میرنیوز
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آنتونیو باندراس به تازگی در مصاحبهای که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ساخته شدن «نقاب زورو» انجام داده از هشداری که اسپیلبرگ به وی داده بود یاد کرد. این فیلم ماجراجویی به کارگردانی مارتین کمبل که توسط آمبلین اینترتینمنت به مدیریت استیون اسپیلبرگ ساخته شد در سال ۱۹۹۸ موفق شد تا فروشی ۲۵۰ میلیون دلاری را ثبت کند.
باندراس یادآوری میکند که در صحنهای از فیلم اسپیلبرگ هم حضور داشت و با او در مورد آینده بازی واقعی در برابر بازی با استفاده از CGI صحبت کرد.
باندراس گفته است: یک بار وقتی داشتیم فیلمبرداری میکردیم استیون اسپیلبرگ به من گفت: این احتمالاً یکی از آخرین وسترنهایی است که مثل وسترنهای قدیم، با صحنههای واقعی با اسبهای واقعی و در مکانی واقعی فیلمبرداری شده است.
اسپیلبرگ گفت: همه چیز تغییر خواهد کرد. آنها تغییر خواهند کرد و به سرعت هم تغییر خواهند کرد و به همین دلیل تو باید به این فیلم افتخار کنی.
باندراس افزود: و حالا من واقعا به این فیلم افتخار میکنم، احتمالاً حتی بیشتر از زمانی که این بازی را انجام میدادم. نمیدانم زمانی که «زورو» را اجرا میکردم کاملاً میدانستم قرار است چقدر مخاطب داشته باشد یا نه. اما هم تاثیر گذاشت و هنوز پس از ۲۵ سال به یادآورده میشود. فیلم ماجراجویی بسیار زیبایی بود با عناصری که موجب شد حسابی بدرخشد. چیزی جز خاطرات خوب از آن ندارم.
باندراس و کاترین زتا جونز سال ۲۰۰۵ در دنباله «افسانه زورو» نقشهای خود را تکرار کردند اما این فیلم در گیشه موفقیت کمتری کسب کرد. با این حال، باندراس گفت هنوز بحث ساخته شدن سومین فیلم زورو مطرح است. وی افزود: اگر اکنون فیلم دیگری ساخته شود من نقش مربی را بازی میکنم؛ نقشی که آنتونی هاپکینز در فیلم اول بازی کرد. من شخصیتی میشوم که مشعل را به زوروی جدید میسپارم.
منبع : خبرگزاری مهر
«بی سر و صدا» ساخته شد/ رونمایی از نخستین تصویر پیمان معادی
میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی
استارت کنسرت های پاپ زده شد/ میزبانی سه خواننده از آذریها
زنانی که فرار نکردند و شهید شدند/ مدافعانی که نترسیدند
دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت
تام هنکس دوباره به فضا میرود/ همکاری در یک نمایشگاه فضایی
ناگفتههای جنگ در «آرزم» روایت میشود/ پرداختن به یک شبهه ۱۰۰ ساله
سینمای رسول ملاقلیپور واکاوی میشود
از همکاری با کیارستمی تا تجربه «سرهنگ ثریا»/ استعدادهایی که کشف شد
۶۱۵ مستند ایرانی متقاضی حضور در «سینماحقیقت» شد
فراخوان صندوق اعتباری هنر برای اعضای متقاضی مسکن
گزارش آماری نمایشهای تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد
شایعه بازسازی «راننده تاکسی» برای تبلیغ تاکسی آنلاین رد شد
میزبانی جشنواره «مروارید جاده ابریشم» از سینمای ایران
صدای رضا کیانیان «کمدی گمنام» را روایت میکند
قدردانی از یک عمر فعالیت هنری بهزاد فراهانی در مراسم حافظ
مستند «استوار ساقی» ساخته شد/ قصه زندانبان مشهور زندان قزلقلعه
بررسی تاثیر سینمای ژاپن بر موج نو سینمای ایران در جایزه عکس ۵
«بچه زرنگ» به سینماها میآید/ رازهای جنگل اسرارآمیز
معرفی راهیافتگان بخش عکس سومین دوره جشنواره «مادر»
پوستر «هتل» رونمایی شد/ «کی بهشت رو ول میکنه بره جهنم!؟»
بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال»/ در تدارک اجرایی ۲ نفره
فصل اول «ایلستان» تولید شد/ نگاهی به زندگی عشایر ایران
«هایپاور» را با «منصور» مقایسه نکنید!/ انهدام ۸۷ هواپیما در ۲۰ روز
کنداکتور شبکه امید دفاع مقدسی شد/ پخش «مرحمت» و «صیاد دلها»
انجمن اعتصابی نویسندگان هالیوود با تهیه کنندگان به توافق رسید
صلاح نمیدانم درباره بودجه صحبت کنم/ حضور شکنر و کارلسن در جشنواره
جزییات جشنواره موسیقی صدا و سیما اعلام شد/ پیشتولید سریالهای جدید
کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت میکنند؟
بنیاد ملی کتاب درو بریمور را کنار گذاشت/حمایت از اعتصاب نویسندگان