میرنیوز
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این نظرسنجی که در سراسر کشور انجام شده، تا هشت قسمتی که از سریالهای ویژه ماه رمضان روی آنتن رسانه ملی رفته است، سریال «زیرخاکی» با ۴۴ درصد، پربینندهترین سریال سیما بوده و رضایت ۷۴ درصد از بینندگان را در حد «زیاد» جلب کرده است. «بچه مهندس۳» شبکه «دو» با جذب ۳۳.۳ درصد و «سرباز» شبکه سه با ۲۴ درصد مخاطب در رتبههای بعدی قرار گرفتهاند.
یافتههای این نظرسنجی نشان میدهد در این مدت شبکه یک توانسته در پخش سریالها، ویژه برنامههای افطار، ویژهبرنامههای سحر و مناجاتخوانی رتبه اول و شبکه سه در پخش ترتیلخوانی قرآن کریم و سخنرانیهای مذهبی این رتبه را در میان دیگر شبکهها از آن خود کند. شبکههای استانی هم در جلب مخاطبان رادیویی رتبه اول را کسب کردهاند و جذب مخاطبان سیما در پخش برنامههای ترتیلخوانی، سخنرانیهای مذهبی و مناجاتخوانی، با کسب رتبه دوم، موفقیت خود را به نمایش گذاشتهاند.
بر اساس این نظرسنجی، ۲۷.۶ درصد پاسخگویان بیننده ویژه برنامههای افطار شبکههای سیما بودهاند. از میان این برنامهها «دعوت» شبکه یک با ۱۳.۸ درصد، پربینندهتر از دیگر برنامهها بوده و رضایت در حد «زیاد» ۹۰.۴ درصد بینندگان را کسب کرده است. بعد از دعوت، «مثل ماه» شبکه «سه» با ۹.۲ درصد مخاطب، در رتبه بعدی قرار دارد.
نظرسنجی مرکز تحقیقات نشان میدهد ۲۲.۵ درصد مردم بیننده ویژهبرنامههای سحر از شبکههای سیما بودهاند و در این میان، برنامه «ماه خدا» از شبکه یک با ۱۱ درصد، پربینندهتر از دیگر برنامهها بوده و رضایت در حد زیاد ۹۷ درصد بینندگان را کسب کرده است. بعد از «ماه خدا» نیز «ماه من» شبکه «سه» با ۷.۲ درصد مخاطب قرار دارد.
نظرسنجی مرکز تحقیقات نشان میدهد ۲۲.۵ درصد مردم بیننده ویژهبرنامههای سحر از شبکههای سیما بودهاند و در این میان، برنامه «ماه خدا» از شبکه یک با ۱۱ درصد، پربینندهتر از دیگر برنامهها بوده و رضایت در حد «زیاد» ۹۷ درصد بینندگان را کسب کرده است. بعد از «ماه خدا» نیز «ماه من» شبکه سه با ۷.۲ درصد مخاطب قرار دارد.
بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات، ۲۷.۵ درصد پاسخگویان مشتری سخنرانیهای مذهبی هستند که از شبکههای سیما پخش میشود. از این میان، ۴۱ درصد، این برنامهها را بیشتر از شبکه «سه» تماشا میکنند. در همین حال، ۱۶.۳ درصد هم اعلام کردهاند برای پیگیری این برنامه به نام شبکه دقت نمیکنند.
نظرسنجی مرکز تحقیقات نشان میدهد ۳۰.۴ درصد پاسخگویان برنامههای مناجاتخوانی شبکههای سیما را دیدهاند. از این میان، ۲۳.۲ درصد، این برنامهها را بیشتر از شبکه «یک» و ۲۳ درصد از شبکه «استانی» به تماشای این برنامهها نشستهاند.
بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات، ۲۱.۶ درصد پاسخگویان در ماه مبارک رمضان شنونده برنامههای رادیو بودهاند. از میان شنوندگان برنامههای رادیو، ۴۲.۳ درصد برنامهها را بیشتر از رادیو «استانی» گوش میکنند.
منبع : خبرگزاری مهر
ساترا برای ممیزی آثار شبکه نمایش خانگی هزینه میگیرد؟
بررسی درجهبندی سنی سینما در یک برنامه رادیویی
انتصاب جدید در شبکه دو سیما
معرفی آثار بخش نمایشهای صحنهای جشنواره تئاتر «سودای عشق»
نمایش «ره صدساله» در تماشاخانه سنگلج
«سورنا در کارخانه اسباببازی» به تالار هنر رسید
«رفتن»، «رومئو و ژولیت» و «من کُشی» در عمارت نوفللوشاتو
رونمایی از یک چالش بزرگ در نوازندگی
ناگفتههایی از مدرسه مروی تهران در یک مستند
انتشار لوگوی نمایش میدانی امین زندگانی
امیرمهدی ژوله با «ملاقات با جادوگر» به اکران آنلاین میآید
پایان بازبینی آثار نخستین جشنواره ملی موسیقی خلاق
راهیابی «آوای ابرها» به جشنواره حقوق بشر اردن
«آبی روشن» مسافر نیجریه شد
«۱۲ زن خشمگین» خوانش میشود
زوج مستندساز نامزد دریافت تندیس بوف طلایی جشنواره مسکو شدند
فصل سوم «آقای قاضی» و تولید سیتکام در دستور کار سیمرغ
تمدید فراخوان تولید و اجرای نمایش در مرکز تئاتر کانون
پیام معاون هنری وزیر ارشاد به نوزدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز
«هفتاد سی» هم به چرخه رقابت کمدیها پیوست
نمایشنامههای تئاتر مقاومت نباید سفارشی باشند
فصل سوم «آقای قاضی» و تولید سیتکام و تله تئاتر توسط سیمرغ
یک دعوت برای شنیدن ایدههای جدید در موسیقی!
برگزیدگان جشن حافظ مشخص شدند/ تجلیل از یک بازیگر پیشکسوت
برندگان جشن حافظ مشخص شدند/ تقدیر از یک بازیگر پیشکسوت
خودداری اپل از همکاری مجدد با جرج کلونی و برد پیت در «گرگها»
«شوق پرواز» به کلک خیال رسید
نمایش آثار ۶۰ هنرمند در گالری کوشک باغ هنر
بررسی چالشهای تأمین بودجه آموزش و پرورش در«پرسشگر»
پخش برنامه سروش صحت از ۶ آذر