر شد/ خرید حق پخش توسط تلویزیون عراقی
2020-06-06T16:17:54+04:30
سریال «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی از شبکه تلویزیونی کردستان عراق پخش می‌شود.

انجمن سینماداران نقشی در تعیین زمان بازگشایی سینماها نداشته است!

انجمن سینماداران نقشی در تعیین زمان بازگشایی سینماها نداشته است!
2020-06-06T16:04:34+04:30
محمد قاصداشرفی بیان کرد تا امروز هیچ جلسه‌ای برای هماهنگی و تصمیم‌گیری در زمینه چگونگی بازگشایی سینماها از سوی دولت با انجمن سینماداران برگزار نشده است.

نمایش «سراسر شب» و «کشتارگاه» در طرح «سینما ماشین»

نمایش «سراسر شب» و «کشتارگاه» در طرح «سینما ماشین»
2020-06-06T14:44:34+04:30
فیلم های سینمایی «سراسر شب» و «کشتارگاه» در طرح سینما ماشین نمایش داده می شود.

معرفی دبیران بخش های مختلف جشنواره تئاتر مقاومت

معرفی دبیران بخش های مختلف جشنواره تئاتر مقاومت
2020-06-06T14:17:54+04:30
دبیران بخش‌های هفدهمین جشنوارۀ تئاترمقاومت طی احکامی جداگانه معرفی و منصوب شدند.

جدایی «سینماداران» از «خانه سینما»/ تضاد منافع در تصمیمات مشهود بود

جدایی «سینماداران» از «خانه سینما»/ تضاد منافع در تصمیمات مشهود بود
2020-06-06T13:24:34+04:30
انجمن سینماداران در نامه‌ای خطاب به منوچهر شاهسواری مدیرعامل «خانه سینما» خروج خود از زیرمجموعه این نهاد صنفی را اعلام کرد.

اطلاعیه وزارت ارشاد درباره آغاز فعالیت‌های هنری از ابتدای تیرماه

اطلاعیه وزارت ارشاد درباره آغاز فعالیت‌های هنری از ابتدای تیرماه
2020-06-06T12:57:55+04:30
ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه صبح امروز خود با بازگشایی سالن‌های سینما، تئاتر و موسیقی مشروط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از اول تیر ماه موافقت کرد.

سم مندس خواستار کمک دولت بریتانیا شد/ فرشته تئاتر شوید

سم مندس خواستار کمک دولت بریتانیا شد/ فرشته تئاتر شوید
2020-06-06T12:57:54+04:30
کارگردان تئاتر و سینمای بریتانیا از دولت خواست تا در شرایطی که فاصله‌گیری اجتماعی موجب شده آینده‌ای برای تئاتر متصور نباشد، به کمک تئاتر بیاید.

وقتی رئیس‌جمهور «تئاتر» را حذف می‌کند!

وقتی رئیس‌جمهور «تئاتر» را حذف می‌کند!
2020-06-06T12:57:54+04:30
سخنان امروز رئیس جمهور دولت دوازدهم درباره شرایط بازگشایی مجدد سالن‌های سینما و کنسرت‌ها از اول تیرماه حاکی از تکرار اتفاقی تراژیک بود؛ نادیده گرفتن تئاتر و ...

هفدهمین نمایشگاه تصویر سال بازگشایی می‌شود

هفدهمین نمایشگاه تصویر سال بازگشایی می‌شود
2020-06-06T12:17:55+04:30
هفدهمین نمایشگاه تصویرسال از فردا ۱۸ خرداد در خانه هنرمندان ایران از سر گرفته می‌شود.

چرا اسکار «سلما» را نادیده گرفت/ واکنش پارامونت

چرا اسکار «سلما» را نادیده گرفت/ واکنش پارامونت
2020-06-06T12:17:54+04:30
در پاسخ به ادعای سازندگان «سلما» برای نادیده گرفته شدنشان توسط اسکار، کمپانی پارامونت گفت فیلم «سلما» را تا پایان ماه به صورت رایگان در دسترس همگان می‌گذارد.

شرط رئیس‌جمهور برای بازگشایی سینماها از تیرماه/ طلسم شکسته می‌شود؟

شرط رئیس‌جمهور برای بازگشایی سینماها از تیرماه/ طلسم شکسته می‌شود؟
2020-06-06T12:17:54+04:30
حسن روحانی رییس جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد که سالن‌های سینما و کنسرت‌ها با شرط ظرفیت ۵۰ درصد از اول تیرماه می‌توانند فعالیت خود ر...

ادامه ضبط یک سریال در تهران/ تست کرونای آقازاده‌ها منفی شد

ادامه ضبط یک سریال در تهران/ تست کرونای آقازاده‌ها منفی شد
2020-06-06T11:24:34+04:30
ضبط سریال «آقازاده» به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی در تهران ادامه دارد.

آوازهای زورخانه‌ای در «ذره» شنیده شد/ تماشای یک مستند جذاب

آوازهای زورخانه‌ای در «ذره» شنیده شد/ تماشای یک مستند جذاب
2020-06-06T11:24:34+04:30
آلبوم آوازهای زورخانه‌ای «ذره» مشتمل بر آوازهای مرشد پیشکسوت ورزش‌های باستانی استاد بهرام غرقی به کوشش خشایار طیار و مهدی تفکر در بازار موسیقی منتشر شد.

سعید الهی و تهیه کنندگی همزمان ۲ مستند بلند سینمایی

سعید الهی و تهیه کنندگی همزمان ۲ مستند بلند سینمایی
2020-06-06T10:04:34+04:30
سعید الهی تهیه کنندگی ۲ مستند «هشتادی ها» و «پرنده ها درخت را فراموش نمی کنند» را برعهده گرفت.

تصویربرداری «جشن سربرون» به امامزاده داوود رسید/ رونمایی عکس‌ها

تصویربرداری «جشن سربرون» به امامزاده داوود رسید/ رونمایی عکس‌ها
2020-06-06T09:37:54+04:30
سریال تاریخی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود، از امروز ۱۷ خرداد وارد فاز جدید تصویربرداری بخش ...

«دده قورقود» در اشراق شنیدنی می‌شود/ روایتی موزیکال از یک داستان

«دده قورقود» در اشراق شنیدنی می‌شود/ روایتی موزیکال از یک داستان
2020-06-06T09:37:54+04:30
خانه عاشیق‌های ایران با همکاری مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه ۴ شهرداری تهران داستان «دده قورقود» از روایت‌های موزیکال ادبیات عاشیقی را در فرهنگسرای اشراق بر...

کسر «مالیات بر ارزش افزوده» برای ۹۰ درصد تئاتری‌ها «خسارت» است

کسر «مالیات بر ارزش افزوده» برای ۹۰ درصد تئاتری‌ها «خسارت» است
2020-06-06T07:37:54+04:30
اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر کسر ۹ درصد مالیات برارزش افزوده از اجراهای تئاتری را گناه مضاعف و برداشت از جیب خالی ۹۰ درصد هنرمندان می‌دادند.

بازیگر «روح» خواستار تغییر قانون آمریکا شد/ قتلی که عواقبی ندارد!

بازیگر «روح» خواستار تغییر قانون آمریکا شد/ قتلی که عواقبی ندارد!
2020-06-06T07:24:36+04:30
ووپی گلدبرگ با انتشار ویدیویی تأکید کرد کشتن یک غیرنظامی باید همان عواقبی را در قانون داشته باشد که کشتن یک افسر پلیس دارد، در حالی که امروز اینگونه نیست.

پرتره نصرالله مدقالچی چگونه مستند شد؟/ حمایت اندک سیما از مستندها

پرتره نصرالله مدقالچی چگونه مستند شد؟/ حمایت اندک سیما از مستندها
2020-06-06T07:24:35+04:30
کارگردان مستند «امپراطوری یک صدا» از تولید این اثر با محوریت مرور کارنامه حرفه‌ای نصرالله مدقالچی از پیشکسوتان عرصه صداپیشگی و دوبله خبر داد.

حضور «شهربازی» در جشنواره پالم اسپرینگز آمریکا

حضور «شهربازی» در جشنواره پالم اسپرینگز آمریکا
2020-06-06T07:11:14+04:30
فیلم کوتاه «شهربازی» به کارگردانی کاوه مظاهری در جشنواره پالم اسپرینگز آمریکا نمایش داده می‌شود.

پشت‌پرده ادامه تعطیلی سینماها فقط نگرانی از کرونا است؟/ صنف بی‌متولی!

پشت‌پرده ادامه تعطیلی سینماها فقط نگرانی از کرونا است؟/ صنف بی‌متولی!
2020-06-06T06:17:54+04:30
سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» با اشاره به بحرانی شدن شرایط اقتصادی متولیان سالن‌های سینمایی، تأکید دارد ادامه تعطیلی سینماها به بهانه کرونا مشکوک ...

«انگل» هنوز جایزه می‌برد/ کسب پنج جایزه از «ناقوس بزرگ» کره

«انگل» هنوز جایزه می‌برد/ کسب پنج جایزه از «ناقوس بزرگ» کره
2020-06-05T17:33:59+04:30
فیلم «انگل» یا «پارازیت» موفق شد تا ۵ جایزه از جوایز گرند بل یا ناقوس بزرگ کره را از آن خود کند.

پیشنهادهای یک مدیر برای زنده نگه داشتن سینما در روزهای کرونایی

پیشنهادهای یک مدیر برای زنده نگه داشتن سینما در روزهای کرونایی
2020-06-05T14:27:19+04:30
مدیرعامل مؤسسه تصویر شهر با حضور در برنامه «شهر فرنگ» شبکه خبر رسانه ملی از راه کارهای موجود برای زنده نگه داشتن سینماها در روزهای کرونایی سخن گفت.

پیام کیانو ریوز و الکس وینتر برای فارغ‌التحصیلان یک دبیرستان

پیام کیانو ریوز و الکس وینتر برای فارغ‌التحصیلان یک دبیرستان
2020-06-05T14:27:19+04:30
کیانو ریوز و الکس وینتر به مراسم فارغ‌التحصیلی آنلاین دبیرستان سن دیماس پیوستند تا پیغامی جالب به کلاس ۲۰۲۰ بدهند.

روایت ابوالقاسم طالبی از شکایت رئیس‌جمهور/ به قید وثیقه آزادم!

روایت ابوالقاسم طالبی از شکایت رئیس‌جمهور/ به قید وثیقه آزادم!
2020-06-05T14:14:01+04:30
ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما با بیان اینکه با شکایت نهاد ریاست جمهوری و به اتهام تهمت و تشویش افکار عمومی به دادگاه احضار شده است، درباره دلایل صدور این اح...

دیوید لینچ هم به جمع حامیان سیاه‌پوستان پیوست/ پیام از قرنطینه

دیوید لینچ هم به جمع حامیان سیاه‌پوستان پیوست/ پیام از قرنطینه
2020-06-05T11:34:00+04:30
دیوید لینچ کارگردان نامدار و از فیلمسازان بزرگ مؤلف با صدور پیامی ویدئویی از قرنطینه به حمایت از جنبش «زندگی سیاهان مهم است» برخاست.

عباس عظیمی رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی شد

عباس عظیمی رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی شد
2020-06-05T11:20:39+04:30
مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی با صدور حکمی عباس عظیمی را به عنوان مشاور مدیرعامل و رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی منصوب کرد.

«چرنوبیل» پیشتاز نامزدی در بفتای ۲۰۲۰/ یک رکورد دیگر ثبت شد

«چرنوبیل» پیشتاز نامزدی در بفتای ۲۰۲۰/ یک رکورد دیگر ثبت شد
2020-06-05T10:13:59+04:30
مینی‌سریال درام «چرنوبیل» با کسب ۱۴ نامزدی پیشتاز نامزدهای جوایز بفتای تلویزیونی ۲۰۲۰ شد.

دواین جانسون خطاب به ترامپ: وقتی آمریکا به زانو درآمده، تو کجایی؟

دواین جانسون خطاب به ترامپ: وقتی آمریکا به زانو درآمده، تو کجایی؟
2020-06-05T09:33:59+04:30
بازیگر سرشناس سینمای آمریکا با انتشار ویدیویی هشت دقیقه‌ای نسبت به وقایع اخیر واکنش نشان داده و از ترامپ پرسیده است: وقتی آمریکا به زانو درآمده، تو کجایی؟

برای دل خودم نمایشنامه‌ می‌نویسم/ نگارش «در منطقه کوسه‌های سفید»

برای دل خودم نمایشنامه‌ می‌نویسم/ نگارش «در منطقه کوسه‌های سفید»