میرنیوز

«مافیا» بازی مورد علاقه‌ام است/ در شبکه خانگی بی‌حاشیه کار می‌کنم

«مافیا» بازی مورد علاقه‌ام است/ در شبکه خانگی بی‌حاشیه کار می‌کنم 2023-09-10T11:16:50+03:30

شیدا خلیق بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت این روزهایش که بیشتر در رئالیتی شوهای شبکه نمایش خانگی حضور دارد به خبرنگار مهر گفت: بین تئاتر، تلویزیون، نمایش خانگی و سینما انتخاب اول من طبیعتا تئاتر است چون خاستگاه من آنجاست ولی بعد از تئاتر، نمایش خانگی را دوست دارم. متاسفانه این روزها اوضاع تلویزیون و سینما خوب نیست و جزو انتخاب‌های من نیستند.

وی اضافه کرد: شبکه نمایش خانگی به دلیل نبود وجود نظرات سلیقه‌ای، فضای بازتر و راحت‌تری دارد و برای آدم‌هایی مثل من که سلیقه سختی دارند، فضای کار جالب‌تری است. از طرفی من به عنوان یک بازیگر، بیشتر می‌توانم روی بازی‌ام تمرکز کنم و درگیر مسائل حاشیه‌ای کار نباشم و تمام توانایی‌ام را در بازی‌ام نشان بدهم.

وی درباره تنوع و گسترش سرویس ها در شبکه نمایش خانگی عنوان کرد: جای شکرش باقی است که در کشور، پلتفرم‌های نمایش خانگی رو به گسترش هستند. هرچند که نسبت به دیگر کشورها، این فضا در کشور ما خیلی دیر ایجاد شد و رشد کرد اما من خیلی زودتر از این ها منتظر این اتفاق بودم. چند سال پیش در یک سریال نمایش خانگی به اسم «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی حضور داشتم که آن زمان به صورت دی وی دی منتشر می شد.

وی اضافه کرد: آنقدر این سریال برای مردم عزیز و دوست‌داشتنی بود که همه حسرت من این است که چرا آن موقع این بستر پخش توسط پلتفرم‌ها فراهم نبود که سریال‌ها بهتر و بیشتر دیده شوند. خیلی دوست دارم که برای سریال‌هایی که قدیمی‌ترند و قبلا به صورت دی وی دی به دست مردم می‌رسید و برخی‌شان الان بر روی پلتفرم‌ها موجود هستند نیز تبلیغات و اطلاع رسانی بیشتر و ویژه‌تری انجام شود چون فکر می‌کنم که استقبال زیادی از آن‌ها خواهد شد.

خلیق در بخش دیگر صحبت هایش تصریح کرد: با توجه به اینکه دنیای فیلم و سریال، بی‌انتهاست معتقدم الان تازه شروع کار پلتفرم‌هاست و من به شخصه دلم می‌خواهد که هنرمندان ما به محدودیت‌هایشان فکر نکنند و به این فکر کنند که چه کارهای جدید و جالبی را می‌توانند تولید کنند که مردم را پای تولیدات نمایشی ایرانی بنشاند.

بازیگر سریال «زوج یا فرد» که مجموعه «شب های مافیا» را در شبکه نمایش خانگی دارد در این باره بیان کرد: مافیا، بازی مورد علاقه من است. در زندگی شخصی‌ام هم تقریبا هفته‌ای یک روز برایش زمان می‌گذارم و بازی می‌کنم. زمانیکه آقای محمدرضا رضاییان تهیه کننده برنامه پیشنهاد حضور در این برنامه را به من داد به این فکر کردم که می‌توانم این بازی را بار دیگر تجربه کنم. پیش از این هم از فصل های قبلی «شب‌های مافیا» پیشنهاد بازی داشتم اما در واقع روزی که با فیلیمو و آقای رضاییان صحبت کردم متوجه شدم که این گروه بسیار جدی‌تر و حرفه‌ای‌تر است و متوجه‌ هستند که باید یک تفاوتی در روند بازی ایجاد کنند و انرژی بیشتری بگذارند. در نتیجه تصمیم گرفتم که اگر قرار است یک بار این قضیه را امتحان کنم با گروه آقای رضاییان باشد.

وی درباره همکاری و همراهی با دیگر چهره های هنری و حتی ورزشی در این بازی بیان کرد: از آنجایی که به انتخاب خودم چندان پرکار نبوده‌ام، همیشه از دور با یک قضاوت و پیش‌داوری به آدم‌ها نگاه می‌کردم. حالا دارم کنار کسانی‌که همیشه از دور می‌شناختمشان یک بازی حرفه‌ای انجام می‌دهم. بازی مافیا آدم‌ها را خیلی زود کنار هم قرار می‌دهد و ایجاد صمیمیت می‌کند و تو می‌توانی خود واقعی افراد را بشناسی. این بازی برای من بسیار جالب بود چرا که باعث شد با افرادی که از دور می‌شناختم یا حتی شاید قضاوت بدی راجع به آنها داشتم ساعت‌ها وقت بگذرانم و معاشرت کنم و متوجه شوم که آدم‌ها می‌توانند از آن چیزی که از دور به نظر می‌رسند، بهتر و جالب‌تر و آدم حسابی‌تر باشند.

این بازیگر جوان درباره اینکه الگویی در بازیگری دارد که بخواهد به او برسد یا خیر؟ عنوان کرد: باید بگویم که آدم‌ها با مسیرشان در ذهن من ماندگار می‌شوند نه با اسم. فکر می‌کنم به جای اینکه یک اسم بگویم می‌توانم مسیر بازیگرانی را الگوی خودم قرار بدهم که علاوه بر اینکه عزت نفس‌شان را همیشه حفظ کرده‌اند، سلیقه، دیدگاه اجتماعی و حضور اجتماعی‌شان را نیز داشته‌اند و در کنارش به ایفای هنرشان پرداخته‎اند.

بازیگر فیلم «آخرین تولد» که این روزها در سینماها اکران است درباره اینکه غیر از بازیگری چقدر به تجربه های دیگری مثل فیلمسازی فکر می کند، اظهار کرد: صددرصد به چنین تجربه هایی فکر می کنم اما به نظرم حتی برنامه ریزی جدی برای تجربه فیلمسازی هم حداقل برای ۱۰ سال آینده باشد چون در حوزه بازیگری، کارهایی هست که هنوز تجربه نکرده‌ام.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

«دردسرهای مرد مرده» در خانه هنر آریا

«دردسرهای مرد مرده» در خانه هنر آریا
2024-07-18T14:29:36+03:30
نمایش «دردسرهای مرد مرده» از ۳ مرداد در خانه هنر آریا روی صحنه می‌رود.

آشنایی با پروژه ماندگار «نی نوا» در رادیو صبا

آشنایی با پروژه ماندگار «نی نوا» در رادیو صبا
2024-07-18T13:49:35+03:30
رادیو صبا در برنامه «ساز من» به معرفی حسین علیزاده آهنگساز و نوازنده پیشگام موسیقی ایرانی و خالق اثر ماندگار «نی نوا» می‌پردازد.

«رستاخیز» به نیاوران رسید/ نمایش نقاشی‌های عاشورایی علی بحرینی

«رستاخیز» به نیاوران رسید/ نمایش نقاشی‌های عاشورایی علی بحرینی
2024-07-18T13:36:15+03:30
مجموعه نقاشی‌های عاشورایی علی بحرینی با عنوان «رستاخیز» دوشنبه اول مرداد در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای نیاوران به نمایش در می‌آید.

داوران بخش‌های مختلف لوکارنو ۲۰۲۴ معرفی شدند/ انتخاب برندگان پلنگ

داوران بخش‌های مختلف لوکارنو ۲۰۲۴ معرفی شدند/ انتخاب برندگان پلنگ
2024-07-18T13:36:15+03:30
پایال کاپادیا، تیم بلیک نلسون، لوکا مارینلی، دایانا البام، اعضای هیات داوران جشنواره فیلم لوکارنو ۲۰۲۴ را تشکیل می‌دهند.

با «چاپلین» در سالن اصلی تئاتر شهر ملاقات کنید

با «چاپلین» در سالن اصلی تئاتر شهر ملاقات کنید
2024-07-18T10:16:15+03:30
نمایش «چاپلین» جدیدترین تجربه نویسندگی و کارگردانی مهران رنج‌بر است که از ۳۱ سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

در سینمای مستند دنبال شهرت نباشید/ توجه به «امر مشاهده»!

در سینمای مستند دنبال شهرت نباشید/ توجه به «امر مشاهده»!
2024-07-18T10:02:56+03:30
سعید رشتیان از مستندسازان پیشکسوت و شناخته‌شده کشورمان در زادروز تولدش از تجربه‌های متفاوت خود در عرصه مستندسازی سخن گفت.

اجرای نمایش «هاله» تا چهار مرداد تمدید شد

اجرای نمایش «هاله» تا چهار مرداد تمدید شد
2024-07-18T09:09:35+03:30
اجرای نمایش «هاله» به نویسندگی و کارگردانی بهنام رضایی و تهیه‌کنندگی طلوع فولادوند تمدید شد.

معرفی نامزدهای جوایز امی ۲۰۲۴/ «شوگان» با ۲۵ نامزدی پیشتاز شد

معرفی نامزدهای جوایز امی ۲۰۲۴/ «شوگان» با ۲۵ نامزدی پیشتاز شد
2024-07-18T09:09:35+03:30
نامزدهای هفتاد و ششمین دوره جوایز امی معرفی شدند.

«انقلاب زینبی» نتیجه کنجکاوی است/ روایت شهدای فلسیطنی و اهل سنت مدافع حرم

«انقلاب زینبی» نتیجه کنجکاوی است/ روایت شهدای فلسیطنی و اهل سنت مدافع حرم
2024-07-18T08:56:15+03:30
مستند «انقلاب زینبی» به کارگردانی محمدمهدی نعمت‌اللهی از منظری متفاوت به مساله مدافعان حرم و نقش آنها در همراهی با مردم سوریه برای آزادی این کشور می‌پردازد.

«انقلاب زینبی» نتیجه کنجکاوی است/ روایت شهدای فلسینی و اهل سنت مدافع حرم

«انقلاب زینبی» نتیجه کنجکاوی است/ روایت شهدای فلسینی و اهل سنت مدافع حرم
2024-07-18T08:02:55+03:30
مستند «انقلاب زینبی» به کارگردانی محمدمهدی نعمت‌الهی از منظری متفاوت به مساله مدافعان حرم و نقش آنها در همراهی با مردم سوریه برای آزادی این کشور می‌پردازد.

نگاره‌های عاشورایی «نقش سرخ» به سعدآباد رسید

نگاره‌های عاشورایی «نقش سرخ» به سعدآباد رسید
2024-07-17T15:29:35+03:30
آثار هنرمندان نگارگران برجسته ایرانی همچون محمود فرشچیان و محمدباقر و امیرحسین آقامیری در نمایشگاه «نقش سرخ» به نمایش در می‌آید.

نمایش«فرحه» در موزه هنرهای معاصر/ روایت اردن از جنایات صهیونیست‌ها

نمایش«فرحه» در موزه هنرهای معاصر/ روایت اردن از جنایات صهیونیست‌ها
2024-07-17T15:29:35+03:30
همزمان با برپایی نمایشگاه «نقشی بر سنگ»، فیلم «فرحه» که درباره مظلومیت مردم فلسطین است، در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی آید.

«با انرژی» از مهندسان نیروگاه رامین اهواز قدردانی می‌کند

«با انرژی» از مهندسان نیروگاه رامین اهواز قدردانی می‌کند
2024-07-17T14:49:35+03:30
دبیرخانه نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» اعلام کرد در مراسم اختتامیه این جشنواره از مهندسان ایرانی نیروگاه رامین اهواز قدردانی می‌شود.

فرهاد مشیری نقاش کوزه‌ها درگذشت

فرهاد مشیری نقاش کوزه‌ها درگذشت
2024-07-17T14:49:35+03:30
فرهاد مشیری هنرمند نقاش نوگرا که معروف به اولین هنرمند اهل خاورمیانه‌ای است که اثرش در حراج جهانی به قیمتی بیش از یک میلیون دلار به فروش رسید، درگذشت.

بازدید شورای هنری بنیاد نخبگان از نمایشگاه «نقشی بر سنگ»

بازدید شورای هنری بنیاد نخبگان از نمایشگاه «نقشی بر سنگ»
2024-07-17T14:36:15+03:30
اعضای شورای هنری بنیاد نخبگان به همراه مدیرکل تجسمی از نمایشگاه «نقشی بر سنگ» در موزه هنرهای معاصر تهران دیدن کردند.

اعضای کانون مجریان با شورای «رصتا» دیدار کردند/ افزایش هم‌افزایی

اعضای کانون مجریان با شورای «رصتا» دیدار کردند/ افزایش هم‌افزایی
2024-07-17T13:42:55+03:30
مدیرعامل و جمعی از اعضای کانون مجریان رسانه‌های دیداری با رئیس و اعضای شورای راهبری رصتا دیدار کردند.

سه استاد مدرسه مستند حقیقت معرفی شدند/ آغاز ضبط کلاس‌های آموزشی

سه استاد مدرسه مستند حقیقت معرفی شدند/ آغاز ضبط کلاس‌های آموزشی
2024-07-17T13:42:55+03:30
مراحل ضبط ویدئوهای آموزشی دروس پیش‌نیاز مدرسه مستند حقیقت با حضور حامد شکیبانیا، رضا تیموری و رامتین شهبازی به پایان رسید.

اجرای نمایش «بوی سیب» در برج آزادی

اجرای نمایش «بوی سیب» در برج آزادی
2024-07-17T13:02:55+03:30
نمایش «بوی سیب» به کارگردانی وجیهه کریمی هُسنیجه از روز یکشنبه ۳۱ تیر در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می‌رود.

«دعوت به مراسم قطع دست» در پردیس تئاتر شهرزاد

«دعوت به مراسم قطع دست» در پردیس تئاتر شهرزاد
2024-07-17T12:49:35+03:30
نمایش «دعوت به مراسم قطع دست» به کارگردانی ایلا تهرانی از ۴ مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

تمدید اجرای نمایش «جزیره» در خانه نمایش دا

تمدید اجرای نمایش «جزیره» در خانه نمایش دا
2024-07-17T11:29:35+03:30
اجرای نمایش «جزیره» به کارگردانی کیمیا نوری در خانه نمایش دا تا دوم مرداد تمدید شد.

پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟

پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟
2024-07-17T11:16:15+03:30
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با ارائه توضیحاتی از تازه‌ترین اقدامات مرحله ساخت و ساز پروژه مسکن هنرمندان در شهرک هنر پرند از زمان بهره‌برداری این پروژه عمرانی ...

مستند «رخ مادر» چگونه شکل گرفت/ دریافت بازخوردها برای فصل سوم

مستند «رخ مادر» چگونه شکل گرفت/ دریافت بازخوردها برای فصل سوم
2024-07-17T10:49:35+03:30
تهیه‌کننده مجموعه مستند «رخ مادر» به جزئیات و نحوه ساخت این مستند از زمان پژوهش و انجام مصاحبه تا تولید و تصویربرداری سخن گفت.

«گاوزن» با داستانی از تاریخ معاصر ایران در تماشاخانه سنگلج

«گاوزن» با داستانی از تاریخ معاصر ایران در تماشاخانه سنگلج
2024-07-17T09:42:56+03:30
نمایش «گاوزن» به نویسندگی و کارگردانی میثم عباسی در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

پیشنهاد امان‌نامه به حضرت عباس (ع) در تالار وحدت/ مذاکره‌ای عزت‌مند

پیشنهاد امان‌نامه به حضرت عباس (ع) در تالار وحدت/ مذاکره‌ای عزت‌مند
2024-07-17T09:42:55+03:30
کوروش زارعی بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر اعلام کرد این روزها مشغول تمرین نمایش «سراب» به کارگردانی سیدجواد طاهری با موضوع امان‌نامه شمر به حضرت عباس (ع) ...

لوکارنو از آلفونسو کوارون تجلیل می‌کند/ تجسم واقعی هنرمند معاصر

لوکارنو از آلفونسو کوارون تجلیل می‌کند/ تجسم واقعی هنرمند معاصر
2024-07-17T07:56:15+03:30
آلفونسو کوارون با جایزه یک عمر دستاورد هفتاد و هفتمین دوره جشنواره لوکارنو تجلیل می‌شود.

«شب‌های تاریک رم» در رم اکران می‌شود/ انتخاب بازیگر جایگزین شهرام عبدلی

«شب‌های تاریک رم» در رم اکران می‌شود/ انتخاب بازیگر جایگزین شهرام عبدلی
2024-07-17T07:56:15+03:30
سعید محسنی کارگردان فیلم «شب‌های تاریک رم» از نمایش این فیلم در ایتالیا خبر داد و عنوان کرد بازیگر دیگری جایگزین شهرام عبدلی در فیلم ناتمام «خشم خفتگان» خواه...

روایت قهرمانی‌ زنان در رادیو ورزش بانوان/ «اولین»هایی که پخش شد

روایت قهرمانی‌ زنان در رادیو ورزش بانوان/ «اولین»هایی که پخش شد
2024-07-16T14:02:56+03:30
مدیر رادیو ورزش بانوان با اشاره به فعالیت این شبکه رادیویی از سال ۱۴۰۱ بیان کرد که تاکنون در این شبکه به روایت قهرمانی‌های زنان ورزشکار ایرانی پرداخته شده است.

دهمین «سبز سرخ» دیدنی شد/ روایتی عاشقانه از ارادت مردم به عاشورا

دهمین «سبز سرخ» دیدنی شد/ روایتی عاشقانه از ارادت مردم به عاشورا
2024-07-16T11:49:36+03:30
نمایشگاه آنلاین عکس‌های داوود یاراحمدی در قالب سلسله نمایشگاه‌های «سبز سرخ» در دهمین شب از ماه محرم تماشایی شد.

راه‌اندازی یک حسینیه اعظم در رادیو/ اقدام ویژه‌ای که انجام شد

راه‌اندازی یک حسینیه اعظم در رادیو/ اقدام ویژه‌ای که انجام شد
2024-07-16T09:49:36+03:30
معاون صدای سازمان صدا و سیما با اشاره به پخش چند ویژه‌برنامه هم‌زمان با ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) و یارانش در کربلا از شبکه‌های مختلف رادیو، توضی...

«حیوان دو پا گوسفند» به نیویورک می‌رود/ قصه تحقیر یک دانش‌آموز

«حیوان دو پا گوسفند» به نیویورک می‌رود/ قصه تحقیر یک دانش‌آموز
2024-07-16T08:02:57+03:30
فیلم کوتاه «حیوان دو پا گوسفند» ساخته مهرداد کبیری در چهل و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم آسیایی آمریکایی حضور دارد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)