میرنیوز

رد پیشنهادات بازیگری برای مراقبت از فرزند/ با سرعت درستی حرکت کردم

رد پیشنهادات بازیگری برای مراقبت از فرزند/ با سرعت درستی حرکت کردم 2024-07-10T12:49:34+03:30

مهسا طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه حضور در ویژه‌برنامه «یورو ۲۰۲۴» که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود درباره دنبال کردن این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: با توجه به مشغله‌هایی که برای فرزند یک ونیم ساله ام دارم، غالبا بازی‌ها را به‌صورت خلاصه دنبال کردم و بیشتر وقتم را صرف وظایف مادری کردم. در حال حاضر اساسا فعالیت دیگری هم ندارم و بیشتر وقتم را صرف فرزندم می‌کنم.

چهار پیشنهاد را به خاطر فرزندم رد کردم

وی افزود: در یک ماه اخیر حدود چهار پیشنهاد کاری داشتم که به دلیل شرایطم رد کردم چون دوست داشتم تمرکز بیشتری روی فرزندم داشته باشم. عالم مادری واقعا عالم عجیبی است. شخصا عاشق تجربه این شرایط بودم و همیشه دوست داشتم اختلاف سنی اندکی هم با بچه‌ام داشته باشم. بعد از به دنیا آمدن فرزندم، می‌توانم بگویم تمام دنیای من عوض شد.

طهماسبی ادامه داد: مهمترین تجربه‌اش هم برایم این است که گویی خودم مجدد دارم در کنار دخترم بزرگ می‌شوم. من پیش از این، اصلا صبور نبودم اما در این مدت به‌شدت صبور شده‌ام. خیلی چیزها را در همین مدت یاد گرفته‌ام، حتی غذا خوردن و تفریحاتم هم گویی سالم‌تر شده است. دنیای مادری برایم سرشار از تغییرات مثبت بوده و واقعیت این است که دارم از تجربه آن لذت می‌برم.

این بازیگر که حضور در تلویزیون و سریال‌های خانگی را تجربه کرده است، درباره تفاوت این ۲ حوزه گفت:‌ شاید زمانی می‌گفتند مخاطبان فرهیخته، تلویزیون تماشا نمی‌کنند اما امروز گویی تلویزیون نمی‌تواند سطح حداقلی از انتظار عموم مخاطبانش را برآورده کند. در این شرایط قطعا ورود پلتفرم‌ها به میدان اتفاق بسیار خوبی بود.

سریال‌های خانگی به دیده شدن بازیگرانی مثل من که سلبریتی نیستیم کمک کرد

وی افزود: سریال‌های خانگی به دیده شدن بازیگرانی مثل من هم کمک کرد. ما بازیگرانی هستیم که کم‌کارتر بوده‌ایم و اصطلاحا سوپراستار یا سلبریتی هم نیستیم. از طرف دیگر پلتفرم‌ها فضای بازتری را هم برای فعالیت دارد. به نظر می‌رسد جهان داستانی سریال‌های خانگی، واقعی‌تر از سریال‌های تلویزیونی شده است. بعد از حضور در پلتفرم‌ها واقعا با پیشنهادات بیشتری برای کار مواجه شدم. فعال شدن این پلتفرم‌ها باعث شد دایره محدود بازیگرانی که به نظر می‌رسید در مقطعی در همه سریال‌ها حضور دارند هم گسترده‌تر شود و چهره‌های جدید وارد این عرصه شدند. کمااینکه همین امروز شاهد درخشش بازیگران خوب و درجه یک در سریال‌های خانگی هستیم.

طهماسبی درباره اینکه خودش را سلبریتی نمی‌داند، توضیح داد: سلبریتی بودن هم جنبه مثبت دارد و هم جنبه منفی. جنبه مثبتش طبیعتا می‌تواند پیشنهاد بیشتر برای کاری باشد که آن را دوست دارید و می‌توانید آن را در کنار چهره‌های خاص‌تر تجربه کنید. اما بدی آن این است که زندگی شخصی‌ات را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. از آنجایی که به تازگی تشکیل خانواده داده‌ام، فکر می‌کنم لااقل برای من در این برهه زمانی خیلی بهتر است که به آن صورت سوپراستار و سلبریتی نبوده و نیستم.

وی افزود: بالاخره سلبریتی بودن، تمرکز و زمان آدم را از خانواده‌اش منحرف می‌کند. اگر قرار باشد کاری را به‌درستی انجام دهید باید صددرصد حواس‌ شما پیش آن باشد. اگر قرار باشد من در شرایطی قرار بگیریم که هر شب بخواهم از فرزندم دور باشم، قطعا برایم جالب نیست. در عین اینکه مانند هر بازیگر دیگری، عاشق دیده شدن و توجه هم هستم. واقعا موضعم این نیست که مدعی شوم سلبریتی شدن را دوست ندارم، اما فکر می‌کنم لااقل زمانش برای من، امروز نبوده است، امیدوارم در آینده آن را تجربه کنم.

ورود به بازیگری با معرفی فرهاد آئیش

مهسا طهماسبی درباره نسبت خانوادگی خود با مائده طهماسبی و تأثیر آن بر ورودش به عرصه بازیگری تأکید کرد: قطعا این نسبت تأثیر داشته و اصلا نمی‌توانم آن را تکذیب کنم. خانواده‌ام کمک‌حال من بودند. اولین کار موفقی که در آن دیده شدم، سریال «دیوار به دیوار» بود که با معرفی فرهاد آئیش وارد آن پروژه شدم، در ادامه مسیر، خانواده‌ام تنها مشوق من بودند و همواره عمو فرهاد و عمه مائده، انرژی خوبی به من داده‌اند.

وی درباره میزان رضایت از پیشرفت خود هم گفت: زمانی که سریال «دیوار به دیوار» پخش شد، انتظار داشتم خیلی اتفاقات بهتری برایم رخ بدهد اما مدت زمان طولانی بعد از آن بیکار بودم. بعد از پخش فیلم سینمایی «قانون مورفی» هم تا مدت‌ها بیکار بودم. اما امروز فکر می‌کنم شاید همه این پله‌ها را باید همین اندازه آهسته طی می‌کردم تا هم از نظر شخصیتی و هم از منظر ذهنی برای موقعیتی که در آن قرار گرفته‌ام، آمادگی کامل داشته باشم.

این بازیگر گفت: شاید اگر این اتفاقات تندتر و سریع‌تر برای من اتفاق می‌افتد، من جنبه آن را نداشتم و شاید اگر سرعت پیشرفتم کندتر بود، دلسرد می‌شدم و انگیزه‌ام را از دست می‌دادم. به همین دلیل معتقدم با سرعت درستی حرکت کرده‌ام.

طهماسبی درباره حضور پرتکرار برخی چهره‌ها در رئالیتی‌شوها هم عنوان کرد: این انتقاد می‌تواند وارد باشد اما مانند همین گروهی که امروز در برنامه‌های رئالیتی‌شو حضور دارند، گروه دیگری هم مدام در سریال‌ها دیده می‌شوند. بازیگرانی که در «زودیاک» یا «پدرخوانده» و یا برنامه‌های مشابه حضور دارند، بازیگرانی هستند که آنقدرها حضور پررنگی در سریال‌های خانگی ندارند و شاید از این نظر یک توازنی به‌وجود آمده باشد. شخصا اما ترجیح می‌دهم این ۲ گروه با هم ادغام شوند و همان بچه‌های حاضر در رئالیتی‌شوها، در سریال‌ها هم حضور داشته باشند و بالعکس.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

نمایش عکس‌هایی به یاد علمدار کربلا

نمایش عکس‌هایی به یاد علمدار کربلا
2024-07-15T16:22:55+03:30
نمایشگاه آنلاین عکس‌های علیرضا عطاریانی در قالب سلسله نمایشگاه‌های «سبز سرخ» در نهمین شب از ماه محرم تماشایی شد.

«من نفرت انگیز» نخستین مجموعه انیمیشن ۵ میلیارد دلاری شد

«من نفرت انگیز» نخستین مجموعه انیمیشن ۵ میلیارد دلاری شد
2024-07-15T12:36:15+03:30
«من نفرت انگیز» با ادامه موفقیت فیلم چهارم، اولین مجموعه انیمیشن تاریخ شد که فروشش از مرز ۵ میلیارد دلار عبور کرد.

طراحی، رونمایی و آموزش پرده‌خوانی در طرح «روایت مادران مقاومت»

طراحی، رونمایی و آموزش پرده‌خوانی در طرح «روایت مادران مقاومت»
2024-07-15T10:09:35+03:30
مرکز راهبری بانوان سازمان تبلیغات اسلامی طرح «روایت مادران مقاومت» را در راستای ارتقای روحیه پایداری و روایت زنان الگوی مقاومت در تاریخ، برگزار کرد.

سوژه جدید مسابقه «یک دو صدا» مشخص شد/ داوری محمد گلریز در رادیو

سوژه جدید مسابقه «یک دو صدا» مشخص شد/ داوری محمد گلریز در رادیو
2024-07-15T09:56:16+03:30
ضبط فصل نوزدهم مسابقه «یک دو صدا» با محوریت یادمان شاعر فقید اهل‌ بیت (ع) زنده‌یاد حبیب‌الله چایچیان (حسان) در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو شروع شده...

«هم دم صبح سپیدم» منتشر شد/ عرض ارادتی به پیشگاه شهید کربلا

«هم دم صبح سپیدم» منتشر شد/ عرض ارادتی به پیشگاه شهید کربلا
2024-07-15T09:56:15+03:30
هم زمان با فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) نماهنگ «هم‌دم صبح سپیدم» توسط معاونت فرهنگی و تبلیغات اداره هنری و سینمایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منتش...

«دخترم سارا» اکران آنلاین شد/ چالش‌های تنها آرزوی یک مادر و دختر

«دخترم سارا» اکران آنلاین شد/ چالش‌های تنها آرزوی یک مادر و دختر
2024-07-15T08:36:15+03:30
فیلم کوتاه «دخترم سارا» به نویسندگی و کارگردانی امین نظریانی به صورت آنلاین اکران شده است.

گفت‌وگوهای «از سرگذشت» در مسیر تکامل/ برنامه پوست‌اندازی کرد

گفت‌وگوهای «از سرگذشت» در مسیر تکامل/ برنامه پوست‌اندازی کرد
2024-07-15T08:22:55+03:30
یک فعال رسانه با اشاره به فصل جدید «از سرگذشت» به ویژگی‌هایی از برنامه اشاره کرد که باعث تکامل آن شده است.

مجلس تعزیه «شهادت حضرت علی اکبر (ع)» در ایتالیا برپا شد

مجلس تعزیه «شهادت حضرت علی اکبر (ع)» در ایتالیا برپا شد
2024-07-15T08:09:36+03:30
گروه تعزیه «امام رئوف» در ادامه اجراهای تعزیه خود در کشورهای اروپایی، مجلس تعزیه «شهادت حضرت علی اکبر (ع)» را در مرکز المهدی شهر رم اجرا کرد.

بچه‌هایی که می‌خواهند «بی بی» را به کربلا بفرستند/ اهمیت تکنیک

بچه‌هایی که می‌خواهند «بی بی» را به کربلا بفرستند/ اهمیت تکنیک
2024-07-15T08:09:35+03:30
سعید نجاتی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه «بی بی» معتقد است که علاوه بر دغدغه شخصی فیلمساز، رعایت اصول تکنیکی نیز برای ساخت فیلم دینی و مذهبی اهمیت دارد.

بسته محتوایی محرمی ساترا برای رسانه‌های فراگیر

بسته محتوایی محرمی ساترا برای رسانه‌های فراگیر
2024-07-14T15:49:37+03:30
ساترا بسته محتوایی ماه محرم را در اختیار رسانه‌های دارای مجوز از این سازمان می‌گذارد.

پخش «با سال تماس بگیر» از تلویزیون/ سریال دوبله شد

پخش «با سال تماس بگیر» از تلویزیون/ سریال دوبله شد
2024-07-14T15:49:37+03:30
سریال «با سال تماس بگیر» با گویندگی ۳۱ نفر از گویندگان گفتارفیلم در واحد دوبلاژ اداره‌کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.

پخش «حماسه تاج‌الشعرا» هر شب از شبکه مستند

پخش «حماسه تاج‌الشعرا» هر شب از شبکه مستند
2024-07-14T15:49:36+03:30
مجموعه مستند «حماسه تاج الشعرا» به تهیه‌کنندگی محمدرضا سراج‌زاده هر شب ساعت ٢٠ از شبکه مستند پخش می‌شود.

تمدید زمان ارسال طرح برای رویداد «پرتاب»

تمدید زمان ارسال طرح برای رویداد «پرتاب»
2024-07-14T15:49:35+03:30
با توجه به استقبال مستندسازان برای حضور در رویداد ملی ارائه طرح تخصصی سینمای مستند «پرتاب»، مهلت ارسال طرح تا دوشنبه اول مرداد تمدید شد.

تله تئاتر «کاتب اعظم» روی آنتن شبکه افق می‌رود

تله تئاتر «کاتب اعظم» روی آنتن شبکه افق می‌رود
2024-07-14T14:02:56+03:30
تله تئاتر «کاتب اعظم» محصول مرکز سریال سوره به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در ۲ قسمت از شبکه افق پخش می‌شود.

فراخوان سیزدهمین رویداد سراسری تئاتر صاحبدلان منتشر شد

فراخوان سیزدهمین رویداد سراسری تئاتر صاحبدلان منتشر شد
2024-07-14T13:49:35+03:30
فراخوان سیزدهمین رویداد سراسری تئاتر صاحبدلان در بخش‌های مختلف صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه‌نویسی، تئاتر ملل و پژوهش و آموزش منتشر شد.

رقابت خواکین فینیکس و دنزل واشینگتن/ پیش‌بینی‌های اولیه اسکار ۲۰۲۵

رقابت خواکین فینیکس و دنزل واشینگتن/ پیش‌بینی‌های اولیه اسکار ۲۰۲۵
2024-07-14T12:02:56+03:30
برای اسکار بهترین بازیگر مرد ۲۰۲۵ دنزل واشینگتن، خواکین فینیکس، کولمن دومینگو و اندرو گارفیلد از حالا حرف اول را می‌زنند.

«مجلس پرده‌نشینان» افتتاح شد/ تصویری هنری از روضه‌های خانگی

«مجلس پرده‌نشینان» افتتاح شد/ تصویری هنری از روضه‌های خانگی
2024-07-14T11:49:36+03:30
نمایشگاه عکس «مجلس پرده‌نشینان» که روایت تصویری از روضه‌های خانگی است، در گالری شماره یک خانه عکاسان افتتاح شد.

وقتی پرچم‌های عاشورایی سوژه عکس شدند

وقتی پرچم‌های عاشورایی سوژه عکس شدند
2024-07-14T11:36:15+03:30
نمایشگاه آنلاین عکس‌های کلثوم ریاحی و معصومه کریمی در قالب سلسله نمایشگاه‌های «سبز سرخ» در هفتمین و هشتمین شب از ماه محرم تماشایی شد.

مکتب هنر رضوی تاسیس می‌شود/ بررسی اساسنامه دانشگاه سوره

مکتب هنر رضوی تاسیس می‌شود/ بررسی اساسنامه دانشگاه سوره
2024-07-14T10:42:57+03:30
در جلسه شورای هنر ماده واحده تأسیس مکتب هنر رضوی تصویب شد و اساسنامه اصلاح شده دانشگاه سوره مورد بررسی قرار گرفت.

جایزه داوران پناهنده پالرمو به «آنیتا، گمشده در اخبار»

جایزه داوران پناهنده پالرمو به «آنیتا، گمشده در اخبار»
2024-07-14T10:42:56+03:30
«آنیتا، گمشده در اخبار» در جشنواره «تک ماه مستند» پالرمو جایزه ویژه هیأت داوران پناهندگان را گرفت.

روزهای بارانی در روزگار لم‌یزرع تئاتر/ نمایشی که تن به کلیشه نداد

روزهای بارانی در روزگار لم‌یزرع تئاتر/ نمایشی که تن به کلیشه نداد
2024-07-14T08:16:16+03:30
یک نویسنده و منتقد تئاتر در یادداشتی به بررسی نمایش «روزهای بی‌باران» به کارگردانی سعید برجعلی پرداخت که در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت.

رضا ایرانمنش از عمل جراحی خود گفت/ همچنان عاشق بازیگری‌ام

رضا ایرانمنش از عمل جراحی خود گفت/ همچنان عاشق بازیگری‌ام
2024-07-14T08:02:55+03:30
رضا ایرانمنش از عمل جراحی اخیرش که در پی عوارض خروج گلوله و ترکش طی یک سال گذشته از بدنش رخ داد، سخن گفت و یادآور شد که همچنان عاشق بازیگری است.

تک آهنگ «تکیه کوچیک» محسن چاوشی منتشر شد

تک آهنگ «تکیه کوچیک» محسن چاوشی منتشر شد
2024-07-13T20:42:56+03:30
محسن چاوشی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ «تکیه کوچیک» را به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی منتشر کرد.

تک آهنگ «تکیه کوچک» محسن چاوشی منتشر شد

تک آهنگ «تکیه کوچک» محسن چاوشی منتشر شد
2024-07-13T20:16:15+03:30
محسن چاوشی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ «تکیه کوچک» را به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی منتشر کرد.

«شاعر باد و باران» به تلویزیون می‌آید/ مردی که اهل دوربین نیست

«شاعر باد و باران» به تلویزیون می‌آید/ مردی که اهل دوربین نیست
2024-07-13T16:42:55+03:30
مستند «شاعر باد و باران» با محور عباس باقری شاعر معاصر در استان سیستان و بلوچستان ساخته شده است و به زودی از مرکز صداوسیمای این استان پخش می شود.

انتصاب دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت

انتصاب دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت
2024-07-13T16:16:16+03:30
محمد کاظم‌تبار دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت شد.

اقدامی برای دریافت مجوز اکران «رگ‌های آبی» نشده است

اقدامی برای دریافت مجوز اکران «رگ‌های آبی» نشده است
2024-07-13T16:02:56+03:30
مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی در خصوص ادعای تهیه‌کننده «رگ‌های آبی» درباره ممنوع التصویر بودن بازیگر اصلی این اثر و عدم اکران فیلم مذکور واکنش نش...

رضا ایرانمنش از بیمارستان مرخص شد

رضا ایرانمنش از بیمارستان مرخص شد
2024-07-13T16:02:55+03:30
رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون که طی چند وقت گذشته در بیمارستان بستری بود به تازگی از بیمارستان مرخص شد.

بررسی مستند «دور مشو»/ دولتمند خلف موسیقی فلک‌خوانی را جهانی کرد

بررسی مستند «دور مشو»/ دولتمند خلف موسیقی فلک‌خوانی را جهانی کرد
2024-07-13T15:49:36+03:30
بیست و هشتمین برنامه نمایش مستندهای ایران‌شناسی به پاسداشت فرهنگ تاجیکستان اختصاص داشت و با نمایش مستند «دور مشو» ساخته مسعود امینی تیرانی ادامه پیدا کرد.

مهلت قانونی تسلیم اظهارنامه مالیاتی اعضای خانه سینما اعلام شد

مهلت قانونی تسلیم اظهارنامه مالیاتی اعضای خانه سینما اعلام شد
2024-07-13T15:49:35+03:30
مهلت قانونی تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۴۰۲ اشخاص حقیقی که تا ۵ مرداد است.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)