میرنیوز
سعید سعدی تهیهکننده سریال «بچه مهندس۳» در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به داستان این سریال که نسبت به فصلهای قبل دچار تغییرات زیادی شده است، گفت: از ابتدا روند کلی قصه اینگونه بود که ما در فصل سوم، شاهد دوران جوانی و دانشجویی جواد جوادی میبودیم و این در سیناپس کلی و اولیه نیز آمده بود.
وی درباره فضای امنیتی سریال نیز بیان کرد: فضای امنیتی جزو تغییراتی بود که در فصل سوم سراغ آن رفتیم که با توجه به شرایط موجود در جامعه پیش آمد و تصمیم گرفتیم به این فضا نزدیک شویم.
سعدی درباره فرآیند رسیدن به این فضا اضافه کرد: پیشنهادهایی از طرف ارگانهای مختلف در این باره به خود ما شده بود و به خاطر عقبهای که داشتم دوستانی این پیشنهادها را مطرح کردند و بخش امنیتی در روند قصه وارد شد.
این تهیهکننده در پاسخ به اینکه با توجه به استقبالی که در شبهای رمضان از فصل سوم سریال شده آیا قرار است فصل چهارم آن نیز ساخته شود یا خیر، گفت: هنوز پیشنهادی در این زمینه نداشتهایم اما اگر این پیشنهاد مطرح شود دوباره باید درباره آن فکر شود. در این فصل بسیار تلاش شد که کار از جذابیت نیفتد. به ویژه اینکه فصل یک سریال جذابیتهایی زیادی داشت و ما باید در فصل سه کاری میکردیم که بیننده بنشیند پای تلویزیون و این سریال را دنبال کند.
وی در ادامه درباره کیفیت فنی این فصل از سریال نیز عنوان کرد: ما تا پایان فیلمبرداری تغییرات اساسی در کلیت قصه دادیم و با فیلمنامه آماده کار نکردیم که شاید این مسئله در مباحث کیفی کار تاثیرگذار بوده باشد. البته باید در نظر داشت که هیچ یک از سریالهای رمضان امسال، برای ماه رمضان تولید نشده بودند.
سعدی درباره جابهجایی زمان پخش «بچه مهندس۳» توضیح داد: زمان اولیهای که برای پخش سریال ما در نظر گرفته شده بود، آبانماه بود و شاید به این دلیل است که حال و هوای سریال مناسب ماه رمضان بهنظر نمیرسد و شاید تلاش برای رساندن سریال به آنتن برای شبهای رمضان، نقصانهایی را در کار ایجاد کرده باشد.
منبع : خبرگزاری مهر
«بی سر و صدا» ساخته شد/ رونمایی از نخستین تصویر پیمان معادی
میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی
استارت کنسرت های پاپ زده شد/ میزبانی سه خواننده از آذریها
زنانی که فرار نکردند و شهید شدند/ مدافعانی که نترسیدند
دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت
تام هنکس دوباره به فضا میرود/ همکاری در یک نمایشگاه فضایی
ناگفتههای جنگ در «آرزم» روایت میشود/ پرداختن به یک شبهه ۱۰۰ ساله
سینمای رسول ملاقلیپور واکاوی میشود
از همکاری با کیارستمی تا تجربه «سرهنگ ثریا»/ استعدادهایی که کشف شد
۶۱۵ مستند ایرانی متقاضی حضور در «سینماحقیقت» شد
فراخوان صندوق اعتباری هنر برای اعضای متقاضی مسکن
گزارش آماری نمایشهای تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد
شایعه بازسازی «راننده تاکسی» برای تبلیغ تاکسی آنلاین رد شد
میزبانی جشنواره «مروارید جاده ابریشم» از سینمای ایران
صدای رضا کیانیان «کمدی گمنام» را روایت میکند
قدردانی از یک عمر فعالیت هنری بهزاد فراهانی در مراسم حافظ
مستند «استوار ساقی» ساخته شد/ قصه زندانبان مشهور زندان قزلقلعه
بررسی تاثیر سینمای ژاپن بر موج نو سینمای ایران در جایزه عکس ۵
«بچه زرنگ» به سینماها میآید/ رازهای جنگل اسرارآمیز
معرفی راهیافتگان بخش عکس سومین دوره جشنواره «مادر»
پوستر «هتل» رونمایی شد/ «کی بهشت رو ول میکنه بره جهنم!؟»
بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال»/ در تدارک اجرایی ۲ نفره
فصل اول «ایلستان» تولید شد/ نگاهی به زندگی عشایر ایران
«هایپاور» را با «منصور» مقایسه نکنید!/ انهدام ۸۷ هواپیما در ۲۰ روز
کنداکتور شبکه امید دفاع مقدسی شد/ پخش «مرحمت» و «صیاد دلها»
انجمن اعتصابی نویسندگان هالیوود با تهیه کنندگان به توافق رسید
صلاح نمیدانم درباره بودجه صحبت کنم/ حضور شکنر و کارلسن در جشنواره
جزییات جشنواره موسیقی صدا و سیما اعلام شد/ پیشتولید سریالهای جدید
کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت میکنند؟
بنیاد ملی کتاب درو بریمور را کنار گذاشت/حمایت از اعتصاب نویسندگان